دنیای وب

مزایا و معایب معاملات قراردادهای آتی بصورت آنلاین

طی سالهای اخیر ، تجارت آنلاین در مالزی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. من تجارت سهام و سهام را با بانک های محلی آغاز کردم. اکنون ، بورسا مالزی همچنین درهای خود را برای اشخاص برای تجارت مشتقات مانند معاملات آتی و گزینه های آنلاین باز کرده است.

در حال حاضر ، از طریق پلت فرم آنلاین ، نه تنها بازرگانان و سرمایه گذاران به مشتقات بورس اوراق بهادار مالزی دسترسی دارند ، بلکه آنها می توانند مشتقات خارجی را در بورس کالا شیکاگو که دارای بزرگترین گزینه ها و قراردادهای آتی با بهره باز از هر بورس آینده در جهان است ، تجارت کنند. مشارکت بین Bhd و CME Group Inc در سپتامبر 2009 اعلام شد.

اکنون ، گزینه ای برای بازرگانان و سرمایه گذاران منفرد وجود دارد که می توانند خود مشتقات و کالاها را معامله کنند یا از طریق کارگزاران استفاده کنند.

برخی از مزایا و معایب تجارت آنلاین وجود دارد.

مزایای

نرخ کارمزد ارزان تر

از آنجا که هیچ واسطه ای وجود ندارد ، هزینه های اضافی برای خدمات ارائه شده به کارگزاران پرداخت نمی شود. شما فقط باید از استفاده از نرم افزار تجارت آنلاین به حداقل هزینه کمیسیون متعهد شوید.

ورود فوری

تجارت آنلاین امکان دسترسی فوری را فراهم می کند زیرا شما کسی هستید که خود سفارش می دهید. با استفاده از این ، شما می توانید بلافاصله قیمت ها را حرکت دهید و از نوسانات بازار استفاده کنید ، که به ویژه در بازار مشتقات و کالاها بسیار مهم است.

در حالی که تجارت آنلاین راحتی شما را فراهم می کند ، معاملات آنلاین نیز معایبی دارد.

منفی

بدون نظر تجربه

معامله خود به معنای این خواهد بود که فقط به قضاوت خود در مورد بازارهایی که مجبور به اشتباه هستند ، اعتماد خواهید کرد. داشتن یک کارگزار باتجربه به شما اعتماد به نفس می بخشد زیرا کار این کارگزار مطالعه و رویکرد به بازار و همچنین اخبار روز است که بازار را تحت تأثیر قرار می دهد.

هیچ برنامه ای برای خروج وجود ندارد

نقطه ضعف دیگر این است که هیچ کس به شما نمی گوید از موقعیت خود خارج شوید تا یا برای سود بسته شوید و یا ضرر خود را کاهش دهید. به عنوان یک انسان ، ممکن است گاهی اوقات براساس احساسات تجارت کنیم و این می تواند قضاوت ها و عقلانیت سرمایه گذاری را بدون توجه به استراتژی ها ، تحریف کند. داشتن کارگزار به کاهش یا از بین بردن معاملات احساسی کمک می کند.

تصمیم گیری در مورد تجارت آنلاین به سطح تجربه شما بستگی دارد. این نیز به پشتیبانی کارگزار بستگی دارد. برخی از شرکت های کارگزاری خدمات اضافی مانند آموزش دروس را به مشتریان ارائه می دهند تا بازرگانان در تجارت آنلاین اعتماد به نفس و راحتی کسب کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا