دنیای وب

فاش شد – بازاریابی اجتماعی ثروت اینترنت

نحوه تبدیل شدن به یک Google Paypal با استراتژی های بازاریابی اجتماعی

یکی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی که باید اتخاذ کنید استفاده از آن است

تعداد انگشت شماری از خدمات به نام نشانه های اجتماعی. این خدمات به مردم امکان می دهد بدانند که کدام سایت ها فکر می کنند خوب یا به آنها علاقه مند هستند.

این سرویس ها با Google رابطه ویژه ای دارند زیرا گوگل تمایل دارد سریعتر از سایتهای دارای پرچم اجتماعی به سایتهایی که افراد علامت گذاری به آنها نشان می دهند نگاه کند. این کار سایت یا وبلاگ شما را در Google بسیار سریع فهرست می کند و در بعضی موارد حتی در طی یک روز باعث می شود تعداد بازدید کنندگان سایت شما جهش کوانتومی شود و از این طریق فروش و سود را افزایش دهد. این همه بدون صرف یک سکه در تبلیغات.

بنابراین باید هر بار که یک محتوای جدید ایجاد کنید ، عادت استفاده از ابزارهای نشانک اجتماعی را پیکربندی کنید.

بهترین بخش اکنون این است که برای نشانه گذاری اجتماعی به کمک کسی نیاز ندارید. خدماتی وجود دارد که می توانید برای ارسال آنها به کلیه سایتهای مهم نشانک اجتماعی استفاده کنید. می توانید از سایتی به نام SocialMarker برای برچسب زدن به یک نشانک اجتماعی استفاده کنید. برای اولین بار که می خواهید ارسال کنید ، ابتدا باید با سایتهای مختلف نشانک اجتماعی ایجاد حساب کاربری کنید اما پس از آن آسان تر می شود زیرا برای ارسال آن فقط باید وارد سیستم شوید.

با بازاریابی اجتماعی ، از برخی از سایتهای پرطرفدار جهان ، ترافیک مستقیم بهره مند می شود ، به سایت شما رونق بزرگی در موتورهای جستجو و منابع جدید جدیدی از پتانسیل هدفمند می دهد. در کنار سایر راهکارهای اثبات شده در بازاریابی اینترنتی ، باید شروع به تنظیم یک نشانک اجتماعی کنید و درآمد خود را بدون هزینه کردن در تبلیغات افزایش دهید.

توسط لارنس ریبیرو

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا