دنیای وب

طیور مرغ آزاد در مزرعه آمیش

ملوین فیشر در سال 1997 پرورش مرغ های مرتع خود را در مزرعه ارگانیک چمن شروع کرد. در سال 1998 ، ملوین پس از دیدن مقاله ای در مورد سیستم برد آزاد در یک مجله ، کتاب تولید و بازاریابی مرغ های مرغ را توسط هرمان بک شنوث سفارش داد. بعداً ، او در کارگاه پرورش مرغ های چرای شرکت کرد. در سال 1999 ، ملوین با استفاده از طرح های موجود در کتاب ، شش سورتمه مرغ ساخت و 400 مرغ کرونش کراس را ذخیره کرد. او از سوله های مرغوب آراسته بازنشسته شد و هرگز به عقب نگاه نکرد. در سال 2002 ، وی بیش از 6000 مرغ و 150 بوقلمون تولید و آنها را در تنها مرکز پردازش طیور غیر الکتریکی در آمریکا که توسط USDA مورد بررسی قرار گرفت ، پردازش کرد. انتظار می رود امسال دو برابر پرنده پرورش ، فروش و پردازش شود تا برای فروش به رستوران های ایندیانا و بسیاری از مشتریانی که در مزرعه دیدنی پارک کانتی نوک می زنند ، پرورش یابد.

روند دو پرونده از بسیاری جهات منحصر به فرد است. تصفیه خانه وی نه تنها با گازوئیل کار می کند بلکه او از اسب بخار برای حمل اسکی به مراتع تازه (مراتع کوتاه چمن) دو بار در هفته استفاده می کند. نوجوان 16 ساله برای کشیدن سورتمه از پرچرون بلژیکی دو اسب استفاده می کند. جغجغه سوپاپ شناور و سینی های تغذیه را روی صفحه بارگیری می کند و لغزنده را حدود 100 فوت به جلو می کشد.

حمل هشت سورتمه با بیش از 3700 پرنده (دو سیم پیچ همچنین 500 مرغ تخمگذار را در خانه های کشویی نگه می دارد و در دامنه شروع به حمل می کند) حدود سه ساعت در هفته طول می کشد. ملوین اظهار داشت که این نوع عملیات در مقایسه با مرغداری های دست ساز با کارآیی بیشتر در زمان انجام می شود. در واقع ، فرایندی به این بزرگی نیاز به 46 قلم حاوی 80 پرنده دارد.

میدان مرتع خود توسط یک حصار کششی سیم بافته شده احاطه شده است ، اما مرغ گوشتی توسط یک نوار شمشیربازی برقی خورشیدی و یک حیوان محافظ ، پیرنه های بزرگ و لامای مرطوب محافظت می شود. از این حیوانات برای جلوگیری از شکارچیان استفاده می شود زیرا خانه های اسکی در شب بسته نیستند. از زمان ورود به نگهبان مشکلات شکارچیان حداقل بود. یک سیم برقی اسبها و گاوهای همان میدان را از سورتمه و خوراک مرغ دور نگه می دارد. لایه ها و توده های کوچکتر از مرغ های گوشتی بیشتر هستند ، بنابراین مجتمع آنها توسط یک شبکه مرغ برقی احاطه شده است تا آنها را نزدیک به خانه نگه دارد.

شبدر سفید و قرمز ، چمن باغ ، چمن آبی کنتاکی ، چمن چاودار چند ساله و شبدر ترکیبی عالی از حبوبات و گیاهان را برای علوفه فراهم می کند. اگرچه تحقیقات دانشگاهی نشان می دهد که مرغ ها فقط 10-15٪ ماده خشک رژیم خود را از مراتع می گیرند و بوقلمون ها نیز تا 30٪ ، خوراک نقش مهمی دارد. علاوه بر این ، خاک مرتع ، و همچنین حشرات و لاروهای آنها که از آنها حمایت می کنند ، تقریباً شامل تمام ویتامین ها ، مواد معدنی و عناصر کمیاب مورد نیاز برای یک پرنده سالم است. با این کار دیگر نیازی به مکمل های ویتامینی اضافه نشده که همگی حاوی مواد نگهدارنده هستند ، می باشد. بسیاری از افرادی که فکر می کنند به گوشت حساسیت دارند ، در واقع به مواد نگهدارنده موجود در آن حساسیت دارند. بنابراین ، ملوین از سایر کشاورزان جامعه غلات ارگانیک خریداری می کند و بدون مواد نگهدارنده با مشخصات خود آسیاب و مخلوط می شود.

طیور آلمارای برای خوردن سالم است

نتایج اخیر این نظر را كه حیوانات پرورش یافته در مراتع دارای سطح اسیدهای چرب امگا 3 ، اسید لینولئیك مزدوج (CLA) و بتاكاروتن هستند ، به طور قابل توجهی پشتیبانی می كنند. این حیوانات همچنین دارای سطح چربی کمتری و کالری کمتری هستند. نویسندگان و محققانی مانند Jo Robinson (چرا Grassfed بهترین است) و Sally Fallon (Nourishing Traditions) در حال ایجاد نوع جدیدی از مصرف کننده هستند که در مورد فواید سلامتی گوشت های علفی آموزش دیده است.

عملیات میدانی

ابعاد هر سورتمه هشت پا در شانزده فوت است. تمام اسکی ها دارای کف پارکت و دیواره های سیم مرغ هستند. لغزشهای اولیه سطوح برزنتی داشتند ، اما دو سیم پیچ به فلز تبدیل شدند. همانطور که پرندگان را از فصل خود دور نگه می دارد ، وی همچنین با نصب پانل های پوشش ترکیبی جمع شونده و طوفان ، طرح لغزش تولید مرغ آزاد و بازاریابی را اصلاح کرده است. در این کتاب ، اسلایدها به گونه ای نشان داده شده است که در هر انتهای آن یک درب مرد وجود دارد ، اما دو سیم پیچ یک درب انتهایی را به یک رمپ راه رفتن تبدیل می کند که عرض کل لغزنده را گسترش می دهد. این اجازه می دهد تا پرندگان جوانتر به راحتی به سورتمه دسترسی داشته باشند و فرسایش در مراتع را کاهش دهند. این اصلاح توسط نویسنده توصیه شده است. برنامه های اصلاح شده در نسخه به روز شده تولید و بازاریابی مرغ آزاد دامنه موجود در Back40Books.com یا با شماره تلفن 573.858.3244 موجود است.

ناودان ها دارای کف چوبی مقاوم در برابر پوسیدگی هستند که با ضایعات چوب سخت پوشانده شده اند. زباله با نصف بار برای هزینه حمل و نقل خریداری می شود. کودی که شبانه روی سورتمه ها رسوب می کند کود با کیفیتی تولید می کند که یک کمپوست عالی است. در مزرعه چمن ارگانیک ، از این کمپوست به طور تاریخی در باغ خانواده ملوین استفاده می شد و از آنجا که تولید باعث افزایش گسترش توت در آینده می شود و تولید میوه نیز برنامه ریزی شده است.

عملیات کلاس

سورتمه های لایه ای به گونه ای تغییر یافته اند که حاوی نشیمن و جعبه های لانه باشند. این سورتمه ها هر کدام 250 مرغ را در خود جای می دهد. ملوین از لایه های تخم مرغ قهوه ای ترکیبی مانند ستاره های دنباله دار طلایی استفاده می کند. او هر ساله نوع دیگری از پرندگان را خریداری می کند تا بتواند گله ها را از نظر سن و رنگ تشخیص دهد. علاوه بر این ، او سوابق جامع تخمگذاری را ثبت می کند تا وقتی او مراحل کار را بر عهده گرفت ، فرزندانش بدانند کدام نژادها بهترین عملکرد را دارند. این لایه ها در یک ساختار خانه گرد قرار دارند که وی همچنین برای تولید خرگوش و مرغ های تخمگذار استفاده می کند.

مجتمع مرغ تخمگذار توسط یک شبکه مرغداری الکتریکی احاطه شده و شامل یک سگ محافظ پیرنه است. در هوای گرم تخم مرغ دو بار در روز جمع می شود و در کولرهای مزرعه دیزلی خنک می شود. تخمها در یک الیاف مقوا یا پلی استر فوم قرار می گیرند و بر اساس اندازه مرتب می شوند. 2 پرونده از 1.75 دلار تا 1.95 دلار به ازای هر دوجین مشتری عمده فروشی را شارژ می کند. در ایندیاناپولیس ، تخم مرغ بسته به اندازه 2.59 دلار – 3.00 دلار در هر ده فروخته می شود.

در کارخانه فرآوری مزرعه

در طول سال 2000 ملوین و خانواده اش یک کارخانه فرآوری جدید در مزرعه ساختند. برنامه ریزی برای این تاسیسات در سال 1999 آغاز شد و نیاز به شش ماه جلسات با بخش کشاورزی ایندیانا داشت ، که بخش مهمی را در طراحی ارائه می داد. در طول سه ماه آخر دوره برنامه ریزی ساخت و ساز در حال پیشرفت بود. این ساختمان به موقع به اتمام رسید تا در نیمه سال 2000 تولید به بهره برداری برسد و دارای بازرسی های فردی از پرندگان است. ملوین بازرسان را شرکای خود در تولید یک محصول با کیفیت می داند و می گوید وقتی صحبت از کار با بازرسان می شود ، “نگرش همه چیز است و احترام به اقتدار یک امر ضروری است.”

این تصفیه خانه شامل یک منطقه تصفیه 20 “x 30” ، 12 “x 16” منطقه خنک کننده و فریزر و یک اتاق کار و دستشویی 8 “x 24” است. لوله های مایع در روزهای آفتابی نور بالای مناطق کار را تأمین می کنند. دیوارها از نوع گلاس بورد (نوعی تخته نفوذ ناپذیر است که برای استفاده در بسیاری از تأسیسات فرآوری مواد غذایی و خانه های لبنی تأیید شده است) و از فولاد رنگ آمیزی شده است. کف بتونی ریخته گری مجهز به زهکش های کف است. آب فرآیند توسط یک چاه عمیق تأمین می شود که از نظر بهداشت آزمایش شده است. هزینه ساخت این کارخانه با احتساب تجهیزات دست دوم ساخت پیک ویک و اشلی تقریباً 50 هزار دلار هزینه شد. Organic Grass Farm تمام سنین مرغ را در دامنه 3 تا 5 پوند درمان می کند. آنها همچنین بوقلمونهایی را در محدوده 14-30 پوند پردازش می کنند.

عملیات کارخانه

در حال حاضر ، این گیاه یک روز در هفته فعالیت می کند و حدود 250 پرنده را در یک دوره پردازش چهار ساعته معالجه می کند. البته برای بسته بندی ، برش ، توزین و تمیز کردن گیاه زمان بیشتری لازم است. خدمه 5 نفره معمولاً از دو پرونده تشکیل شده بود ، همسر وی و سه دستیار نوجوان. برداشت پرندگان به دلیل ماهیت پناهگاه های کشویی تعجب آور است. درها بسته می شوند تا پرندگان را به لغزش محدود کنند. سپس برای سفر با اسب به کارخانه فرآوری در جعبه های پلاستیکی بارگیری می شوند.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، امسال قرار است تولید دو برابر شود ، وظیفه ای که به راحتی می تواند از عهده آن برآید. در حال حاضر ، بیشتر پرندگان با گاری اجاره ای به منطقه ایندیاناپولیس تحویل داده می شوند ، اما ملوین از خدمات تحویل شبانه سریع مانند Fed Ex و UPS نیز برای ارائه سفارشات استفاده می کند. با توجه به اینکه محصول وی توسط USDA بازرسی شده است ، وی می تواند به هر نقطه از ایالات متحده ارسال کند.

آینده یک مزرعه چمن ارگانیک درخشان به نظر می رسد. توجه ملوین به جزئیات و تعهد او به کشاورزی پایدار و رفاه حیوانات ، تضمین تداوم بازار محصولات با کیفیت بالا است. موفقیت او باید همه ما را بالا ببرد تا در تأمین نیازهای انبارهای مواد غذایی محلی خود رهبر باشیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا