دنیای وب

راهنما در بازاریابی آنلاین – خلاقیت به هر حال چیست؟

آیا شما یک فرد خلاق هستید؟ از کجا می دانی؟ معنی واقعی آن چیست؟ آیا به شما گفته می شود که خلاق نیستید؟ فکر می کنید خلاق نیستید؟ آیا می توانید خلاق باشید؟ اینها همه سوالات خوبی هستند. این ممکن است به تعریف شما از خلاقیت و دیدگاه شما بستگی داشته باشد.

افرادی وجود دارند که دارای استعدادی همچون آواز خواندن خوب ، استعداد نوشتن ، استعداد ورزشی ، استعداد تحصیلی ، استعداد موسیقی ، استعداد هنری و غیره هستند. ممکن است آرزو کنیم که ما این افراد باشیم یا استعداد آنها را داشتیم.

این افراد به دلیل سطح استعدادی که دارند ، در میان یک جمعیت فریاد می زنند. اما یک چیز برای مطمعن شدن است. برای اینکه بتوانند در یک جمع بمانند ، باید هدیه خود را بگیرند و آن را از طریق سخت کوشی و تمرین آن را به یک مهارت قوی تبدیل کنند. ما آنها را با استعداد ، با استعداد و خلاق می نامیم.

حقیقت این است که همه ما با استعداد متولد شده ایم. این هدیه ماست مأموریت ما یافتن و شناسایی این استعدادها است ، سپس آنچه را که لازم است برای رشد استعدادهایمان انجام دهیم تا به سطوح بالاتری از موفقیت برسیم ، انجام می دهیم گاهی اوقات تشخیص این استعداد دشوار است زیرا ما به آن عادت کرده ایم. می دانید ، همه ما کاری داریم که به راحتی انجام می شود. ما ممکن است آنرا استعداد ننامیم ، اما چنین است. مأموریت ما پرورش این استعداد و به دست آوردن بهترین توانایی در کنار آن است.

آیا این باعث خلاقیت شما می شود؟ درجه کاری را که انجام می دهد انجام دهید. مخصوصاً اگر با این استعداد در مسیرهای جدیدی پیش بروید. با باز کردن افق های جدید ، تمایل به کسب رتبه های جدید در مورد کلمه خلاقیت وجود دارد. خوب ، بگذارید بگوییم که شما این را خریداری نکردید زیرا هنوز هدیه خود را تعیین نکرده اید. سپس در مورد این فکر کنید. صرف نظر از سن شما ، شما درجه ای از دانش و تجربه را در مورد موضوعات مختلف جمع کرده اید. این می تواند سرآغاز خلاقیت شما باشد. این را می گویم چون فکر می کنم خلاقیت قابل یادگیری است. و اگر بتوان آموخت ، می تواند به چیز جدیدی تبدیل شود.

گفته شد دانش قدرت است. این سفال است. دانش دانش است. این کاربرد دانش است که باعث ایجاد قدرت می شود. همچنین درهم آمیختگی دانش و حقایق که منجر به ایده های جدید و راه حل های جدید خواهد شد. این را امتحان کن. موضوعی را انتخاب کنید که برای شما در زمینه خود مشکل یا فرصت باشد. آن را بنویسید و صبح ، ظهر و عصر آن را با صدای بلند بخوانید تا اینکه ریشه در سرتان بیاید. سعی نکنید آن را حل کنید. آن را به ذهن ناخودآگاه خود تبدیل کنید تا آن را حل کنید. این کار را هر روز انجام دهید تا اینکه هوشیاری شما را به عقب برگرداند. وقتی این کار را کردید شگفت زده خواهید شد. و بله ، یک پلاک کوچک و یک قلم را در کنار میز خواب خود نگه دارید. چرا ، چون ناخودآگاه شما جواب را به شما می دهد در نیمه شب. اگر بلافاصله آن را ننویسید ، ممکن است صبح همه آنرا به خاطر نیاورید. باور کن من واقعاً این را می دانم من همچنین در صورت لزوم ، همیشه یک قرص / قلم مینی با خود نگه دارم.

من سالها پیش راهنمایی داشتم که به من توصیه های عاقلانه ای می داد. او پیشنهاد کرد که من فوراً چیز جدیدی را در زندگی خود بیابم ، پس 5 سال طول می کشد تا به خوبی آن را تسلط کنم. او می خواست من هر 5 سال یک بار دوره را تکرار کنم. از او پرسیدم چرا؟ او گفت که این موضوع مرا جالب تر می کند. پاسخ فوری من این بود که “من به اندازه کافی جالب نیستم”؟ فقط لبخند بزن. با همسرم صحبت کردم و فکر کردم ایده خوبی است اما چیز جدید بهتر است دوست دختر نباشید. او راهی برای نگه داشتن پاهای من روی زمین دارد. من اینجا هستم تا به شما بگویم که نصیحت او را کردم. من مطمئن نبودم از کجا شروع کنم ، بنابراین من با چیزهای سرگرم کننده شروع کردم. به خاطر داشته باشید که این علاوه بر حرفه من در جوایز درست کردن و پرورش خانواده با عروس بود. از آن زمان یاد گرفتم که گیتار بزنم ، دونده شوم ، به بچه ها توصیه کردم که به مرگ و طلاق بروند ، عکاس شوند ، به زبان ماندارین چینی تحصیل کردم ، دانشمند گوهر شدم ، یک استاد پیشاهنگ برای توسعه رهبری برای پسران شدم ، یک روتاری شد که در موضوعات بشردوستانه شرکت کرد ، برای جواهرات مثمر ثمر شد. دو دوست شروع به نگهداری مؤسسه رهبری کردند و عروس من جشن سالانه فرزندخوانی را با همکاری CPS شروع کرد و بله ، اینگونه شد که من بازاریاب اینترنتی شدم.

چندی نگذشت که این فرایند که معلم من درگذشت ، بنابراین هرگز از او تشکر نکردم. ایده او شاید مهمترین کاری باشد که سالهاست توسعه من را هدایت می کند. و بله ، من در این فرآیند به شخص جالب تری تبدیل شدم. مهمتر از همه ، این یک عامل اصلی در ایجاد خلاقیت خودم بود.

بنابراین بیایید این موضوع را با بازاریابی اینترنتی حفظ کنیم. شما نیاز به یادگیری اصول اولیه دارید ، نه فقط تعدادی از آنها. زمینه های تحقیق ، کلمات کلیدی ، نوشتن آگهی ، سئو ، بازاریابی وابسته و طراحی وب را مطالعه کنید. چیزهای بیشتری وجود دارد اما از اینجا شروع کنید. می توانید این اطلاعات را که به عنوان کتاب در وب سایت من ذخیره شده است ، پیدا کنید. هنگامی که مهارت های جدید خود را آزمایش و تمرین می کنید ، می بینید که بین آنها ارتباط برقرار می کنید ، بنابراین می توانید مشکلات جدید را حل کرده و از فرصت های جدید استفاده کنید. این روند به شما امکان می دهد خلاقیت خود را توسعه دهید. اگر بمانید ، به معنای واقعی کلمه شما را به بانک منتقل می کند.

بنابراین اگر ستاره ای به دنیا نیاوردید ، به یک ستاره تبدیل شوید. شما می توانید یک فرد خلاق شوید. همه با میل شروع می شود. استقرایی. “انتقاد آسانتر از خلاقیت است.” بنابراین یک سازنده رویای باشید و نه یک رویای شکن. شما واقعاً در تجارت ، دوستی و خدمات هستید

تام (TR) رایان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا