دنیای وب

مبانی بازاریابی وابسته – خود را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید

اولین قدم برای یافتن خود به عنوان یک متخصص قابل اعتماد در قد و قامت ، یافتن و ایستادن در مقابل مخاطب هدف خود است. پس از انجام این کار ، می توانید هدایت برخی از این بازدیدها را به سایت خود انجام دهید تا لیست خود را تهیه کنید ، مخاطبان خوانندگان وفادار را جذب کنید و البته محصولات وابسته مرتبط را نیز برای کسب درآمد از سایت خود بفروشید. همه چیز از مخاطبان شما شروع می شود.

مخاطبان شما چه کسانی هستند

اولین قدم شما این است که دقیقاً مخاطبان مورد نظر خود را تعیین کنید. تا حد امکان خاص باشید. جنسیت ، سن ، وضعیت تأهل و غیره آنها چیست؟ آنچه آنها را مورد علاقه و انگیزه قرار می دهد. تصور می کنم شخص خاصی که بازار هدف اصلی من را تجسم می کند ، مفید است. به او (یا نام او) بدهید و یک CV کامل را پر کنید. همانطور که من مقاله ، پست وبلاگ و ایمیل ارسال می کنم ، آنها را مستقیماً برای این شخص داستانی بنویسید.

از کجا آن را آنلاین پیدا کنید

هنگامی که می دانید چه کسی را هدف قرار می دهید ، بدانید که Hangout در حال حاضر در اینترنت چیست. آیا انجمن های خاصی وجود دارند که در آن شرکت می کنند؟ چه در مورد گروه های فیس بوک؟ شاید برخی از برچسب های هش در توییتر وجود داشته باشد که این گروه از افراد از آن استفاده می کنند. همچنین پیدا کردن برخی از وبلاگ های معروف ، مفید است. اشتراک گذاری را در این سایت ها شروع کنید ، از همان برچسب های هش استفاده کنید و در این وبلاگ ها نظر دهید. به عبارت دیگر ، دریابید که مخاطبان شما در کجا قرار دارد ، سپس جلوی آنها ظاهر شوید.

از خصوصیات دیگران در اینترنت استفاده کنید

شما قبلاً به این نکته اشاره کرده اید ، اما ایده کلی در اینجا این است که می توانید از ویژگی های آنلاین که دیگران ایجاد کرده اند بهره ببرید. اگر یک انجمن یا وبلاگ محبوب وجود دارد ، از آن برای تعامل با بازار هدف استفاده کنید. راه های دیگر برای انجام این کار با پست های وبلاگ مهمان ، بازاریابی مقاله و حتی فیلم و پادکست است. سایر صاحبان وب سایت را در یک مکان مشابه پیدا کنید و کار با آنها را شروع کنید.

آن را به سایت و لیست خود برگردانید

البته هدف نهایی این است که بخشی از این ترافیک بسیار هدفمند را به سایت خود هدایت کنید. شما می توانید این کار را با امضای تالار گفتگو و پر کردن زمینه سایت در نظرات وبلاگ انجام دهید. اگر از شما برای شرکت در پادکست یا وبینار دعوت شده است ، حتماً خوانندگان آگهی وب سایت خود را ذکر کنید تا برای اطلاعات بیشتر از آنها بازدید کنید. همچنین می توانید یک جایزه ویژه یا گزارش رایگان ذکر کنید که در صورت عضویت در لیست شما یا عضویت در خبرنامه شما می توانند در آن عضو شوند. به عبارت دیگر ، به آنجا بروید و خود و وب سایت خود را به بازار عرضه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا