دنیای وب

متوسط ​​یک وب سایت چقدر است؟

این سؤالی است که غالباً توسط شرکت هایی که سعی در قیمت گذاری شرکت ها برای طراحی و توسعه وب دارند ، پرسیده می شود. قبل از شروع ، می خواهم اشاره کنم که بین طراحی وب سایت ، توسعه وب سایت و بازاریابی وب تفاوت وجود دارد. تفاوت ها در زیر ذکر شده است:

  • طراحی وب سایت – طراحی کلی و طراحی / نگاه و احساس وب سایت را ایجاد کنید. جریان نگاه به صفحه یا محل محتوای سایت را توسعه دهید.
  • توسعه وب سایت – طراحی وب سایت را پیاده سازی کرده و آن را از طریق HTML / CSS و / یا سایر زبان های برنامه نویسی / وب زنده کنید. همچنین ، توسعه وب سایت فرایند اضافه کردن قابلیت های اضافی به یک وب سایت موجود مانند تجارت الکترونیکی ، سیستم های مدیریت محتوا و … است.
  • بازاریابی وب – از طریق وب سایت طراحی و تبلیغ کنید. استفاده از درگاه هایی مانند رسانه های اجتماعی ، سئو ، پرداخت هر کلیک و غیره.

این سرویس ها معمولاً وقتی شرکت یا شخص مشخص می کند که به کار در وب احتیاج دارند ، در هم تنیده شده اند. در کنار آن ، بیایید به دلایلی بپردازیم که چرا شرکت های وب / فریلنسرها هزینه هایی را که پرداخت می کنند و چگونگی رسیدن به قیمت خود را پرداخت می کنند ، شارژ می کنند.

قیمت چگونه تعیین می شود؟

هنگام قیمت گذاری یک پروژه جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید ، اما جنبه اصلی زمان است. یک شرکت / وب مستقل (مشتری بالقوه) خواهد شنید که وب سایت رویاهای خود را توضیح می دهد و از آنجا قیمت آنچه را که مورد بحث قرار می گیرد را تعیین می کند.

برخی از مواردی که باعث افزایش قیمت می شوند ، زمانی است که در آن پروژه به اتمام می رسد ، پشتیبانی ، مشاوره یا تغییر در محدوده اصلی کار.

سایر عوامل دخیل در ایجاد نقل قول برای خدمات وب ، میزان منابع ، تجربه و دانش متخصصان (حرفه ای) است. هرچه مقداری نمایش داده شود ، قیمت پیشنهادی نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال ، آزادكاران فقط برای انجام یك یا دو سرویس مجهز هستند در حالیكه تیمی از متخصصین وب آماده ارائه همه مناطق هستند.

راه حل هایی مانند قالب ها ، سازندگان وب سایت یا سایر سرویس های کلید در دست به دلیل عدم سفارشی سازی می توانند قیمت بسیار کمی داشته باشند. همچنین توجه داشته باشید که برخی از این خدمات هزینه های ماهانه یا سالانه را تکرار می کنند.

چگونه صورتحساب می گیرم؟

دو روش رایج صورتحساب وجود دارد ، اولین مورد این است که هنگام تحویل پروژه نیمی از پیش و نیمی بخواهید. بیایید بگوییم قبل از شروع هر کار ، کل پروژه شما 2،000.00 دلار است ، از شما 50٪ تخفیف می خواهد. 50٪ دیگر پس از تکمیل محدوده کار توافق شده متعلق است. سایر اختلافات می تواند 50٪ از قبل ، 25٪ در اولین مجموعه تحویل و 25٪ نهایی با اتمام پروژه باشد.

راه دیگر پرداخت هر ساعت است. صدور صورتحساب ساعتی کمترین روش برای توسعه یک وب سایت است. صدور صورتحساب در ساعت بیشتر از زمان مشاوره یا پس از اجرای پروژه برای مدت طولانی تر از زمان انتظار می رود. هزینه ماهانه معمولاً در بسته های میزبانی وب اتفاق می افتد یا اگر با نوعی برنامه نگهداری موافقت می کنید.

بسته استاندارد سایت به چه صورت است؟

این بستگی به آنچه که شما برای حرفه ای توضیح داده اید و کارهایی که می توانند برای شما انجام دهند وجود دارد. اگر نیاز به طراحی مجدد وب سایت را ابراز کنید ، طراحی وب سایت را دریافت خواهید کرد. اگر می گویید که باید در گوگل یا یاهو رتبه بالاتری داشته باشید ، بازاریابی وب محور اصلی خواهد بود.

همانطور که قبل از هر سناریو ذکر شد و هر شرکت یا مستقل محدود به مهارتهایی است که به دست آورده اند. به طور کلی ، اگر حداقل وب سایت ندارید ، باید دامنه و هاستینگ (برای نگه داشتن پرونده های خود و مشاهده آنها برای بازدید کنندگان) ارائه دهد. اگرچه شرکتی كه شما برای حمایت از پروژه وب خود انتخاب می كنید ممكن است دارای سرورهای داخلی نباشد كه معمولاً آنها را می شناسید یا از نزدیک با میزبان وب خود كار می كنید.

آیا باید بودجه ای را برای پروژه وب خود اختصاص دهم؟

پاسخ مثبت است ، اما اگر وب سایتی را ندارید که قبلاً ایجاد شده باشد ، ممکن است عاقلانه باشد که از سایر صاحبان وب سایت بپرسید که چقدر در سایت خود هزینه کرده اند. قبل از مراجعه به هر شرکت وب شهری با دیگران از دیگران بپرسید که چگونه این روند انجام شده و موارد / مواد مورد نیاز شما. توجه داشته باشید که وب سایت ها برای گسترش شرکت شما باید با فضا ساخته شوند ، مگر اینکه به طور دیگری تعیین شده باشد. امروز ممکن است شما فقط به یک وب سایت نیاز دارید تا اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود را مشاهده کنید و فردا ممکن است شما نیاز به ارائه راهی برای سفارش آنلاین مشتریان خود داشته باشید. یک وب سایت با تحقیق خوب قادر به انجام این انتقال است.

تصمیم بگیرید که سایت شما برای شما چه کاری انجام دهد – آیا باید در مورد خدمات یا انواع محصولاتی که می فروشید ، دیگران را مطلع کنید؟ آیا نیاز به فروش اقلام آنلاین دارید؟ آیا باید در اطراف یک موضوع یا مجموعه موضوعات ، یک انجمن آنلاین ایجاد کنید؟ یادداشت کنید که چگونه وب سایت به شما کمک می کند از مشاغل خود بهره مند شوید ، یا اگر فقط در وب کار دارید ، با جزئیات عملی تر نحوه کسب درآمد یا بازده را توضیح دهید. همیشه آسان است که توضیحی مختصر به یک متخصص وب بدهید ، به این ترتیب که آنها می توانند کمی راهنمایی و درک در مورد آنچه برای شما مفید است ، بدست آورند ، همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که براساس کار با مشتریان قبلی ، پیشنهادات خود را ارائه دهند.

شماره ها را به من نشان بده … انتظار دارم مبلغی را پرداخت کنم؟

اگر مثل من هستید می خواهید یک ایده کلی در مورد هزینه چیزی داشته باشید تا مجبور نباشید وقت خود را صرف تلفنی کنید فقط برای کشف اینکه آماده نیستید. بنابراین ، من تعدادی عدد عمومی را جمع آوری کردم تا به شما در توضیح میزان هزینه انتظار داشته باشید. البته بخاطر داشته باشید که این قیمتها مربوط به هیچ شرکتی نیستند بلکه فقط محدوده آنچه شما دیدید یا شنیدید هستند. همچنین به یاد داشته باشید که هر شرکت / کارمند مستقل هزینه های مختلفی را پرداخت می کند ، ممکن است شما مجبور شوید تمام هزینه های خود را به صورت نیمه تمام ، نصف یا 25٪ پرداخت کرده و یا به نوعی واریز کنید تا شروع به کار کنید.

با قیمت!

وب سایت بروشور ساده شده (در کنار هیچ عملکردی / محتوای پویا وجود ندارد)

اگر پیش از این وب سایت ایجاد نکرده اید ، مکان مناسبی برای شروع است. معمولاً خدمات داخلی ، طراحی وب سفارشی و کد نویسی HTML / CSS است تا بتواند طراحی را زنده کند. اگر چیزی مانند فرم تماس ، انیمیشن یا هر چیز دیگری که خارج از محدوده طراحی و توسعه باشد ، هزینه اضافی دریافت خواهید کرد. به یاد داشته باشید ، این پایین ترین قیمت هایی است که شما در مورد آنها دیده یا شنیده اید ، و من ادعا نمی کنم که با این قیمت ها فوق العاده صنایع دستی بدست آورید ، اما مطمئناً وب سایت دریافت خواهید کرد.

نرخ آزاد: 200.00 دلار +

قیمت شرکت وب: 1000.00 دلار +

مشاوره متخصص: ما همیشه در تلاش هستیم تا کار دوستانه ترین حرفه ای این سرویس را انجام دهیم. قیمت بالاتر همیشه نشان دهنده مهارت یا مهمتر از همه مهارت های افراد نیست. بسیاری از مراجعین من از شرکتی که جواب تلفن را نمی دهد یا کاری را که قرار است انجام دهند انجام نداده اند. عمیق تر از کیف پول حفر کنید ، فقط آن را نادیده نگیرید ، کمی عمیق تر حفر کنید و ببینید که چگونه این تجارت را اداره می کند.

سایت تجارت الکترونیکی (افزودن / اصلاح / حذف محصولات یا اطلاعات)

سایت های تجارت الکترونیکی علاوه بر نمای واقعی فروشگاه می توانند و باید مورد استفاده قرار گیرند. تنها تفاوت این است که بدن در شب بیش از حد ممکن بسته می شود و وب سایت در تمام طول سال شب و روز باز می ماند. هنگام ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک ، باید سهولت استفاده (اضافه کردن / حذف / ویرایش موارد موجود در انبار) ، ثبات و چگونگی ادغام آن با وب سایت فعلی خود را (با فرض اینکه یکی از آنها را دارید) در نظر بگیرید.

قیمت مستقل: 750 دلار یا بیشتر

قیمت شرکت وب: $ 4000.00 +

مشاوره متخصص: اگر 4000 دلار به علاوه بودجه ندارید ، پیشنهاد می کنم با یک کارمند یا دانشجوی مستقل بروید. کوچک و به روز رسانی را شروع کنید! بی فایده است که مقادیر زیادی پول را به چیزهایی برسانید که تصور نکنید کجا منجر به آن خواهد شد. اگر یک استارتاپی هستید که ابتدا روی درآمد خود تمرکز داشته باشید ، برگردید و زنگ ها و سوت ها را بگیرید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که به یک سایت عالی و حرفه ای پایان می دهید؛ اگر سایت قانونی بنظر نرسد هیچ کس خریداری نخواهد کرد. به یاد داشته باشید اگر 4000 دلار در وب سایت هزینه کنید ، پول به طور خودکار به حساب بانکی شما نمی رود. اکنون محل کار خود را ارزیابی کنید و در مورد مکانی که می خواهید وب سایت شما در آینده نزدیک به شما کمک کند فکر کنید.

وب سایت تعاملی (افزودن / ویرایش / حذف محتوا ، ارسال مقالات و تعامل بازدید کننده)

وب سایت های تعاملی وب سایت هایی هستند که توجه شما را به خود جلب می کنند و باعث می شوند هر ساعت ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه و غیره دوباره به شما بازگردند … این سایتهایی هستند که صحبت های مشهور مورد علاقه شما را نشان می دهند ، از نتایج ورزشی برخوردار می شوند یا فیلم های خنده دار را به صورت آنلاین مشاهده می کنند. این سایت ها از نظر محتوای پویا هدایت و قدرتمند هستند. از آنجا که این سایتها به یک پایگاه داده اعتماد می کنند و نیاز به برنامه نویسی سنگین برای بازگشت ، موشک های آسمان دارند. همچنین ، این سایت ها اغلب توسط موتورهای جستجو پیدا می شوند و براساس محتوای آنها روشی برای خود بازاریابی دارند.

قیمت مستقل: وجود ندارد

قیمت شرکت وب: $ 10،000.00 +

مشاوره متخصص: اگر قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده اید ، پیشنهاد می کنم گزینه های رایگان یا کم هزینه را جستجو کنید. بسیاری از راه حل های آماده وجود دارد که توپ را به حرکت در می آورند ، همیشه می توانید بعداً آن را ارتقا دهید. همچنین اگر تازه در وب شروع به کار کرده اید ، ایجاد یا یافتن مطالب جدید می تواند در ابتدا گیج کننده باشد. چنین سایت هایی به سمت گلوله برفی تمایل دارند و به سایتی که مکرر از آن بازدید می شود تبدیل می شوند ، مگر اینکه برای حمایت از آن مبلغ دلار دلار بازاریابی داشته باشید.

صرفنظر از اینکه چگونه می خواهید به پیش بروید و همیشه به فکر پیش بروید و برای زمان و هزینه ای که ممکن است مجبور شوید برای انجام این کار بعدی اختصاص داده شود ، آماده شوید یا اینکه بهتر و سریعتر به مشتریان خود خدمت کنید. همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردم ، اکنون محل کار خود را ارزیابی کنید و به این فکر کنید که دوست دارید وب سایت شما در آینده نزدیک به شما کمک کند. اهداف خود را از قبل تنظیم کنید و مطمئن شوید که از آنها تجاوز نمی کند یا از آنها کاسته نمی شود و اگر مطمئن نیستید ، همیشه نظر دوم را بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا