خانواده

عاشقانه ترین سریال های کره ای

1- سقوط بر روی تو

بکی از محبوب‌ترین سریال های رمانتیک کره ای، سقوط بر روی تو است. این سریال، عاشقانه‌ای ممنوعه در کره شمالی و جنوبی است که حواشی بسیاری را برای شخصیت‌ها به وجود می‌آورد. در نهایت هم عشق سرباز کره شمالی و یک دختر از کره جنوبی، روایتگر عاشقانه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی است. این زوج، بعد از این سریال و در دنیای واقعی با هم ازدواج کردند.

2- آقای آفتاب

سریال آقای آفتاب که ماجراهای آن در چوسان قدیم رخ می‌دهد، عاشقانه‌ای غم‌انگیز و تاریخی است که روایتگر ماجرای عاشقانه یک پسر معمولی و دختری اشرف زاده است. این داستان در کنار روند عاشقانه و لطیفی که دارد، ماجراهای تاریخی مربوط به آن دوره را نیز به خوبی برای مخاطب، روایت می‌کند.

3- افسانه دریای آبی

افسانه دریای آبی، عاشقانه‌ای عمیق و دلنشین است و عشقی قلبی را در دل دو نفر، آن هم در زندگی‌های متفاوتشان نشان می‌دهد. ماجرای این سریال، رابطه عاشقانه یک پسر و یک پری دریایی است که حواشی بسیاری را به وجود می‌آورد و قطعاً نیز به دلتان خواهد نشست.

4- نسل خورشید

نسل خورشید از جمله بهترین سریال های کره ای است که روایتگر عشقی عمیق و دلنشین در دل جنگ است و حواشی بسیاری را برای شخصیت‌ها به همراه دارد. زوج عاشق این سریال، در دنیای واقعی نیز با هم ازدواج کردند.

5- گابلین

سریال گابلین نیز از جمله عاشقانه های کره ای است که قطعاً احساس بسیار خوبی را در وجود شما بیدار می‌کند. این سریال ماجرای زندگی عاطفی یک مرد نامیرای 939 ساله و یک دختر 18 ساله است که اتفاق‌های متفاوت و عجیبی را برایشان رقم می‌زند.

6- عاشقان ماه

سریال عاشقان ماه از آن دست سریال های رمانتیک کره ای است که با محوریت سفر در زمان پیش می‌رود. دختری که در دنیای مدرن امروزی زندگی می‌کند به طور اتفاقی به زمان گذشته و امپراتوری گوریو می‌رود و ماجرایی عاشقانه و کمی غم‌انگیز را تجربه می‌کند.

7- گوهه ریونگ، مورخ تازه کار

این سریال نیز عاشقانه‌ای است که مظلوم واقع شده و کمتر جایی از آن صحبت می‌شود. گوهه ریونگ ماجرای زندگی دختری تاریخ‌نگار است که مورخ شخصی شاهزاده کوچک امپراتوری می‌شود و رابطه‌ای عاشقانه را با او آغاز می‌کند. اتفاقاتی که در این سریال می‌افتند، کشش آن را بسیار بالا می‌برند.

8- دکتر جان

سریال دکتر جان، روایت عاشقانه‌ای از یک پزشک متخصص تشخیص درد است که خود به بیماری نادری مبتلاست که نه دردی احساس می‌کند و نه سرما و گرمایی. این پزشک، استاد یک پزشک خانم می‌شود که دوران تخصص خود را در بیمارستان طی می‌کند. در روند این ماجرا، ارتباط عاطفی میان این دو نفر شکل می‌گیرد که جذابیت سریال را دو چندان می‌کند. سریال دکتر جان بر جان و دلتان خواهد نشست.

9- گل برفی

گل برفی سریالی عاشقانه و غم‌انگیز است که مربوط به دختری دانشجو در خوابگاه است که به طور اتفاقی با یکی از جاسوسان کره شمالی آشنا می‌شود و به او دل می‌بندد. ماجراهای متفاوتی برایشان رخ می‌دهد تا در نهایت در یک گروگان‌گیری به اوج خود می‌رسد. این عاشقانه، روایتی مظلومانه از یک عشق ممنوعه است که توسط کاربران بسیاری مورد استقبال قرار گرفته است.

10- پادشاه ابدی

دنیای موازی در سریال پادشاه ابدی باعث آشنایی پادشاه امپراتوری کره با یک ستوان در اداره پلیس جمهوری کره می‌شود! ماجرای متفاوت و جذاب میان این دو نفر و ارتباطی که با دنیای هم پیدا می‌کنند، عاشقانه‌ای دوست‌داشتنی و زیبا را برایتان به تصویر می‌کشد.

11- مشکلی نیست که خوب نباشی

این سریال به عنوان یکی از سریال های رمانتیک کره ای با زمینه روان‌شناسانه خود، روایتگر زندگی پسری است که مشکلات بسیاری در زندگی‌اش دارد و حتی شاهد قتل مادرش هم بوده، اما بر حسب اتفاق با دختر نویسنده‌ای آشنا می‌شود که با اختلال شخصیت جامعه‌ستیز دست و پنجه نرم می‌کند. عاشقانه زیبای میان این زوج نیز قطعاً برایتان جذاب خواهد بود.

12- وقتی هوا خوب است

به شما اطمینان می‌دهیم که این سریال به عنوان یکی از سریال های رمانتیک کره ای یکی از آرام‌ترین و عاشقانه‌ترین سریال‌هایی است که در تمام زندگی‌تان تماشا می‌کنید! وقتی هوا خوب است روایتگر زندگی یک دختر و پسر روستایی است که از دوران مدرسه یکدیگر را می‌شناختند، اما مدتی از هم دور بودند. عشق پسر به دختر حتی بعد از این همه سال هم همچنان پار برجاست و بعد از دیدار مجددشان نیز بیشتر می‌شود. در طی اتفاقاتی که میان این دو می‌افتد، ماجرای عاشقانه‌شان جذاب‌تر و لطیف‌تر از قبل پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای، همان‌هایی که شما را کیدرامر می‌کنند!

 


سریال های عاشقانه از آن دسته آثاری هستند که همیشه طرفداران ایرانی بسیاری داشته‌اند و تعدادی سریال کره ای عاشقانه در تلویزیون ایران نیز دوبله و پخش شده‌اند. در این مطلب با معرفی بهترین سریال های کره ای عاشقانه همراه شما خواهیم بود.

از آنجایی که در سال‌های اخیر آثار عاشقانه کره‌ای بسیاری ساخته شده‌اند که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشتند. به همین بهانه در این مقاله سینمایی از پلازا لیستی از برترین سریال عاشقانه کره ای را به شما معرفی خواهیم کرد. با معرفی و دانلود سریال کره ای عاشقانه دوبله فارسی همراه ما باشید.

فهرست مطالب

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

همانطور که گفته شد فیلم ها و سریال های کره ای به خصوص در ژانر عاشقانه در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند. اما اخیرا با عرضه سریال کره ای اکشن و پربیننده بازی مرکب این علاقه از ژانر های عاشقانه به سوی ژانرهای اکشن از سینمای کره نیز سوق پیدا کرده است. برای دانلود سریال اسکواید گیم به مطلب اختصاصی آن در پلازا مراجعه کنید. اما به طور کلی سریال‌های کره‌ای به خصوص در ژانر عاشقانه توجهات زیادی را در سال‌های اخیر در بین تماشاگران ایرانی به خود جلب کرده‌اند. در ادامه برترین سریال رمانتیک کره ای در چندین سال اخیر را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. به نظر شما عاشقانه ترین سریال کره ای کدام عنوان است؟

1. سریال آقای آفتاب (Mr. Sunshine) ؛ بهترین سریال کره ای عاشقانه

  • سال‌ ساخت2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.8
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 24
  • کارگردان: لی ایون بوک ( Lee Eung-bok)
  • بازیگرانلی بیونگ هون، کیم تائه ری، یو یئون سئوک

فهرست بهترین سریال رمانتیک کره ای را با فیلمی که بیشترین امتیاز را در IMDb گرفته، شروع می‌کنیم. سریال عاشقانه کره ای آقای آفتاب یکی از سریال های کره ای تاریخی عاشقانه است که پس از انتشار در سال 2018 موفق شد با استقبال خوبی از جانب مخاطبان و منتقدان روبرو شود و بینندگان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب کند.

داستان این عنوان از بهترین سریال های کره ای عاشقانه، از سال 1871 آغاز می‌شود. این سال مصادف با حمله کشتی‌های آمریکایی به خاک چوسان (نام قدیمی کره جنوبی) است. پس از این اتفاق جوانی کره‌ای به نام جوزف از طریق یکی از همین کشتی‌های جنگی از سرزمین خود فرار کرده و به خاک آمریکا وارد می‌شود. سی سال پس از این ماجرا جوزف که اکنون یک سرباز ارتش آمریکا محسوب می‌شود برای انجام ماموریتی مجبور است به سرزمین خودش که 45 سال است تحت استعمار ژاپن قرار گرفته است، بازگردد. جوزف بنا به دلایلی از سرزمین خودش نفرت و کینه‌ای عمیق در دل دارد و در صدد است ماموریت خود را با بیرحمی تمام به انجام برساند اما در این مسیر با ماجراهایی از جمله یک عشق ناخواسته روبرو می‌شود که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

سریال کره ای عاشقانه جدید آقای آفتاب امتیازات خوبی را از منتقدان و سایت‌های نقد و بررسی فیلم و سریال دریافت کرده است و بسیاری این سریال را شاهکار تلویزیون کره و بهترین سریال کره ای عاشقانه می‌دانند.

2. سریال مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay) ؛ از سریال های کره ای احساسی

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2020 / سریال های عاشقانه کره ای

  • سال‌ ساخت2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.7
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: پارک شین وو ( Park Shin-woo)
  • بازیگران:کیم سو هیونف سئو یی جی،او جونگ سه

سریال درام عاشقانه مشکلی نیست که خوب نباشی یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه است که زمینه‌ای روانشناسانه دارد و با پرداختن به موضوعات روانشناسانه سعی در انتقال پیامی دوستانه به مخاطبان خود است. این که هر انسانی در زندگی خود با زخم‌های متعددی در روح خود زندگی می‌کند و با مشکلات روحی سختی دست و پنجه نرم می‌کند اما نکته مهم این است که چگونه با این زخم‌ها کنار آمده و آنان را بپذیریم و در نهایت زندگی ادامه دارد.

داستان این سریال رمانتیک کره ای درباره مرد جوانی به نام مون گنگ تای است که با برادر اوتیستیک خود زندگی می‌کند. این دو گذشته تلخی را پشت سر گذاشته و شاهد قتل مادر خود بوده‌اند. مون گنگ تای به دلیل مشکلات روحی برادرش ناچار است تا هرچند وقت یکبار محل زندگیشان ر ا تغییر دهد. گنگ تای به عنوان مددکار روانی در بیمارستان‌ها و مراکز روانشناسی کار می‌کند. گنگ تای پس از مدتی با دختری به نام مون یانگ آشنا می‌شود که نویسنده کتاب‌های کودکان است و از اختلال شخصیت جامعه ستیز رنج می‌برد.

به مرور و با شکل گیری روابط عاشقانه میان این دو، آنان متوجه می‌شوند که گذشته مشترکی با یکدیگر دارند و از برخی از تاریک‌ترین رازهای زندگی خود پرده برمی‌دارند. آنان متوجه می‌شوند برای ادامه دادن زندگی به کمک یکدیگر احتیاج دارند.

3. سریال سقوط بر روی تو (Crash Landing on You) ؛ از فهرست عاشقانه ترین سریال کره ای

 بهترین سریال های رمانتیک کره ای / بهترین سریالهای رمانتیک کره ای

  • سال‌ ساخت2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.7
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: لی جون هیو ( Lee Jung-hyo)
  • بازیگرانهیون بین، سون یه‌جین، کیم سو هیون

از آنجا که در این مطلب قصد معرفی بهترین سریال های رمانتیک کره ای را داریم نام بردن از سریال جدید کره ای Crash Landing on You غیرقابل اجتناب است. این سریال یکی از بهترین سریالهای کره ای عاشقانه 2019 است که در اواخر سال 2019 منتشر شد و پخش آن تا سال 2020 ادامه یافت. این سریال کره ای عاشقانه با رنگ و بوی کمدی یکی از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای است که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده و بسیاری آن را بهترین سریال کره ای عاشقانه سال 2019 دانسته‌اند.

داستان این سریال رمانتیک کره ای یکی از مهمترین مسائل نظامی و سیاسی کره یعنی اختلاف کره شمالی و کره جنوبی را دستمایه تولید فیلمنامه خود کرده است. در این سریال شاهد بروز اتفاقی عجیب برای دختری اهل کره جنوبی به نام یون سری هستیم که از قضا بسیار موفق و ثروتمند است. این دختر طی اتفاقی عجیب و در اثر یک طوفان شدید و قدرتمند به نوار مرزی بین دو کره (نوار مرزی غیر نظامی جدا کننده کره شمالی و جنوبی) پرتاب می‌شود.

در همین حین مرد جوانی به نام جیونگ هیوک که عضو کمیته حزب مرکزی کره شمالی است او را پیدا کرده و تصمیم می‌گیرد یون سری را به کره جنوبی بازگرداند اما خارج شدن از مرز کره شمالی از جمله دشوارترین کارها است و به زمان احتیاج دارد. جیونگ هیوک تصمیم می‌گیرد تا یافتن زمان مناسب از یون سری مراقبت کرده و او را از جشم جاسوسان و ماموران امنیتی کره شمالی پنهان کند.

4. سریال آقای ملکه (Mr.Queen)

بهترین سریال های کره ای احساسی / بهترین سریال های رمانتیک کره ای

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: یون سونگ-شیک (Yoon Sung-Sik)
  • بازیگران: کیم جونگ-هیون (Kim Jong-hyun)، شین هه-سان (Shin Hae-Sun)، نا این-وو(Na In-woo)

سریال کره ای عاشقانه تاریخی و کمدی آقای ملکه محبوب ترین سریال کره ای عاشقانه تاریخی است که با تماشایش لحظات شاد و مفرح بسیاری را برای شما رقم می‌زند. داستان سریال آقای ملکه درمورد آقای سرآشپزی است که تصادف می‌کند و در دوره دیگری از تاریخ و در جسم یک زن بیدار می‌شود. آن‌هم نه مانند هر زن عادی، بلکه در جسم یک ملکه قرار گرفته است. از طرف دیگر پادشاه فعلی آن زمان قرار دارد که فرد بسیار آرامی است، اما یک بخش تاریک و مخفی در زندگی خود دارد. ملکه پس از متوجه شدن این موضوع سعی می‌کند تا در مورد آن بفهمد. زندگی مدرن ملکه و دوران چوسان برخوردهای خنده دار و بامزه‌ای را بوجود آورده و این سریال را به اثری دیدنی و خاص از فهرست سریال های کره ای احساسی تبدیل کرده است.

5. سریال پلی لیست بیمارستان (Hospital Playlist)

بهترین سریال کره ای عاشقانه / عاشقانه ترین سریال کره ای

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 24
  • کارگردان: شین وون-هو (Shin Woon-Ho)
  • بازیگران: جو جانگ-سوک (Jo Jong-suk)، یو یئون-سوک (Yoo Yeon-seok)، جانگ کیونگ-هو(Jung Kyungho)، کیم دائه-میونگ (Kim DaeMyung)

سریال کره ای عاشقانه پزشکی برتر هاسپیتال پلی لیست از محبوب‌ترین آثار در این ژانر است. فصل اول پلی لیست بیمارستان توانست جایگاه دهم بیشترین ریتینگ در تاریخ تلویزیون کره جنوبی را بدست آورد. همچنین با شروع فصل دوم سریال پلی لیست هاسپیتال، رکورد پریمر شبکه tvN را شکست. داستان این سریال حول رابطه 20 ساله پنج پزشک می‌چرخد که از زمان ورود به دانشکده پزشکی با یکدیگر دوستند و حالا بعد از گذشت 20 سال در یک بیمارستان با همدیگر مشغول به کار هستند. در این عنوان که بهترین سریال کره ای عاشقانه در ژانر پزشکی شناخته می‌شود شاهد واقعیات روزمره پزشک‌ها با چاشنی طنز و بعضی اوقات جدیت خواهید بود.

6. سریال گابلین (Goblin: The Lonely and Great God)

  • سال ساخت: 2016-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16+3 قسمت مخصوص
  • کارگردان: لی ایونگ-بوک (Lee Eung-bok)، کئون هیون چان (Kwon Hyuk-chan)، یون جونگ-هو (Yoon Jong-ho)
  • بازیگران: گونگ یو (Gong Yoo)، کیم گو-ایون (Kim Go-eun)، لی دونگ-ووک (Lee Dong-wook)، یو این-نا (Yoo In-na)

از دیگر سریالهای کره ای عاشقانه این لیست، سریال گابلین یا نگهبان: خدای تنها و بزرگ است. گابلین پنجمین سریال تلوزیونی پرمخاطب در تاریخ تلوزیون کره جنوبی محسوب می‌شود. سریال با نظرات مثبتی از منتقدان روبه‌رو شد و در ردیف آثار تاثیرگذار و یکی از پدیده های فرهنگی کره قرار می‌گیرد.

در ابتدا با دیدن خلاصه داستان ممکن است خیال کنید که با یک سریال کره ای عاشقانه تاریخی روبه‌رو هستید اما حقیقت این‌طور نیست. داستان درباره مردی به نام کیم شین فرمانده سلسه گوریو است که به او تهمت خیانت می‌زنند و به دست امپراطور حسود کشته می‌شود. برای تاوان خون سربازانی که تحت فرماندهی او کشته شده اند، کیم‌ شین تبدیل به یک‌ گابلین یا نگهبان روح می‌شود و فقط یک نفر (عروس گابلین) می‌تواند به او کمک کند تا به آرامش برسد.

7. سریال سرآستین قرمز (The Red Sleeve)؛ از بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6
  • تعداد قسمت ها: 17
  • کارگردان: جونگ جی این (Jung Ji in)
  • بازیگران: لی جون هو، لی سه یونگ، کانگ هون، جانگ هی جین

بر اساس رمانی به همین نام، داستان یک رابطه عاشقانه در دربار سلطنتی بین پادشاه چوسون است که معتقد است وظیفه او در قبال کشورش مهم‌ترین چیز است، و بانوی درباری که می‌خواهد یک زندگی مستقل و آزاد داشته باشد.

در نیمه اول دهه 1700 در کره، یی سان یک شاهزاده جوان است. قتل پدر و مادرش او را در موقعیتی قرار می‌دهد که پس از مرگ پدربزرگش تاج و تخت را به دست گیرد. او تصمیم گرفته است که به یک پادشاه خیرخواه تبدیل شود و در نهایت قانون را اصلاح کند. او با زن جوانی به نام سونگ دوک ایم آشنا می‌شود. یی سان عاشق دوک ایم می‌شود و سعی می‌کند او را متقاعد کند که صیغه رسمی او شود. دوک ایم به اندازه‌ای باهوش است که بفهمد تبدیل شدن به همسر سلطنتی، آزادی او را محدود می‌کند و باعث شادی‌اش نمی‌شود. اما عشق پادشاه کم کم توانایی مقاومت را از دوک ایم می‌گیرد و باید بین کنار پادشاه ماندن یا ترک کردن قصر انتخابی را بکند که برایش قابل تحمل‌تر باشد.

8. سریال کره ای عاشقانه تاریخی عاشقان ماه (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo)

در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر سریال کره ای Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo را تماشا کنید.

  • سال‌ ساخت2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.6
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 20 + 2 قسمت مخصوص
  • کارگردان: کیم کیو تائه (Kim Kyu-tae)
  • بازیگران: لی جون کی، آی یو،کانگ ها نئول

سریال Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo یا «عاشقان ماه» سریال کره ای عاشقانه تاریخی است که بر اساس رمانی چینی به نام Bu Bu Jing Xin نوشته تانگ هوآ (Tong Hua) ساخته شده است. این عنوان از لیست محبوب ترین سریالهای کره ای عاشقانه از تاریخ 29 آگوست تا 1 نوامبر 2016 (8 شهریور تا 11 آبان 1395) از شبکه SBS پخش شد. این سریال درکل 20 قسمت داشت. سریال عاشقان ماه هم به خاطر محبوبیتی که دارد، یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای به حساب می‌آید.

داستان این سریال کره ای عاشقانه تاریخی درباره هه سو دختری از قرن بیست و یکم است که به یک باره در زمان سفر می‌کند و به گذشته می‌رود. او خود را در زمان سلسله پادشاهی گوریو (سال 941 میلادی) می‌یابد. در سریال عاشقان ماه بازیگرانی چون لی جون-کی (Lee Joon-gi)، لی جی-اون و کانگ ها-نئول (Kang Ha-neul) ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال با قیمتی بیشتر از 400,000 دلار برای هر قسمت به یک شبکه چینی فروخته شد. به همین دلیل سریال عاشقان ماه تبدیل به یکی از گران‌ترین سریال های کره ای شد. البته چند ماه بعد این رکورد را سریال Man to Man زد.

سریال عاشقان ماه جوایز زیادی گرفته است. به عنوان مثال در مراسم SBS Drama Awards این سریال جوایز بهترین بازیگر مرد، بهترین زوج، 10 ستاره برتر و ستاره جدید را دریافت کرد. این سریال در کشورهای مختلفی مانند چین، ژاپن، تایلند، فیلیپین، ترکیه و ایران پخش شده است. در ویدئوی زیر می‌توانید تریلر این سریال را تماشا کنید.

9. سریال زیبایی حقیقی (True Beauty) ؛ از سریال های کره ای احساسی

  • سال‌ ساخت2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.6
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم سنگ هیوپ (Kim Sang-hyeop)
  • بازیگران: مون گایونگ، چا اون وو، هوانگ این-یئوپ

سریال کره ای عاشقانه کمدی زیبایی حقیقی محصول سال 2020 است و در لیست بهترین سریال های کره ای رمانتیک 2020 قرار می‌گیرد‌. این سریال مورد توجه بسیاری از نوجوانان قرار گرفت و در فهرست رمانتیک ترین سریال کره ای سالهای اخیر جای گرفته است.

این سریال کره ای عاشقانه داستان یک دختر دبیرستانی 18 ساله به نام ایم جو کیونگ را روایت می‌کند که به دلیل ظاهر نازیبای خود در زندگی روزمره مورد تبعیض و تمسخر اطرافیان از خانواده گرفته تا همکلاسی‌هایش قرار می‌گیرد. سرانجام ایم جو کیونگ تصمیم می‌گیرد تا با استفاده از تکنیک‌های آرایشی ظاهر خود را تغییر دهد. او به یک مدرسه جدید انتقالی می‌گیرد و پس از آن ایم جو کیونگ به یکی از دختران زیبا و محبوب مدرسه تبدیل می‌شود و با پسر جذابی به نام سوهو آشنا می‌شود. به مرور با عمیق‌تر شدن علاقه این دو نوجوان، ایم جو کیونگ بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و مستأصل است که چهره واقعی خود را برای سوهو نمایان کند یا نه.

10. سریال وینچنزو (Vincenzo)

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شیم نایئون (Shim Nayeon)
  • بازیگران: سونگ جونگ-کی (Song Joong-Ki)، جون یوبین (Jeon yeo-bin)، اوک تک-یون (Ok Taecyeon)

در بین لیست بهترین سریالهای رمانتیک کره ای بی شک باید نام سریال وینچنزو نیز ذکر شود. داستان سریال وینچنزو، برترین سریال کره ای عاشقانه انتقامی در مورد دو وکیل با نام‌های هونگ چایونگ و پارک جو-هیونگ است. زمانی که جو-هیونگ هشت سال داشت به فرزندخواندگی خانواده‌ فابیو کاسانو پذیرفته می‌شود و برای ادامه زندگی به ایتالیا می‌رود. او بعدها با نام وینچنزو کاسانو به عنوان مشاور حقوقی مافیا و وکیل ایتالیایی شناخته می‌شود. پس از اختلافاتی که بین او و برادرش رخ می‌دهد از ایتالیا به سرزمین مادری خود، کره جنوبی برمی‌گردد تا یک محموله بسیار مهم که در یک ساختمان است را پیدا کند، اما در بدو ورود به کشور اتفاقات ناخوشایندی برایش می‌افتد. سریال کره ای عاشقانه اکشن وینچنزو یکی از محبوب ترین سریالهای کره‌ ای نتفلیکس است.

11. سریال شفادهنده (Healer) ؛ از فهرست عاشقانه ترین سریال کره ای

  • سال ساخت: 2015-2014
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: لی جونگ ساب (Lee Jung Sub)
  • بازیگران: جی چانگ ووک، پارک مین یونگ و یو جی-ته

سریال شفادهنده نیز یکی از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت. این سریال کره ای با موضوع عاشقانه برای اولین بار در سال 2014 از شبکه KBS2 کره جنوبی به نمایش درآمد و با پخش 20 قسمت جذاب در سال 2015 به پایان رسید. جالب است بدانید علیرغم آنکه این سریال امتیاز بالایی از IMDb دریافت کرده و در کشورهای دیگر از جمله ایران، با استقبال خوبی مواجه شده است، اما در رتبه‌بندی کره جنوبی، امتیاز متوسطی کسب کرد.

داستان سریال شفادهنده درباره شخصی به نام «هیلر» است که برای بدست آوردن پول هر کاری به جز قتل انجام می‌دهد و چهره‌اش همیشه از دیگران مخفی است. روزی یک خبرنگار به نام «کیم مون هو» که به دنبال نمونه موی یک دختر خبرنگار سایت‌های سرگرمی برای آزمایش DNA است، از هیلر می‌خواهد تا این کار را برایش انجام دهد. این دختر همبازی کودکی هیلر است که با ورود هیلر به زندگی او همه چیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد.

12. سریال نسل خورشید (Descendants of the Sun) ؛ از سریال های کره ای احساسی

  • سال‌ ساخت2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.4
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها16 و 3 قسمت ویژه (خلاصه سریال)
  • کارگردان: لی ایونگ بوک (Lee Eung bok)
  • بازیگرانسونگ جونگ-کی، سونگ هه کیو و جین گو

سریال نسل خورشید نیز یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای عاشقانه و جذاب فهرست ما است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه، اکشن و کمدی ساخته شده و در سال 2016 از شبکه KBS2 کره جنوبی به نمایش درآمده است. سریال نسل خورشید یکی از سریال های عاشقانه پرطرفدار و محبوب کره‌ای است که در زمان انتشار توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این عنوان جوایز مختلفی دریافت کرد و مورد توجه منتقدین نیز قرار گرفت و محبوب‌ترین سریال سال 2016 در کره جنوبی اعلام شد.

سریال نسل خورشید در یکی از مناطق جنگی و نظامی به نام «اوراک» روایت می‌شود که گروهی از نیروهای کره‌ای برای انجام یک ماموریت خطیر به آنجا اعزام می‌شوند. در این میان یکی از فرماندهان این گروه به نام «سروان یو شی جین» با دکتر «کانگ مو یون» که یکی از پزشکان منطقه است، آشنا شده و پس از چندی عاشق یکدیگر می‌شوند. لینک دانلود سریال کره ای عاشقانه نسل خورشید نیز در این بخش قرار گرفته است.

13. سریال منو بکش، خلاصم کن (Kill Me Heal Me)؛ از بهترین سریال های عاشقانه کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3
  • تعداد قسمت ها: 20
  • کارگردان: کیم جین مان (Kim Jin Man )
  • بازیگران: جی سانگ، هوانگ جونگ ایوم، پارک سئو جون، کیم یو ری

در معرفی سریال کره ای عاشقانه Kill Me Heal Me، پیش از هرچیز باید از چا دو هیون (جی سانگ)، بگوییم. یک وارث نسل سوم ثروتمند که پس از تجربه چندین حادثه تلخ، به اختلال هویت تجزیه ای (که قبلا به عنوان اختلال شخصیت چندگانه شناخته می‌شد) مبتلا شد. در این سریال جی سانگ نقش 7 شخصیت مختلف را که باهم به عنوان چا دو هیون زندگی می‌کنند، به تصویر می‌کشد.

او سعی می‌کند با کمک اوه ری جین (هوانگ جونگ ایوم)، یک رزیدنت سال اول روانپزشکی که مخفیانه به او کمک می‌کند، کنترل زندگی خود را به دست آورد. اما برادر دوقلوی ری جین، اوه ری اون (پارک سئو جون)، نویسنده ای است که مصمم به کشف زندگی بی پروای ثروتمندان است و شروع به دنبال کردن دو هیون در اطراف می‌کند. آیا دو هیون می‌تواند قبل از اینکه یکی از هفت هویتش کنترل او را در دست بگیرد، وضعیت را کنترل کند و درمان شود؟

14. سریال دهکده ساحلی چا چا چا (Hometown Cha-Cha-Cha)

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4
  • تعداد قسمت ها: 16
  • کارگردان: یون جی وون (Yoon Ji Won)
  • بازیگران: کیم سئون هو، شین مین آه، لی سانگ یی، گونگ مین جون

در ادامه لیست برترین سریال های عاشقانه کره ای به دهکده ساحلی چاچاچا می‌رسیم. در این درام یون هی جین (شین مین آه)، یک دندانپزشک ماهر از سئول، پس از اینکه زندگی‌اش به هم می‌ریزد، در روز تولد مادرش به یک روستای ساحلی در گونجین می‌رود، و تصمیم می‌گیرد در همان دهکده کوچک یک کلینیک دندانپزشکی باز کند. درآنجا با پسری به نام دو شیک (کیم سئون هو)، که به عنوان رئیس هونگ در آن محله معروف است، آشنا می‌شود. این دو نفر با وجود تمام اختلافات و شخصیت‌های متفاوتی که دارند عاشق هم می‌شوند و ماجراهای گوناگونی را در کنار ساکنین این دهکده ساحلی پشت سر می‌گذارند.

15. سریال وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: اوه چونگ-هوان (Oh Choong-hwan)
  • بازیگران: لی جونگ-سوک (Lee Jong-suk)، به سوزی (Bae Suzy)، جونگ هائه-این (Jung Hae-in)، لی سانگ یوب (Lee Sang-yeob)

یکی دیگر از آثاری که در لیست اسم سریالهای کره ای عاشقانه باید قرار بدهیم، وقتی تو خواب بودی است. وقتی تو خواب بودی، ژانری فانتزی و حقوقی دارد و از جمله سریال‌هایی است که با کشش خود شما را تا انتهای داستان همراه خود می‌کند.

داستان این عاشقانه ترین سریال کره ای درباره سه جوان است که می‌توانند در رویاهای خود آینده را ببینند‌. هونگ جو یک گزارشگر میدانی، جونگ جه چان یک دادستان تازه کار و هان وو تاک یک افسر پلیس است. آن‌ها دارای این نعمت که تبدیل به کابوسشان شده هستند و تلاش می‌کنند تا ضمن جلوگیری از حقایق وحشتناک خواب های خود با دشمن بزرگشان لی یو بوم مبارزه کنند.

16. سریال دوباره هجده سالگی (Again 18)؛ از بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: ها بیونگ-هون (Ha Byung-hoon)
  • بازیگران: کیم ها-نول (Kim Ha-neul)، یون سانگ-هیون (Yoon Sang-Hyun)، لی دو-هیون (Lee Do-Hun)

در بین لیست بهترین سریال کره ای عاشقانه باید به سریال دوباره هجده نیز اشاره کنیم که با اقتباس از فیلم آمریکایی دوباره هفده با بازی زک افرون (Zac Efron) محصول 2009 ساخته شده است. دلیل اینکه به جای عدد 17 در این سریال عدد 18 گفته شده این است که سن کره ای یک سال جلوتر از سن بین‌المللی حساب می‌شود. البته این قانون نیز اخیرا برداشته شده است.

سریال پرطرفدار دوباره هجده از عاشقانه ترین سریالهای کره ای 2020 محسوب می‌شود و داستان یک مرد متاهل 37 ساله و دارای دو فرزند دوقلو‌یی را روایت می‌کند که به صورت ناگهانی در آستانه طلاق به بدن 18 ساله خود بازمی‌گردد. پس از وقوع این حادثه او شروع به دیدن جهان از زاویه جدیدی می‌کند و اتفاقات جالب و خنده داری برایش رخ می‌دهد. این دراما از بهترین سریال های کره ای احساسی است که موضوع بسیار ساده و درعین حال تاثیرگذاری دارد و توجه ویژه‌ای به مسئله فداکاری برای عشق و خانواده می‌کند.

17. سریال کافه پرنس (Coffee Prince) ؛ از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای

  • سال ساخت: 2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 17
  • کارگردان: لی یون-جانگ (Lee Yoon-jung)
  • بازیگران: یون اون هه، گونگ یو، لی سان گیون و چی جانگ

سریال کافه پرنس یک سریال عاشقانه کره ای است که در زمان پخش محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان داشت. این سریال برای اولین بار در سال 2007 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان نیز تلفیقی از ژانر عاشقانه، درام و کمدی است که با خلق فضایی رمانتیک و در عین حال کمدی، لحظات شیرینی را برای مخاطب رقم می‌زند. سریال کافه پرنس بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده است و از بهترین سریال های کره ای عاشقانه با بازی گونگ یو است.

داستان سریال کافه پرنس از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای درباره دختری جوان به نام «گو یون چان» است که ظاهر پسرانه دارد و اکثر مردم نیز فکر می‌کنند که او واقعا پسر است. یون چان برای امرار معاش دائما در حال کار است و شغل‌های بسیاری را امتحان کرده است. او روزی به طور اتفاقی با پسری به نام «چون هان کیول» آشنا می‌شود که خانواده ثروتمند و سرشناسی دارد. خانواده چون هان اصرار شدیدی بر ازدواج پسرشان دارند و او را با دخترهای مختلفی آشنا می‌کنند. روزی چون هان از گو یون خواهش می‌کند تا نقش دوست همجنس‌گرای او را برای خانواده‌اش بازی کند. در این میان اتفاقات جالب بسیاری برای آنها می‌افتد که مسیر زندگی‌شان را متحول می‌سازد.

18. سریال کره ای تاریخی عاشقانه پادشاه :سلطنت ابدی (The King: Eternal Monarch)

  • سال‌ ساخت2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.2
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: بیک سنگ هون (Baek Sang-hoon)
  • بازیگران:لی مین هو، کیم گو ایون، وو دو هوآن

داستان این سریال کره ای تاریخی عاشقانه در دو جهان موازی و در یک منطقه یکسان یعنی کشور کره، اتفاق می‌افتد. یکی از جهان‌ها متعلق به دنیای مدرن امروزی و تحت حاکمیت جمهوری کره و جهان دیگر متعلق به گذشته و دوران امپراطوری کره است که توسط پادشاه ، لی گون اداره می‌شود. تا اینکه شیطان به دنیای آدم‌ها پا گذاشته و دری را به سمت جهان موازی باز می‌کند.

دری که می‌توان از طریق آن به جهان قدیمی و جهان امروزی رفت و آمد کرد. لی گان که شخصیت اصلی این سریال است طی ماجراهایی از وجود این دنیای موازی با خبر شده و تصمیم می‌گیرد تا برای آرامش و جلوگیری از آشوب این دروازه را ببندد. به همین خاطر به دنیای مدرن می‌رود و با بازرس کره جنوبی جانگ تائه یول آشنا میشود و این دو سعی می‌کنند به کمک یکدیگر این دروازه اتصال به گذشته و آینده را از بین ببرند.

19. سریال خلوت عاشقان (Just Between Lovers) ؛ عاشقانه ترین سریال کره ای

  • سال‌ ساخت2018-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.1
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم جیم وون (Kim Jin-won)
  • بازیگرانلی جون هو، وون جین اه، لی کی وو و کانگ هان نا

سریال خلوت عاشقان نیز یکی دیگر از سریال های عاشقانه کره ای در چندین سال اخیر است که توانست محبوبیت زیادی در میان مخاطبان ژانر عاشقانه بدست آورد. این سریال برای اولین بار در سال 2017 از شبکه JTBC کره جنوبی به نمایش درآمد و با پخش 16 قسمت و در سال 2018 به پایان رسید. خلوت عاشقان از سریال های کره ای احساسی روایتگر عشق، امید و رویای انسان‌ها برخلاف گذشته دردناک آنها است.

داستان این عنوان از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای درباره پسری به نام «لی کانگ دو» است که در خانواده‌ای مرفه بزرگ شده است و آرزو دارد بازیکن فوتبال شود. اما آرزوی او با یک تصادف که منجر به کشته شدن پدرش و آسیب دیدن پاهایش می‌شود، نقش بر آب شد و پس از مدتی مادرش نیز بر اثر سرطان از دنیا رفت. در این میان دختری به نام «ها مون سو» نیز در اثر یک سانحه تصادف خواهر خود را از دست می‌دهد و دچار افسردگی شدید می‌شود. این دو در اوج ناامیدی با یکدیگر آشنا می‌شوند و این ملاقات زندگی آنها را تغییر می‌دهد.

20. سریال زیر باران (Something in the Rain) ؛ از فهرست عاشقانه ترین سریال کره ای

  • سال‌ ساخت2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.1
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: آن پان سوک (Ahn Pan-seok)
  • بازیگرانسون یه-جین و جانگ هه این

سریال ماجرایی زیر باران نیز یکی دیگر از جدیدترین و بهترین سریال های کره ای احساسی محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری در کره جنوبی دارد. این سریال برای اولین بار در سال 2018 از شبکه JTBC کره جنوبی به نمایش درآمد و با پخش 16 قسمت به پایان رسید. این عنوان همچنین در پلتفرم Netflix به نمایش درآمد و مخاطبان بسیاری داشت.

معرفی سریال کره ای عاشقانه در زیر باران را با داستان آن ادامه می‌دهیم. داستان سریال ماجرایی در زیر باران از فهرست عاشقانه ترین سریال کره ای درباره زنی 30 ساله به نام «یون جین آه» است که انسانی سالم و بی‌حاشیه است. یون در یک شرکت قهوه کار می‌کند، اما از درون احساس تنهایی می‌کند تا اینکه برادر دوست صمیمی‌اش «سو کیونگ سان» را پس از چندین سال می‌بیند. یون فکر می‌کرد که او همان پسربچه گذشته است، اما با دیدن سو کیونگ نظرش عوض می‌شود و…

21. سریال باغ مخفی (Secret Garden)

  • سال ساخت:  2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد قسمت ها: 20
  • کارگردان: شین وو چئول (Shin Woo Cheol)
  • بازیگران: ها جی وون، هیون بین، یون سانگ هیون، لی جونگ سوک

باغ مخفی یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه در لیست ما است. یک داستان فانتزی-رمانتیک بین گیل را ایم (ها جی وون)، یک بدلکار سخت‌کوش و کیم جو وون (هیون بین)، مدیر عامل ثروتمند و مغرور یک فروشگاه بزرگ. را ایم و جو وون هنگام تلاش برای حل و فصل رسوایی مربوط به پسر عموی جو وون، اوسکا (یون سانگ هیون)، یک خواننده معروف، و طی یک سوتفاهم با هم آشنا می‌شوند و جو وون به را ایم احساساتی پیدا می‌کند که برایش آشنا نیست.

در همین حال، اوسکا با عشق اول خود، یون سول (کیم سارانگ) که حالا به یک کارگردان موفق تبدیل شده، ملاقات میکند. با این حال، یون سول نمی‌خواهد با اوسکا کاری نداشته باشد و در عوض چشمش به جو وون است. اما ماجرای اصلی زمانی آغاز می‌شود که روح جو وون و را ایم در بدن هایشان جابجا می‌شود و مجبورند درحالی که جسمشان عوض شده به دنبال راهی برای بازگشت به خودشان باشند.

22. سریال آیا تو انسانی؟ (?Are You Human) ؛ از فهرست برترین سریالهای کره ای احساسی

  • سال‌ ساخت2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.1
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 36
  • کارگردان: چا یونگ هون (Cha Young-hoon)
  • بازیگرانسئو کانگ جون و گونگ سئونگ یون

سریال آیا تو انسانی نیز یکی از برترین سریال های کره ای احساسی محسوب می‌شود که برای اولین بار در سال 2018 پخش شد و توانست بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کند. این سریال دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها از شبکه KBS2 کره جنوبی پخش می‌شد و طرفداران بسیاری داشت. ساخت این سریال 2 سال به طول انجامید و در جشنواره بین‌المللی سریالی کن به نمایش درآمد و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به آن داشتند.

داستان سریال آیا تو انسانی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه درباره پسری به نام «نام شین» است که پس از یک سانحه تصادف به کما می‌رود. مادر او که متخصص هوش مصنوعی است، یک ربات اندرویدی به اسم «نام شین 3» که کاملا شبیه پسرش است را درست می‌کند. ربات نام شین وارد دنیای انسان‌ها می‌شود و وانمود می‌کند که خود نام شین است، اما این ربات وارد یک داستان عاشقانه می‌شود و…

23. سریال افسانه دریای آبی (Legend of the Blue Sea)

  • سال ساخت: 2016-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20+1 قسمت ویژه
  • کارگردان: جین هیوک (Jin Hyuk)، پارک سون-هو (Park Seon-Ho)
  • بازیگران: جون جی-هیون(Jun Ji-hyun)، لی مین-هو (Lee Min-ho)، شین ایون-سو (Shin Eun-soo)، پارک جین یونگ (Park Jin-young)

در معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه باید به سریال زیبای افسانه دریای آبی اشاره کنیم. این اثر در واقع از اولین سریال‌هایی بود که در کره با سبک تاریخی ساخته شد اما‌ یک سریال تاریخی غیر رسمی است. داستان درباره عشق بین یک پری دریایی به نام شیم چئونگ و مردی شوخ طبع به نام هو جون جائه است.

24. سریال عشق بی پایان: آواز زمستانی (Endless Love: Winter Sonata) ؛ از سریال های کره ای احساسی

  • سال ساخت: 2002
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: یون سئوک هوو (Yoon Seok-ho)
  • بازیگران: بائه یونگ جون و چوئی جی وو

سریال عشق بی‌پایان: آواز زمستانی یکی از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای است که در زمان پخش توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این سریال برای اولین بار در سال 2002 از شبکه KBS2 کره جنوبی به نمایش درآمد که دومین سری از سریال محبوب عشق بی‌پایان است. این عنوان از لیست عاشقانه ترین سریال کره ای در کشورهای دیگری چون ژاپن و فیلیپین نیز پخش شد و محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان داشت.

داستان سریال عشق بی‌پایان: آواز زمستانی از سریال های کره ای احساسی درباره پسری به نام «جون سانگ» است که برای پیدا کردن پدر خود به شهر و مدرسه‌ای جدید می‌آید. او پسری محجوب و مودب بوده و در مدرسه جدید نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اما با کسی ارتباط برقرار نمی‌کند. در این میان دختری زیبا به نام «یوجین» نیز از لحاظ شخصیتی مانند جون سانگ است و در مرکز توجه قرار دارد. این دو عاشق یکدیگر می‌شوند و…

25. سریال پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) ؛ از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای

  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 25
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • بازیگران: کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون‌-جونگ و کیم بوم

سریال کره ای پسران برتر از گل نیز یکی از سریال های کره ای احساسی است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت و با استقبال خوبی مواجه شد. این سریال برای اولین بار از شبکه KBS2 پخش شد و بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرد. جالب است بدانید که این عنوان، چهارمین سری از سریال پسران برتر از گل است که سری اول آن به صورت انیمه در ژاپن و سری دوم و سوم آن نیز در تایوان ساخته شد. اما سری چهارم آن از قسمت‌های پیشین، جذاب‌تر بود و طرفداران بیشتری داشت. این سریال با دوبله فارسی در ایران با استقبال خوبی مواجه شد.

در معرفی سریال پسران برتر از گل از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای، نگاهی به داستان آن داریم. داستان سریال پسران برتر از گل، که در فهرست عاشقانه ترین سریال کره ای قرار می‌گیرد، درباره یک دختر دبیرستانی به نام «گوم جاندی» است که خانواده‌اش از قشر ضعیف جامعه هستند و همگی در یک خشک‌شویی کار می‌کنند. روزی جاندی برای تحویل سفارش یک مدرسه سرشناس و مهم به نام «مدرسه شینهوا» به آنجا می‌رود و شخصی را در بالای پشت‌بام می‌بیند که می‌خواهد خودکشی کند. جاندی سریعا خودش را به او می‌رساند و نجاتش می‌دهد. جاندی پس از این اتفاق به «دختر اعجوبه» شناخته و به عنوان عضو افتخاری در این مدرسه اشرافی ثبت‌نام می‌شود. با ورود جاندی به این مدرسه همه چیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد و اتفاقات جالبی برای این دختر ساده و خوش قلب می‌افتد.

26. سریال کره ای تاریخی عاشقانه افسانه خورشید و ماه (Moon Embracing the Sun)

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: کیم دو هون (Kim Do-hoon)
  • بازیگران: کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو

سریال افسانه خورشید و ماه یکی از سریال های عاشقانه کره ای تاریخی است که برای اولین بار در سال 2012 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد. این سریال در زمان پخش توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. این عنوان برنده جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد از چهل و هشتمین دوره جایزه هنری پکسانگ و جایزه بهترین سریال درام سال در جوایز مجموعه‌های تلویزیونی MBC شد. سریال افسانه خورشید و ماه در سال 1393 از شبکه سه سیما پخش شد و مخاطبان ایرانی، استقبال بسیار خوبی از این سریال داشتند.

سریال افسانه خورشید و ماه از سریال های کره ای احساسی روایتگر داستان یک امپراتوری بزرگ است که امپراتور آن قصد دارد برای ولیعهد خود «لی هون» همسری انتخاب کند. لی هون عاشق یک دختر اشراف‌زاده به نام «یئون وو» است و از پدرش می‌خواهد که با او ازدواج کند. لی هون و یئون وو با یکدیگر ازدواج می‌کنند و بسیار خوشبخت هستند، اما مادر لی هون از این ازدواج ناراضی است. به همین دلیل شخصی را مامور می‌کند تا یئون وو را مسموم کند و…

27. سریال تو فوق العاده ای (Extraordinary You)

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 32
  • کارگردان: کیم سانگ-هیو (Kim Sang hyu) کیم سانگ-وو (Kim Sang-woo)
  • بازیگران: کیم هی-یون (Kim hye-yoon)، رو-وون (Rowoon)، لی جه-ووک (Lee Jae-wook)

سریال تو فوق العاده ای یکی از متفاوت ترین سریال های عاشقانه کره ای است. این دراما بر اساس وبتون July found است که برای اولین بار daum webtoon در ژانویه 2018 منتشر کرد. داستان تو فوق العاده‌ای از هنگامی آغاز می‌شود که دختری به نام دان اوه که از خوانواده ثروتمندی است متوجه می‌شود زندگی‌اش بر اساس یک داستان کمیک رخ می‌دهد و خود تسلطی بر زندگی‌اش ندارد و فقط نقش فرعی این داستان را ایفا می‌کند. از این رو دان اوه تصمیم می‌گیرد تا داستان را تغییر دهد. تو فوق‌العاده‌ای در لیست عاشقانه ترین سریال کره ای سال 2019 قرار می‌گیرد.

28. سریال ورق برگردان (Page Turner) ؛ از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 3
  • کارگردان: لی جا هون (Lee Jae-hoon)
  • بازیگران: کیم سو هیونگ، جی سو، شین جائه ها

یکی از بهترین و الهام‌بخش‌ترین سریال های کره ای احساسی، سریال ورق برگردان است. این سریال کره ای عاشقانه در واقع یک مینی‌سریال 3 قسمتی است که با استقبال بسیار خوبی در کره روبرو شد. این سریال به خصوص برای بازی بازیگران و به تصویر کشیدن احساسات نوجوانانه مورد تحسین واقع شده است. داستان این سریال از فهرست عاشقانه ترین سریال کره ای در مورد یون یو سئول است. او یک پیانیست است که پس از یک تصادف بینایی خود را از دست می‌دهد. یون از تعقیب آرزویش دست برنمی‌دارد و به کمک یکی از دوستانش و رقیب سابقش بار دیگر به نوازندگی پیانو روی می‌آورد.

29. سریال حسادت آشکار (Jealousy Incarnate)

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8
  • تعداد قسمت ها: 24
  • کارگردان: پارک شین وو (Park Shin Woo)
  • بازیگران: گونگ هیو جین، جو جونگ سوک، گو کیونگ پیو

بازیگر هواشناسی، پیو ناری (گونگ هیو جین)، و مجری اخبار، لی هوا شین (جو جونگ سوک)، همکاران قدیمی در ایستگاه پخش SBC هستند. ناری سه سال پیش عاشق هواشین شده بود، اما وقتی با گو جونگ وون (گو کیونگ پیو)، وارث ثروتمند و دوست نزدیک هواشین آشنا می‌شود، اوضاع تغییر می‌کند. هواشین که همیشه ناری را نادیده می‌گرفت، حالا درحالی که ممکن است خیلی دیر شده باشد، عاشق ناری شده و تصمیم می‌گیرد با جونگ وون رقابت کند.

30. سریال پسر روان سنج (He is Psychometric)

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 7.8
  • کارگردان: کیم بیونگ سو (Kim Byung-soo)
  • بازیگران: پارک جین-یونگ (Park Jin-Young)، یه یو-شین (Ye yue shin)

سریال کره ای عاشقانه تخیلی پسر روان سنج با پایان غیرقابل پیش بینی خود باعث می‌شود هیجان زیادی را هنگام تماشا تجربه کنید. این دراما در مورد پسری به نام لی-آن است که در کودکی پدر و مادر خورد را به واسطه یک اتش سوزی از دست داده است. او پس از این حادثه با برادر ناتنی خود کانگ سونگ مو که یک دادستان است زندگی می‌کند. لی آن با یک ویژگی خاص متولد شده، او می‌تواند با لمس افراد حافظه و خاطرات آن‌ها را ببیند. از این رو او تصمیم می‌گیرد تا از این قابلیت برای گیر انداخت مجرمان استفاده کند. کانگ سونگ مو از همکلاسی دبیرستان لی-آن که اکنون به عنوان یک مامور پلیس فعالیت دارد می‌خواهد تا به او آموزش دهد. نقش اصلی این سریال را پارک جین-یونگ عضو گروه Got7 ایفا می‌کند. بنابراین اگر از طرفداران این گروه هستید تماشای سریال پسر روان‌سنج را که از بهترین سریال های کره ای عاشقانه برتر محسوب می‌شود در لیست تماشای خود قرار دهید.

31. سریال تو کیستی: مدرسه 2015 (Who Are You: School 2015) ؛ عاشقانه ترین سریال کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: باک سانگ-هون (Baek Sang-hoon)، کیم سونگ یون (Kim Sung0yoon)
  • بازیگران: کیم سو هیون، نام جو هیوک، یوک سونگ جائه

یکی دیگر از جذاب‌ترین سریال های کره ای احساسی، سریال تو کیستی: مدرسه 2015 است. این سریال در سال 2015 در 16 قسمت از شبکه KBS2 پخش شد و در واقع ششمین سری از مجموعه School است که پخش آن از سال 1999 آغاز شده است. سریال تو کیستی: مدرسه 2015 از لیست عاشقانه ترین سریال کره ای در کره سریالی متوسط بود ولی خارج از کره با استقبالی گرم از سوی جوانان مواجه شد و بازیگرانش را به شهرت رساند.

32. سریال لحظه ای در هجده سالگی (Moment at Eighteen)

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: شیم نایئون (Shim Nayeon)
  • بازیگران: اونگ سئونگ-وو (Ong Seong-woo)، کیم هیونگ-گی (Kim Hyung-gi)، شین سونگ-هو (Shin Seung-Ho)

لحظه ای در هجده سالگی یکی از بهترین سریال های عاشقانه است که بیشتر به دغدغه دانش‌آموزها می‌پردازد. این عنوان داستان چوی جون وو هجده ساله را روایت می‌کند که به دلیل تخلفی در مدرسه به اشتباه متهم می‌شود و به دبیرستان دیگر انتقال داده می‌شود. او در مدرسه جدید با یو سو بین و ما هی یونگ آشنا می‌شود و زندگی‌اش به کلی تغییر می‌کند. این درام اولین تجربه بازیگری اون سونگ وو به عنوان نقش اصلی است. اگر از طرفداران گروه wannaone هستید حتما تماشای سریال لحظه‌ای در هجده سالگی از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای را از دست ندهید.

33. سریال پلیس های تازه کار (Rookie Cops)

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم بیونگ سو (Kim Byoung-soo)
  • بازیگران: کانگ دنیل (Kang Daniel)، چه سوبین ( Chae Soo-bin)

سریال کره ای عاشقانه جدید پلیس های تازه کار به عنوان اولین سریال اورجینال دیزنی پلاس معرفی می‌شود و تاکنون ریتینگ قابل توجهی را به دست آورده است. پلیس‌های تازه کار اولین دبیو بازیگری خواننده کی پاپ کانگ دنیل است که خوشبختانه به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمده و نظر مثبت بسیاری از نیتیزن‌های کره ای و بین الملل دریافت کرده است. این درام که بهترین سریال کره ای عاشقانه 2022 نیز شناخته می شود، حول محور جوانانی می‌چرخد که پس از یک رقابت سخت وارد دانشکده ملی پلیس می‌شوند. در پلیس‌های تازه کار شما شاهد چالش‌ها و روابط عاشقانه بین این جوانان خواهید بود.

34. سریال وارثان (The Heirs)

  • سال‌ ساخت2013
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی7.6
  • تعداد فصل‌ها1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: کیم سنگ هیوپ (Kim Sang-hyeop)
  • بازیگران:لی مین-هو، پارک شین-هه، کیم وو-بین

سریال The Heirs یا «وارثان» یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای عاشقانه است. این سریال از تاریخ 9 اکتبر تا 12 دسامبر 2013 (17 مهر تا 21 آذر 1392) در 20 قسمت از شبکه SBS پخش شد. سریال کره ای عاشقانه وارثان در کره بینندگان زیادی داشت و در آسیا به شهرت زیادی رسید.

داستان این عنوان از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای درباره رابطه عاشقانه کیم تان، پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراطوری و دختر خدمتکاری به نام چا ایون-سانگ است. کیم تان همیشه به خاطر اینکه پسر زن دوم پدرش است تحقیر شده است. به همین دلیل او سعی دارد مادر واقعی‌اش را از دیگران مخفی کند و خودش را به عنوان پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. پدر کیم تان می‌خواهد که پسرش با دختری به نام یو رائه ازدواج کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام چا ایون-سانگ شده است.

لی مین-هو (Lee Min-ho)، پارک شین-هه و کیم وو-بین (Kim Woo-bin) بازیگران اصلی سریال تلویزیونی کره ای عاشقانه The Heirs هستند. این سریال در کشورهای زیادی مانند پاکستان، چین، اندونزی، ژاپن، مالزی، هند، تایلند و ویتنام دوبله شده و به روی آنتن رفته است.

35. سریال آلارم عشق (Love Alarm)

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 8
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na-jung) برای فصل اول، پارک یو یئونگ (Park Yoo-yeong) برای فصل دوم
  • بازیگران: کیم سو هیون، جونگ گا رام، سونگ کانگ

سریال Love Alarm (به فارسی آلارم عشق) از جمله بهترین سریال های کره ای احساسی و محصول سال 2019 است. فصل اول این سریال در 8 قسمت در تاریخ 22 آگوست 2019 (31 مرداد 1398) از شبکه نت‌فلیکس پخش شد.

سریال «آلارم عشق» از برترین سریال های کره ای احساسی درباره یک تکنولوژی جدید است که افراد را قادر می‌سازد تا عشق‌شان را پیدا کنند. این تکنولوژی از طریق یک اپلیکیشن به کاربرانش اطلاع می‌دهد که آیا کسی در فاصله 10 متری‌شان، علاقه‌ای به آنها دارد یا خیر.

کیم سو-هیون (Kim So-hyun)، سونگ کانگ (Song Kang) و جونگ گا-رام (Jung Ga-ram) بازیگران اصلی سریال Love Alarm هستند. کارگردان این سریال لی نا-جئونگ (Lee Na-jeong) به دلیل استقبال بینندگان از فصل اول، فصل دوم سریال را نیز با لیست بازیگران در فصل اول ساخته است. می‌توان گفت که این سریال یکی از جدیدترین و بهترین عناوین در لیست عاشقانه ترین سریال کره ای است.

36. سریال رویای بلند (Dream High)

  • سال ساخت: 2011
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16+1
  • کارگردان: لی یونگ بک (Lee Eung-bok)، کیم سئونگ یون (Kim Seong Yoon)
  • بازیگران: بائه سوزی، کیم سو هیون، اوک تکیون، هام ایون جونگ، جانگ وویونگ

سریال رویای بلند یکی از بهترین سریالهای رمانتیک کره ای در سال 2011 است. این سریال در ماه‌‎های ژانویه و فوریه سال 2011 از شبکه KBS2 پخش می‌شد. این سریال از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای به خصوص در بین نوجوانان بود. داستان سریال در مورد 6 دانش‌آموز در دبیرستان موسیقی است که رویای تبدیل شدن به ستاره های کی پاپ را دارند و ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند. دنباله این سریال با نام رویای بلند 2 سال بعد با بازیگران متفاوتی منتشر شد.

37. سریال عشق در دبیرستان (Hi! School: Love On)

  • سال ساخت: 2014
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: سونگ جون ها (Sung Joon-hae)، لی یون می (Lee Eun-mi)
  • بازیگران: کیم سائه رون، نام وو هیون، لی سونگ یئول

سریال عشق در دبیرستان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دبیرستانی محصول سال 2014 است. این سریال هر جمعه از شبکه KBS2 پخش می‌شد و پس از 20 قسمت به پایان رسید. داستان این عنوان از لیست عاشقانه ترین سریال کره ای در مورد فرشته‌ای است که جان یک دانش‌آموز را نجات می‌دهد. پس از آن فرشته چاره‌ای ندارد جز اینکه یک انسان شود. این فرشته فانی با دانش‌آموزان دبیرستانی دوست می‌شود و از آنان عشق، دوستی و هرآنچه به معنای انسان بودن است را می‌آموزد. لیست سریالهای رمانتیک کره ای ما با معرفی این درام به پایان می‌رسد.

کلام آخر

ما در این مقاله به معرفی بهترین سریال های کره ای عاشقانه پرداختیم. شما تاکنون کدامیک از سریال‌های معرفی شده در این فهرست را تماشا کرده‌اید؟ عاشقانه ترین سریال کره ای که تابحال دیده‌اید کدام اثر است؟ قشنگ‌ترین سریال کره ای عاشقانه کدام عنوان است؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.


بهترین سریال های کره ای عاشقانه ؛ k-drama عاشقانه چی ببینیم؟

اگر از طرفداران کیدراماهای عاشقانه هستید، در این مقاله بهترین سریال های کره ای عاشقانه را به شما معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

سریال های کره‌ای از دیرباز در کشورهای خاورمیانه طرفداران خود را داشتند و حتی برخی از آنها از تلویریون‌های ملی کشورهایی همچون ایران و غیره پخش می‌شد. در میان ژانرهای مختلف کیدراما، سریال های عاشقانه کره ای توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کنند. از این رو، در ادامه این گفتار بهترین سریال های کره ای عاشقانه را معرفی می‌کنیم.

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figar_ir)

به طور کلی سریال‌های عاشقانه همیشه بین مردم محبوب هستند و به همین منوال سریال های کیدراما عاشقانه نیز طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارند. از این رو، دانستن بهترین سریال های کره ای عاشقانه به شما کمک می‌کند تا با برترین‌های این ژانر آشنا شده و آنها را در اولویت خود بگذارید.

ما در این گفتار فهرستی از برترین سریال های عاشقانه کره ای تهیه کرده‌ایم و دیدن آنها را به تمامی طرفداران دنیای کیدراما پیشنهاد می‌کنیم. اما از آنجایی که تعداد سریال های عاشقانه کره ای بسیار زیاد است، ممکن است نام برخی از آنها در این فهرست نباشد. بنابراین اگر سریال پیشنهادی عاشقانه شما در این لیست قرار ندارد، می‌توانید نام آن را در قسمت کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. حال به سراغ بهترین سریال های کره ای عاشقانه  می‌رویم. با ما باشید!

سقوط بر روی تو (Crash Landing On You)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: هیون بین (Hyun-bin)، سون یه جین (Son Ye-jin)، کیم جونگ هیون (Kim Jung-hyun)

این درام یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه به حساب می‌آید. داستان این سریال درباره وارث ثروتمندی به نام یون سه ری است که در مسیر مسافرت هوایی به طوفان شدیدی برخورد می‌کند و مجبور می‌شود در کره شمالی فرود اضطراری کند. در آنجا به طور اتفاقی با افسری به نام لی جونگ هیوک (Hyun-Bin) آشنا می‌شود و این افسر ارتش کره شمالی تصمیم می‌گیرد تا یون سه ری را پنهان و از او محافظت کند.

این سریال کره ای عاشقانه را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست که توسط سازندگان سریال‌های افسانه دریای آبی و زندگی در مریخ ساخته شده است و در زمره بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز قرار می‌گیرد.

نسل خورشید (Descendants of the Sun)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: اکشن، ملودرام، نظامی، کمدی، پزشکی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong Ki)، سونگ هه کیو (Song Hye Kyo)، جین گو (Jin Goo)

نسل خورشید نیز از جذاب‌ترین و برترین سریال های عاشقانه کره ای است که حتی زوج سریال بعد از بازی در نسل خورشید با هم ازدواج کردند اما در سال 2019 از یکدیگر جدا شدند. داستان این سریال عاشقانه کره ای درباره یو سه جین، کاپیتان نیروهای ویژه و کانگ مو یون، یک پزشک است که قبل از اینکه در خارج از کشور و در ماموریت یکدیگر را ببینند، در بیمارستان ملاقاتی کوتاه با هم داشتند.

هرچند این دو خیلی راحت عاشق یکدیگر می‌شوند، اما ادامه دادن این رابطه با وجود ماهیت متناقض شغل آنها (یکی با اسلحه دیگران را می‌کشد و دیگری با چاقوی جراحی جلوی مرگ انسان‌ها را می‌گیرد) چیزی است که باید بر آن غلبه کنند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال کره ای عاشقانه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

هتل دل لونا (Hotel Del Luna)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: معمایی، ترسناک، فانتزی، درام
  • بازیگران: آیو (IU)، یو جین گو (Yeo Jin Goo)

در واقع سال 2019 با پخش درام‌های مشهوری همچون هتل دل لونا یک سال بسیار عالی برای طرفداران کیدراما بود. هتل دل لونا با داشتن فیلمبرداری درجه یک، بازیگران عالی و OSTهای فراموش نشدنی یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه به حساب می‌آید.

البته نمی‌توان منکر خط داستانی جذاب این درام نیز شد. داستان این سریال درباره دختری به نام جانگ مان وول (IU) است که به دلیل گناهان بزرگی که انجام داده، مجبور است که هتل نفرین شده دل لونا را اداره کند. در واقع هتل دل لونا ایستگاه استراحت روح‌های گمشده‌ای است که هنوز به زندگی پس از مرگ نرفته‌اند.

اگرچه این هتل به ارواح تعلق دارد و محل رفت و آمد آنها است، ولی همچنان برای برخی کارها مانند ثبت مالیات نیازمند انسان‌ها است. از این رو، این افتخار نسیب فردی به نام Ku Chan-song شده است که نه تنها مهمانان هتل را اداره می‌کند، بلکه دستیار رئیس جانگ مان وول نیز محسوب می‌شود.

از رانندگی کردن گرفته تا همراهی او برای رفتن به رستوران مورد علاقه‌‌اش همگی جزو وظایف Chan-song به حساب می‌آید و به همین خاطر این دو 24 ساعته و هر روز هفته در کنار هم هستند. بنابراین به وجود آمدن یک رابطه عاشقانه میان این رئیس و دستیار چیز چندان عجیبی نیست.

گابلین (Goblin)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: فانتزی، ملودرام، کمدی، ماورا طبیعی
  • بازیگران: کیم گو اون (Kim Go Eun)، گونگ یو (Gong Yoo)، لی دونگ ووک (Lee Dong Wook)

این سریال با داشتن بازیگری همچون گونگ یو جزو برترین سریال های عاشقانه کره ای است. این بازیگر علاوه بر داشتن هیکلی جذاب، در بازیگری نیز مهارت تحسین برانگیزی دارد. وی در سال 2016 در فیلم سینمایی قطاری به بوسان، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین فیلم های کره ای حضور داشت و این سال را با درام جذاب گابلین به پایان رساند.

داستان این درام درباره ژنرال مورد احترام گوریو است که به خیانت متهم می‌شود و او را اعدام می‌کنند. اما به دلایلی، او به گابلین تبدیل می‌شود تا عمر جاودانه داشته باشد و با دیدن مرگ عزیزان و اطرافیانش مجازات شود. در این میان، تنها راه از بین بردن نفرین این است که عروس گابلین شمشیر را از قفسه سینه این مرد بیرون بکشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2020

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

افسانه دریای آبی (Legend of the Blue Sea)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • بازیگران: لی مینهو (Lee Min Ho)، جون جی هیون (Jun Ji Hyun)

این درام فانتزی نیز از جمله سریال های عاشقانه کره ای است که دیدن آن خالی از لطف نیست. داستان این درام درباره عشق میان یک پری دریایی و یک انسان است که علاقه آنها صرفا به دنیای مدرن کنونی برنمی‌گردد و آنها در زندگی قبلی خود و در زمان چوسان نیز یک عشق دردناک داشته‌اند.

این پری دریایی به روی زمین می‌آید و با کلاهبرداری به نام هو جون جه آشنا می‌شود. همانطور که او سعی می‌کند به زندگی بر روی زمین خود را وفق دهد، عاشق این کلاهبردار می‌شود و سعی می‌کند او را نیز عاشق خود کند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال عاشقانه کره ای با بازی لی مین هو را در اولویت لیست خود بگذارید.

خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra)

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: فانتزی، درام، اکشن، معمایی
  • بازیگران: هیون بین (Hyun Bin)، پارک شین هه (Park Shin hye) و چانیول (Chanyeol)

خاطرات الحمرا یکی از بهترین سریال های کیدراما عاشقانه بوده که داستان آن درباره شخصیتی به نام یو جین وو است. او بعد از مشکلی که با دوستش پیدا می‌کند، به یک سفر کاری در اسپانیا می‌رود.

از طرفی جونگ هه جو برای شغل مورد علاقه خود که گیتاریست است، به اسپانیا رفته است اما در آنجا به دلیل مشکلات مالی که دارد، یک خوابگاه را اداره می‌کند. اما داستان از آنجایی شروع می‌شود که یو جین وو به این خوابگاه می‌آید و اتفاقات جادویی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: فانتزی
  • بازیگران: لی جونگ سوک (Lee Jong suk) و سوزی (Bae Suzy)، لی سانگ یوب (Lee Sang Yeob)

این درام فانتزی را نه تنها می‌توان از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست، بلکه جزو بهترین سریال های لی جونگ سوک نیز به شمار می‌آید. داستان این سریال درباره دختری است که می‌تواند در خواب نحوه مردن برخی افراد را ببیند. اما نمی‌تواند زمان اتفاق افتادن حادثه را متوجه شود.

او چندین بار به افراد اخطاراتی در این راستا می‌دهد اما هیچکس او را جدی نمی‌گیرد. اما یک روز یک دادستان تازه کار به همسایگی او اسباب کشی می‌کند و برخی اتفاقات منجر به همکاری این دو می‌شود و کم کم عشقی میان این دو شکل می‌گیرد.

زیبای درون (The Beauty Inside)

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: فانتزی، درام
  • بازیگران: سو هیون جین (Seo Hyun jin)، لی مین کی (Lee Min ki)، آن جه هیون ()Ahn Jae-hyun

این سریال عاشقانه کره ای درباره بازیگر برجسته‌ای به نام هان سه گی است که همه او را به عنوان یک آدم دردسرساز می‌شناسند. در واقع، او رازی را پنهان می‌کند و آن این است که او هر ماه و به مدت یک هفته باید در قالب یک شخصیت جدید و متفاوت زندگی کند.

از طرفی سو دو جه (لی مین کی) در یک شرکت هوایمایی کار می‌کند. در ظاهر او عالی به نظر می‌رسد اما از اختلال تشخیص چهره رنج می‌برد و افراد رو به وسیله عادات و رفتارهایشان به خاطر می‌سپارد. به همین خاطر آنها وارد روابط عمیق‌تری می‌شوند و کم کم عاشق یکدیگر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

سریال پاچینکو (Pachinko)

منشی کیم چشه (What’s Wrong with Secretary Kim)

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: کمدی، اداری
  • بازیگران: پارک مین یونگ (Park Min Young)، پارک سو جون (Park Seo Joon) و لی ته هوان (Lee Tae Hwan)

این سریال کره ای عاشقانه درباره لی یونگ جون، رئیس متکبر و موفقی است که شغل خانوادگی خود را ادامه می‌دهد. اما منشی وی پس از 9 سال کار از این شرایط خسته می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا استعفا دهد. درک این موضوع بسیار برای این رئیس سخت است و سعی می‌کند با کارهایش منشی را پشیمان کند.

دکتر رمانتیک 2 (Dr. Romantic 2)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: پزشکی، درام
  • بازیگران: لی سانگ کیونگ (Lee Sung-Kyung) و ان هیو سوپ (Ahn Hyo-Seop)

این سریال پزشکی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست که در ادامه فصل اول آن ساخته شده است. این سریال کره ای عاشقانه داستان دکتر کیم را بیان می‌کند که پزشک بسیار ماهریست اما چندان علاقه‌ای به برقراری ارتباط و معاشرت با سایرین ندارد و کلینیک دولدام را اداره می‌کند.

از آنجایی که او به تنهایی نمی‌تواند بیمارستان را بچرخاند، از بیمارستان دانشگاه Geosan درخواست می‌کند که جراحی را برای کمک به این بیمارستان بفرستد. به همین خاطر جراح عمومی به نام سو وو جین (Seo Woo-jin) برای این کار انتخاب می‌شود. وی فردی بسیار بدبین است که به خوشبختی اعتقادی نداشته و همینطور از جمع دوستان خود طرد شده است.

با تمام این‌ها، وو جین از نظر مهارت‌های پزشکی فردی موفق و قابل اعتماد است. علاوه بر او، پزشک دیگری به نام چا اون جه نیز به این تیم ملحق می‌شود و این سه نفر برای کمک به بیماران دست به کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای کمدی

حالا با عشق تمیز کن (Clean With Passion For Now)

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: کیم یو جونگ (Kim Yoo-jung)، یون گیون سانگ (Yoon Gyun sang)، سونگ جه ریم (Song Jae-rim)

این سریال عاشقانه کره ای داستان شخصیتی به نام جانگ سون گیول را بیان می‌کند که فوبیای کثیفی دارد و یک شرکت تمیزکاری و نظافت را اداره می‌کند. در مقابل، دختری به نام گیل او سول با او آشنا می‌شود که بسیار شلخته است و به تمیزی اهمیت زیادی نمی‌دهد. اما این دختر تلاش می‌کند که به سون گیول کمک کند تا با فوبیای خود کنار بیاید.

مون لاورز (Moon Lovers)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: فانتزی، تاریخی
  • بازیگران: لی جونگی (Lee Joon-gi )، آیو (IU)، کانگ هانول (Kang Ha-neul)

بدون شک مون لاورز بهترین سریال کره ای عاشقانه تاریخی به حساب می‌آید. داستان این سریال درباره دختری به نام هائه سو است که طی اتفاقاتی سر از دوران سلسله پادشاهی گوریو درمیاورد. در آنجا شاهزادگانی را می‌بیند که برای رسیدن به تخت پادشاهی با هم رقابت می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم سریال مون لاورز را که جزو بهترین سریال های کره ای تاریخی است از دست ندهید.

زندگی شخصی او (Her Private Life)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: کمدی، درام
  • بازیگران: پارک مین یونگ (Park Min-young)، کیم جه ووک (Kim Jae-wook)، جونگ جه وون (Jung Jae-won)

سریال زندگی شخصی او را می‌توان یکی از جذاب‌ترین سریال های کیدراما عاشقانه دانست که لحظات عاشقانه و کمدی آن می‌تواند حال دل شما را خوب کند. داستان این سریال درباره فن گرلی به نام سونگ دوک می است که در کنار شغل فول تایمش در یک موزه هنری، سعی می‌کند برای آیدل مورد علاقه‌اش نیز وقت بگذارد.

اما مدیر این موزه درگیر یک رسوایی اختلاس می‌شود و به جای او شخص جدیدی به نام رایان گلد جایگزین او می‌شود. در این میان، اتفاقاتی می‌افتد و این دو مجبور می‌شوند که تظاهر کنند باهم قرار می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین سریال های جی سانگ

پری وزنه بردار کیم بوک جو (Weightlifting Fairy Kim Bok-joo)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، ورزشی
  • بازیگران: نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk)، لی سونگ کیونگ (Lee Sung Kyung)، لی جه یون (Lee Jae Yoon)

کیم بوک جو، وزنه بردار کالج و جونگ جون هیونگ که در رشته شنا فعالیت دارد دوست دوران کودکی هم بودند اما وقتی دوباره در دانشگاه هانول اسپورت با هم ملاقات می‌کنند، هیچ یک از آنها یکدیگر را نمی‌شناختند. این دو طی اتفاقاتی در دوران دانشگاه با هم صمیمی می‌شوند و عشقی میان آنها شکل می‌گیرد.

آلارم عشق (Love Alarm)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: مدرسه‌ای، درام، کمدی
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim So Hyun)، جونگ گا رام (Jung Ga Ram)

سریال مدرسه‌ای آلارم عشق نه تنها یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه است، بلکه جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای  به حساب می‌آید. این سریال درباره برنامه‌ای عشق یابی به نام Joalarm است که هرکس در فاصله 10 متری به شما احساس داشته باشد، می‌تواند آن را تشخیص دهد و زنگ بخورد. این برنامه تنها تعداد افراد علاقه مند را نشان می‌دهد و اطلاعات شخصی افراد را لو نمی‌دهد. این برنامه عشق یابی خیلی زود یک مثلث عشقی پیچیده را به وجود می‌آورد و دانش آموزان مجبور می‌شوند آن را حل کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

پادشاه : سلطنت ابدی (The King: Eternal Monarch)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: تاریخی، فانتزی، علمی تخیلی، درام
  • بازیگران: لی مینهو (Lee Min Ho)، کیم گو اون (Kim Go Eun)

این سریال کره ای عاشقانه تاریخی لی مین هو با داشتن داستانی جذاب و گیرا در لیست بهترین سریال های کره ای عاشقانه قرار گرفته است. این سریال درباره دو دنیای موازی با یکدیگر است که طی اتفاقی، دری میان این دو دنیا باز می‌شود و این مسئله نظم میان این دو دنیا را به هم میریزد. لی گون پادشاه جوانیست که پدرش را در توطئه و خیانتی از دست داده است. زمانی که وی از این ماجرا خبردار می‌شود به دنیای مدرن امروزی می‌آید و با دختر کارآگاهی آشنا می‌شود.

اوه روح من (Oh My Ghost)

  • محصول سال: 2015
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • بازیگران: پارک بو یونگ (Park Bo Young)، کیم سول گی (Kim Seul Gi)

هرچند ممکن است افراد تصور کنند سریال‌های مربوط به روح در  ژانر ترسناک قرار می‌گیرند، اما این سریال جزو سریال های کیدراما عاشقانه است. داستان این سریال درباره نا بونگ سون است که به عنوان دستیار سرآشپز در یک رستوران کار می‌کند. او به طور کلی دختری ساکت و خجالتی است اما زمانی که با یک روح بازیگوش آشنا می‌شود، شخصیتش تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم های چینی

تاریخ آرتدال (Arthdal Chronicles)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: فانتزی، تاریخی، درام، سیاسی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong ki)، کیم جی وون (Kim ji won)

سریال کره ای عاشقانه تاریخی Arthdal Chronicles در ارتباط با یک سرزمین افسانه ای به نام Arth و ساکنان شهر باستانی آرتدال ​​و مناطق اطراف آن است. در این سریال شخصی به نام یون سام  با سرنوشت نابودی آرتادل به دنیا می‌آید و زمانی که دیگران می‌خواهند او را بکشند، مادرش وی را نجات می‌دهد. او بعد از گذراندن سختی‌های زیاد، سال‌ها بعد برای تحقق سرنوشت خود به آرتدال بازمی‌گردد.

تو از ستاره ها اومدی (You Who Came from the Stars)

  • محصول سال: 2013
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim Soo Hyun)، جون جی هیون (Jun Ji Hyun)

سریال تو از ستاره‌ها اومدی یک سریال عاشقانه کره ای است که فضای طنز آن موجب شده به یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه تبدیل شود. داستان این سریال راجع به دو مین جو، یک موجود فضایی بوده که دارای قدرت‌های خارق العادی‌ای است.

زمانی که او و هم‌تیمی‌هایش در زمان چوسان برای تحقیقات بر روی کره زمین آمده بودند، به کمک دختری می‌رود و از فضاپیما جا می‌ماند. پس از آن، وی برای مدت طولانی بر روی زمین گیر می‌افتد و منتظر موعد مناسب می‌شود تا به سیاره خود بازگردد. اما زمانی که وقت رفتن فرا می‌رسد، او وارد یک رابطه عاشقانه شده است و علاقه‌ای به بازگشت به سیاره‌اش ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

گل اهریمنی (Flower of Evil)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: هیجان انگیز، درام، ملودرام، تحقیقاتی
  • بازیگران: لی جونگی (Joon-Gi)، مون چه لی (Moon Chae-Lee)

گل اهریمنی با داشتن داستانی جذاب و گیرا، یکی از بی نقص‌ترین و بهترین سریال های کیدراما عاشقانه است. در این سریال بک هی سونگ پدر مهربان و سخت کوشی است که با تلاش فراوان سعی می‌کند که هم در خانه و هم در محل کار، انسان موفقی دیده شود.

چا جی وونه همسر او کاراگاه تیزهوش و موفقی است که متوجه می‌شود پشت چهره فریبنده و خوبی‌های همسرش، گذشته وحشتناکی وجود دارد که از دیگران آن را مخفی کرده است. به همین خاطر او تلاش می‌کند راز این گذشته را کشف کند.

عشق در مهتاب (Love in the Moonlight)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، تاریخی، درام
  • بازیگران: پارک بوگوم (Park Bo-gum)، کیم یوجونگ (Kim You-jung)

در این سریال کره ای عاشقانه تاریخی ، هونگ را اون کسی هست که با پیشنهاداتش برای داشتن زندگی عشقی بهتر، امورات خود را می‌گذراند. او برای یکی از مشتری‌هایش نامه‌ای عاشقانه می‌نویسد که این نامه باید به دست خواهر ولیعهد برسد. همین باعث دیدار او با ولیعهد لی یونگ می‌شود، در حالی که این دو از هویت اصلی همدیگر خبر ندارند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021
  • بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021
  • بهترین سریال های 2021
  • بهترین سریال های HBO در سال 2021
  • بهترین سریال های ترکی 2021

.

منبع: thesmartlocal

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای عاشقانه چیست؟ به نظر شما چه سریال‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 





نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا