خانواده

سریال های ترکی کمدی

یک فیلم دیگر ایرانی با بازی باریگران ترکیه ای ساخته شد.

در سال های اخیر استفاده از بازیگران خارجی بویژه ترکیه ای در فیلم های سینمایی رونق گرفته و هر از چندی خبر حضور یک بازیگر ترک در خبرهای تولید سینمایی منتشر می شود.

– یک فیلم دیگر ایرانی با بازی باریگران ترکیه ای ساخته شد.

در سال های اخیر استفاده از ان خارجی تمام شده است.

این موضوع حتی دستمایه شوخی در فیلم خوب، بد، جلف 2 هم شده بود که اشاره می کرد برای ساخت فیلم پرفروش باید از چنین روش هایی استفاده کرد.

از میان فیلم هایی که هنوز اکران نشده اند، بجز مست عشق حسن فتحی که با بازی بازیگران سرشناسی از ایران و ترکیه ساخته شده است، به فیلم کوسه علی عطشانی هم می توان اشاره کرد که حدود یک ماه قبل خبر حضور آسیا تاشکین بازیگر ترک در آن منتشر شد.

به تازگی اعلام شد که فیلم کمدی فانتزی هولیا هم به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در ترکیه و با بازی بازیگران خارجی تمام شده است.

روابط عمومی این پروژه گفته است: سازندگان فیلم سینمایی هولیا که برای ادامه فیلمبرداری راهی ترکیه شده بودند، کار تولید را در این کشور و شهرهای استانبول و آنتالیا به پایان بردند.

در این سکانسها ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل سینما و تلویزیون ترکیه جلوی دوبین رفت.


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در سال‌های اخیر استفاده از بازیگران خارجی بویژه ترکیه‌ای در فیلم‌های سینمایی رونق گرفته و هر از چندی خبر حضور یک بازیگر ترک در خبرهای تولید سینمایی منتشر می‌شود.

این موضوع حتی دستمایه شوخی در فیلم «خوب، بد، جلف ۲ » هم شده بود که اشاره می‌کرد برای ساخت فیلم پرفروش باید از چنین روش‌هایی استفاده کرد.

از میان فیلم‌هایی که هنوز اکران نشده‌اند، بجز «مست عشق» حسن فتحی که با بازی بازیگران سرشناسی از ایران و ترکیه ساخته شده است، به فیلم «کوسه» علی عطشانی هم می‌توان اشاره کرد که حدود یک ماه قبل خبر حضور آسیا تاشکین بازیگر ترک در آن منتشر شد.

به تازگی اعلام شد که فیلم کمدی فانتزی «هولیا» هم به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در ترکیه و با بازی بازیگران خارجی تمام شده است.

روابط عمومی این پروژه گفته است: سازندگان فیلم سینمایی «هولیا» که برای ادامه فیلمبرداری راهی ترکیه شده بودند، کار تولید را در این کشور و شهرهای استانبول و آنتالیا به پایان بردند. در این سکانسها ویلما الس بازیگر آلمانی‌الاصل سینما و تلویزیون ترکیه جلوی دوبین رفت.

او بیشتر به خاطر بازی در سریال «روزی روزگاری» که در ایران با نام «علی کاپیتان» به یاد می‌آید، شناخته می‌شود. در این سکانس‌ها هولیا دیکن Hulya Diken دیگر بازیگر شناخته شده ترکیه‌ای که در بخش‌های ایران هم حضور داشت، با ویلما الس همبازی شد.

پوریا پورسرخ، محمد رضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی و (با حضور) محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری مهدی امینی، علی کوچولو، و شراره رخام دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 549205


بهترین سریال های طنز ترکی [25 سریال برتر کمدی ترکیه ای]

بهترین سریال های طنز ترکی موضوعی است که تکراتو در ادامه به بررسی آن پرداخته است. اگر شما هم به دیدن بهترین سریال های کمدی ترکی علاقه دارید پس در ادامه با ما همراه باشید.

سریال‌های ترکی در ایران طرفداران زیادی دارند. صنعت فیلم و سریال ترکیه‌ای بسیار پیشرفت کرده است. امروزه بهترین سریال طنز ترکیه ای با موضوعات مختلفی ساخته می‌شوند.

این سریال‌ها طرفداران بسیاری دارند و افراد زیادی مایل هستند به تماشای آنها مشغول شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید با ما در ادامه همراه شوید تا بهترین سریال های ترکی کمدی عاشقانه را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2022

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های طنز ترکی

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figar_ir)

در ادامه بهترین سریال های کمدی ترکی معرفی شده‌اند. این سریال‌ها بسیار جذاب و دیدنی هستند و شما می‌توانید در کنار خانواده به تماشای آنها بنشینید و لحظات شادی داشته باشید.

شما می‌توانید بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی و همچنین بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400 را نیز مشاهده کرده و از دیدن آنها لذت ببرید.

با ما همراه شوید تا بهترین سریال های ترکی کمدی عاشقانه را به شما معرفی کنیم.

 تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı)

بهترین سریال های طنز ترکی

  • سال پخش: 2021
  • کارگردان: یوسف پیرحسن، اندر مهلار، آلتان دونمز (Altan Dönmez)
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین و بیجه اونال

سریال تو درم را بزن از بهترین سریال های طنز ترکی است. فصل اول این سریال ترکی در سال 2020 توانست رکورد بازدید را از آن خود کند. «هانده ارچل» بازیگر نقش اول زن این سریال جایزه بهترین بازیگر را گرفت و از طرف منتقدین تحسین شد.

داستان این سریال ترکی در مورد دختر و پسر جوانی است که اتفاقی سر راه هم قرار می‌گیرند. دختر که در تلاش است تا بورسیه بگیرد به مدت 2 ماه نقش نامزد پسر جوان و خوشتیپ سریال را بازی می‌کند.

بعد از دو ماه بورسیه تحصیلی توسط سرکان بولات نقش اول مرد سریال به او تعلق خواهد گرفت. اما سرنوشت جور دیگری رقم می‌خورد. آن‌ها در مدت دو ماه عاشق و دلباخته هم شده و مشکلات زیادی سر راهشان ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های کره ای 2022

عشق حرف حالیش نمیشه (Pyaar Lafzon Mein Kahan)

بهترین سریال های طنز ترکی

  • سال پخش: 2016
  • کارگردان: بوراک سایاشار (Burak Sağyaşar) و موگه اورلار (Müge Uğurlar)
  • بازیگران: بوراک دنیز، هانده ارچل و اغوزهان کاربی

یکی از پر طرفدارترین سریال های طنز ترکی عشق حرف حالیش نمیشه بوده که به کارگردانی بوراک سایاشار در سال 2016 ساخته شده است.

داستان این سریال از بهترین سریال های طنز ترکی درباره دختری با استعداد از طبقه متوسط و حاشیه نشین جامعه به نام حیات اوزون است. حیات مجبور است تا برای استخدام در شرکت معروف تولید پارچه و لباس سارته از هویتی دیگر برای خود استفاده کند. رئیس این شرکت مورات سارسیلماز که کم کم جذب حیات می‌شود اما این آشنایی که با یک دروغ پایه گذاری شده به کجا می‌رسد؟

 کوه دل (Gönül Dagi)

  • سال پخش: 2020
  • کارگردان: یحی سامانجی (Yahya Samanci)
  • بازیگران: برک آتان، گولسوم علی و اجم اوزکایا

سریال کوه دل یکی دیگر از بهترین سریال های طنز ترکی بوده که بازیگران محبوبی همچون برک آتان، گولسوم علی و اجم اوزکایا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ترکی طنز کوه دل که در ژانرهای درام، عاشقانه و خانوادگی ساخته شده و از شبکه TRT 1 پخش شد. ظاهرا داستان این سریال از داستان های مصطفی چیفتچی درباره مردم‌ آناتولی ساخته شده است.

داستان این اثر از سریال های کمدی ترکی درباره سه برادر و فرزندان آن‌هاست که در شهری زندگی می‌کنند که امکانات بسیار کم است و آمار مهاجران از این منطقه بالاست. این سه عمو زاده از کودکی شروع به اختراع و ابداع وسیله های جدید کرده اند و اکنون نیز در رویای ساخت یک هواپیما هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2022

بهترین مینی سریال های 2022

 زیباتر از تو (Senden Daha Güzel)

  • سال پخش: 2022
  • کارگردان: دنیز کولوش، هاکان کیرواوانچ، ارسوی گولر
  • بازیگران: جمره بایسل، بوراک جلیک و ابرو جوندوبی اوغلو

یکی از جدیدترین سریال های طنز ترکی زیباتر از تو بوده که به کارگردانی دنیز کولوش،هاکان کیرواوانچ و ارسوی گولر در سال 2022 ساخته شده است. داستان این اثر از سریال های کمدی ترکی درباره پزشکی به نام افسون است که در بیمارستانی کار می‌کند.

افسون چه از لحاظ زندگی عاشقانه و چه زندگی حرفه ای در فشار زیادی است‌. از سوی دیگد پزشکی که شایعات زیادی پشت سر اوست به نام امیر به عنوان جراح پلاستیک وارد بیمارستانی که افسون در آن مشغول به کار است می‌شود‌.

جزر و مد (Medcezir)

  • سال پخش: 2013 – 2015
  • کارگردان: علی بیلجین
  • بازیگران: چاغاتای اولوسوی، سرنای سریکایا و باریش فالای

سریال ترکی طنز جزر و مد یکی از بهترین سریال های طنز ترکی سال‌های اخیر است. جزر و مد در واقع یک درام نوجوانانه است که با چاشنی طنز صحنه های دلپذیری را برای مخاطبان می‌سازند.

داستان این اثر از بهترین سریال های طنز ترکی درباره پسر نوجوان و باهوشی به نام یامان است که در روز تولد برادر بزرگ‌ترش به اصرار او مجبور می‌شود ماشین مدل بالایی را بدزدد و با آن ماشین تصادف می‌کند. وکیلی به نام سلیم به او کمک می‌کند تا در زندان اسیر نشود. پس از این اتفاق سلیم به یامان کمک می‌کند تا کار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های طنز ترکی

عشق تجملاتی (Afili Ask)

  • سال پخش: 2019 ـ 2020
  • کارگردان: سردار گوزلی
  • بازیگران: چاغلار ارطغرل، بورجو اوزبیرک و آتلان مالنی

سریال عشق تجملاتی یکی دیگر از بهترین سریال های طنز ترکی بوده که به کارگردانی سردار گوزلی در سال 2020 ساخته شده است. در این مجموعه کمدی بازیگران محبوبی همچون چاغلار ارطغرل، بورجو اوزبیرک و آتلان مالنی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این بهترین سریال کمدی ترکی درباره یک زوج لجباز به نام های عایشه و کرم است. عایشه برخلاف آنچه نشان می‌دهد، انسان خوبی است. او مجبور می‌شود با مردی به نام کرم که از قضا شهرت خوبی ندارد ازدواج کند.

عشق اجاره‌ای (Kiralık Aşk)

  • سال پخش: 2017 – 2015
  • کارگردان: متین بالک‌اغلو، باریش یوش، شنول سونمز
  • بازیگران: الچین سانگو، باریش آردوچ و صالح بادمجی

سریال کمدی و عاشقانه «عشق اجاره‌ای» یکی دیگر از بهترین سریال های طنز ترکی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. سریال عشق اجاره‌ای که از بهترین سریال های طنز ترکی است، روایتی از زندگی دختری فقیر به نام دافنه است که از مادربزرگ، خواهر کوچک‌تر و برادر بزرگ‌ترش باید مراقبت کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

لیلا و مکنان (Leyla and Mecnun)

  • سال پخش: 2014-2011
  • کارگردان: انور اونلو
  • بازیگران: علی آتای، ملیس بیرکان، سرکان کسکین و احمد ممتاز تایلان

سریال لیلا و مکنان یکی از بهترین سریال های طنز ترکی محسوب می‌شود که یک کمدی عاشقانه و سورئال را به تصویر می‌کشد.

این عنوان همچنین بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال های طنز ترکی تبدیل شد.

داستان سریال لیلا و مکنان درباره دو عاشق به نام‌های لیلا و مکنان است که در یک بیمارستان به دنیا آمدند و به دلیل کمبود تختخواب کودک، در یک تخت قرار داده شدند. مکنان در خانواده متوسطی بزرگ شده است و از همان نگاه اول عاشق لیلا شد.

لیلا نیز در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده است و او هم به مکنان علاقه دارد. اما این زوج برای ازدواج با موانع بسیاری مواجه می‌شوند و به مشکلات زیادی برمی‌خورند.

ایشر گوچلر (İşler Güçler)

  • سال پخش: 2013-2012
  • کارگردان: سلوک آیدمیر
  • بازیگران: احمد کورال، مرآت جمجیر و سادی جلیل جنگیز

در لیست بهترین سریال طنز ترکیه ای ایشر گوچلر نیز قرار دارد. فضاسازی و جنس کمدی این سریال کمی شبیه به سریال پرطرفدار فرندز است و به همین دلیل توانست توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کند.

سریال ایشر گوچلر که از بهترین سریال های طنز ترکی است، روایتگر داستان زندگی سه بازیگر است که به دنبال ساخت یک فیلم مشترک هستند، اما بودجه اولیه برای شروع این کار را ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

بهترین سریال های ترکی

یالان دنیا (Yalan Dünya)

  • سال پخش: 2014-2012
  • کارگردان: جاله آتابای اوزرک
  • بازیگران: گولشه بیرسل، بیازیت اوزتورک و الگون شیمشک

سریال یالان دنیا یکی از بهترین سریال های خنده دار ترکی است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. منتقدان نقدهای مثبتی نسبت به این سریال کمدی ترکیه داشتند و آن را یک سریال کمدی و در عین حال بسیار آموزنده قلمداد کردند. یالان دنیا در مجموع یک سریال سرگرم‌کننده و جذاب در ژانر کمدی است که می‌تواند مخاطب را با خود همراه سازد.

ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)

  • سال پخش: 2020-2019
  • کارگردان: ارسوی گلر
  • بازیگران: اسماعیل دمیرچی، آسلیهان گونر، گیزم گونز و نیلسو برفین آکتاس

سریال ستاره شمالی عشق اول از جدیدترین و خنده دارترین سریال های ترکی است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

داستان سریال ستاره شمالی عشق اول درباره مردی به نام «کوزی» است که سال‌ها پیش و در دوران جوانی، خانواده ثروتمند و شهر خود را برای کار و تحصیل ترک می‌کند.

او برای خود زندگی جدیدی می‌سازد و بسیار خوشحال و خوشبخت است، اما همه چیز به طور ناگهانی دستخوش تغییر قرار می‌گیرد. همسرش تمام پول‌های کوزی را برداشته و او را ترک می‌کند و کوزی نیز به مشکلات مالی بسیاری برمی‌خورد و نمی‌داند چگونه باید زندگی خود و سه دخترش را اداره کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مشابه see

بهترین سریال های تاریخی

ماه کامل (Dolunay)

  • سال پخش: 2017
  • کارگردان: کگری بایراک
  • بازیگران:  اوزگه گورل و جان یامان

سریال ماه کامل یکی از بهترین سریال های خنده دار ترکی محسوب می‌شود که با ژانر عاشقانه، درام و فانتزی ترکیب شده است. داستان سریال ماه کامل درباره دختر جوانی به نام «نازلی» است که آرزو دارد یک آشپز بزرگ و متبحر شود.

روزی به طور اتفاقی سر از خانه مردی به نام «فرید اصلان» درمی‌آورد و در آنجا به عنوان آشپز استخدام می‌شود. پس از مدتی رابطه عاشقانه‌ای میان این دو شکل می‌گیرد که اتفاقات جالبی را برای آنان رقم می‌زند.

کرم شب تاب (Atesbocegi)

  • سال پخش: 2017
  • کارگردان: باریس یوس

سریال ترکی خنده‌دار کرم شب تاب نیز یکی از سریال‌های کمدی پرطرفدار و جذاب است که در زمان پخش، طرفداران بسیاری داشت و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به آن داشتند.

داستان سریال کرم شب تاب درباره یک وکیل موفق و مجرد به نام «باریش بوکا» است. او به واسطه شغلش و کار کردن بر روی پرونده‌های مختلف، معتقد است که در یک نگاه می‌تواند شخصیت انسان‌ها را بشناسد.

حال باریش به این نتیجه رسیده است که دیگر هیچ چیز در این دنیا نمی‌تواند او را هیجان‌زده کند، اما زندگی او پس از قبول کردن آخرین پرونده حقوقی متحول شده و دچار چالش‌های بسیاری می‌شود. این سریال از بهترین سریال های خنده دار ترکی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های اکشن

ترانه زندگی (Hayat Şarkısı)

  • سال پخش: 2016

ترانه زندگی از بهترین سریال طنز ترکیه ای است، یک درام عاشقانه در مورد روابط پیچیده در یک خانواده که در این میان شخصیت اصلی داستان برای نجات زندگی و ازدواج خود تلاش می‌کند. وی برای حل کردن مشکل و بازگرداندن زندگی به شرایط قبل یک کارآگاه خصوصی را استخدام می‌کند.

حکایت ما (Bizim Hikaye)

  • سال پخش: 2019-2017
  • کارگردان: سردار گوزلکلی، کورای کریم اوغلو
  • بازیگران: بوراک دنیز، هازال کایا و رها اوزجان

سریال حکایت ما نیز یکی بهترین سریال های خنده دار ترکی است که در زمان پخش توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. فضای دلنشین و شخصیت‌های جذاب این سریال، بیننده را با خود همراه می‌سازد و او را به تماشای ادامه سریال ترغیب می‌کند.

این سریال ترکی خنده دار داستان یک خانواده از قشر ضعیف جامعه را روایت می‌کند. مادر خانواده آنها را ترک کرده و پدر خانواده نیز الکلی و بی‌کفایت است.

«فیلیز» دختر بزرگ این خانواده، وظیفه نگهداری و مراقبت از 5 خواهر و برادر خود را دارد و سعی می‌کند آنها را با عشق و محبت بزرگ کند. فیلیز پس از مدتی با پسری به نام «باریش» آشنا می‌شود و عاشق یکدیگر می‌شوند. اما این رابطه به دلیل گذشته نامعلوم و زندگی مبهم باریش دچار چالش‌های بسیاری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

تلخ و شیرین (Hayat Bazen Tatlidir)

  • سال پخش: 2017 – 2016
  • کارگردان: حمدی آلکان

در لیست بهترین سریال های خنده دار ترکی تلخ و شیرین نیز جا دارد. داستان این سریال ترکی عاشقانه در مورد دانش‌آموزان یک مدرسه و دنیای سرشار از خوشی و دوستی آنهاست. تا اینکه پسری ثروتمند و خوش‌چهره به نام کورای به این مدرسه می‌آید.

حیات معلم این دانش‌آموزان است. در واقع داستان اصلی این سریال حول محور حیات و خواهرش گوزده  و مشکلاتی که با آنها روبه‌رو می‌شوند، می‌چرخد.

سریال تلخ و شیرین توسط کارگردان و بازیگر ترکیه‌ای حمدی آلکان (Hamdi Alkan) کارگردانی شده است. این سریال در زمان پخش خود پربیننده ترین سریال ترکیه‌ای بود و امروزه نیز از سریال‌های برتر ترکی محسوب می‌شود.

جدا افتاده (The Disconnected)

  • سال پخش: 2019

این مجموعه یک سریال کمدی کمی عجیب است که نتیجه خوبی داشته است. شخصیت Tarık در این فیلم هرگز کار نمی‌کند و هیچ تلاشی هم برای کار کردن در طول زندگی خود نداشته است.

وی یک روز عاشق İrem می‌شود که از یک خانواده ثروتمند است اما این دختر همه چیز را به خاطر اشتباه پدرش از دست می‌دهد. İrem دیگر هیچ جایی را برای زندگی کردن ندارد تا این که به همسایگی جایی که Tarık زندگی می‌ کند، دعوت می‌‌شود.

کمی بعد شروع به کارکردن در کافه کتاب در آن محله می‌کند. رویای İrem این است که به فرد خیلی موفقی تبدیل شود. بیزنس خودش را راه بیندازد و دوباره روزهای خوب را برگردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های بقا

عشق، منطق، انتقام (AşkMantıkİntikam)

  • سال پخش: 2021

سریال عشق، منطق، انتقام یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی عاشقانه ترکی است که اولین قسمت آن در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ پخش شد. این سریال بسیار جذاب و دیدنی است و کسانی که موفق به تماشای این سریال شده‌اند، از طرفداران آن هستند.

بازی بخت (BahtOyunu)

  • سال پخش: 2021

از بهترین سریال های کمدی ترکی می‌توان بازی بخت را نام برد. این سریال یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی عاشقانه ترکی است که اولین قسمت آن در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ پخش شد.

ایتاچ شاشماز، جمره بایزل، ادریس نبی تاشکان و اصل سومن از بازیگران این سریال هستند. پخش این سریال در قسمت هفدهم خود در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

داستان جزیره (AdaMasalı)

  • سال پخش: 2021

داستان جزیره یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی عاشقانه ترکی است. آیچا آیشین توران و آلپ ناوروز در نقش‌های اصلی سریال بازی می‌کنند.

این سریال در قسمت بیست و پنجم خود که در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱ پخش شد به پایان رسید. تصویربرداری سریال داستان جزیره در منطقه سیغاجیک در منطقه سفریحیسار استان ازمیر ادامه دارد. بازی در این سریال باعث شد عشق سریالی آیچا آیشین توران و آلپ ناوروز به عشق واقعی تبدیل شود.

پرنده سحرخیز (Erkenci Kuş)

  • سال پخش: 2018
  • کارگردان: کگری بایراک
  • بازیگران: دمت اوزدمیر، جان یامان و بیراند تونکا

عطر عشق از بهترین سریال های ترکی کمدی عاشقانه است. مجموعه تلویزیونی «عطر عشق» با نام ترکی «پرنده سحرخیز» یکی از بهترین سریال‌های ترکیه‌ای در ژانر عاشقانه و محصول سال 2018 است.

داستان سریال عطر عشق در مورد دختری به نام صنم است که دوست دارد یک نویسنده شود. والدین صنم او را مجبور می‌کنند که بین ازدواج و شغلی مناسب یکی را انتخاب کند.

صنم هم به یک شرکت تبلیغاتی می‌رود و در آنجا عاشق رئیسش جان می‌شود. این سریال که به فارسی هم دوبله شده در یک فصل و 51 قسمت ساخته شده است. بسیاری این اثر را از بهترین سریال های طنز ترکی می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

همه جا تو (Her Yerde Sen)

  • سال پخش: 2019
  • کارگردان: اندر میهلار
  • بازیگران: فورکان آندیک، آیبوکه پوساد و علی یاقجی

از بهترین سریال های کمدی ترکی می‌توان همه جا تو را نیز نام برد. یک سریال در ژانر کمدی رمانتیک که با داشتن صحنه‌های عاشقانه و طنز بیننده‌های خود را سرگرم می‌کند.

دمیر و سلین به تازگی ازدواج کرده‌اند و زندگی خوبی دارند. اما داستان‌های این سریال از جایی شروع می‌شود که این دو نفر خانه خود را عوض کرده و به منزل جدید خود می‌روند و دردسرهای جدیدی شروع می‌شود.

شروع دوباره (Yeni Baslangiclar)

  • سال پخش: 2019

این سریال روایت کننده عشق یاپراک و باریش به یکدیگر است. آشنایی این دونفر در یک روز سخت زندگی یاپراک اتفاق می‌افتد.

باریش یک پسر ایده‌آل است که از بعضی خصوصیات فردی انسان‌ها خوشش نمی‌آید. از قضا همه آن خصوصیاتی که باریش دوست ندارد در یاپراک دیده می‌شود. مشکلات این دونفر در مسیر عشقی خود باعث شده این سریال از بهترین سریال های طنز ترکی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ

۵۰ متر مربع (50M2)

  • سال پخش: 2021
  • کارگردان: بوراک آکساک
  • بازیگران: انگین اوزتورک، کورسات آلنیاچیک و سنگیز بوزکورت

یک پسر فراری بعد از اینکه به رئیس خود خیانت می‌کند، در یک خیاطی پنهان می‌شود تا از دست آنها در امان بماند. صاحب آنجا او را با پسر خود اشتباه می‌گیرد و او تلاش می‌کند تا هویت جدیدش را حفظ کند.

سریال ۵۰ متر مربع، سریالی کمدی، درام و مهیج،  محصول سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است. سریال ۵۰ متر مربع از نتفلیکس پخش شده است و ساخته بوراک آکساک است.

حکیم اوغلو (Hekimoglu)

  • سال پخش: 2019
  • کارگردان: هولیا گزر

حکیم اوغلو فیلمی در ژانر کمدی محصول سال ۲۰۱۹ و کشور ترکیه است. داستان این سریال زندگی دکتری به نام آتش حکیم اوغلو را روایت می‌کند.

او هم اکنون به عنوان متخصص عفونی و نفرولوژی در بیمارستان بنیاد خیریه که دوستش ایپک مدیر آن است مشغول به کار شده است. دکتر حکیم اوغلو پزشکیست که برای مداوای بیماران با آنها ارتباط نزدیک برقرار میکند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های خارجی
  • بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس
  • بهترین سریال های کمدی خارجی
  • بهترین سریال های ومپایری جهان
  • بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های طنز ترکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 





نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا