دنیای وب

سران تیم ملی – تعقیب رهبران سرد تیم میهن پرست را متوقف کنید

تاریخچه تیم ملی

تیم ملی یک شرکت در حال رشد است که از سال 1997 فعالیت خود را آغاز کرده است. بنیانگذار آن ، دیک لوهر ، که سالها فروشنده مستقیم بوده است ، سرانجام شرکت خود را برای کمک به سایر کارآفرینان ایجاد کرده است.

پیش فرض اصلی تیم ملی ارائه تخفیف در انواع محصولات از 20 صنعت مختلف تا مشتری است. مشتریان می توانند این تخفیف ها را (به صورت کوپن و معاملات) با قیمت بین 400 تا 2000 دلار انتخاب کنند. ایده این است که وقتی مشتری از همه معاملات استفاده می کند ، پس انداز آن بسیار بیشتر از این مقدار خواهد بود.

بازیگران وقتی مشتری خود را به زیردستان تبدیل می کنند ، درآمد کسب می کنند. هدف این است که تا آنجا که ممکن است بسته های تخفیف بفروشید و همچنین دیگران را تشویق کنید تا با انجام همان کار تجارت خود را از خانه شروع کنند. کارمزد در downline شما و همچنین فروش شخصی شما بدست می آید.

س bigال بزرگ بسیاری از افرادی که قصد پیوستن به تیم ملی را دارند یا قبلاً به این تیم پیوسته اند ، این است: نمایندگان چگونه می توانند برای موفقیت واقعی هدایت کافی را کسب کنند؟

فروش به دوستان و خانواده کاری بیهوده است. آنچه به نظر می رسد موفقیت واقعی این است که هزاران نفر در زیر وجود دارد و هر روز بازیگران جدید اضافه می شوند. خوب یکی از کجا شروع می شود؟

پیشنهادات چیست؟ چطور به کارش می بری؟

شاه سرب هم می توانید هزینه آن را پرداخت کنید و هم خودتان تولید کنید. بسیاری از افراد تصمیم می گیرند هزینه آن را پرداخت کنند و در نهایت دنبال بسیاری از آگهی ها می روند. مشکلی که در پرداخت هزینه های پرداخت وجود دارد این است که شما تا زمانی که در واقع هزینه آن را پرداخت نکرده اید ، کیفیت آنها را نمی دانید. این روند می تواند اتلاف وقت و هزینه باشد.

برخی اوقات با استفاده از تیم ملی شناخته شده اند که نمایندگان برای خرید سرنخ (از 0.050 دلار ارزان تر تا مشتری گران قیمت 5.00 دلار) از یک شرکت خریداری می کنند و در نهایت به دردسر بزرگی می رسند. به نظر می رسد که برخی از افراد با عضویت در یک وب سایت “هدیه” دریافت کرده اند. آنها به امید دریافت چیزی رایگان از تیم ملی ثبت نام کردند. در عوض ، آنها از نمایندگان تماس تلفنی دریافت می کنند که آیا می خواهند صاحب مشاغل شخصی خود شوند؟

می توانید مشکلات این لیدها را مشاهده کنید. این تقصیر تیم ملی نیست. این شرکت های سوال برانگیز هستند که تعداد ناکافی هدایت تولید می کنند و سعی می کنند نمایندگان با کیفیتی به آنها ارائه دهند.

این یک بازی عادلانه نیست. هر نماینده فصلی در تیم ملی این را می داند. گاهی اوقات می تواند به دلیل تلاش برای ایجاد هدایت برای تیم ملی شما به ثمر بنشیند.

رهبران تیم ملی ایجاد کنید

ایجاد آگهی های شخصی خود رایگان است و می تواند به آینده گرمتر و با اطمینان بیشتری منجر شود. در حالی که برای راه اندازی سیستم تولید سرب از جلو زمان بر است ، اما پاداش آن می تواند ارزش سرمایه گذاری زمانی را داشته باشد.

روش های اصلی تولید سرنخ شامل ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ ، افزایش بازدید از وبلاگ از طریق سئو ، رسانه های اجتماعی ، خدمات پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی مقاله ، نظرات وبلاگ و انجمن ها است. هنگامی که مشتریان بالقوه را به سمت سایت خود هدایت می کنید ، می توانید اطلاعات آنها را از طریق یک سیستم خودکار جمع آوری کرده و در صورت راحتی مشتری های احتمالی خود را پیگیری کنید.

این مزایا شامل زمان کمتری است که شما برای توضیح پروژه خود با تلفن می گذرانید (زیرا مشتریان بالقوه شما از فرصت شما و شما آگاه خواهند شد) ، تعقیب زمان کمتری برای تعقیب مشتری های احتمالی و پول بیشتر در جیب شما از آنجایی که هیچ هزینه ای برای سرنخ پرداخت نکرده اید. کیفیت برای بازیگران تحت فشار زمان فوق العاده مهم است.

راه اندازی این سیستم ها کار دشواری نیست ، به دانش کمی در مورد اینترنت و کمی دقت در یادگیری بهترین روش برای راه اندازی سیستم تولید سرب نیاز دارند. اما بدون سخت کوشی جایزه ای وجود ندارد و خوشبختانه کار بر روی ساختن لیست های سرب می تواند عظیم بازده داشته باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا