دنیای وب

مشکلات ایمیل Outlook 2007

مشکلات ایمیل Outlook 2007

برای کسانی که خبرنامه های ایمیل ایجاد و ارسال می کنید ، تغییراتی در نحوه نمایش خبرنامه های Outlook 2007 ایجاد شده است. اکثر کاربران Outlook احتمالاً هنوز از نسخه قبلی استفاده می کنند اما این به زودی تغییر خواهد کرد. در اینجا برخی از تغییراتی که در Outlook 2007 ایجاد شده است.

  • پشتیبانی محدود یا عدم پشتیبانی از تصاویر پس زمینه و رنگ پس زمینه. آنها یا برداشته می شوند یا به طور مداوم نمایش داده نمی شوند ، بنابراین اگر عادت دارید از هر یک از آنها استفاده کنید ، باید آن را تنظیم کنید.
  • از فرم ها پشتیبانی نمی شود. این می تواند یک نظر سنجی باشد که اکنون باید پیوندی به یک فرم در یک وب سایت باشد.
  • رنگهای پس زمینه در جداول تو در تو نمایش داده نمی شوند ، فقط رنگ پس زمینه جدول سطح بالا اعمال می شود.
  • پشتیبانی از پرونده های متحرک GIF
  • هیچ پشتیبانی از شناورها وجود ندارد. این برای GPS استفاده می شود.

قبل از Outlook 2007 ، دو موتور نمایشگر متفاوت Outlook وجود داشت. اینترنت اکسپلورر (IE) مجبور بود محتوای ایمیل و Word را برای نوشتن پیام ها بخواند. بنابراین مایکروسافت تصمیم گرفت که سازگار باشد و از Word برای خواندن و نوشتن استفاده کند. این به معنای از دست دادن پشتیبانی طراحی بود که برای IE برقرار بود و باعث ایجاد تنظیماتی برای تلاش برای حفظ ظاهر روزنامه های ایمیل در برنامه های مختلف ایمیل شد. اگر از عکس استفاده می کنید ، همچنان که عکس نشان داده نمی شود باید از زیرنویس استفاده کنید. این مورد در Outlook 2003 وجود داشت. برای خبرنامه های پر از تصاویر ، آنها هیچ محتوای پیامی ندارند زیرا تصاویر به درستی نمایش داده نمی شوند. پشتیبانی از شیوه نامه های آبشار (CSS) برای خبرنامه های ایمیل در Outlook 2007 یک قدم عقب است. برای جزئیات مربوط به ارائه HTML و CSS در Outlook و Word 2007 ، به Microsoft.com مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید که ایمیل های خبرنامه خود را در بیشترین تعداد برنامه های ایمیل آزمایش کنید تا اطمینان حاصل شود که پیام گیرندگان به طور مداوم مشاهده می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا