دنیای وب

قلب خود را در بازاریابی شبکه ای پیشگام کنید

افراد زیادی در سفر بازاریابی شبکه ای من به من گفته اند که احساسات خود را از آن بردارم. در این مقاله ، من در مورد هدایت قلب شما در بازاریابی شبکه ای صحبت خواهم کرد.

چند نفر با آنها کار کرده ام که به من گفته اند در مورد احساسات کار فکر کنم. تقریباً همه به من گفته اند که احساسات را از آن دور نگه دارم ، اما مشکلی در این زمینه وجود دارد. مردم در محل کار خود هستند و همه آنها احساساتی دارند. اگر خود را با احساسات بی حس کنید ، نمی توانید نتایج دلخواه خود را بدست آورید.

فواید رانندگی با قلب شما

  • مردم به شما اعتماد دارند
  • از کاری که می کنید احساس خوبی دارید

اینها مزایای دیگر رانندگی با قلب شما هستند اما این دو مورد برای من کافی است. وقتی به تیم خود و افرادی که پیگیری شما را انتخاب کرده اند اهمیت دهید ، آنها از شما نمی پرسند که شما چه کاری انجام می دهید یا چگونه آنها را هدایت می کنید. اگر آنها بدانند که شما پول رانندگی دارید و به مردم اهمیت نمی دهند ، پس آنها به شما اعتماد نخواهند کرد.

وقتی به افرادی که با آنها کار می کنید اهمیت می دهید ، ممکن است هنگام ترک کار احساس درد و آزار کنید اما این بخشی از کار است. کار نباید به دوستی صدمه بزند و هنگامی که قلب خود را هدایت می کنید ، اگر کسی تیم شما را ترک کند ، باعث نفرت شما نمی شود. همیشه مراقبت از مردم بهتر از مراقبت از قلب است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا