دنیای وب

سفر جهانی جهانی و نحوه عملکرد آن

Global Travel International یکی از بسیاری از برنامه های بازاریابی آنلاین در بازار است که هدف آن ادغام آژانس مسافرتی آنلاین ، آجر و ملات است. شهرت بسیار شدیدی دارد و این واقعیت که حدود 15 سال است که می گذرد ، گواهی بر این امر است. با این حال ، سوال واقعی این است که برای شما چه معنی دارد؟ این مقاله با هدف کمک به شما در پیدا کردن ایجاد شده است.

برای شروع بهتر است اصل عملکرد این سیستم را به روشنی درک کنیم. به طور خلاصه ، شما اساساً مستاجر هستید که انتظار می رود نسل سرب را خدمت کند ، و به این ترتیب حقوق دریافت می کنید. به مدت 14 روز ، این امکان را به شما می دهد که اگر برای شما کار کند ، بدون هیچ گونه خطری از طرف شما ، آن را امتحان کنید. گرچه هزینه نسخه ی نمایشی قابل استرداد نیست.

هزینه حق عضویت شامل حق عضویت سالانه 200 دلار از پیشنهاد آنلاین تا 698 دلار می باشد و به شما امکان دسترسی به ماژول های آموزشی اضافی و تعطیلات رایگان یا سفرهای مسافرتی را می دهد. همچنین انتظار دارید که یک بار فعال سازی یکبار پرداخت کنید. این سیستم دارای سه سطح اشتراک است که شامل نقره ، طلا و پلاتین است. همه آنها هزینه تجدید عضویت سالانه 199 دلار دارند. سطح اشتراک شما تاثیری در میزان کمیسیون به دست آمده ندارد. همه اینها به میزان فروش شما برای تأمین امنیت آنها بستگی دارد.

پس از ثبت نام در برنامه ای که می توانید برای هدایت مشتریانی که به دنبال معاملات خوب و بلیط فروشی هستند ، وب سایت خود را دریافت خواهید کرد. هر بلیط رزرو شده توسط مشتری ، کمیسیون مربوطه را به شما می دهد که می توانید از طریق شماره مرجع به کمک صفحه سفارش در وب یا از طریق مرکز رزرواسیون سفر GTI ردیابی کنید.

یکی از نکات جالب در مورد Global Travel International این واقعیت است که دارای یک شبکه عظیم است. آنها در حال حاضر 40،000 نماینده در 80 کشور جهان دارند. به عنوان یک عضو ، می توانید از تخفیف های مربوط به هزینه های سفر ، اقامت و کرایه اتومبیل نیز بهره مند شوید. قطعاً افراد زیادی هستند که برای استفاده از این تخفیف ها عضو می شوند و علاقه چندانی به خرید و فروش ندارند. این مخصوصاً برای كسانی كه مسافرت زیادی می كنند صادق است و به آنها اجازه می دهد سالانه هزاران دلار با هزینه خود صرفه جویی كنند. همچنین وقتی در مورد این واقعیت فکر می کنید که هیچ تلاشی برای فروش نمی کنید این مزیت است. بنابراین نیازی به تلاش در تمرینات نیست. مراجعه به افراد به سایت شما همه چیز درمورد است.

با ذکر همه نکات جالب در مورد Global Travel International ، من همچنین چالش هایی در رابطه با کاربرد آن پیدا کردم. به یک دلیل ، این شرکت در یک بازار قطبی فعالیت می کند. اولین غریزه برای بسیاری از افراد هنگام برنامه ریزی برای رزرو پرواز ، دسترسی به منابعی مانند Expedia یا Priceline است که منبع اصلی نیازهای سفر هستند. فراهم کردن تعداد زیادی مشتری در سایت شما پیک نیک در پارک نخواهد داشت. همچنین استفاده از تخفیف های نمایندگی هواپیمایی که برای فروش 100000 دلاری نیاز دارند ، کار ساده ای نیست.

خط آخر

پس از بررسی حقایق در مورد این فرصت مشاغل خانگی ، می خواهم بگویم بهترین راه برای استفاده از آن استفاده از تخفیف های سفر ارائه شده توسط سیستم به عنوان یک عضو ارزشمند است. این برای افرادی که به عنوان بخشی از نیازهای تجاری خود سفر می کنند ایده آل است. انتظار داشته باشید که ممکن است کارت عامل سفر شما در برخی از سازمانها معتبر نباشد ، بنابراین این کار را ابتدا بررسی کنید تا ببینید که آیا می توانید از آنها بیشترین استفاده را ببرید.

از نظر خرید واقعی ، جلب توجه به این دلیل که درآمد احتمالی شما برای بلیط 500 دلار 25 دلار ترجمه نمی شود ، آسان نیست. چالش ارسال وب سایت شما شرایط را پیچیده تر می کند. تمرکز بر روی رزروهای گروهی و سفرهای دریایی ممکن است مفید باشد. بنابراین ، مگر اینکه این چالش ها را برآورده کنید ، اگر این نیازهای سفر را داشته باشید ، متعهد به تخفیف سفر هستید. شما چی فکر میکنید؟ برای ارسال نظر خود در زیر احساس رایگان کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا