خانواده

سریال عاشقانه خارجی جدید

توجه:

در فهرست تلاش کرده‌ام، بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تازه که پخش آنها در سال ۲۰۱۷ شروع شده است را گردآوری کنم. بنابراین در این فهرست سریال‌های قدیمی که پخش آنها متوقف شده؛ یا سریال‌هایی که از سال ۲۰۱۶ و پیش از آن پخش می‌شده‌اند و حالا سیزن جدید آنها در حال پخش است، جای ندارند.

شما می‌توانید به تکمیل این فهرست کمک کنید و نظر خود را در مورد کیفیت تک تک این سریال‌ها بیان کنید و یا سریال‌هایی را که ما از قلم انداخته‌ایم را به من و خوانندگان معرفی نمایید.

سپاس


سریال Big Little Lies/ دروغ‌های کوچک بزرگ/ نمره ۸.۶ در IMDB

ژانر: کمدی سیاه- کمدی درام- رمز‌آلود

بر اساس داستانی از لیان موریارتی

کارگردان دیوید ای کلی

بازیگران شاخص: نیکول کیدمن – ریز واتراسپون

مینی‌سریال پخش شده از شبکه HBO

زندگی سه زن و خانواده‌هایشان در مونتری، کالیفرنیا باطن آشفته‌تری از آنچه خانه‌های پاکیزه و سبک زندگی‌شان نشان می‌دهد، دارد. عجیب است که به خانه‌های چند میلیون دلاری و ماشین‌های لوکس کاراکترهای «دروغ های کوچک بزرگ» نگاهی بیاندازیم و از خودمان بپرسیم «اینها دیگر چه جور مشکلاتی دارند؟» اما زندگی آنها همه‌اش به خاطر دروغ‌های روزمره‌ای که به خودشان، دیگران و حتی بچه‌ها گفته می‌شود، دگرگون می‌شود.

قتل، چیزی که داستان را به پیش می‌برد و یک نوع سربرآوردن حقبقت است، چه کسی آن عمل شوم را مرتکب شد و چه کسی کشته شد؟

«دروغ های کوچک بزرگ» سریالی سرگرم کننده و در عین حال روشنگرانه است، داستانی معمایی است، اما معمایی که بر سفیدپوستان ثروتمند و لوکیشن های خیره کننده متمرکز است. یک مینی سریال با گروه بازیگران درجه یک و خرده‌پیرنگی متقاعدکننده که حول شهوت، خشونت و رضایت از بی‌شمار زاویه مختلف می‌گردد.

پخش این سریال هفت قسمتی به اتمام رسیده است.


سریال تابو / Taboo- امتیاز ۸.۶ در IMDB

در گرماگرم تلاش آمریکا برای استقلال از برتانیا، جیمز دیلینی بعد از مرگ پدر به انگلیس برمی‌گردد تا امپراتوری پدر را احیا کند و در این میان باید با رقبای قدرتمندی مثل دولت و شرکت هند شرقی رقابت کند.

بازیگر شاخص این سریال تام هاردی است. البته سریال بازیگر خوب کم ندارد. مایکل کلی (داگ استامبر سریال هاوز آو کاردز)، جاناتان پرایس (در نقش اسپارو در سریال گیم آو ترونز) و دیوید هیمن هم در این سریال درخشان بازی می‌کنند. اما خب، بیش از همه این تام هاردی است که عالی بازی می‌کند.

این سریال توسط شبکه یک BBC تهیه و پخش شده و برای فصل دوم، تمدید هم شده.


سریال سرگذشت ندیمه / The Handmaid’s Tale / امتیاز ۸.۶ در IMDB

کتاب سرگذشت ندیمه، نوشته مارگارت اتوود بسیار مشهور است و جزو فهرست کتاب‌های توصیه‌شده از جمله فهرست ۱۰۰۰ کتابی که باید قبل از مرگ باید بخوانید، است.

حالا این کتاب ارزشمند در ژانر درام و دستوپیا، توسط Hulu به یک سریال تلویزیونی بسیار جالب و قابل تأمل تبدیل شده است. ۱۰ قسمت فصال اول این سریال پخش شده و سریال برای فصل دوم تمدید شده.

داستان در کشوری تحیلی در آینده روایت می‌شود که در آن بعد از دگرگونی‌های سیاسی و مصائب زیستی، هم آزادی‌های فردی و اجتماعی محدود شده و هم بیشتر زنان نازا شده‌اند. زنان زایا، در خدمت به ایدئولوژی حاکم باید خدمت فرماندهان یا اربابان رژیم حاکم را کنند و به نوعی کنیز آنها بشوند تا نسل این طبقه برجسته، ادامه یابد …


سریال Feud / امتیاز ۸.۶ در IMDB

سریال در فصل اول خود رقابت بین بت دیویس و جون کرافورد دو بازیگر قدیمی دنیای سینما را در حین تهیه فیلمی در سال ۱۹۶۲، دراماتیزه می‌کند.

فصل دوم این سریال قرار است رابطه بین پرنسس دایانا و همسرش چارلز جورج را روایت کند.

این سریال بازیگران خوب دارد: جسیکا لنگ، سوزان ساراندون، جودی دیویس، جیکی هافمن.

این سریال را شبکه تلوزیونی کابلی FX تهیه کرده است.


سریال Legion/ امتیاز ۸.۵ در IMDB

این سریال که بر اساس کامیک‌های مارول ساخته شده و بخشی از دنیای سینمایی مجموعه X-Men است، بر روی شخصیت “دیوید هالر” تمرکز دارد که به عنوان یک بیمار اسکیزوفرنی تشخیص داده شده است که تظاهر می‌کند بیماری روانی دارد، اما واضح است که او چیزی فراتر از انسان است و در حال گسترش و نیرومند کردن قدرت تخیل‌اش است…

این سریال را شبکه تلوزیونی کابلی FX تهیه کرده است.


سریال ۱۳ دلیل برای / ۱۳Reasons Why/ امتیاز ۸.۴ در IMDB

این سریال بر اساس رمانی نوشته «جی اشر» برای نت‌فلیکس ساخته شده است.

داستان این سریال در مورد کلی جنسن و هانا بیکر است. هانا خودکشی می‌کند و بعد از خودکشی‌اش نوارهای کاستی از او پیدا می‌شود که حاوی دلایل خودکشی او هستند.

فصل اول سریال موفق بوده و قرار است فصل دوم آن هم در سال ۲۰۱۸ پخش شود.


سریال The Good Fight- امتیاز ۸.۴ در IMDB

این مجموعه که اسپین‌آف سریال “The Good Wife” محسوب میشود روایتگر ماجرایی یک سال بعد از اتفاقات آخرین اپیزود Good Wife است، جایی که یک کلاهبرداری عظیم مالی شهرت وکیل جوان، مایا را نابود کرده و به طور همزمان باعث پاک شدن پس‌انداز مربی او دایان لاکهارت نیز شده است. بنابراین لی و لاکهارت مجبور می شوند تا به لوکا کوین در یکی از شرکت‌های حقوقی برجسته شیکاگو بپیوندند و…


سریال Alias Grace- نمره ۸.۳ در IMDB

آلیاس گریس ، نام سریالی بیوگرافی و جنایی است که توسط مری هارون ساخته شده است. این سریال داستان گریس یک مهاجر و خدمتکار ایرلندی را روایت می‌کند که در سال ۱۸۴۳ به همراه جیمز مک درموت متهم به قتل کارفرمای خود توماس کینیر و همچنین یکی دیگر از خدمتکاران خانه می‌شوند و…


سریال Gunpowder- نمره  ۷.۸ در IMDB

در این سریال کیت هرینگتون -بازیگر مشهور سریال گیم آور ترونز- بازی می‌کند. این مینی‌سریال سه قسمتی را بی بی سی یک ساخته است و در مورد یک حادثه تاریخی واقعی به نام توطئه باروت است.

توطئه باروت، نام توطئه‌ای در ۱۶۰۵ بود که گروهی از کاتولیک مذهبان قصد ترور شاه جیمز یکم را در روز بازگشایی مجلس در پنجم نوامبر همان سال به وسیلهٔ منفجر کردن بشکه‌های باروت در سردابهٔ زیر ساختمان مجلس در کاخ وست‌مینستر داشتند.

گای فاکس، سرباز انگلیسی کاتولیک مذهب که به دلیل تعصبات مذهبی و مورد آزار قرار داشتن کاتولیک‌ها، انگلستان پروتستانی را ترک و به ارتش اسپانیا در هلند پیوسته بود در ۱۶۰۴ به دعوت رابرت کیتسبی، آمر اصلی توطئهٔ باروت، به او و گروهش در انگلستان پیوست و پس از اجارهٔ سردابی که تا زیر کاخ وست‌مینستر امتداد داشت آنجا را با ۳۶ بشکهٔ باروت (برخی منابع این تعداد را کمتر گفته‌اند) پر کرد تا آنها را در روز افتتاح پارلمان در ۵ نوامبر ۱۶۰۵ منفجر سازد …

این نوشته‌های سینمایی را هم بخوانید:
  • Posts not found

سریال آقای مرسدس یا Mr. Mercedes- نمره ۸.۲ در IMDB

یک تریلر روانشناسی سریال‌شده، بر اساس رمانی از استفان کینگ.

خودروی مرسدسی به صف آدم‌های در جستجوی کار می‌زند. کارآگاه مامور تحقیق موفق نمی‌شود که قاتل را دستگیر کند. بعد از سال‌ها و زمانی که کارآگاه بازنشسته شده، قاتل برای آزار این پیرمرد و شاید کشاندنش به وادی افسردگی و جنون و حتی خودکشی با او تماس می‌گیرد و او را تحریک می‌کند. این قاتل برای خودش کمپلکس‌های روانی خاصی دارد. گرچه از منظر خارجی یک پسر جوان مضطرب و منزوی عادی و کاری به نظر می‌رسد …


سریال One Day at a Time – نمره ۸.۱ در IMDB

داستان کمدی سریال در مورد سه نسل از یک خانواده کوبایی – آمریکایی که در یک خانه با هم زندگی می کنند که شامل یک مادر نظامی سابق که به تازگی طلاق گرفته، دو فرزند دختر و پسر نوجوان اش و مادر اش که در دوران قدیم زندگی می کند …


سریال Philip K. Dick’s Electric Dreams یا رؤیاهای الکتریکی فیلیپ کی دیک – نمره ۷.۴ در IMDB

یک سریال علمی- تخیلی خوب و قابل قبول است که پخش آن از نیمه سپتامبر سال ۲۰۱۷ شروع شده است. این سریال بر اساس داستان‌های علمی – تخیلی فیلیپ کی دیک تنظیم شده است.

فیلیپ کا دیک را که باید بشناسید. بگذارید آثار این نویسنده بزرگ علمی تخیلی نویس را با هم مرور کنیم که تا به یادش بیاورید:

-آیا آدم مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟ (مبنای فیلم تیغ‌رو، محصول ۱۹۸۲)
-عمده‌فروشی خاطرات درخواستی (مبنای فیلم یادآوری کامل با شرکت آرنولد شوارتزنگر، محصول ۱۹۹۰ و سریالی محصول ۱۹۹۹)
-A Scanner Darkly، مبنای فیلمی به همین نام محصول ۲۰۰۶
-گزارش اقلیت (مبنای فیلمی به همین نام با شرکت تام کروز)
-ساکن برج بلند ۱۹۶۲
-یک مجموعه‌داستان کوتاه از وی به نام ابدی‌ها به فارسی ترجمه شده است.
-فیلم گزارش اقلیت از روی داستانی از دیک به همین نام ساخته شده و این داستان نیز به فارسی ترجمه شده است.

داستان‌هایی که در هر یک از قسمت‌های این سریال مطرح شده‌اند، هر یک ایده‌های نابی دارند، مثلا در قسمت اول شما می‌بینید که یک حکومت خودکانه از تونایی‌های ذهن‌خوانی یا تله‌پاتیک یک اقلیت خاص استفاده می‌کند تا پی به اندیشه‌های شهروندان ببرد …

ای کاش مترجم‌ها به فکر زیرنویس باشند. اما حتی اگر زیرنویس این سریال هم ترجمه نشود،‌ توصیه می‌کنم حتما این سریال را ببینید.


سریال The Deuce یا شیطان – نمره ۸.۳ در IMDB

با این سریال به نیویورک در ده ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ می‌روید، زمانی که فساد و به قولی صنعت پول‌ساز تن‌فروشی و ساخت ویدئوهای پ…ورن منهتن را فراگرفته بود.

این سریال باکیفیت را HBO ساخته است و فصل اول آن ۸ قسمت دارد. این سریال با داستان دو برادر دوقلو به نام‌های وینسنت و فرانکی مارتینو شروع می‌شود که عضو مافیا هستند.

بازیگران این سریال جیمز فرانکو و مگی جیلنهال به همراه گری کار، مارگاریتا لویوا، دومینیک فیشبک، امیلی مید، انوان گلاور، لارنس جیلیارد جونیور، مایکل ریسپولی، کریس باوئر، دیوید کرومهولتز، رالف مکیو، زوئی کازان، گری پاستور و تعداد دیگری می باشند.


سریال Strike – نمره ۸.۰ در IMDB

استرایک ، نام یک سریال جنایی می‌باشد که بر اساس رمان‌های کارآگاهی ، نوشته‌ی جی کی رولینگ است. داستان سریال درباره‌ی کورمورن استرایک یک جانباز جنگی است که پس از جنگ کارآگاه خصوصی شده و همچنان که در دفتر کوچکی در خیابان دانمارک لندن مشغول به کار است ، هم از نظر جسمی و هم روحی آسیب دیده است. اما شم پلیسی منحصر به فرد و سابقه‌ی فعالیتش در بخش ویژه‌ی بازرسی در حل ۳ پرونده‌ی پیچیده که پلیس را گمراه کرده به کمک او می‌آیند و…

هنرپیشه ایفاگر نقش استرایک در این سریال تام بروک است. اما دستیار در ابتدا ناخواسته او در این سریال هالیدی گرینجر است که خیلی خوب و دلربا بازی کرده. مشهورترین نقشی که پیش از این او دیده بودیم، در سریال بورژاها بوده است.

فصل اول این سریال ۵ قسمت دارد و توسط شبکه یک بی بی سی تهیه شده است.


سریال Twin Peaks – نمره ۸.۶ در IMDB

توئین پیکس (Twin Peaks) نام مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که اولین بار توسط دیوید لینچ و مارک فراست تهیه و ساخته شد. مجله تایم این مجموعه را در لیست ۱۰۰ مجموعه تلویزیونی برتر تاریخ قرار داده است.

بعد از ۲۵ سال دوری ، فصل سوم این سریال منتشر شده است.

ساکنان شهر شمال شرقی حیرت زده هستند که ملکه ی به خانه بازگشته ی آن ها، به قتل رسیده است… داستان با قتل دختری به نام “لاورا پالمر” که در شهر آرام “توین پیکس” زندگی می‌کند آغاز می شود . اهالی این شهر از این قتل شگفت زده می شوند و کلانتر شهر از “دال کوپر” کار آگاه FBI برای کشف راز قتل کمک می خواهد ، وقتی “کوپر” تحقیقات خود را برای پیدا کردن قاتل آن دختر آغاز می کند به مسائل مشکوکی بر خورد می کند و این طور بنظر می رسد همه اهالی رازی را از او مخفی می کنند که او می‌بایست این راز را کشف کند …

از همان لحظه‌ای که خبر احیای سریال توسط شبکه‌ شوتایم اعلام شد، می‌شد حدس زد که فصل سوم این سریال بدل به یک تویین پیکسِ تمام‌عیار خواهد شد. نه تنها اکنون دست و بال لینچ توسط شبکه‌‌ ABC بسته نیست، بلکه لینچ تمام بودجه و آزادی کافی برای ادامه‌ی هرچه بهتر داستانِ سریال اصلی را داشته.

مهم‌تر از همه این است لینچ برخلاف ۲۶ سال گذشته که هنوز جوان بود، حالا به اوج تجربه‌ و پختگی رسیده است.


سریال Mindhunter یا شکارچی ذهن- نمره ۸.۹ در IMDB

شکارچی ذهن ، نام سریالی جنایی و مهیج می‌باشد که توسط دیوید فینچر ساخته شده است. این سریال داستان دو مامور پلیس در سال ۱۹۷۹ را روایت می‌کند که با قاتلان زنجیره‌ای درگیر هستند. هولدن فورد و بیل تنچ با بررسی قتل‌های زنجیره‌ای و صحبت با خود قاتلان از حقیقت‌های هولناکی مطلع می‌شوند و…

سریال خیلی ژرف ساخته شده و نشان می‌دهد که چطور مإموران FBI می‌خواهند از روانشناسی و دانش جرم‌شناسی برای مقابله با قاتلان زنجیره‌ای استفاده کنند. این سریال را واقعا توصیه می‌کنم.

این سریال را نت‌فلیکس ساخته است.


سریال Ozark – نمره ۸.۵ در IMDB

مارتی برد (جیسون بیتمن)، یک برنامه‌ریز مالی است که ناگهان به‌همراه همسرش وندی برد، خانواده‌ی خود را مخفیانه از حومه‌ی شیکاگو، راهی ایالت میزوری و Ozark می‌کند، زیرا از قرار معلوم او قرض بزرگی به یک کارتل مواد مخدر بدهکار است …

این سریال را نت‌فلیکس ساخته و فصل اول آن ۱۰ قسمت دارد.


سریال Anne with an E – نمره ۸.۶ در IMDB

سریال آنه ماجراهای دختر یتیم جوانی است که در اواخر قرن نوزدهم زندگی می کند. او در مسیر زندگی جدیدی در جزیره پرنس ادوارد قدم برمی دارد. در اولین قسمت این مجموعه ماریلا و متیو با تغییراتی در زندگی خود مواجه می شوند. آنها برای سرپرستی پسری یتیم اقدام کرده بودند ولی با آنه مواجه می شوند، دختری با موهای نارنجی.

این سریال اقتباسی جدید از کتاب آن شرلی از گرین گیبلز نوشته لوسی ماد مونتگمری است.


سریال Star Trek: Discovery – نمره ۷.۳ در IMDB

۱۲ سالی بود که اتمام پخش سیزن قبلی سریال پیشتازان فضا می‌گذشتۀ سیزنی که Star Trek: Enterprise نام داشت.

شاید آن دسته از شما که در حال سپری کردن میانسالی هستید، پیشتازان فضای اصلی را که بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ پخش می‌شد و از تلویزیون ایران هم پخش می‌شد، به یاد بیاورید.

حالا سیزن جدید این سریال شروع شده است که البته حوادث آن ۱۰ سال پیش‌تر از دوره کاپیتان کرک ، اسپاک و اینترپرایز است.

گروه استارفلیت در پی یافتن دنیاهای جدید و تازه هستند. در این بین یک افسر استارفلیت می‌بایست یاد بگیرد که برای درک چیزهای بیگانه ، ابتدا می‌بایست خودش را پیدا و درک کند و…


سریال Riverdale – نمره ۷.۸ در IMDB

این سریال بر اساس کمیک های آرچی ساخته شده و دارای تمی راز آلود و تیره است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم “ریوردیل” زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق و برق است، اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته است که عده ای به دنبال کشف آنها هستند…


سریال The Good Doctor پزشک خوب – نمره ۸.۴ در IMDB

در این سریال فردی هایمور بعد از آن نقش به یادماندنی‌اش در سریال هتل بیتس، در نقش یک جراح جوان نابغه و در عین حال مبتلا به اوتیسم بازی می‌کند که در یک بیمارستان معتبرۀ در بخش اطفال جراحی اطفال استخدام شده است.


سریال Gifted – نمره ۸.۲ در IMDB

داستان سریال هنگامی آغاز می‌شود که پدر و مادری متوجه می‌شوند فرزندان آنها داری توانایی‌های فوق‌العاده و ابرقهرمانی می‌باشند. در چنین شرایطی و در حالی که جامعه و سیستم حاکم به دلایل مختلف به این افراد به چشم سوء‌ظن و بی‌اعتمادی می‌نگرد ، افراد این خانواده در تلاش برای فرار از دست افرادی هستند که به دنبال آنها می‌باشند. در این بین آنها با گروهی مرموز مواجه می‌شوند که با توانایی‌های منحصر به فرد فرزندانشان مشکلی ندارند اما ، در عین حال پیوستن افراد خانواده به این گروه آنها را وارد چالش جدیدی برای تلاش جهت زنده ماندن می‌کند و…

شبکه فاکس این سریال را ساخته است.


سریال Orville – نمره ۷.۷ در IMDB

اورویل ، نام سریالی ماجرایی و علمی تخیلی می‌باشد که توسط ست مک‌فارلن معروف ساخته شده است. داستان سریال در ۴۰۰ سال آینده و در سفینه‌ی اکتشافی اورویل رخ می‌دهد. خدمه‌ی این کشتی فضایی که هم انسان و هم موجودات بیگانه هستند ، همواره در حال مواجه شدن با شگفتی‌ها و خطرات فضا هستند. در این بین مشکلات زندگی روزمره‌ی آن‌ها نیز به تصویر کشیده می‌شود و…

شبکه فاکس این سریال را ساخته است.


سریال Ghosted – نمره ۶.۵ در IMDB

ارواح ، نام سریالی کمدی و فانتزی می‌باشد که توسط تام گورمیکان و کوین اتن ساخته شده است. در این سریال بازیگران مطرحی چون آدام اسکات و کریگ رابینسون بازی می‌کنند. داستان سریال درباره‌ی یک پلیس شکاک و یک فرد نابغه هست که مجبور می‌شوند با تکیه بر اعتماد به نفس و روحیه‌ی قوی خود روی وقایع غیرعادی و ناشناخته در لس آنجلس تحقیق کنند. اما…


سریال شلدون جوان یا Young Sheldon- نمره ۶.۲ در IMDB

این سریال کودکی شخصیت دوست‌داشتنی سریال بیگ بنگ تئوری یعنی شلدون کوپر را به تصویر می‌کشد!

در سریال اصلی اشاره‌هایی به کودکی‌های شلدون شده بود، اما اینکه ما عملا کودکی شلدون کوپر را ببینیمۀ برای خودش خیلی جالب است.


سریال Dynasty – نمره ۶.۱ در IMDB

شبکه CW که در این چند وقت اخیر حسابی بازار پر رونقی به لطف سریال های ابر قهرمانی اش داشته، از سریال جدید که در ژانز خانوادگی است رونمایی کرد.

این سریال که Dynasty نام دارد داستان دو خانواده خیلی ثروتمند در دهکده ای را روایت می کند که چطور با پول می توان قدرت و همه چیز را به دست آورد. همچنین این سریال جنبه رمانتیک هم دارد.



سریال Me, Myself and I – نمره ۷.۱ در IMDB

کمدی که زندگی مردی را در طی دوره ای پنجاه ساله مورد برسی قرار میدهد. سریال به سه دوره مجزا در زندگی او میپردازد، ۱۴ سالگی در سال ۱۹۹۱ و ۴۰ سالگی در دوران حال حاضر و ۶۵ سالگی در سال ۲۰۴۲


سریال American Gods – نمره ۸.۲ در IMDB

سریال American Gods براساس رمانی به همین نام اثر نیل گیمن، در دست ساخت است. American Gods داستان جنگ بین خدایان قدیم و جدید را روایت می‌کند. برایان فولر، سازنده سریال هانیبال (Hannibal)، به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان)، به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و سازنده در سریال American Gods حضور دارند.

شادو یک محکوم سابق است که به تازگی از زندان آزاد شده است. او با مردی مرموز به نام ونزدی آشنا می‌شود ، کسی که چیزهای زیادی درباره‌ی زندگی و گذشته‌ی شادو می‌داند. در حقیقت ونزدی یک انسان نمی‌باشد و درصدد است برای انجام ماموریت خود ارتشی بسازد و شکوه گذشته‌ی خود را دوباره زنده کند و…


سریال Dear White People – نمره ۶.۴ در IMDB

داستان سریال در مورد گروهی از دانش آموزان از نژادهای مختلف می باشد که در کالج آیوی لیگ که عمدتا سفید پوست هستند، باید به تحصیل خود ادامه بدهند، جایی که تنش های نژادی اغلب در زیر پوست جریان دارد. سریال Dear White People (مردم سفید عزیز) دوره ی پسانژادی آمریکا را نشان می دهد، همچنین داستان بافت جهانی که در حال منحرف شدن از مسیر منحصر به فرد خود است.


سریال Midnight, Texas – نمره ۷.۵ در IMDB

میدنایت شهری دورافتاده در ایالت تگزاس است که معمولی بودن در آن بسیار عجیب بنظر می رسد. در این شهر که پناهگاهی امن برای افراد متفاوت است، هیچکس آنطور که بنظر می آید نیست. از خون‌آشام ها گرفته تا جادوگران، پیشگوها و قاتلان در میدنایت گرد هم آمده اند. مبارزه‌ی آنها با غریبه ها، نیروهای پلیس و گذشته‌ی خطرناکشان باعث شده تا یک ارتباط بعید و قوی خانوادگی میانشان شکل بگیرد …


سریال The Brave – نمره ۷.۲ در IMDB

سریالی اکشن و نظامی- ابرقهرمانی. در قسمت اول آن می‌بینیم که یک پخش متخصص چشم از پزشکان بدون مرز توسط اعضای گروه النصره در سوریه ربوده شده و حالا باید نجاتش بدهند.


سریال The Mick- نمره ۷.۸ در IMDB

مکنزی مورفی که یک زن جوان و بد دهن است برای دیدن و کمک خواستن از خواهر ثروتمندش به ویلای بزرگش در گرینویچ میرود. ولی خواهرش توسط اف بی ای دستگیر میشود و در ازای کمک از مکنزی درخواست میکند تا مراقب بچه‌های آقازاده‌اش باشد…


سریال Taken – نمره ۶.۶ در IMDB

اقتباس سریالی سه‌گانه Taken که در آن کلایو استندن، تلاش می‌کند که همان شکوه بازی لیام نیسن را داشته باشد.

در قسمت اول می‌بینیم که خواهر برایان میلز -مإمور سابق سیا- کشته شده و همین زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.


سریال Time After Time  – نمره ۶.۸ در IMDB

ماجراهای اچ جی ولز و ماشین زمان‌اش.

اچ جی ولز غیرتخیلی را که حتما می‌شناسید؟!


سریال Powerless – نمره ۶.۴ در IMDB

داستان این سریال در مورد شخصی به نام امیلی می باشد. یک دختر جوان که در اداره بیمه کار می‌کند، و وظیفه‌اش تخمین زدن خسارات به بار آمده از سوی ابرقهرمانان و آدم‌های شرور است. کسانی که فکر می‌کنند این شهر، میدان جنگ آن‌هاست. امیلی و همکارانش شاید هیچ قدرتی نداشته باشند، اما آنجا هستند تا زندگی انسان‌ها را تغییر دهند و ثابت کنند که برای قدرتمند بودن، حتما نباید قابلیت‌های ابرقهرمانی داشته باشید.


سریال Conviction- نمره ۷.۳ در IMDB

یک وکیل جوان که پدرش سابقا رئیس جمهور آمریکا بوده است، مورد تهدید قرار میگیرد تا مدیریت سازمانی به نام CIU را عهده دار شود. او و تیمش در این سازمان وظیفه دارند تا پرونده هایی را مورد بررسی قرار دهند که در آن افراد به طور اشتباهی محکوم شده‌اند…


سریال Lore – نمره ۷.۱ در IMDB

این سریال ساخته شده توسط تهیه کنندگان دو سریال بزرگ The Walking Dead و X-Files می باشد و اتفاقات ترسناکی که در دنیای واقعی افتاده است و از تاریکترین کابوس های ما ایجاد شده را به تصویر می کشد…


سریال Liar یا دروغگو – نمره ۷.۱ در IMDB

یک معلم مدرسه به نام لورا نیلسون با شخصی به نام اندرو ارلهام قرار می‌گذارد. اما بعدا او را متهم می‌کند که در این قرار به او تجاوز صورت گرفته است. اما چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ؟

فصل اول این سریال ۶ قسمت دارد. انتظار داریم مینی‌سریال‌های انگلیسی خیلی خوب باشند.


سریال Tin Star – نمره ۷.۳ در IMDB

تیم راث در این فیلم بازی می‌کند و به خاطر او هم که شده، آدم مایل می‌شود این سریال را ببیند.

ستاره نقره‌ای ، سریالی جنایی و مهیج محصول شبکه اسکای آتلانتیک می‌باشد که توسط روان جافه ساخته شده است.

داستان سریال درباره‌ی یک کارآگاه سابق است که خانواده‌اش را برای زندگی‌ای بهتر و آرام به شهری کوچک می‌آورد. اما هنگامی که یک پالایشگاه بزرگ نفتی در این شهر تاسیس می‌شود ، مشکلات به سراغ او می‌آیند و این موضوع با آمدن کارگرهای مهاجر شدت می‌گیرد.

او به سراغ این شرکت نفتی می‌رود اما به سرعت متوجه می‌شود که او و خانواده‌اش به یک هدف تبدیل شده‌اند که سبب می‌شود قسمت‌های تاریک دفن شده‌ی او بیدار و نمایان شوند و…


سریال Law & Order True Crime – نمره ۷.۲ در IMDB

هنگامی که برادران “مِنِندز” در تلویزیون ملی به خاطر قتل وحشیانه پدر و مادر خود در بورلی هیلز محاکمه شدند، داستان قتلشان تبدیل به دغدغه ی تمام مردم آمریکا شد…

شبکه سازنده NBC- این فصل از این سریال، ۸ قسمتی است.


سریال The Tick – نمره ۷.۴ در IMDB

در دنیایی که ابرقهرمان‌ها برای دهه‌ها وجود دارند و واقعی هستند ، یک حسابدار بدون قدرت‌های ویژه ، درمی‌یابد که شهرش توسط یک تبهکار در خطر است. او همانطور که سعی می‌کند توطئه‌ی این خلافکار را خنثی کند ، در این بین با ابرقهرمانی در لباس آبی رنگ که عنوان تیک را یدک می‌کشد ، آشنا شده و با وی در این مسیر دشوار همراه می‌شود و…


سریال A Series Of Unfortunate Events – نمره ۷.۹ در IMDB

ماجراهای بچه‌های بدشانس نام سریالی است که بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام ساخته شده است. در خلاصه داستان سریال آمده است ٬ ۳ فرزند یک خانواده‌ی ثروتمند از آتش‌سوزی بزرگی جان سالم به در می‌برند و بعد از کشته شدن والدینشان در آتش‌سوزی به خانه‌ی کُنت اُلاف به عنوان قَیم جدیدشان می‌روند. اما آنها در آنجا راحت نیستند و سخت مشغولِ کار کردن هستند و همچنین کُنت اُلاف برای بدست آوردن ثروتشان نقشه‌هایی کشیده است که…


سریال SS-GB – نمره ۶.۶ در IMDB

با واقعیت دگرگون‌شده آشنا هستید. این برای خودش ژانری در ادبیات و فیلمسازی که ما پیش از این در «یک پزشک» در موردش برای شما توضیح داده بودیم.

تا حالا فکر نکرده‌اید، اگر یک رخداد تاریخی سرنوشت‌ساز به صورت اصلی رخ نمی‌داد، تاریخ چقدر دگرگون می‌شد. مثلا اگر در جریان پیشروی اسکندر مقدونی، در جریان یک نبرد مقدماتی، سنگی که از فراز کوه به سمت سپاه او پرتاب شده بود، به او برخورد می‌کرد، تاریخ کلا تغییر می‌کرد.

بر اساس همین تصورات رمان‌ها و سریال‌های نوشته و ساخته شده‌اند. سریال مردی از قلعه بالا The Man In The High Castle، سریالی از همین ژانر بود.

اما حالا یک مینی‌سریال بریتانیایی دیگر بر همین اساس ساخته شده است. در این سریال تصور شده که آلمان در جنگ جهانی دوم، انگلیس را تسخیر کرده و حالا یک کاراگاه انگلیسی باید پرونده جنایت را در این فضا دنبال کند.

بی بی سی یک این سریال را ساخته است.



با عاشقانه ترین سریالهای خارجی آشنا هستید؟ فرقی ندارد هنوز منتظر عشق بزرگ زندگی خود هستید و یا در کنارش نشسته‌اید، به هرحال تماشای یک سریال عاشقانه خارجی می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی شما بگذارد و روز شما را زیبا کند. با معرفی برترین سریال‌های این ژانر همراه شما هستیم.

ژانر عاشقانه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی است که مخاطبان بسیاری دارد. یک سریال خارجی عاشقانه و یا ایرانی به دلیل جذابیت موضوع، بسیار سریع‌تر و ساده‌تر توجه مخاطب را به خود جلب کرده و او را به دیدن ادامه داستان ترغیب می‌کنند. شاید دلیل علاقه مخاطبان به سریال های خارجی عاشقانه، فضای آرام آنها با تلفیقی از مسائل تلخ و شیرین عشق است که در زندگی اکثر انسان‌ها وجود دارد.

خوشبختانه کمپانی‌های فیلمسازی، به خصوص استودیوهای فیلمسازی آمریکایی، توجه ویژه‌ای به مضامین عاطفی و عاشقانه داشته‌اند و امروزه با بی‌شمار سریال آمریکایی عاشقانه روبرو می‌شویم که تماشای آنها خالی از لطف نیست. به همین بهانه در این مقاله سینمایی از پلازا بهترین سریال های عاشقانه خارجی دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی جهان

در این بخش بهترین و قشنگ ترین سریال های عاشقانه را معرفی کرده و هر یک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. شما کدام یک از این سریال های عاشقانه برتر دنیا را تماشا کرده‌اید؟ عناوین این فهرست براساس امتیاز آنها در IMDb معرفی شده‌اند.

1. سریال عاشقانه امریکایی دوستان (Friends)

  • سال ساخت: 1994-2004
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 10
  • تعداد قسمت‌ها: 236 + یک قسمت ویژه
  • بازیگران: جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک، متیو پری، دیوید شویمر

یکی از بهترین سریال های رمانتیک خارجی که 27 سال از پخش اولین قسمت آن می‌گذرد و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود، سریال دوستان است. این سیتکام کمدی-عاشقانه اثری از دیوید کرین (David Crane) و مارتا کافمن (Marta Kauffman) است. ایده ساخت این سریال در سال 1993 به ذهن آنان رسید و ابتدا “کافه بی‌خوابی” نام داشت. پس از اندکی تغییر در فیلمنامه و عنوان سریال، در نهایت سریال دوستان برای اولین بار در سال 1994 از شبکه NBC پخش شد. داستان سریال، که از برترین و قشنگ ترین سریال های عاشقانه است، حول محور 6 دوست در بازه سنی بین 20 تا 30 سال است که در آپارتمانی نزدیک به سنترال پارک زندگی می‌کنند.

سریال درام عاشقانه دوستان خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌های جهان شد. این سریال هالیوودی عاشقانه افتخارات بسیاری از جمله 62 نامزدی جایزه امی ساعات پربیننده را دارد و در بسیاری از لیست‌های منتقدین و نشریات جزء 50 سریال برتر تاریخ است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سریال و دانلود قسمت ویژه آن به مطلب دانلود قسمت جدید سریال فرندز با زیرنویس فارسی مراجعه کنید.

2. مینی سریال غرور و تعصب (Pride and Prejudice)

عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 1995
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 6
  • بازیگران: جنیفر ایلی و کالین فرث

سریال غرور و تعصب یکی از قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین سریال های عاشقانه است که با گذشت 25 سال از انتشار آن، هنوز هم جذابیت خود را دارد. این سریال یک اثر درام عاشقانه محصول کشور انگلستان بوده که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. غرور و تعصب به دلیل محبوبیت رمان آن توانست در زمان انتشار توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و یکی از سریال‌های موفق دهه 1990 شناخته شود. این سریال انگلیسی عاشقانه تاریخی نقدهای بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و چندین جایزه ارزنده از جمله جایزه بفتا و امی را نیز بدست آورد. روزنامه معتبر نیویورک تایمر نیز این اثر را ترکیب شیرینی از داستان‌های عاشقانه و روابط اجتماعی توصیف کرد که به صورت هوشمندانه به یکدیگر مرتبط شده‌اند.

داستان سریال غرور و تعصب، از برترین سریال های رمانتیک خارجی، روایتگر زندگی خانواده «بنت» است که پنج دختر مجرد دارند. روزی دو مرد ثروتمند به نام «بینگلی» و «دارسی»، همسایه این خانواده می‌شوند. پس از گذشت مدتی، این دو جوان با دو خواهر از این خانه رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند، اما فرجام این عشق‌ها آنطور که به نظر می‌رسد پیش نمی‌رود و چالش‌های بسیاری برای آنها به وجود می‌آید.

3. سریال امریکایی خانم میزل شگفت انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)

قشنگ ترین سریال های عاشقانه

  • سال ساخت: 2017-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 34
  • بازیگران: ریچل بروزناهان، الکس بورستین، مایکل زیگن

یک سریال عاشقانه خارجی که می‌تواند لحظات شاد و مفرحی برای شما بیافریند، سریال خانم میزل شگفت‌انگیز است. ریچل بروزناهان در این سریال نقش میریام میزل را دارد، زنی خانه‌دار در نیویورک دهه 1950 و 1960 که درمیابد استعداد خاصی در استندآپ کمدی دارد و تصمیم می‌گیرد یک کمدین شود. این جدیدترین سریال عاشقانه برنده جایزه گلدن‌گلوب و جایزه امی ساعات پربیننده در بخش بهترین سریال کمدی شده است. ساخت فصل چهارم سریال، که از بهترین سریال های رمانتیک خارجی است، در دسامبر 2019 تایید شد. این فصل در سال 2022 منتشر شد و در فوریه همین سال خبر ساخت فصل پنجم و نهایی این سریال تأیید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود سریال و همچنین تماشای تریلر فصل چهارم آن، می‌توانید به مقاله بررسی سریال خانم میزل شگفت انگیز مراجعه کنید.

4. سریال خارجی این ما هستیم (This Is Us)

سریال آمریکایی عاشقانه

  • سال‌ ساخت: 2016 – 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 6
  • تعداد قسمت‌ها: 106
  • بازیگران: میلو ونتیمیگلیا، مندی مور، استرلینگ کی براون و کریسی متز

سریال این ما هستیم نیز یکی دیگر از سریال های عاشقانه معروف این فهرست محسوب می‌شود که در ژانر عاشقانه، درام و کمدی ساخته شده است. فصل اول این سریال خانوادگی و عاشقانه در سال 2016 از شبکه NBC آمریکا پخش شد و توانست توجه مخاطبان علاقه‌مند به این ژانر را به خود جلب کند. سریال این ما هستیم در طول سال‌های انتشار خود در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جوایز مختلف شده است و منتقدان نیز توجه ویژه‌ای به این سریال داشته‌اند. این عنوان یکی از جذابترین سریال های احساسی خارجی پیشنهادی است که در عین پرداختن به مسائل عاطفی، دارای مضامین و سکانس‌های کمدی جذاب و دلچسب نیز هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سریال این ما هستیم می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

داستان سریال این ما هستیم، از سریال های خارجی رمانتیک، درباره خانواده شیرین و دوست‌داشتنی «پیرسون» بوده که 3 فرزند دارند. این سریال در قالب کمدی روایتگر روابط عاطفی، مشکلات و اتفاقات جالب و بعضا عاشقانه‌ای است که برای هر یک از کاراکترها رخ می‌دهد. این سریال را به جرات می‌توان قشنگترین سریال عاشقانه آمریکایی دانست.

5. سریال نفس‌گیر (Heartstopper) ؛ از سریال های خارجی رمانتیک

بهترین سریال های عاشقانه انگلیسی

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 1 (فصل دوم در راه است)
  • تعداد قسمت‌ها: 8
  • بازیگران: کیت کانر، جو لاک، ویلیام گائو، یاسمین فینی، کورینا براون

سریال عاشقانه خارجی 2022 نفس‌گیر به تازگی منتشر شده است. این سریال از روی یک مجموعه کمیک با همین نام ساخته شد. نتفلیکس حق ساخت این سریال را در سال 2021 به دست آورد و فیلمبرداری از همان سال آغاز شد. این سریال آمریکایی رمانتیک در 22 آوریل 2022 (2 اردیبهشت 1401) منتشر شد و تحسین منتقدین به خصوص در مورد ریتم و فضای سریال را به دست آورد.

این سریال نوجوانانه عاشقانه داستان چارلی اسپرینگ و نیک نلسون را می‌گوید. این دو دانش‌آموز دبیرستانی، و دوستانشان از جمله تائو، الی، تارا، دارسی و آیزاک، با چالش‌های بسیاری در دبیرستان روبرو می‌‌شوند. این سریال از بهترین سریالهای عاشقانه خارجی مدرسه ای محسوب می‌شود.

6. سریال درام عاشقانه خارجی شکسته اما زیبا (Broken But Beautiful)

  • سال ساخت: 2018-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 31
  • بازیگران: ویکرانت مسی، هارلین ستی، سیدهارت شوکلا، سونیا راثی

به نظر شما این تصادفی است که یکی از اولین عناوینی که در فهرست بهترین و عاشقانه ترین سریال های خارجی می‌بینیم، متعلق به یک سریال هندی باشد؟ سریال شکسته اما زیبا یک سریال هندی است که اولین قسمت آن سال 2018 از طریق اینترنت اکران شد. ماجرای این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی حول محور عشق، دلشکستگی و عاشقانه‌های بی‌پایان بین دو نفر است. دو فصل اول سریال درباره دلدادگی ویر و سمیرا است، و فصل سوم داستان آگاستیا و رومی را بازگو می‌کند. این سریال ژانر عاشقانه اثری به کارگردانی اکتا کاپور (Ekta Kapoor)، یکی از تماشایی‌ترین سریالهای رمانتیک ۲۰۲۱ است.

7. سریال عاشقانه امریکایی خانواده امروزی (Modern Family)

  • سال ساخت: 2020-2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5/10
  • تعداد فصل‌ها: 11
  • تعداد قسمت‌ها: 250
  • بازیگران: اد اونیل، سوفیا ورگارا، جولی بوون و جس فرگوسن

سریال خانواده امروزی یکی دیگر از عاشقانه ترین سریال های خارجی است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت. این سریال به گونه مستندنما و طنز موقعیت ساخته شده است که اولین قسمت آن در سال 2009 از شبکه تلویزیونی ABC آمریکا به نمایش درآمد. سریال خانواده امروزی با انتشار چندین فصل اول مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرد. محبوبیت این سریال با انتشار هر فصل در میان بینندگان بیشتر از پیش می‌شد و می‌توان آن را جز بهترین سریال‌های درام عاشقانه خارجی قلمداد کرد. جذابیت این سریال باعث شد تا در سال 2012 به عنوان دهمین سریال پردرآمد سال شناخته شود. قسمت آخر سریال خانواده امروزی نیز در 8 آوریل 2020 (20 فروردین 99) منتشر شد.

این سریال احساسی آمریکایی روایتگر زندگی روزمره 3 خانواده از قشر مرفه جامعه است که با یکدیگر در ارتباط بوده و در هر اپیزود داستانی جالب و بعضا عاشقانه از هر خانواده و کاراکترهای سریال در قالب طنز به تصویر کشیده می‌شود. داستان جذاب و بازی بی‌نظیر بازیگران سبب شده این سریال تبدیل به یکی از محبوبترین سریال های رمانتیک خارجی شود.

8. سریال خارجی عاشقانه مردم عادی (Normal People)

  • سال‌ ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 12
  • بازیگران: دیزی ادگار جونز، پاول مسکال، سارا گرین و آیسلین مک گوکین

سریال مردم عادی نیز جزء یکی از جذاب‌ترین سریال های رمانتیک خارجی محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. این سریال خارجی محصول کشور ایرلند بوده و فصل اول آن در سال 2020 از شبکه‌های BBC Three و Hulu پخش شد و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. سریال مردم عادی بر اساس رمانی پرطرفدار با همین نام ساخته شده است و به همین دلیل در زمان پخش توانست بسیار پرمخاطب باشد. این عنوان به دلیل محتوای کامل و منسجم، بازی‌های حرفه‌ای و فیلمنامه جذاب مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی آنان دریافت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سریال عاشقانه مردم عادی می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

داستان سریال مردم عادی، از عاشقانه ترین سریالهای خارجی، روایتگر زندگی دو جوان ایرلندی به نام «مارین» و «کانل» است که از دبیرستان با یکدیگر آشنا بوده و سپس به دانشگاه می‌روند. این دو عاشق یکدیگر هستند، اما برخی مسائل حاشیه و مشکلات زندگی هریک از آنها بر این رابطه تاثیر می‌گذارند. شما می‌توانید از طریق لینک‌هایی که در این صفحه قرار دارند، دانلود سریال عاشقانه خارجی مردم عادی بپردازید.

9. سریال عاشقانه امریکایی غریبه (Outlander)

  • سال‌ ساخت: 2014-تاکنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 6
  • تعداد قسمت‌ها: 75
  • بازیگران: کترینا بلف، سم هیوین، توبیاس منزیس و گراهام مک‌تاویش

سریال غریبه نیز یکی از سریال های رمانتیک خارجی محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه محصول کشور انگلستان و ایالات متحده است که در ژانر تاریخی، درام، عاشقانه، علمی تخیلی و ماجراجویی ساخته شده است. فصل اول سریال غریبه در سال 2014 از شبکه استارز پخش شد و فصل دوم آن نیز با دو سال تعویق یعنی در سال 2016 انتشار یافت. پخش فصل‌های دیگر این عنوان از سریال های خارجی رمانتیک نیز در سال‌های متوالی ادامه پیدا کرد. ششمین فصل سریال نیز در 6 مارس 2022 (15 اسفند 1400) منتشر شد و خبر ساخت فصل هفتم با 16 قسمت تائید شد. سریال غریبه یکی از سریال‌های پربیننده و جذاب بوده که نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. این سریال نیز خیلی زود تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سریال های احساسی خارجی شد.

داستان سریال غریبه، از عاشقانه ترین سریالهای خارجی، در اواخر جنگ جهانی دوم (سال 1945) روایت می‌شود و درباره زندگی زنی به نام «کلیر رندال» است که در مناطق جنگی پرستار است. روزی کلیر تصمیم می‌گیرد با همسرش به دومین ماه عسل خود بروند و کمی از محیط جنگ و تنش دور شوند. آنها به اسکاتلند می‌روند و در آنجا همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه کلیر با رفتن به یک مکان مقدس، ناگهان خود را در سال 1743 و زمان جد همسرش پیدا می‌کند. کلیر در این بازه زمانی مجددا ازدواج می‌کند و درگیر چالش‌های بسیاری می‌شود. تماشای این عنوان از سریال های خارجی رمانتیک را از دست ندهید.

10. سریال جوانان سلطنتی (Young Royals) ؛ از سریال های خارجی عاشقانه 2021

  • سال ساخت: 2021-تاکنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 12
  • بازیگران: ادوین رایدینگ، عمر رودبرگ و مالته گاردینگر

جوانان سلطنتی از قشنگ ترین سریال های عاشقانه است که می‌توانید تماشا کنید. این سریال سوئدی در سبک درام نوجوانانه ساخته و از شبکه نتفلیکس پخش شد. فصل اول این سریال در سال 2021 و فصل دوم در نوامبر 2022 پخش شد. این عنوان از سریال های خارجی رمانتیک، مجموعا توانست نمرات خوبی از سایت‌های معتبر دنیا بگیرد و از لحاظ کیفیت ساخت و داستان‌پردازی در سطح بالایی قرار دارد. داستان این سریال عاشقانه خارجی مدرسه ای، درباره شاهزاده ویلهم است که در مدرسه‌ای شبانه روزی مخصوص افراد سلطنتی تحصیل می‌کند. رفته‌رفته او باید به زندگی خود سامان دهد و درمی‌یابد که اگر بخواهد پیرو قلب خود باشد، باید سختی‌های زیادی را تحمل کند.

11. سریال عاشقانه نسل خورشید (Descendants of the Sun)

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16+3 قسمت ویژه
  • بازیگران: سونگ جونگ-کی، سونگ هی کیو و جین گو

در فهرست بهترین و قشنگ ترین سریال های عاشقانه از آثار کره‌ای نباید غافل شد. سریال نسل خورشید نیز یکی دیگر از سریال های رمانتیک خارجی جذاب این فهرست محسوب می‌شود که محصول کره جنوبی بوده و در یک فصل منتشر شده است. این در ژانر درام، عاشقانه، اکشن و کمدی ساخته شده و در سال 2016 از شبکه KBS کره جنوبی به نمایش درآمده است. سریال نسل خورشید یکی از سریال های عاشقانه پرطرفدار و محبوب کره‌ای است که در زمان انتشار توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این عنوان جوایز مختلفی دریافت کرد و مورد توجه منتقدین نیز قرار گرفت و محبوب‌ترین سریال سال 2016 در کره جنوبی اعلام شد.

سریال نسل خورشید، از سریال های خارجی رمانتیک، در یکی از مناطق جنگی و نظامی به نام «اوراک» روایت می‌شود که گروهی از نیروهای کره‌ای برای انجام یک ماموریت خطیر به آنجا اعزام می‌شوند. در این میان یکی از فرماندهان این گروه به نام «سروان یو شی جین» با دکتر «کانگ مو یون» که یکی از پزشکان منطقه است، آشنا شده و پس از چندی عاشق یکدیگر می‌شوند. برای آشنایی با بهترین مینی سریال های رمانتیک خارجی کره‌ای به این مقاله مراجعه کنید.

12. سریال عاشقانه امریکایی گرند هتل (Grand Hotel)

  • سال ساخت: 2013-2011
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 39
  • بازیگران: یون گونسالس، آمایا سالامانکا، آدریانا اثورس و پدرو آلنسو

سریال گرند هتل یکی از جالب‌ترین و قشنگ ترین سریال های عاشقانه محسوب می‌شود که محصول کشور اسپانیا است. این سریال در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است که فصل اول آن در سال 2011 از شبکه Antena 3 اسپانیا به نمایش درآمد و در سال 2012 نیز در بریتانیا پخش شد. سریال گرند هتل در زمان پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان علاقه‌مند به ژانر عاشقانه روبه‌رو شد و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال جذاب داشتند. این سریال خیلی زود جای خود را در فهرست بهترین سریال های عاشقانه خارجی پیدا کرد.

داستان سریال گرند هتل، از سریال های خارجی رمانتیک، در اوایل قرن بیستم و در هتلی به نام «گرند» روایت می‌شود. «جولیو» پسر جوانی است که برای پیدا کردن خواهرش که به تازگی ناپدید شده است وارد یک هتل بزرگ می‌شود و به عنوان خدمتکار در آنجا شروع به کار می‌کند، اما پس از مدتی عاشق دختر صاحب هتل می‌شود. برای دانلود این سریال که از بهترین سریال های عاشقانه جهان است از لینک‌های زیر استفاده کنید.

13. سریال عاشقانه خارجی «پولدارک» (Poldark)

  • سال‌ ساخت: 2019-2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 5
  • تعداد قسمت‌ها: 43
  • بازیگران: ایدن ترنر، النور تاملینسون، روبی بنتال و بیتی ادنی

سریال پولدارک نیز یکی دیگر از بهترین و عاشقانه ترین سریال های خارجی در این فهرست محسوب می‌شود که در ژانر تاریخی، عاشقانه و درام ساخته شده است. این سریال آمریکایی و عاشقانه اقتباسی از یک رمان تاریخی با همین نام است که در زمان پخش توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند. سریال پولدارک در طول سال‌های 1781 تا 1801 میلادی روایت می‌شود و قسمت اول آن در سال 2015 از شبکه BBC One آمریکا پخش شد. این عنوان نقدهای مثبتی از سوی منتقدان سینما دریافت کرد و به عنوان یکی از سریال‌های تاریخی پربیننده در طی سال‌های اخیر و از بهترین سریال های عاشقانه در نظر گرفته می‌شود.

داستان سریال پولدارک درباره زندگی یکی از افسران نیروی دریایی بریتانیا به نام «راس پولدارک» است که پس از پایان جنگ استقلال آمریکا به خانه بازمی‌گردد. پولدارک پس از بازگشت به خانه متوجه تغییر و تحولات بسیاری در خانه و خانواده‌اش شده و از این بابت بسیار مایوس می‌شود. در نبود او پدرش فوت کرده، عشق قدیمی‌اش ازدواج کرده و خانه‌شان نیز ویران شده است. پولدارک در این شرایط بحرانی تصمیم می‌گیرد زندگی خود را از نو ساخته و همه چیز را درست کند و درگیر ماجرای عاشقانه‌ای می‌شود.

14. سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)

  • سال ساخت: 2005-2014
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 9
  • تعداد قسمت‌ها: 208
  • بازیگران: جاش رادنر، جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز، تیک پاتریک هریس، آلیسون هانیگان

سریال آشنایی با مادر، یا به اختصار HIMYM، یک سیتکام عاشقانه و کمدی در میان سریال های خارجی معروف عاشقانه است. این سریال از همان ابتدا به خاطر ساختار منحصر به فرد، طنز و ترکیب عناصر دراماتیک به سرعت به محبوبیت رسید و نام خود را در فهرست بهترین سریال های عاشقانه ثبت کرد. سریال آشنایی با مادر در زمان پخش نامزد 91 جایزه شد و از میان 21 جایزه را از آن خود کرد. اسپین‌آفی بر این سریال ساخته شده که در مقاله معرفی سریال آشنایی با پدر با آن آشنا می‌شوید.

این سریال از قشنگ ترین سریال های جهان است که داستان تد موزبی و گروهی از دوستانش در نیویورک را تعریف می‌کند. تد در سال 2030 برای فرزندانش تعریف می‌کند که بین سال‌های 2005 تا 2013 چه ماجراهایی برای او و دوستانش رخ داد و او چگونه با مادر فرزندانش آشنا شد.

15. سریال خارجی عاشقانه تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)

  • سال ساخت: 2007-2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 12
  • تعداد قسمت‌ها: 279
  • بازیگران: جانی گالکی، جیم پارسونز، کیلی کوکو، سایمون هلبرگ، کونال نایر، ملیسا راوش، ماییم بیالیک

در لیست محبوب ترین سریال خارجی عاشقانه از نام سریال تئوری بیگ بنگ نباید غافل شد. این سیتکام تلویزونی ساخته چاک لوری (Chuck Lorre) و بیل پریدی (Bill Prady) بین سال‌های 2007 تا 2019 از شبکه CBS پخش می‌شد. سیتکام تئوری بیگ بنگ در فصل اول نظرات مختلفی دریافت کرد، اما از فصل دو و سه به بعد موفق شد محبوبیت خود بین بینندگان را افزایش دهد و تبدیل به یکی از بهترین سریال های عاشقانه شود. داستان این سریال حول محور 5 شخصیت آغاز می‌شود: لئونارد و شلدون، دو همخانه‌ای و نابغه فیزیک؛ پنی، همسایه روبرویی آنان و پیشخدمت رستوران؛ و هاوارد و راج، دوستان لئونارد که به ترتیب مهندس و ستاره‌شناس هستند. به مرور و با موفقیت مجموعه چندین شخصیت مکمل دیگر همچون ایمی، برنادت و استوارت نیز به جمع بازیگران پیوستند.

سریال The Big Bang Theory در 12 فصل افتخارات زیادی نصیب خود کرد. این سریال نامزد 46 جایزه امی ساعات پربیننده شد و از این میان 7 جایزه را از آن خود کرد. جیم پارسونز نیز در سال 2011 برنده گلدن‌گلوب در بخش بهترین بازیگر سریال کمدی شد. موفقیت سریال تئوری بیگ بنگ سبب شد ساخت سریال Young Sheldon، با محوریت کودکی شلدون کوپر، آغاز شود. پخش این سریال از سال 2017 از شبکه CBS آغاز شده است.

16. سریال خارجی عاشقانه تودورها (The Tudors)

  • سال ساخت: 2010-2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 38
  • بازیگران: جاناتان ریس میرز، سم نیل، کلوم بلو، هنری کویل و ناتالی دورمر

سریال تودورها یکی از بهترین و عاشقانه ترین سریال های خارجی تاریخی محسوب می‌شود. این سریال در ژانر عاشقانه، دارم و تاریخی ساخته شده است. سریال تودورها با همکاری تهیه‌کنندگان آمریکایی، انگلیسی و کانادایی ساخته شده و اکثر لوکیشن‌های فیلمبرداری آن در ایرلند بوده است. فصل اول سریال خارجی تودورها در سال 2007 از شبکه‌های مختلفی پخش شد و از همان قسمت‌های ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کند. تودورها به عنوان یکی از سریال‌های برتر سال 2007 و از برترین سریال های رمانتیک خارجی شناخته شد و مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت. این سریال در طول 3 سال انتشار خود با 4 فصل توانست طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه سازد و برنده 3 جایزه گلدن گلوب شود.

داستان سریال تودورها، از قشنگ ترین و بهترین سریال های عاشقانه جهان، درباره ازدواج شاه هنری و حواشی آن است که در طول آن با ماجراهای مختلف دیگری چون سیاست و جنگ ترکیب می‌شود و جذابیت آن را دو چندان می‌سازد.

17. سریال با عشق، ویکتور (Love, Victor)

  • سال ساخت: 2020-2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 28
  • بازیگران: مایکل سیمینو، جورج سیر، آنتونی تورپل، نیک رابینسون، ایزابلا فریرا، میسون گودینگ، ریچل هیلسون و…

یکی دیگر از سریال های عاشقانه آمریکایی سریال «با عشق، ویکتور» است. این سریال در ژانر عاشقانه و کمدی و در سه فصل ساخته شده است. با عشق، ویکتور درواقع با الهام از فیلمی تحت عنوان با عشق، سایمون (Love, Simon) ساخته شده است. این سریال در فضایی مشابه با فیلم Love, Simon روایت می‌شود.

در این سریال داستان ویکتور، پسر نوجوانی را دنبال می‌کنیم که به همراه خانواده‌اش به یک شهر جدید نقل مکان می‌کند. او امیدوار است که بتواند در این شهر جدید، خود واقعی‌اش را نشان بدهد و مثل قبل مدام درگیر خودسانسوری نباشد. اما همه چیز به آن سادگی که ویکتور فکر می‌کرد نیست؛ کشمکش‌های متعددی در خانه وجود دارد و در مدرسه نیز دردسرهای زیادی وجود دارد. ویکتور تصمیم می‌گیرد به یک دانش‌آموز سال بالایی که حالا فارغ‌التحصیل شده پیام بدهد و از او راهنمایی بخواهد. این دانش‌آموز سال بالایی کسی نیست جز شخصیت سایمون از فیلم Love, Simon. پیشنهاد می‌کنیم تماشای سریال با عشق، ویکتور، از سریال های رمانتیک خارجی، را از دست ندهید.

18. سریال وانداویژن (Wandavision) ؛ از عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 9
  • بازیگران: الیزابت اولسن، پل بتانی، دبرا جو روپ، فرد ملامد، کاترین هان

احتمالا دیدن نام یکی از سریال‌های مارول در فهرست عاشقانه ترین سریال های خارجی برای شما کمی عجیب باشد. اما بهتر است بدانید این سریال یکی از قوی‌ترین و به یادماندنی‌ترین عشق‌ها را به تصویر کشیده، عشقی که نیرو می‌بخشد و در عین حال که دنیایی برای خویش می‌سازد، بسیاری از زندگی‌ها را نیز برهم می‌زند. سریال وانداویژن تحسین منتقدین در زمینه ادای احترام به کمدی‌های گذشته و بازی بازیگران را برانگیخت. این سریال عاشقانه خارجی جدید افتخارات بسیاری از جمله 20 نامزدی و 3 برد جایزه امی را در کارنامه خود دارد.

سریال احساسی امریکایی وانداویژن با قسمت های کم اولین سریال تلویزیونی مارول در فاز چهارم است. سه هفته از وقایع فیلم اونجرز: پایان بازی می‌گذرد و واندا مکسیموف و ویژن زندگی عاشقانه خود را در شهر وست ویو آغاز کرده‌اند. آنان می‌کوشند توانایی‌های خویش را از دیگران پنهان کنند، اما آیا واقعا همه چیز آنگونه است که می‌نماید؟ وانداویژن را می‌توان بهترین سریال عاشقانه 2021 در ژانر ابرقهرمانی دانست.

19. سریال انگلیسی عاشقانه کشف جادوگران (A Discovery of Witches)

  • سال ساخت: 2018-2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 25
  • بازیگران: ترزا پالمر، متیو گود، ادوارد بلومر، لوئیز بربلی، اوون تیال، الکس کینگستون، والری پتیفورد، لینزی دانکن و…

نوبتی هم که باشد، نوبت یکی از سریال های عاشقانه معروف در ژانر فانتزی و سوپرنچرال است. سریال کشف جادوگران درباره عشق ممنوعه بین یک خون‌آشام و یکی از بزرگترین جادوگران تاریخ است. اگر از طرفداران ژانر فانتزی باشید و از تماشای سریال‌هایی با موجودات سوپرنچرال و اتفاقات فراطبیعی لذت ببرید، این سریال یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه و فانتزی است که می‌توانید تماشا کنید.

دایانا بیشاپ جادوگری است که سعی می‌کند از دنیای سوپرنچرال فاصله بگیرد و مانند یک انسان عادی زندگی کند. او استاد دانشگاه آکسفورد است و روزی اتفاقی یک کتاب تاریخی و مهم به نام کتاب زندگی را از کتابخانه دانشگاه می‌گیرد. کتاب زندگی پاسخ همه‌ی معماهای هستی را در خود جای داده و همه موجودات ماورالطبیعه یعنی جادوگران، خون‌آشام‌ها و دیوها به دنبال آن هستند. اما مسئله اینجاست که سال‌ها بود که این کتاب‌ گم شده بود و طی چند قرن اخیر، هیچکس جز دایانا بیشاپ آن را ندیده است. واضح است که وقتی چنین کتاب با ارزشی به دست یک نفر می‌افتد، بقیه گروه‌ها سعی مي‌کنند هرطور که شده این کتاب را از چنگ او دربیاورند. در این میان، دایانا با یک خون‌آشام به نام متیو آشنا می‌شود و علیرغم هشدارهای سایر جادوگران، به او نزدیک می‌شود…

20. سریال عشق مدرن (Modern Love) ؛ از عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 2019-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • بازیگران: آن هتوی، جولیا گارنر، اندرو اسکات، الیویا کوک، اد شرن، لوسی بوینتون، کیت هرینگتون و…

سریال عشق مدرن از سریال های عاشقانه خارجی جدید در ژانر آنتالوژی است که بر اساس یک ستون هفتگی که در نیویورک تایمز منتشر می‌شد، ساخته شده است. این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی توسط شبکه آمازون پرایم ویدیو و در دو فصل منتشر شده است. از آنجایی که این عنوان از سریال های خارجی رمانتیک در ژانر آنتالوژی ساخته شده، در هر قسمت از بازیگران مختلفی استفاده می‌کند و داستان‌های متفاوتی را روایت می‌کند که درون‌مایه همه‌ی آن‌ها عشق است. اگر به دنبال تماشای متفاوت‌ترین و عاشقانه ترین سریالهای خارجی می‌گردید، سریال عشق مدرن با داستان‌های جالب و گروه بازیگری پرستاره‌اش، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

21. سریال عاشقانه امریکایی یک میلیون چیز کوچک (A Million Little Things)

  • سال ساخت: 2018 تا کنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 74
  • بازیگران: دیوید گیونتولی، رومی مالکو، آلیسون میلر، کریستین اوچوا

این مقاله را با معرفی یکی دیگر از بهترین سریال های عاشقانه ادامه می‌دهیم. سریال یک میلیون چیز کوچک سریالی کمدی، درام، عاشقانه و خانوادگی ساخته دیجی نش (DJ Nash) برای شبکه ABC است. در این سریال نیز یک گروه دوستانه در بوستون را داریم که از مرگ غیرمنتظره یک دوست صمیمی شوکه می‌شوند. آنان تصمیم می‌گیرند با این واقعیت کنار بیایند و از زندگی خود نهایت استفاده را بکنند. نام سریال به جمله “دوستی چیز بزرگی نیست، یک میلیون چیز کوچک است” اشاره دارد. فصل چهارم این سریال در سال 2021 منتشر شد و در سال 2022 نیز این سریال برای فصل پنجم و آخر تمدید شد. قرار بر این است که فصل پنجم این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی در فوریه 2023 منتشر شود.

22. سریال دوست دختر سابق دیوانه (Crazy Ex-Girlfriend)

  • سال ساخت: 2015-2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 62
  • بازیگران: ریچل بلوم، وینسنت رودریگز سوم، سانتینو فونتانا، دونا لین چمپلین

معرفی عاشقانه ترین سریالهای خارجی را با دوست دختر سابق دیوانه ادامه می‌دهیم. این سریال در ژانر عاشقانه کمدی و موزیکال ساخته شده و عملکرد خوبی در جلب نظرات منتقدان داشته است. این عنوان از بهترین سریال های عاشقانه انگلیسی زبان موفق به کسب جوازی چون پرایم تایم امی، گلدن گلوب و جایزه انتخاب منتقدان شده است.

داستان این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی درباره وکیلی است که از نیویورک به کالیفرنیا نقل مکان می‌کند تا در آنجا به دنبال خوشبختی بگردد. او همچنین تلاش می‌کند دوباره با دوست پسر سابقش که در همین شهر زندگی می‌کند، وارد رابطه شود.

23. سریال تپه تک درخت (One Tree Hill) ؛ از سریال های خارجی رمانتیک

  • سال ساخت: 2003-2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8/10
  • تعداد فصل‌ها: 9
  • تعداد قسمت‌ها: 187
  • بازیگران: چاد مایکل موری، جیمز لافرتی، هیلاری برتون، بتانی جوی لنز، پل جوهانسون و سوفیا بوش

تپه تک درخت از بهترین سریال های عاشقانه خارجی است که به نوعی آغاز کننده سریال‌های نوجوانانه امروزی بود و صاحب دو جایزه برگزیده نوجوانان شد. نیمی از سریال از شبکه The WB و نیمه بعدی آن از سبکه The CW پخش شد.

داستان این سریال درباره دو برادر ناتنی (که والدین مشترک دارند) به نام‌های ناتان و  لوکاس است که زندگی متفاوتی با یکدیگر دارند. اما یک چیز بین آنها مشترک به نظر می‌آید و آن هم عشق این دو برادر به بسکتبال است. در این مجموعه تلوزیونی که طی 9 فصل پخش می‌شود، شاهد دیدن زندگی این دو برادر و زندگی شخصیت‌های دیگر هستیم. اگر علاقمند به دانلود بهترین سریال های عاشقانه دنیا هستید، درام جذاب تپه تک درخت را فراموش نکنید.

24. سریال رمانتیک عشق (Love)

  • سال ساخت: 2016-2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 34
  • بازیگران: جیلیان جیکوبز، پال روست، کلادیا اودرتی

از نام سریال اینگونه برداشت می‌شود که با یکی از بهترین و عاشقانه ترین سریال های خارجی روبرو هستیم. سریال کمدی و عاشقانه عشق، ساخته جاد اپتاو (Judd Apatow)، لزلی ارفین (Lesley Arfin) و پال روست (Paul Rust) است. سریال عشق ابتدا قرار بود 2 فصل باشد، همانگونه که شبکه نتفلیکس درخواست داده بود، اما در پی استقبال بینندگان فصل سوم سریال نیز تمدید شد. نتفلیکس اعلام کرد فصل سه آخرین فصل این سریال کمدی و رمانتیک است. سریال Love نگاهی زمینی به رابطه عاشقانه دارد و آن را از طریق شخصیت‌های داستان، یعنی میکی و گاس، بررسی می‌کند. این سریال نیز از تماشایی‌ترین سریال های رمانتیک خارجی است که تماشای آن به طرفداران این ژانر توصیه می‌شود.

25. سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time) ؛ از عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 2011-2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 7
  • تعداد قسمت‌ها: 155
  • بازیگران: جنیفر گودوین، جنیفر موریسون، لانا پاریلا و کالین اودانهیو

سریال خارجی عاشقانه روزی روزگاری در ژانر فانتزی، درام و ماجراجویی ساخته و نخستین بار از شبکه ABC پخش شد. نویسندگان سریال معتقد بودند که روزی روزگاری را بر پایه امید ساخته‌اند و قصد دارند تا نیمه پر لیوان را به مخاطبان نشان دهند. این اثر یک اسپین آف 13 قسمتی به نام روزی روزگاری در سرزمین عجایب (Once Upon a Time in Wonderland) نیز داشت. داستان سریال درباره زنی به نام اما سوان است که گذشته پردردسرش او را در شهری کوچک قرار می‌دهد. او دختر گمشده سفیدبرفی و همسرش است که باید از شهر استوری بروک و ساکنینش در برابر نفرین ملکه‌ای بد ذات محافظت کند.

26. سریال خاطرات یک خون آشام (The Vampire Diaries)

  • سال ساخت: 2009-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 8
  • تعداد قسمت‌ها: 171
  • بازیگران: نینا دوبرو، پل وسلی، ایان سامرهالدر، استیون آر. مک‌کوئین، سارا کانینگ، کت گراهام، کندیس کینگ و…

اگر قرار است لیستی از آثار رمانتیک داشته باشیم نباید سریال عاشقانه خارجی پرطرفدار خاطرات یک خون آشام را فراموش کنیم. ژانر اصلی سریال درام، ماوراطبیعی، ترسناک و فانتزی است اما بیش از همه چیز عشق در آن خودنمایی می‌کند. این اثر نه تنها یک درام نوجوانانه خوب است، بلکه یکی از پرطرفدارترین سریال‌های جهان محسوب می‌شود. کمتر کسی است که خاطرات یک خون آشام را ندیده و خاطرات نوجوانی‌اش با آن شکل نگرفته باشد. این اثر برنده 4 جایزه منتخب نوجوانان شد. سریال اصیل‌ها (The Originals) و اسپین آف آن میراث (Legacies) دنباله‌های مرتبط با خاطرات یک خون آشام هستند.

داستان این سریال خارجی عاشقانه درباره دختری نوجوان به نام الینا گیلبرت است که‌ پس از مرگ پدر و مادرش تنها شده و با برادر کوچکتر و خاله‌اش زندگی می‌کند. او در مدرسه با پسری به نام استفن سالواتوره آشنا می‌شود و رفته‌رفته درمی‌یابد که استفن بیشتر از آن چیزی که نشان می‌دهد و یک خون آشام است. اما اوضاع با آمدن دیمن برادر بزرگتر استفن و نقطه مقابل او، بهم می‌ریزد.

27. سریال تین ولف (Teen Wolf) ؛ از عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 2011-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 6
  • تعداد قسمت‌ها: 100
  • بازیگران: تایلر پوزی، کریستال رید، دیلن اوبرایان، تایلر هوکلین، هالند رودن

تین ولف از قشنگ ترین سریال های عاشقانه اکشن و ماورایی است که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم. اگر طرفدار سریال‌های نوجوانانه باشید، بدون شک از این سریال خوشتان خواهد آمد. در این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی با یک گرگینه جوان آشنا می‌شویم که از شهرش در برابر موجودات ماورایی و تهدیدات مختلف محافظت می‌کند.

سریال تین ولف، از عاشقانه ترین سریالهای خارجی در ژانر اکشن و سوپرنچرال، اولین بار در سال 2011 روی آنتن رفت و با نظرات مثبت منتقدان مواجه شد. این فیلم سه مرتبه موفق به کسب جایزه ساتورن و 13 مرتبه نیز موفق به کسب جایزه انتخاب نوجوان شد. قرار بر این است فیلم Teen Wolf: The Movie که دنباله‌ای بر این سریال است، در سال 2023 توسط Paramount+ منتشر شود.

28. سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy)

  • سال ساخت: 2005 تا کنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6/10
  • تعداد فصل‌ها: 19
  • تعداد قسمت‌ها: 406
  • بازیگران: الن پمپئو، ساندرا اوه، کاترین هیگل، جاستین چمبرز، چاندرا ویلسون

سریال آناتومی گری یکی از طولانی‌ترین و قشنگ ترین سریال های عاشقانه است که پخش آن از سال 2005 آغاز شد. این سریال در ژانر عاشقانه، درام و کمدی سیاه در محیط بیمارستان روایت می‌شود. سریال آناتومی گری با نظرات مثبت بسیاری از سوی بینندگان و منتقدین مواجه شده است. این سریال عاشقانه خارجی یک پدیده فرهنگی محسوب می‌شود که تاثیر بسزایی بر فرهنگ عامه داشته است.

داستان این سریال خارجی پرطرفدار پیرامون دکتر مردیث گری روایت می‌شود. او ابتدا به عنوان یک کارآموز معرفی می‌شود و طی سال‌ها با پشتکاری که دارد به مقام رئیس جراحی عمومی می‌رسد.

29. سریال انگلیسی عاشقانه حس خوب (Feel Good)

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5/10
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 12
  • بازیگران: مای مارتین، شارلوت ریچی، لیزا کودرو، سوفی تامپسون

سریال عاشقانه خارجی کوتاه حس خوب ساخته مای مارتین (Mae Martin) و جو همپسون (Joe Hampson) نیز می‌تواند در لیست قشنگ ترین سریال های عاشقانه قرار گیرد. شش قسمت اول سریال حس خوب در مارس 2020 از شبکه 4 انگلستان پخش شد. شبکه نتفلیکس حق پخش بین‌المللی سریال را خرید و آن را برای فصل دوم، و آخر، تمدید کرد. فصل آخر این عنوان از بهترین سریال های خارجی رمانتیک نیز در ژوئن 2021 از شبکه نتفلیکس پخش شد. قهرمان سریال، مای، یک کمدین کانادایی است که اعتیاد خود را ترک کرده و اکنون در تلاش است کنترل زندگی خود را به دست گیرد.

30. سریال عاشقانه خارجی دش و لی لی (Dash & Lily)

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 8
  • بازیگران: آستین آبرامز، میدوری فرانسیس، دانته براون و تروی ایواتا

سریال آمریکایی عاشقانه جدید دش و لی‌لی بر اساس رمانی به قلم ریچل کوهن و دیوید لویتان ساخته شده است‌. دش و لی‌لی از نتفلیکس پخش و پس از 8 قسمت کنسل شد. این اثر نامزد چند جایزه امی شد که از میان آنها توانست 3 جایزه را از آن خود کند. داستان این سریال درباره دش پسری بدبین و ایرادگیر است که با دختری به نام لی‌لی که دقیقا نقطه مقابل اوست و نگاهی خوشبینانه به جهان دارد، آشنا می‌شود. لی‌لی و دش با رد و بدل کردن دفترچه‌ای اسرارآمیز تصمیم به تغییر نگرش یکدیگر دارند. پیشنهاد می‌کنیم تماشای این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی را از دست ندهید.

31. سریال ویرجین ریور (Virgin River) ؛ از عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 2019 تا کنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 42
  • بازیگران: الکساندرا برکنریج، مارتین هندرسون، کالین لاورنس، جنی کوپر، لارن همرزلی و…

معرفی سریال عاشقانه را با سریال ویرجین ریور ادامه می‌دهیم. این سریال درباره شانس و فرصت دوباره است. در سریال ویرجین ریور زنی به نام مل را دنبال می‌کنیم که یک پرستار و مامای ماهر است. بعد از رخ دادن چند اتفاق بد در زندگی‌اش، مل تصمیم می‌گیرد به شهری کوچک به نام ویرجین ریور در کالیفرنیای شمالی برود و زندگی ساده‌ای را در پیش بگیرد. اما این قضیه به آن سادگی‌ها نیست. رئیس او یک آدم بداخلاق است که اصلا حوصله‌ی او را ندارد و وضعیت خانه‌اش خوب نیست. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود مل از خودش بپرسد که آیا نقل مکان به این شهر کار درستی بوده؟ اما وقتی او یک دوست جدید پیدا می‌کند، وضعیت کم‌کم تغییر می‌کند.

فصل اول این اثر از جدیدترین سریالهای عاشقانه جهان، در سال 2019 از نتفلیکس منتشر شد. تا کنون چهار فصل از آن منتشر شده و هم اکنون فیلمبرداری فصل پنجم آن در جریان است. اگر علاقه‌مند به تماشای سریال های عاشقانه جدید هستید، سریال ویرجین ریور گزینه مناسبی است.

32. سریال درام عاشقانه بریجرتون (Bridgerton)

  • سال ساخت: 2020 تا کنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • بازیگران: فیبی دنور، رگه جین پیج، جاناتان بیلی، سیمون اشلی، کلادیا جسی

بهترین سریال عاشقانه خارجی دنیا، البته از نگاه شبکه نتفلیکس، سریال بریجرتون است. 8 قسمت اول این سریال حدود 82 میلیون بیننده داشت و تبدیل به یکی از  پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس کشور شد. در ژانویه 2021 سریال برای فصل دوم تمدید شد. چند ماه بعد، در آوریل 2021، کریس ون دوسن (Chris Vanguard Dusen) کارگردان سریال، در توئیتر خود اعلام کرد این سریال فصل سه و چهار نیز خواهد داشت. در مقاله معرفی و بررسی سریال Bridgerton می‌توانید برای دانلود این سریال، از بهترین سریال های عاشقانه خارجی 2020 و 2022، اقدام کنید. برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات از فصل دوم سریال نیز به این مقاله مراجعه کنید.

داستان این سریال درام عاشقانه در لندن سال 1813 می‌گذرد. خانواده اشرافی بریجرتون در مرکز داستان هستند و ماجراهای عاشقانه دختر این خانواده، دافنه، با دوک هیستیگنز خط اصلی داستان است. داستان فصل دوم نیز با محوریت پسر بزرگ خانواده، آنتونی، و ماجرای عاشقانه او روایت می‌شود.

33. سریال جفت نشده (Uncoupled) ؛ از عاشقانه ترین سریالهای خارجی

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 8
  • بازیگران: نیل پاتریک هریس، تاک واتکینز، تیشا کمپل

فهرستمان را با یک سریال عاشقانه آمریکایی 2022 با بازی نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) ادامه می‌دهیم. اگر طرفدار سریال‌های کمدی باشید، احتمالا پاتریک هریس را با نقش بارنی در سریال How I Met Your Mother می‌شناسید. این بار اما نیل پاتریک هریس با یک سریال جدید بازگشته تا لبخند بر لب طرفدارانش بنشاند. او در این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی نقش مردی را بازی می‌کند که به تازگی از پارتنرش جدا شده و حالا بعد از 17 سال، دوباره باید با آدم‌های جدید آشنا شود و سر قرارهای عاشقانه برود.

این سریال درام عاشقانه ۲۰۲۲ محصولی از شبکه نتفلیکس است که در مرداد 1401 توسط این شبکه منتشر شد. سریال جفت نشده، از برترین سریال های خارجی رمانتیک، در یک هفته 26.52 میلیون ساعت تماشا شد و در فهرست 10 سریال پربیننده نتفلیکس قرار گرفت.

34. سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris)

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • بازیگران: لیلی کالینز، لوکاس براوو، اشلی پارک، کمیل رازات

پاریس شهر عاشقان است! از نام سریال پیداست که با یکی از قشنگ ترین سریال های عاشقانه روبرو هستیم. سریال امیلی در پاریس یک درام کمدی و عاشقانه بسیار تماشایی است. دارن استار (Darren Star) این سریال عاشقانه خارجی آمریکایی-فرانسوی را برای شبکه نتفلیکس ساخته است. فصل اول سریال در سال 2020 منتشر و با استقبال خوبی در آمریکا مواجه شد، هرچند که در فرانسه انتقاداتی نسبت به کلیشه‌های مرسوم فرانسه و فرانسویان که در سریال دیده می‌شد، وارد بود. فصل دوم سریال امیلی در پاریس، از بهترین سریال های عاشقانه، در دسامبر 2021 منتشر شد. این سریال برای فصل سوم و چهارم نیز تمدید شده است. فصل سوم این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی در دسامبر 2022 در دسترس بینندگان قرار می‌گیرد.

شخصیت اصلی این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی، امیلی کالینز است. دختر جوانی از شیکاگو که برای یک فرصت شغلی به پاریس می‌رود. امیلی وظیفه دارد دیدگاه آمریکایی را به یک شرکت بازاریابی فرانسوی منتقل کند و در این راه با چالش‌های زندگی در پاریس نیز روبرو می‌شود. ماجراهای عاشقانه، چالش‌های شغلی، دوستی‌های جدید و تفاوت فرهنگ‌ها از مواردی است که امیلی با آنها مواجه می‌شود.

35. سریال شکارچیان سایه (Shadowhunters)

  • سال ساخت: 2016-2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 55
  • بازیگران: کاترین مک‌نامارا، دومینیک شروود، متیو داداریو، امراود توبیا

سریال آمریکایی عاشقانه، نوجوانانه و سوپرنچرال شکارچیان سایه را می‌توانیم از عاشقانه ترین سریالهای خارجی بدانیم که در سال‌های اخیر از تلویزیون پخش شده. این عنوان از عاشقانه ترین سریالهای خارجی اولین بار در سال 2016 روی آنتن رفت و نظرات مثبت و منفی مختلفی از منتقدان دریافت کرد. این سریال مورد توجه بینندگان زیادی قرار گرفت و موفق به کسب جوایز و افتخارات متعددی شد که از میان آن‌ها می‌توانیم به 6 جایزه انتخاب نوجوان و 5 جایزه انتخاب مردم اشاره کنیم.

ماجرای سریال شکارچیان سایه، از عاشقانه ترین سریالهای خارجی، با دختری به‌نام کلاری فری آغاز می‌شود که در تولد 18 سالگی‌اش متولد می‌شود او و اعضای خانواده‌اش شکارچیان سایه هستند و نیمه انسان و نیمه‌فرشته‌اند. او به‌عنوان یک شکارچی سایه شیاطین را نابود می‌کند، یک عشق ممنوعه را تجربه می‌کند و در عین حال به دنبال کشف معماهایی درباره والدینش می‌گردد.

سخن پایانی

ما در این مقاله بهترین سریال های رمانتیک خارجی را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت کوتاه مورد نقد و بررسی قرار دادیم. فیلم‌ها و سریال های عاشقانه جزء آثار پرمخاطب و محبوبی هستند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. شما کدامیک از سریال های احساسی خارجی معرفی شده در این مقاله را تماشا کرده‌اید؟ بهترین سریال عاشقانه خارجی که دیده‌اید چه نام داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.


در این نوشتار به معرفی بهترین سریال های عاشقانه 2022 خواهیم پرداخت. محبوب‌ترین و مهم‌ترین سریال‌های عاشقانه 2021 را نیز در این مقاله خواهید شناخت.

سریال های عاشقانه همیشه طرفداران بسیاری داشته و دارند. چه جوانان و چه بزرگ‌ترها در اوقات فراغت خود، سریال عاشقانه را ترجیح می‌دهند. داستان عشق با دید کارگردان‌ها و نویسنده‌های مختلف، به اشکال گوناگون تعریف می‌شوند. انتخاب بهترین آن‌ها، زمان شما را نیز ارزشمند خواهند کرد.

تماشای این سریال‌ها احساسات را بر می‌انگیزد و دید جدیدی نسبت به حس عشق ایجاد می‌کند. الان که در روز‌های داغ تابستانی به سر می‌بریم، انتخاب سریال مناسب و تماشای آن به همراه خانواده، نکته جالب توجهی است. در این نوشتار از سایت فیگار سعی بر آن بود که بهترین سریال های عاشقانه 2022 برای شما معرفی شود.

امید است در انتهای مطلب، سریال مورد علاقه خود را بیابید، با دانلود آن از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی مناسب دانلود (که در مقاله لینک شده معرفی نموده‌ایم)، به تماشای آن بنشینید. در ادامه مقاله بهترین سریال های عاشقانه 2022 همراه ما باشید.

بهترین سریال های عاشقانه 2022

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست سریال‌هایی که در لیست بهترین سریال های عاشقانه در سال 2022 قرار گرفته‌اند:

  • فرشتگان نادان
  • این ما هستیم
  • نگهدارنده قلب
  • بیگانه
  • وقتی قلب را صدا می‌زند
  • رازول، نیومکزیکو
  • دختر شایعه پراکن
  • رودخانه ویرجین

فهرست سریال‌هایی که در لیست بهترین سریال های عاشقانه در سال 2021 قرار گرفته‌اند:

  • دردسر خوب
  • وانداویژن
  • یک معلم
  • دوستم داشته باش
  • سقوط بر روی تو
  • رادیو عاشقانه
  • دش و لیلی
  • باغ شهاب‌سنگ
  • آدم‌های عادی
  • عشق مدرن
  • فرار
  • تو
  • گفت‌و‌گو با دوستان
  • در جستجوی عشق
  • معجزه گران
بهترین سریال های عاشقانه جهان

در نوشتار جدید فیگار، جدیدترین سریال های عاشقانه 2022 و جدیدترین سریال های عاشقانه 2021 برای شما به طور کامل معرفی و بررسی شده‌اند. بهترین سریال های عاشقانه جهان و سریال های رمانتیک نتفلیکس را همراه ما بشناسید.

مقاله‌هایی در سایت فیگار موجود هستند‌، که در کنار مطلب بهترین سریال های عاشقانه 2022 ممکن است توجه شما را جلب نمایند. این مقاله‌ها در ذیل برای شما فهرست شده‌اند:

  • فیلم‌ها و سریال‌های عاشقانه
  • بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2022
  • بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2021

The Ignorant Angels

سریال های رمانتیک نتفلیکس, سریال عاشقانه 2022
  • نام فارسی: فرشتگان نادان, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • ستارگان: Luca Argentero ،Cristiana Capotondi ،Ambra Angiolini
  • تعداد قسمت: فصل یک به زودی …

سریال “The Ignorant Angels” یک سریال عاشقانه 2022 خواهد بود، که محصول کشور ایتالیا است. بوراک دنیز بازیگر محبوب ترک نیز، در این سریال ایتالیایی ایفای نقش خواهد نمود. وی در سریال‌های ترکی همچون “داستان ما”، “ماراشلی” و “عشق‌های نیمه تمام” هنرنمایی کرده است.

نمایی از بازیگر ترک (سمت راست) بوراک دنیز، در سریال The Ignorant Angels

آنتونیا پس از مرگ شوهرش در یک تصادف رانندگی، متوجه می‌شود که او با مردی به نام میشل رابطه همجنس گرایی داشته است. در ابتدا از این خبر ویران شد، اما هر دو یاد می‌گیرند همدیگر را بشناسند، یکدیگر را بپذیرند، یکدیگر را درک کنند. نهایتا آنتونیا متوجه می‌شود که خانواده‌اش متشکل از دوستانی با سبک زندگی غیرمعمول و هویت‌های جنسی متفاوت است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های ترکی عاشقانه
  • بهترین سریال‌های عاشقانه ترکی 2021

This Is Us

بهترین سریال های 2022 عاشقانه, سریال رمانتیک 2022
  • نام فارسی: این ما هستیم, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • کارگردان: Dan Fogelman
  • ستارگان: Milo Ventimiglia ،Mandy Moore ،Sterling K. Brown
  • تعداد قسمت: ۵ فصل، ۸۹ قسمت

سریال رمانتیک 2022 “This Is Us” داستانی دلچسب و احساسی درباره مجموعه‌ای منحصر به فرد از سه قلوها، مبارزات آن‌ها و والدین فوق العاده‌شان را شامل می‌شود.

Heartstopper

بهترین سریال های عاشقانه در سال 2022
  • نام فارسی: نگهدارنده قلب, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • کارگردان: Alice Oseman
  • ستارگان: Sebastian Croft ،Kit Connor ،Joe Locke
  • تعداد قسمت: فصل یک، ۸ قسمت

داستان دو نوجوان بریتانیایی، نیک نلسون و چارلی اسپرینگ در یک دبیرستان پسرانه، ماجرای این سریال است. یک روز چارلی، که هم متفکر و هم همجنس‌ گرا، مجبور می‌شود که در کلاس کنار نیک بنشیند. دوستی آن‌ها به چیزی بیشتر تبدیل می‌شود، اما چارلی باور نمی‌کند که شانسی در برابر نیک داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های عاشقانه 2021
  • بهترین انیمه های عاشقانه

Outlander

جدیدترین سریال های عاشقانه 2022
  • نام فارسی: بیگانه, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • کارگردان: Ronald D. Moore
  • ستارگان: Caitriona Balfe ،Sam Heughan ،Duncan Lacroix
  • تعداد قسمت: ۵ فصل ۱۲ قسمتی

یک پرستار جنگی انگلیسی، از سال 1945 به طور مرموزی در زمان به سال 1743 بازگردانده می‌شود. رونالد دی مور این سریال را کارگردانی نموده است. پنج فصل از این سریال تاکنون به نمایش در آمده و فصل شش آن در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

When Calls the Heart

بهترین سریال های 2022 عاشقانه, سریال رمانتیک 2022
  • نام فارسی: وقتی قلب را صدا می‌زند
  • ستارگان: Erin Krakow ،Martin Cummins ،Pascale Hutton
  • تعداد قسمت: ۸ فصل ۱۲ قسمتی

یکی از بهترین سریال های 2022 عاشقانه سریال “When Calls the Heart” خواهد شد. الیزابت تاچر، یک معلم جوان مدرسه از یک خانواده ثروتمند شرقی است. او از شهر بزرگ مهاجرت می‌کند تا در یک شهر کوچک در غرب، تدریس کند. در ادامه نوشتار بهترین سریال های عاشقانه 2022 همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کمدی 2021
  • بهترین سریال های کمدی 2022

Roswell, New Mexico

جدیدترین سریال های عاشقانه 2022
  • نام فارسی: رازول، نیومکزیکو, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • کارگردان: Carina Adly MacKenzie
  • ستارگان: Jeanine Mason ،Nathan Parsons ،Michael Vlamis
  • تعداد قسمت: ۳ فصل، ۳۹ قسمت

داستان سریال در شهری می‌گذرد که در آن موجودات فضایی با توانایی‌های غیرمعمول، در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند. اما هنگامی که یک حمله خشونت آمیز رخ می‌دهد و آن را از چشم بیگانه‌ها می‌بینند، سیاست ترس و نفرت از آن‌ها تشدید می‌شود.

Gossip Girl

سریال های رمانتیک نتفلیکس, سریال عاشقانه 2022
  • نام فارسی: دختر شایعه پراکن
  • کارگردان: Joshua Safran ،Stephanie Savage ،Josh Schwartz
  • ستارگان: Jordan Alexander ،Whitney Peak ،Tavi Gevinson
  • تعداد قسمت: فصل ۱، ۱۲ قسمت

سریال عاشقانه 2022 “Gossip Girl” بازسازی یک سریال تلویزیونی است که در گذشته نمایش داده شده. داستان آن با محوریت نسل جدیدی از نوجوانان مدرسه خصوصی نیویورک را شامل می‌شود که از رسانه‌های اجتماعی برای پخش شایعات استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کمدی 2022
  • بهترین انیمیشن های کمدی 2022

فصل یک این سریال هنوز در حال نمایش می‌باشد. تا این قسمت از نوشتار بهترین سریال های عاشقانه 2022 به معرفی برخی از بهترین‌ها در خدمت شما بودیم. سریال‌های دیگری نیز معرفی خواهند شد. نهایتا نیز به معرفی بهترین سریال های عاشقانه جهان پرداخته‌ایم.

Virgin River

بهترین سریال های عاشقانه در سال 2022
  • نام فارسی: رودخانه ویرجین
  • کارگردان: Sue Tenney, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • ستارگان: Martin Henderson ،Tim Matheson ،Alexandra Breckenridge
  • تعداد قسمت: ۳ فصل، ۳۰ قسمت

ملیندا مونرو، پرستاری که به دنبال شروعی تازه است، از لس آنجلس به یک شهر دورافتاده شمال کالیفرنیا نقل مکان می‌کند. او از آنچه که با آن رو به رو می‌شود، شگفت زده خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های شبیه
  • بهترین فیلم های سیاسی 2021
  • بهترین سریال های سیاسی 2021

در ادامه نوشتار بهترین سریال های عاشقانه 2022 برخی از محبوب‌ترین و بهترین سریال های عاشقانه 2021 را نیز معرفی نموده‌ایم. همراه ما باشید.

Good Trouble

بهترین سریال های عاشقانه در سال 2021
  • نام فارسی: دردسر خوب
  • سازندگان: جوانا جانسن، بردلی بردوگ و پیتر پیج
  • ستارگان: مایا میچل، سیه‌را رامیرز، زوری ادل، شری کولا
  • محصول کشور: آمریکا, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • تعداد قسمت: ۲ فصل، ۳۱ قسمت

سریال عاشقانه 2021 “دردسر خوب”، یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است. این سریال اسپین‌آفی برای سریال پرورشگاهی‌ها است، که از شبکه بی‌سی پخش می‌شد. موضوع آن پرداخت به داستان‌های زندگی خواهران کلی آدامز فاستر و ماریانا آدامز فاستر، در زمان بزرگسالی آن‌ها است. آن‌ها برای زندگی به لس آنجلس رفته‌اند. کلی در کنار یک قاضی مشغول است. ماریا نیز مهندس نرم‌افزار است.

WandaVision

بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • نام فارسی: وانداویژن
  • سازنده: جک شفر بر پایه مارول کمیک
  • کارگردان: مت شکمن
  • ستارگان: الیزابت اولسن، پل بتانی، دبرا جو روپ، فرد ملامد
  • محصول کشور: آمریکا
  • تعداد قسمت: ۹, بهترین سریال های عاشقانه 2022

یک مینی‌سریال آمریکایی بر پایه شخصیت‌های واندا ماکسیموف، اسکارلت ویچ و ویژن، در دنیای سینمایی مارول است. بعد از اتفاق‌هایی که در پایان بازی (۲۰۱۹)، واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ) رخ داد، یک زندگی آرمانی در شهر وست ویو آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های اجتماعی 2021
  • بهترین فیلم های حال خوب کن 2021

سعی بر پس گرفتن آرامش شهر است. سازمان سورد متوجه تغییرات می‌شود و تصمیم به حمله به این شهر می‌گیرد. این سریال در ژانر درام، معمایی، عاشقانه، کمدی موقعیت و ابرقهرمانی ساخته شده است.

A Teacher

جدیدترین سریال های عاشقانه 2021
  • نام فارسی: یک معلم
  • نویسنده: هانا فیدل، بر پایه آموزگار اثر هانا فیدل
  • کارگردان: هانا فیدل
  • ستارگان: کیت مارا، نیک رابینسون
  • محصول کشور: آمریکا
  • تعداد قسمت: ۱۰, بهترین سریال های عاشقانه 2022

داستان این سریال آمریکایی درباره زنی معلم است. او وارد یک رابطه عاشقانه و جنسی با شاگرد جوان خود می‌شود. این رابطه‌ که غیرقانونی و نامتعارف به نظر می‌آید، زندگی هردو شخصیت را به طرز پیچیده‌ای بهم گره می‌زند. سریال، برخوردهای خوبی دریافت کرد. اجرای مارا و رابینسون قابل توجه است. اما ریتم سریال و امکان پیش‌بینی انتهای داستان، نظرات مثبتی دریافت نکرد.

Älska mig

بهترین سریال های عاشقانه جهان
  • نام فارسی: دوستم داشته باش
  • نویسنده و کارگردان: ژوزفین بورنه‌بوش
  • ستارگان: ژوزفین بورنه‌بوش، یوهان اولوسون، گوستاو لیند، اسوریر گودناسون
  • محصول کشور: سوئد
  • تعداد قسمت: ۱۲, بهترین سریال های عاشقانه 2022

دوستم داشته باش، یک سریال درام سوئدی است؛ که اولین نمایش آن در Viaplay در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ و ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ در SVT بود. نویسندگی و کارگردانی این سریال بر عهده ژوزفین بورنه‌بوش است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021
  • بهترین فیلم های نتفلیکس 2021

او نقش اصلی را نیز ایفا می‌کند. این مجموعه برنده جایزه کریستالن در بخش “مجموعه تلویزیونی درام سال ۲۰۲۰” شد. به همین سبب در لیست بهترین سریال های عاشقانه 2021 نیز قرار گرفته است.

crash landing on you

سریال های رمانتیک نتفلیکس
  • نام فارسی: سقوط بر روی تو
  • نویسنده: پارک جی‌یئون
  • کارگردان: لی یانگ‌هیو
  • ستارگان: هیون بین، سون یه‌جین، کیم جونگ‌هیون
  • محصول کشور: کره جنوبی
  • تعداد قسمت: ۱۶

یون سی ری وارث چئبول کره جنوبی از گروه ملکه است. با این حال، وجود او برای برادرهای ناتنی بزرگترش، تهدید به حساب می‌آید. نامادری اصلا از او خوشش نمی‌آید. بنابراین او از مشاغل خانوادگی فاصله می‌گیرد و با موفقیت شرکت مد و زیبایی خود را تأسیس می‌کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021
  • بهترین سریال های علمی تخیلی 2021

او به طور مستقل ثروتمند می‌شود. اما پدر او از زندان آزاد می‌شود و از او می‌خواهد که مدیریت گروه ملکه را بر عهده بگیرد. باید دید در ادامه چه خواهد شد و آیا جای‌گیری این سریال در لیست بهترین سریال های عاشقانه 2021 مناسب است؟

radio romance

سریال عاشقانه 2021
  • نام فارسی: رادیو عاشقانه
  • نویسنده: یئون یوری
  • کارگردان: کیم شین‌لی
  • ستارگان: یون دوجون، کیم سوهیون، یون پارک
  • محصول کشور: کره جنوبی
  • تعداد قسمت: ۱۶

Song Geu-rim همیشه در تلاش بود که نویسنده رادیو شود. با این حال، مهارت نوشتاری او ضعیف بود و همیشه به عنوان دستار نویسنده فعالیت می‌کرد.یک روز تنها نمایش او لغو می‌شود. او مجبور می‌شود که موقعیت خود را به عنوان نویسنده حفظ کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های موزیکال 2021
  • بهترین فیلم های اکشن 2021
  • بهترین فیلم های ترسناک 2021

Dash & Lily

بهترین سریال های 2021 عاشقانه
  • نام فارسی: دش و لیلی
  • سازنده: جو تراژ، بر پایه کتاب دش و لی‌لی اثر ریچل کوهن و دیوید لویتان
  • ستارگان: آستین آبرامز، میدوری فرانسیس، دانته براون، تروی ایواتا
  • محصول کشور: آمریکا
  • تعداد قسمت: ۸

در طول تعطیلات کریسمس، دو نوجوان که در شهر نیویورک زندگی می‌کنند ، احساسات عاشقانه متقابل را تجربه می‌کنند. آن‌ها پیام‌های خود را در دفترچه یادداشت می‌نویسند و در مکان‌های مختلف به هم نشان می‌دهند. در طول راه، آن‌ها در رابطه با نحوه شکوفایی روابط عاشقانه خود و تأثیر آن بر دوستان، اعضای خانواده و عشق‌های قبلی خود صحبت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های ژاپنی 2021
  • بهترین سریال های چینی 2021
  • بهترین اثرهای نتفلیکس ترکی 2021

Meteor Garden

بهترین سریال های عاشقانه در سال 2021
  • نام فارسی: باغ شهاب‌ سنگ
  • نویسنده: شارون مائو (براساس کتابی با همین نام اثر هانا یوری)
  • کارگردان: لین هه‌یونگ
  • ستارگان: شن یوئه، دیلان ونگ، دارن چین
  • محصول کشور: چین
  • تعداد قسمت: ۵۰

در ادامه معرفی بهترین سریال های 2021 عاشقانه می‌توان به سریال “باغ شهاب سنگ” اشاره نمود. داستان آن درباره یک دختر معمولی، دانگ شانکای است. او در معتبرترین دانشگاه کشور، دانشگاه مینگ پذیرفته شده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم‌های کره‌ای 2021 
  • بهترین فیلم های ایرانی 1400
  • بهترین انیمه های کمدی 2021

شانکای دختری از خانواده ضعیف است، که به سختی زندگی خود را تأمین می‌کنند. او در گروه نخبگان پذیرفته می‌شود، اما با لیدر گروه، یک پسر ثروتمند مغرور درگیر می‌شود. در پی داستان شاهد یک مثلث عشقی خواهیم بود. این سریال در لیست بهترین سریال های عاشقانه 2021 قرار می‌گیرد، می‌توانید در کنار خانواده و دوستان به تماشای آن بنشینید.

Normal People

بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • نام فارسی: آدم‌های عادی
  • نویسنده: Sally Rooney ،Alice Birch ،Mark O’Rowe (بر پایه رمانی با همین نام، اثر سالی رونی)
  • کارگردان: لنی آبراهامسون، هتی مکدونالد
  • ستارگان: دیزی ادگار، پائول مسکال
  • محصول کشور: ایرلند
  • تعداد قسمت: ۱۲

ماریان شریدان و کانل والدرون دبیرستانی را در شهرستان اسلیگو، در ساحل اقیانوس اطلس ایرلند می‌بینیم. سریال در مسیر حرکت می‌کند تا مقطع کارشناسی در کالج ترینیتی دوبلین. آن‌ها دانشجو و مشغول به تحصیل هستند.

تمرکز بیشتر بر روابط پیچیده کانل و ماریان است. در میان همسالان دوره دبیرستان، ماریان یک فرد عجیب و غریب تلقی می‌شود. اما او این وضعیت اجتماعی خود را انکار می‌کند. علی‌رغم دستاوردهای تحصیلی، زندگی خانوادگی او توسط مادر، دنیز و برادر خشمگینش، آلن، پیچیده می‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • تاریخ پخش بخش دوم فصل 11 سریال واکینگ دد
  • رتبه بندی بازیگران نقش جیمز باند
  • بهترین فیلم های جیمز باند

کانل نیز یک دانشجوی ورزشکار و با موفقیت بالا است که با مادر مجردش لورن زندگی می‌کند. دنیز به عنوان نظافتچی در خانه آن‌ها کار می‌کند.

Modern Love

جدیدترین سریال های عاشقانه 2021
  • نام فارسی: عشق مدرن ؛ بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • نویسنده: جان کارنی (بر اساس ستون هفتگی عشق امروزی از نیویورک تایمز)
  • کارگردان: جان کارنی
  • ستارگان: هر قسمت بازیگران مختلف (از جمله: Anne Hathaway ،Brandon Victor Dixon ،Dev Patel)
  • محصول کشور: آمریکا
  • تعداد قسمت: ۸, بهترین سریال های عاشقانه 2022

هر قسمت سریال عشق مدرن، با داستان‌ها و شخصیت‌های متفاوت ارائه می‌شود. در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹، هشت قسمت از سریال توسط آمازون منتشر شد. این سریال مخاطب بسیاری جذب کرد. بعد از استقبال از فصل یک، آمازون اعلام کرد که فصل دوم نیز تمدید شده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های ایرانی 1400
  • بهترین سریال های تلویزیونی 1400

Run

بهترین سریال های عاشقانه جهان
  • نام فارسی: فرار
  • سازنده: ویگی جونز
  • ستارگان: مریت وور، دامنال گلیسون
  • محصول کشور: آمریکا
  • تعداد قسمت: ۷, بهترین سریال های عاشقانه 2022

Run یک مجموعه تلویزیونی کمدی هیجانی آمریکایی است، که توسط ویکی جونز تولید شده است. این سریال در ۱۲ آوریل ۲۰۲۰ از شبکه HBO نمایش داده شد. در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ نیز، HBO نمایش این سریال را پس از یک فصل لغو کرد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مستندهای جهان
  • بهترین مستندهای ایرانی
  • بهترین مستند‌های روانشناسی

روبی ریچاردسون از زندگی معمولی خود دور می‌شود، تا گذشته خود را با دوست پسر دوران دانشگاهش، بیلی جانسون، مرور کند. این دو ۱۷ سال قبل پیمان بستند، که اگر یکی از آن‌ها کلمه “RUN” را ارسال کند و دیگری با همان پاسخ دهد، همه چیز را رها کنند و در ترمینال گرند سنترال، همدیگر را ملاقات نمایند. بعد از آن نیز باید با هم به سراسر آمریکا سفر کنند.

You

سریال های رمانتیک نتفلیکس
  • نام فارسی: تو ؛ بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • سازندگان: گرگ برلانتی، سرا گمبل
  • ستارگان: پن بدجلی، الیزابت لیل، لو کا پادووان
  • محصول کشور: آمریکا, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • تعداد قسمت: ۲ فصل، ۲۰ قسمت

داستان مدیر باهوش یک کتاب فروشی به نام جو گلدبرگ است. جو به یک زن نویسنده علاقه‌مند می‌شود و از تمام امکانات شبکه‌های اجتماعی و اینترنت برای رسیدن به او استفاده می‌کند. حتی به قیمت از بین بردن افرادی که مانع راه او شوند.

جو گلدبرگ نهایتا از نیویورک به لس‌آنجلس می‌رود تا از گذشته‌اش بگریزد و با هویتی جدید شروع به کار کند. در لس‌آنجلس با لاو کوئین آشنا می‌شود. یک آشپز مشتاق و علاقه‌مند که به‌عنوان مدیر تولید در یک فروشگاه مواد غذایی کار می‌کند. او علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و زندگی آنلاین ندارد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مستندهای تاریخی
  • بهترین مستند های علمی جهان
  • بهترین مستندهای حیات‌وحش

زمانی که او با جو ملاقات می‌کند، احساس مشترک و عمیقی از فقدان را دریافت می‌کند، اما از گذشته تاریک و پر از دردسر جو خبر ندارد.

Conversations with Friends

سریال عاشقانه 2021
  • نام فارسی: گفت‌و‌گو با دوستان، یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • نویسنده: Alice Birch ،Sally Rooney
  • کارگردان: Leanne Welham ،Lenny Abrahamson
  • ستارگان: جو آلوین، جمیما کریکه، ساشا لین
  • محصول کشور: انگلیس، آمریکا و ایرلند
  • تعداد قسمت: ۱۲, بهترین سریال های عاشقانه 2022

داستان دو دانشجوی کالج دوبلین، فرانسیس و بابی، و ارتباط عجیب و غیر منتظره‌ای که آن‌ها با زوجی متاهل با نام‌های ملیسا و نیک ایجاد کردند، سریال گفت‌و‌گو با دوستان را تشکیل می‌دهد. گفتگو با دوستان، اولین رمان سالی رونی نویسنده ایرلندی در سال ۲۰۱۷ است. این رمان توسط فابر و فابر منتشر شده است. داستان سریال نیز بر پایه این رمان به وجود آمد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین آهنگ‌های فیلم
  • بهترین کانال‌های تلگرام فیلم 

The Pursuit of Love

بهترین سریال های 2021 عاشقانه
  • نام فارسی: در جستجوی عشق
  • نویسنده و کارگردان: امیلی مورتیمر
  • ستارگان: لیلی جیمز، اندرو اسکات، امیلی بیچام
  • محصول کشور: انگلیس, بهترین سریال های عاشقانه 2022

داستان این سریال در رابطه با دو دخترعمو، پسرعمو است. آن‌ها مشغول حرکت در مسیر زندگی هستند و دوستی خود را با دیگری حفظ می‌کتتد. هر یک از آن‌ها خواسته‌های جداگانه‌ای در زندگی دارند. این سریال در لیست بهترین سریال های عاشقانه 2021 قرار دارد.

لیندا و پسر عمویش فانی در حومه انگلیس بزرگ می‌شوند. او شخصیت بسیار تندی دارد. فانی توسط عمه‌اش بزرگ می‌شود، زیرا مادرش “The Bolter” فرار کرد. او به مدرسه رفت، اما لیندا نرفته است.


بیشتر بخوانید:

  • جدول پخش برنامه های جم تراول + جم پراپرتی + جم نیچر + جم آکادمی
  • جدول پخش برنامه های جم فیت + جم مدرن اکونومی + جم لایف + جم فود

پدر لیندا از زنان تحصیل کرده بیزار است. آن‌ها منتظر شروع زندگی خود هستند. لرد مرلین همسایه آن‌ها به عنوان یک هنرمند و عجیب توصیف می‌شود. در یک جشن، لیندا با تونی کرسیگ، پسر یک بانکدار ثروتمند آشنا می‌شود و با او ازدواج می‌کند.

Miracle Workers

بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • نام فارسی: معجزه گران یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • سازنده: سیمون ریچ (بر پایه کتاب‌هایی از همین نویسنده با نام: نام خدا چیست؟ و “انقلاب”)
  • ستارگان: دنیل ردکلیف، گرالداین ویسونافن، کاران سونی
  • محصول کشور: آمریکا, بهترین سریال های عاشقانه 2022
  • تعداد قسمت: ۳ فصل، ۲۱ قسمت

کریگ، یک فرشته سطح پایین است و مسئولیت انجام تمام دعاهای بشریت را برعهده دارد. الیزا، از وزارت آلودگی به تازگی منتقل شده است. رئیس آن‌ها، خدا، تصمیم گرفته است تا بر سرگرمی‌های مورد علاقه خود تمرکز کند. برای جلوگیری از نابودی زمین، کریگ به همراه الیزا باید به غیرممکن‌ترین معجزه خود تا به امروز برسند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figar_ir)

بیشتر بخوانید:

  • جدول پخش شبکه های پرشیانا (Persiana Group)
  • جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia
  • جدول پخش برنامه‌های شبکه GEM TV
  • جدول پخش برنامه های شبکه من و تو
  • بهترین فیلم های نتفلیکس 2022
  • بهترین سریال های نتفلیکس 2022
  • بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC)
  • بهترین فیلم های 2022
  • بهترین فیلم های ترسناک 2022
  • بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022
  • بهترین انیمیشن های 2022
  • بهترین فیلم های مارول 2022
  • بهترین فیلم های هندی 2022

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های عاشقانه 2022 سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا