خانواده

فیلم سینمایی سگ بند

آیا منتظر اکران فیلم سگ بند هستید؟ تنها چیزی که در این روز‌های کرونایی حالمان را خوب می‌کند، فیلم‌های کمدی از جنس ایرانی می‌باشند. یکی از دلایلی که ایرانیان منتظر این فیلم هستند، کمدی بودن آن است.

مهران احمدی که یکی از بازیگران معروف و محبوب سریال پایتخت می‌باشد، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. قطعا فیلمی که در ژانر کمدی، به‌دست مهران احمدی ساخته شود، تماشایی است. نویسندگی فیلم کمدی سگ بند را حمید اکبری خامنه و تهیه کنندگی آن را محمد حسین قاسمی برعهده دارد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تیزر فیلم ایرانی سگ بند

درصورت انتشار تیزر فیلم، در همین‌جا برایتان بارگذاری خواهیم کرد.

دانلود فیلم کمدی سگ بند

شما می‌توانید برای دانلود کامل فیلم سگ بند بعد از اکران، در سایت پلازا اقدام کنید.

داستان فیلم ایرانی سگ بند

داستان فیلم در رابطه با مردی می‌باشد که قبلا کشتی‌گیر بوده است. امیر جعفری که یکی از ستارگان سینما می‌باشد، این نقش را بازی می‌کند. او برای ثروت‌مند شدن، تصمیم می‌گیرد که با دوستش نقشه‌ای برای پول‌دار شدن بکشند. جالب است بدانید که مهران احمدی، کارگردان این فیلم، نقش دوست امیر جعفری را بازی می‌کند.

در همین حین، شاگرد امیر جعفری که نقش او را بهرام افشاری بازی می‌کند، به او پیشنهاد سفر خارجه را می‌دهد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به ارمنستان بروند و پول‌دار شوند. داستان زمانی جذاب می‌شود که اتفاقات جالبی در ارمنستان برای آن‌ها می‌افتد. اتفاقات پرفراز و نشیب این فیلم، قطعا خنده را مهمان لب‌هایتان می‌کند.

در این بخش از معرفی فیلم ایرانی سگ بند به خلاصه داستان آن می‌پردازیم. در خلاصه داستان آمده است که «هیچ‌وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها را نخورید، لشکر هیتلر با آن عظمت، اسمش نازی بود». از همین خلاصه داستان می‌توان به ژانر کمدی و اجتماعی آن دست پیدا کرد.

بررسی فیلم ایرانی سگ بند

فیلم سگ بند مهران احمدی محصول سال 1398 است. این زمانی است که مرحوم سیروس گرجستانی درقید حیات بودند و در این فیلم ایفای نقش کردند. این فیلم آخرین اثر هنری او در حرفه بازیگری خواهد بود. قطعا فیلم زیبا سگ بند با چنین بازیگرانی، دیدنی است.

قطعا این فیلم با بازی بهرام افشاری و امیر جعفری، یکی از بهترین فیلم‌ها در سال 1401 خواهد شد. این فیلم در تهران فیلم‌برداری شده است که بخش پایانی آن را در ارمنستان فیلم‌برداری کرده‌اند. فیلم ایرانی سگ بند مانند دیگر آثار مهران احمدی، دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی را در قالب طنز بیان می‌کند.

این فیلم در تلاش است که با دغدغه‌های امروز هم‌پا شود. این فیلم نشان‌دهنده افرادی است که مشکلات اقتصادی گریبان زندگی‌شان شده است. آن‌ها سعی در جمع‌آوری ثروت هستند، غافل از‌اینکه راهش، راه درستی نیست و در منجلاب گرفتاری‌های تازه قرار می‌گیرند.

بازیگران سگ بند

در این بخش می‌توانید با بازیگران فیلم کمدی سگ بند آشنا شوید.

امیر جعفری

  • تاریخ تولد: 10 شهریور 1353
  • محل تولد: تهران
  • همسر: ریما رامین‌فر
  • فرزند: آیین
  • حرفه: بازیگر، کارگردان

امیر جعفری یک هنرپیشه اهل ایران است که به بازی در فیلم‌های کمدی، بسیار معروف است. او تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مدیریت ادامه داد. جالب است بدانید که علی‌رضا جعفری، بازیگر جوان صداوسیما، برادرزاده امیر جعفری می‌باشد. همسر آقای امیر جعفری، ریما رامین‌فر است که حدود 4 سال از او بزرگ‌تر است.

ریما رامین‌فر با سریال پایتخت بسیار معروف شد که همه او را با نام هما می‌شناسند. امیر جعفری در سال 1380 وارد سینما شد. اولین تجربه بازی او فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 می‌باشد. او در همین فیلم با ریما رامین‌فر آشنا شد.

جالب است بدانید که اولین سریال امیر جعفری سریال بدون شرح محصول سال 1381 می‌باشد. او در این سریال، استعداد خاص خود را به وضوح نشان داد که مورد توجه کارگردانان ایرانی قرار گرفت.

بهرام افشاری

  • تاریخ تولد: 6 خرداد 1366
  • محل تولد: همدان
  • حرفه: بازیگر

بهرام افشاری یکی از بازیگران جوان و خوش‌نام صداوسیما می‌باشد. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و با سریال پایتخت به شهرت بسیاری رسید. جالب است بدانید که او با قد 198 سانتی‌متر، بلندترین بازیگر در ایران شناخته می‌شود.

در ابتدا، بهرام افشاری، تئاتر را از زادگاه خود یعنی همدان آغاز کرد و برای پیشرفت در سن 22 سالگی به تهران آمد. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و توانست بازیگری را به طور حرفه‌ای یاد بگیرد. آقای افشاری در سال 88 توانست جایزه برترین جوان ایران در تئاتر را کسب کند. جالب است بدانید او با این جایزه، موتور خرید و پیک موتوری شد.

یکی از تیکه کلام‌های این بازیگر محبوب که همگی با آن آشنا هستیم، ای خدا می‌باشد. امیدواریم که فیلم سگ بند بهرام افشاری یکی دیگر از بهترین آثار درخشان او در زمینه کمدی باشد.

مهران احمدی

  • تاریخ تولد: 1 اسفند 1352
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بازیگر، کارگردان
  • فرزند: باران

مهران احمدی یک هنرپیشه اهل ایران است که او را با نام بهبود می‌شناسیم. او به‌غیر از بازی‌های درخشان خود، در سریال پایتخت بسیار خوش درخشید. او در همین سریال توانست شهرت بسیاری کسب کند. یکی دیگر از سریال‌هایی که او را با نام شکیب می‌شناسیم، سریال آوای باران است. او در این سریال نقش شکیب را بازی می‌کند که یکی از نقش‌های اصلی و تاثیرگذار این سریال است.

مهران احمدی کار در حرفه بازیگری را با هنرنمایی در سریال جستجو محصول سال 1370 آغاز کرد. او یکی از معدود بازیگرانی است که با کار در رستوران‌ها، توانست به‌ جایی که الان هست، برسد. جالب است بدانید مهران احمدی علاقه بسیاری به محیط زیست دارد و از ریختن زباله در محیط آزار می‌بیند. شما می‌توانید برای دانلود فیلم سگ بند مهران احمدی از همین سایت اقدام کنید.

نازنین بیاتی

  • تاریخ تولد: 15 دی 1368
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بازیگر

نازنین بیاتی یکی از بهترین هنرپیشه‌های خانم در ایران می‌باشد. او مدرک تحصیلی خود را تا لیسانس در رشته تئاتر ادامه داد. او علاوه بر بازیگری، طراح لباس و صداپیشه نیز بوده است. قطعا خانم نازنین بیاتی یکی از بااستعدادترین بازیگران است.

نازنین بیاتی اولین فیلم خود را در سال 91 بازی کرد. او در فیلم دربند محصول سال 91 به خوبی ایفای نقش کرد. او بعد از بازی در این سریال، نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فرج شد. جالب است بدانید که او صداپیشه سریال عروسکی شکرستان نیز بوده است.

جالب است بدانید نازنین بیاتی، فردی بسیار پرانرژی و عجول است. او دوست دارد که کارها را سریعا انجام دهد و در جمع دوستانش باشد. قطعا بازیگر فعالی مانند نازنین بیاتی، آینده درخشانی خواهد داشت.

سایر بازیگران فیلم عبارتند از:

  • سیروس گرجستانی
  • بهاره کیان‌افشار
  • ناهید مسلمی
  • سعید امیرسلیمانی
  • میرطاهر مظلومی
  • ویدا جوان
  • سیامک صفری
  • عزت‌الله مهرآوران

عکس های فیلم سگ بند

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم که داستان کوتاهی از سگ بند را برایتان بازگو کنیم. سپس می‌توانید تیزر فیلم سگ بند را تماشا کنید. امیدواریم که اطلاعات کافی را از این مقاله به‌دست آورده باشید. به محض اکران این فیلم، آن را در همین‌جا برایتان بارگذاری خواهیم کرد. اگر از این مقاله خوشتان آمد، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فیلم سگ بند کی اکران میشود؟

اکران فیلم سگ بند به احتمال زیاد در تعطیلات نوروز 1401 می‌باشد

کارگردان فیلم ایرانی سگ بند کیست؟

آقای مهران احمدی، بازیگر معروف سریال پایتخت و آوای باران، کارگردان فیلم ایرانی سگ بند می‌باشد


برای اینکه متوجه دلایل فروش فوق العاده فیلم سگ بند، در اکران نوروزی بشویم، بهتر است، کمی با این فیلم و فضای آن آشنا شویم. فیلم سینمایی سگ بند، به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی در نوروز 1401، در سینماهای کشور به اکران در آمد. هم چنین فیلم برداری فیلم سگ بند را ساعد نیک ذات انجام داده است و فیلمنامه این فیلم، به نویسندگی حمید اکبری خامنه نوشته شده است. حمید نجفی راد، کار تدوین این کمدی خانوادگی را انجام داده است و توزیع کننده برعهده بانو فیلم است.

این ساخته طنز مهران احمدی، با محوریت ژانر کمدی و موضوعی درام و خانوادگی، توانست رضایت مخاطبان را به دست آورده و فروش موفقی در اکران نوروزی سینما داشته باشد. داستان فیلم سگ بند، با عنوان خلاصه “هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود…” معرفی شد.

فیلم سگ بند دی دی فیلم
فیلم سگ بند دی دی فیلم

داستان فیلم سگ بند، در رابطه با مردی است که قبلا کشتی‌گیر بوده است. قصه درباره دو برادر است؛ برادر بزرگتر که کشتی گیر سابق است، به نام فرزین با بازی “امیر جعفری” و برادر کوچکتر، فرزاد با بازی “بهرام افشاری” و هم چنین خواهر کوچکتر آنها به نام فرزانه با بازی “نازنین بیاتی”.

فرزین برای این که ثروتمند شود، تصمیم می‌گیرد که با دوستش نقشه‌ای برای پول‌دار شدن خود بکشد. جالب است بدانید که مهران احمدی، که کارگردان این فیلم است، نقش دوست امیر جعفری را بازی می‌کند. در همین حین، برادرش فرزاد به او پیشنهاد سفر به خارج از ایران را می‌دهد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند، که به کشور ارمنستان سفر کنند و پول‌دار شوند. زمانی داستان جذاب می‌شود، که اتفاقات جالبی برای آن‌ها در ارمنستان می‌افتد. اتفاقات پرفراز و نشیب این فیلم، قطعا خنده را مهمان لب‌هایتان خواهد کرد.

آمار فروش بالای نورورزی

فیلم سگ بند، دومین اثر طنز مهران احمدی، پس از فیلم “مصادره” است، که تا کنون در فیلم و سریال های طنز سینما و تلوزیون، در نقش بازیگر، ظاهر شده بود و نشان داده است، چه در جایگاه بازیگر و چه در مقام کارگردان، راه های خنداندن مخاطب ایرانی را می داند.

سگ بند، نام یکی از فنون کشتی است و علت انتخاب فیلم سگ بند، در رابطه با کشتی گیر بودن امیر جعفری نیز همین مساله است. این روزها کمدی ها در سینمای ایران، حرفی برای گفتن ندارند و تنها با شوخی های سطحی و دیالوگ های قدیمی، سعی دارند، تا در زمره فیلم های کمدی قرار بگیرند، اما می توان گفت که در اکثر موارد ناموفق هستند.

فیلم سگ بند، اما سعی می کند با زبانی متفاوت با تماشاگر صحبت کند و مهران احمدی در این فیلم، قصه ای درام را در کنار طنز خود پیش می برد و به جای تکیه بر شوخی های سطحی، سعی می کند قصه ای روایت کند، که تلخ و شیرین و خنده و گریه را در کنار هم دارد. همین مساله یکی از علل موفقیت فیلم سگ بند در گیشه بوده است و آن را در صدر لیست اکران نوروزی امسال، بالاتر از سایر رقبا، قرار گرفت؛ به طوری که این فیلم پس از گذشت سه روز از اکران، با فروش 1 میلیاردی با اقتدار بالاتر از موقعیت مهدی 500 میلیونی و شادوران 450 میلیونی قرار گرفت.

از طرف دیگر، برخی از منتقدان، ترکیب طنز ماجرا با درامی که مهران احمدی در فیلم روایت کرده است، را موجب آشفتگی داستان و سردرگمی مخاطب می دانند و این یکی از ایراداتی است که از طرف سینماگران و منتقدان به فیلم سگ بند وارد شده است. در پایان، باید گفت با وجود نقد هایی که به این اثر سینمایی وارد شده است، فیلم سگ بند، برای لحظاتی، افراد را به خنده وا می دارد و در روزهایی که با فقدان کمدی های با کیفیت، در سینما و تلوزیون مواجه هستیم، سگ بند گزینه ای مناسب برای تماشا در کنار خانواده و دوستان است.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در بین فیلم‌های سینمایی در حال اکران فیلم «سگ بند» با فروش بیش از ۹ میلیارد تومان و با گذشت ۲ هفته همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به آمار فروش فیلم‌های سینمایی / دینامیت همچنان صدرنشین

موقعیت مهدی فیلمی که مخاطب را با خود همراه می‌کند / بهترین اثر سال سینمای ایران

پس از آن نیز فیلم های سینمایی «موقعیت مهدی» و «شادروان» با فروش بیش از ۹ میلیارد تومانی در پی رسیدن به رکورد فیلم «سگ بند» هستند.

پنج فیلم پرفروش گیشه‌

سگ بند

طبق آخرین آمار، فیلم سینمایی «سگ بند» با فروش بیش از ۹ میلیارد تومانی خود در جایگاه اول قرار دارد.

فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی پس از اتمام فیلم «مصادره» مراحل پیش تولید را آغاز کرد. مهران احمدی که با فیلم مصادر ثابت کرد قواعد ساخت یک کمدی پرفروش را بلد است، نوروز ۱۴۰۱ با «سگ بند» به سینما می آید. بخش‌هایی از فیلم جدید احمدی که یک کمدی مفرح است، در خارج از ایران فیلمبرداری شده است. در این فیلم کمدی بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور وغیره ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

موقعیت مهدی

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با فروش بیش از ۴ میلیارد تومانی خود در جایگاه دوم قرار دارد.

فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد فیلمی عاشقانه است که برهه‌هایی از زندگی شهید مهدی باکری تاز مان شهادت را روایت می‌کند. در این فیلم هادی حجازی فر، ژیلا شاهی و وحید آقاپور بازی کرده‌اند. مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، صدابردار: مسیح حدپور سراج . فیلم موقعیت مهدی در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ در ۱۴ رشته‌ی مختلف در این جشنواره نامزد شده و برندهٔ پنج سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین فیلم اول شد.

خلاصه فیلم: داستان زندگی فرمانده لشگر عاشورا مهدی باکری را در شش پرده، از زمان آشنایی با همسرشان و ازدوجشان تا هنگام شهادت، روایت می‌کند.

شادروان

فیلم سینمایی «شادروان» با بیش از ۴ میلیارد تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد.

فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران در ژانر اجتماعی کمدی ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان از سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی و رویا تیموریان نام برد. مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره‌پرداز: امید گلزاده، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: بابک اردلان. فیلم شادروان در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ حضور داشت و جزو فیلم‌های برتر از نگاه تماشاگران بود. این فیلم در سه رشته نامزد کسب سیمرغ بلورین بود.

خلاصه فیلم: نادر پس از فوت ناگهانی پدرش برای تسویه حساب با بیمارستان، مخارج مراسم تدفین و همچنین حضور میهمانان و اقوام برای مراسم دفن و ختم، با مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای دست به گریبان می‌شود.

مرد بازنده

فیلم سینمایی «مرد بازنده» نیز با فروش بیش از ۲ میلیاردی خود در جایگاه چهارم قرار دارد.

فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی امیر بنان و کامران حجازی ساخته شده است. این فیلم مضمونی معمایی و جنایی دارد و جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور از بازیگران اصلی آن هستند. سرمایه‌گذار: مجتبی شاهزیدی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، فیلمنامه (براساس طرحی از حسین حسنی): ابراهیم امینی، حسین حسنی، محمدحسین مهدویان، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم. فیلم مرد بازنده یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ی فیلم فجر چهلم بود که در دو رشته نامزد کسب سیمرغ شد.

خلاصه فیلم: احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمسئله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روز صفر

فیلم سینمایی «روز صفر» با فروش بیش از ۲ میلیارد تومانی خود در جایگاه پنجم فیلم‌های پر فروش سینمای ایران قرار دارد.

فیلم سینمایی «روز صفر» محصول سال ۱۳۹۸، در ژانر تریلر و اکشن ساخته شده است. کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را سعید ملکان و نویسندگی آن را به همراهی بهرام توکلی بر عهده داشته‌اند. در فیلم روز صفر امیر جدیدی و ساعد سهیلی محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، تینو صالحی، ناتالی لیندمان به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در جشنواره‌ی سی و هشتم در دوازده رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت نیز جایزه‌ی ویژه هیئت داوران و بهترین فیلم اول را از آن خود کرد.

خلاصه فیلم: داستان فیلم برگزفته از زندگی عبدالمالک ریگی و نحوه‌ی دستگیری او توسط ماموران سازمان اطلاعات است.

در ادامه جدول فروش فیلم های در حال اکران را مشاهده می کنید:

رتبه فیلم پخش شروع اکران هفته روز تعداد بلیت فروش (تومان)
۱ سگ بند بانو فیلم ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲ ۱۳ ۲۰۰,۶۳۲ ۹٬۳۵۲٬۴۹۹٬۰۰۰
۲ موقعیت مهدی بهمن سبز ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۳ ۲۰ ۱۲۶,۱۹۸ ۴٬۹۷۸٬۶۷۸٬۷۵۰
۳ شادروان خانه فیلم ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲ ۱۳ ۹۳,۵۶۲ ۴٬۱۵۰٬۹۷۴٬۵۰۰
۴ مرد بازنده شایسته فیلم ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲ ۱۳ ۵۵,۵۲۷ ۲٬۵۶۷٬۸۰۰٬۰۰۰
۵ روز صفر فیلمیران ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲ ۱۳ ۵۲,۹۵۵ ۲٬۴۴۶٬۴۰۶٬۰۰۰
۶ گل به خودی هدایت فیلم ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۳ ۲۰ ۶,۹۶۰ ۲۹۱٬۸۲۸٬۰۰۰
۷ قدغن پارسا فیلم ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۳ ۲۰ ۴,۱۷۰ ۱۶۰٬۷۷۱٬۰۰۰

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا