بازرگانی

روش‌های کاهش شوری آب در صنعت کشاورزی- چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟

شوری آب را از بین ببرید

به دلیل شوری آب چاه ها و مناطق کشاورزی ، کشاورزان به دلیل غیر فرهنگی بودن زمین خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

چگونه آب چاه را نمک زدایی کنیم؟

روش های مورد استفاده در صنعت کشاورزی برای تصفیه آب کشاورزی عبارتند از:

ج: استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی کشاورزی اسمز معکوس RO

در مناطقی که دسترسی به آب شیرین دشوار است و آب آن زیاد و زیاد است ، دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس برای تأمین آب گلخانه ها و کشاورزی استفاده می شود. با استفاده از نمک زدایی آب کشاورزی با اسمز معکوس ، شوری آب 98٪ کاهش می یابد. با كشت و كشت آب كافي بدست خواهد آمد.

با توجه به قابلیت ها و قابلیت های سیستم شیرین سازی آب کشاورزی ، اسمز معکوس برای به حداقل رساندن شوری آب و جلوگیری از از بین رفتن درخت و فرسایش خاک ، استفاده از آن از نظر اقتصادی توجیه شده و به کشاورزان توصیه می شود.

قابل ذکر است با توجه به اینکه تهیه دستگاه آب شیرین کن نیاز به هزینه اولیه دارد و نگهداری آن شامل ورودی نیز می شود ، بنابراین ساخت این خانه مقرون به صرفه است ، بهتر است فقط برای پرورش محصولات با ارزش به آب شیرین بروید. به عنوان مثال ، محصولات گلخانه ای با بازگشت سرمایه بهترین راه برای کاهش رسانایی الکتریکی استفاده از نمک زدایی است.

برای اینکه بتوانیم قیمت دقیق دستگاه تصفیه آب کشاورزی را برای خدمات خریداران محترم تعیین کنیم ، باید از تجزیه و تحلیل کامل آب و همچنین نیاز دقیق به آب در همه زمان ها مطلع باشیم تا طراحی دقیق دستگاه آب شیرین کن را انجام دهیم.

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش از سال 1979 در ساخت کارخانه های آب شیرین کن در کشور فعالیت می کند و تاکنون پروژه های موفقی را در این زمینه ارائه داده است. ساخت دستگاه های با کیفیت و همچنین ارائه خدمات عالی پس از فروش ، از ویژگی های منحصر به فرد شرکت آتیه انرژی تلاش است.

ب: استفاده از یک بسته مغناطیسی برای کاهش اثرات منفی شوری آب بر کشاورزی کاهش EC

با افزایش حلالیت آب ، شوری آب کاهش می یابد و نفوذ پذیری آب در خاک افزایش می یابد و در نتیجه ، عمل شستشوی بهتر و تأثیر قابل توجهی بر بهره وری وجود دارد ، که برای این منظور باید از یک بسته مغناطیسی استفاده شود.

در شرایطی که کشاورزان توانایی تهیه نمک زدایی را ندارند ، باید در مورد چگونگی مدیریت شوری آب فکر کنند تا کمترین آسیب ناشی از شوری را ببینند. از آنجا که شور شدن آب می تواند درآمد کشاورز را کاهش دهد و پس از مدتی خاک را نیز شور کند ، که نمی تواند در کشاورزی استفاده شود ، هزینه های منفی شوری باید کاهش یابد.

با توجه به اینکه بیشتر دانشمندان در زمینه آبیاری تحت فشار مبتنی بر این باورند که آب مغناطیسی همچنین می تواند از تشکیل رسوب در لوله ها جلوگیری کند ، آنها به سایر اثرات مثبت آب مغناطیسی نیز اعتقاد دارند. همانند سال های اخیر ، پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری نیز در این زمینه تعریف شده است.

به عنوان مثال ، در کشت یونجه ، وقتی سطح آب تا 30 درجه سانتیگراد بالا می رود ، سوختن برگ در یونجه اتفاق می افتد. بود. شرکت آتیه انرژی تلاش افتخار دارد که پروژه های زیادی را در این زمینه اجرا کرده است که می توانید برای ارائه سوالات تخصصی از طریق تلفن با این شرکت تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که امروزه کشاورزی به یک علم تبدیل شده است و هر کشاورزی که با درد روز پیشرفت کند پیشرفت بیشتری در کار خود خواهد داشت.

متأسفانه ، در سالهای اخیر شاهد بوده ایم كه كشاورزان محترم تصمیم گرفتند با صرف هزینه زیاد چاه حفر كنند و پس از رسیدن به آب ، فهمیدند كه آبی كه استخراج می كنند از شوری بالایی برخوردار است و با توجه به اینكه كشاورزی آب شور آن را ندارد مناسب است ، بنابراین آنها در مورد تصفیه آب کشاورزی فکر می کنند و براساس این واقعیت که هر محصول به یک آب خاص با تجزیه و تحلیل ویژه برای کشت و برداشت خوب نیاز دارد ، ما می توانیم مناسب ترین و اقتصادی ترین روش برای تصفیه آب کشاورزی را انتخاب کنیم .

اول ، ما باید یک تجزیه و تحلیل کامل در مورد آب داشته باشیم ، که همچنین شامل تجزیه و تحلیل مواد میکروبی در آب و تمام محاسبات فلزات سنگین در آب است. اگر بتوانیم آب را با هزینه مناسب به سطح استاندارد برای کشاورزی برسانیم ، می توانیم از آن خاک و آب به خوبی استفاده کنیم. بر این اساس ، ما تاکنون به پروژه های خوبی در زمینه کشاورزی دست یافته ایم.

کارشناسان فنی این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تلفن: 02188420878

ارتباط از طریق واتس اپ: 09121151137

لینک تلگرام با ما تماس بگیرید:Zeinodin_javad

مطالب مربوط به روش های کاهش شوری و مدیریت شوری آب – اگر می خواهید بیشتر بدانید ، روی جملات زیر کلیک کنید.

چگونه آب نمک را در یک چاه شیرین کنیم

شیرین کننده آب کشاورزی

دستگاه تصفیه آب صنعتی

سیستم اسمز معکوس

تقویت کننده الکترونیکی

چگونه آب نمک را در یک چاه شیرین کنیم

نویسنده: جواد زین الدین

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B1%D9%88%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%DA%86/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 22:33:55

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا