دنیای وب

روش های هوشمند برای بازاریابی مشاغل نوظهور به صورت آنلاین و آفلاین

برخط

میلیون ها نفر هر روز در اوقات فراغت خود به وب گردی می پردازند. اکثر آنها وقت خود را در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر می گذرانند ، در حالی که دیگران در اینترنت جستجو می کنند و به دنبال محصولات یا ایده ها و اطلاعات هستند. با تعدادی مانند این ، بازار بزرگی در سراسر جهان وجود دارد که اگر بتوانید با موفقیت از آن استفاده کنید ، این می تواند به معنای فرصت های بی پایان برای تجارت شما باشد.

سایت اینترنتی

تعداد زیادی سایت میزبانی رایگان وجود دارد که می توانید وب سایت شرکت خود را در آنها قرار دهید. اما ، برای داشتن احساس حرفه ای تر ، دامنه خود را بخرید و یک نام جذاب و به یادآوری آسان انتخاب کنید. به طور کلی ، افراد در مورد خواندن مطالب به صورت آنلاین مدت کوتاهی دارند ، بنابراین اگر یک نام دامنه طولانی و پیچیده دارید ، روشی وجود دارد که ممکن است آنها فراموش کنند. از طرف دیگر ، نامهایی که پر از ضرب و شتم هستند حتی اگر فقط یک بار آن را ببینند یا بشنوند در ذهن آنها باقی خواهد ماند. اگر برای هر دو از یک نام استفاده نمی کنید مطمئن شوید که نام وب سایت شما با نام شرکت شما مرتبط است. اگر در انتخاب شرکت یا نام دامنه مشکلی دارید ، برای راهنمایی به آدرس pickydomains.com مراجعه کنید.

سایت شبکه اجتماعی فیس بوک

این روزها ایجاد یک وب سایت کافی نیست. شما باید یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید و آن را با مشتریان بالقوه خود به اشتراک بگذارید. از آنها بخواهید صفحه خود را دوست داشته و به اشتراک بگذارند تا بتوانند اخبار مربوط به اخبار مربوط به محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید را دریافت کنند. از دوستان بخواهید صفحه شما را پسندیده و به اشتراک بگذارند تا دوستانشان نیز بتوانند آن را به اشتراک بگذارند. صفحه فیس بوک شما می تواند افراد را به وب سایت واقعی شرکت هدایت کند ، باعث ایجاد بازدید بیشتر و فروش بیشتر شود.

توییتر

در بازاریابی اینترنتی ، گاهی اوقات ، وقتی صحبت از توییت ها می شود ، کمی خاصیت بیشتری پیدا می کند. در اینجا می توانید با استفاده از نویسه های محدود موجود در یک توییت ، به همان اندازه که می خواهید خلاق باشید. شعارهای کوتاه ، شیرین ، ساده و ساده شعارهای شماست. توییت های جذاب و قابل توجه توسط طرفداران بازتوییت می شوند و با افزایش دنبال کنندگان ، آنها همچنین می توانند طرفداران خود را هنگام بازتوییت توییت ها دو برابر کنند. اطمینان حاصل کنید که توییتر را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید تا هر زمان که توییت می کنید تازه می شود.

بستر MyLife آنلاین است

زندگی من

بعضی از افراد ممکن است ترجیح دهند از سایتهای شبکه دیگری به غیر از من استفاده کنند. اما چیزی که آنها نمی دانند این است که به عنوان یک پلت فرم آنلاین کار می کند که در آن می توانید سایر سایت های شبکه های اجتماعی و حتی ایمیل ها را روی یک داشبورد مدیریت کنید. در مقایسه با باز کردن حساب های مختلف رسانه های اجتماعی در برگه های مختلف ، مشکل کمتری است. حتی می توانید از فهرست پستی MyLife بازدید کرده و از آن برای یافتن مخاطبین تجاری یا مشتریان بالقوه در نزدیکی منطقه خود استفاده کنید ، یا اگر قصد گسترش در ایالات مختلف را دارید.

آفلاین آنلاین

اگرچه این روزها بازاریابی اینترنتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است ، اما هنوز رسانه های چاپی کمی می توانند به بازاریابی تجارت جوان شما کمک کنند.

کارت بازرگانی

کارت ویزیت مخصوصاً در مورد ملاقات با مشتری جدید بسیار ضروری است. این به ایجاد پیوندهای حرفه ای کمک می کند و شما را از جستجوی آن کاغذ و قلم اشتباه باز می دارد تا بتوانید مشخصات تماس خود را یادداشت کنید. کارت ویزیت شما باید شامل نام ، وب سایت شرکت ، شماره تلفن همراه ، ایمیل و آدرس دفتر شما باشد. باید آن را با قلم قابل خواندن در اندازه مناسب چاپ کنید.

روابط عمومی بازاریابی

بیانیه مطبوعاتی

بسیاری معتقدند روزنامه ها و سایر رسانه های چاپی یک رسانه در حال مرگ هستند. اما هنوز کسانی هستند که داشتن روزنامه ای واقعی را به جای روزنامه آنلاین ترجیح می دهند. اطلاعیه های مطبوعاتی راهی عالی برای معرفی کار شما به جامعه محلی در منطقه شما است. همچنین می توانید بیانیه مطبوعاتی خود را پس از انتشار در وب سایت خود قرار دهید. اگر دوستی دارید که در روزنامه محلی شما کار می کند ، ممکن است بخواهد در مورد شغل جدید شما با شما مصاحبه کند.

این مانند این خواهد بود که دو پرنده را با یک سنگ بزنید زیرا او مقاله خود را دریافت می کند و در عین حال ، می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. گذشته از بازاریابی آنلاین و روش سنتی تبلیغات ، یک راه عالی برای جلب مشتری تحویل مطابق وعده داده شده در تبلیغات خود است. دستیابی به رضایت مشتری به معنای شانس بیشتر بازگشت مشتری است. مراجعه دهان به دهان آنلاین نیز مانند آتش سوزی در حال گسترش است ، بنابراین همچنان خدمات یا محصولات عالی را ارائه دهید و شرکت شما به تدریج رونق گرفته و موفق خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا