صنعت و تجارت

راحت – انتخاب درست

راحت – انتخاب درست

با توجه به اهمیتی که آب برای بشریت قائل است و تفاوتی که آب از نظر سطح سلامتی و تناسب اندام می تواند در خانواده ها ایجاد کند ، انتظار بسیاری از سیستم های تصفیه آب و استانداردهای کیفیت آنها وجود دارد. گروه کالای Komibright برای خود نام تجاری و شهرتی ایجاد کرده است ، زیرا خلوص آب افزایش یافته و بسیاری از آلاینده ها در محل خود نگهداری می شوند و باعث می شود خانوارها از این آلودگی ها و میکروب ها ، باکتری ها و میکروب ها ایمن و مطمئن شوند. Compright خانواده های مختلف با نیازهای گوناگون را با محصولی که پیشتاز نوآوری در فناوری است ، تأمین کرده است.

محصولات موجود در Komibright شامل سیستم ضد سطح RO Komibright A300 ، یک سیستم خانگی است که از یک فیلتر فیلتر ترکیبی 4 در 1 و همچنین یک کوزه قابل جابجایی استفاده می کند که قسمت بزرگی از سیستم را تشکیل می دهد. در حالی که فناوری اسمز معکوس به عنوان جنبه اصلی صنعت پذیرفته شده است ، اما ویژگی این محصول کامیبرایت این است که این فناوری به شکلی در اختیار شما قرار می گیرد که ارزش فوق العاده ای را فراهم می کند. طراحی برتر است و هرگونه فضای نشتی در داخل را از بین می برد ، ظاهر ، سودمندی و نگهداری را با هم ترکیب می کند. یک نوع دیگر ، عمدتا یک فرم پیشرفته از محصول ، برای Komibright A300 ، به صورت یک سیستم میکروفیلتر ضد سطح Komibright A300 وجود دارد – این دارای فیلتر سرامیکی با طول عمر بیشتر با تمام ویژگی های سیستم ضد تاپ RO Komibright A300 است.

هر دو نسخه A300 Komibright با وجود ظاهر بسیار خوب و سطح بالای خدمات ، قادر به کار بدون نیاز به برق هستند و ظرف 10 دقیقه پس از تأمین آب سیستم ها ، آب تمیز و خالص را به سرعت تحویل می دهند. مدل ها جمع و جور ، خوش طراحی و شیک هستند و آنها را به گزینه های جذاب و همراهان مناسبی برای خانه یا محل کار تبدیل می کند.

Komibright همچنین دارای مجموعه ای از فیلترهای پیش فیلتر مانند پیش فیلتر فیلتر Komibright F-400 4 در 1 است که شامل لایه های مختلف فیلترهایی است که برای تولید آب تمیز و سالم مورد نظر شما کار می کنند – یک لایه فیلتر رسوب ، یک لایه نانو نقره و یک لایه فیلتر کربن فعال و یک لایه دیگر از ذرات نانو حداکثر محافظت در برابر آلودگی ها و آلاینده ها را طی چهار مرحله فیلتر انجام می دهند. محصولات دیگر Komibright شامل غشای RO جایگزین 50 گالن در روز است كه فلزات سنگین و ویروس ها را از بین می برد و فیلتر سرامیکی جایگزین Komibright 0.5 میکرون ، که عمدتا به عنوان مرحله پنجم از فیلتراسیون تا شمارنده A300 عمل می کند – بالاترین سیستم فیلتر خوب. نصب همه این محصولات به راحتی انجام می شود ، استفاده از آنها کارآمد است و ضمانت هایی برای آرامش خاطر بیشتر دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا