دنیای وب

مضرات استفاده از اصطبل ها

غرفه ها به طور گسترده ای تجهیزات بسیار مفیدی محسوب می شوند که باعث کاهش کار مکرر می شوند. با این حال ، برخی از غرفه ها ناقص مشاهده شدند. برخی از معاملات نیاز به تأیید اعتبار و تأیید دارند. برنامه های موجود در کیوسک ها دارای ویژگی های محدودی برای تأیید هویت افرادی است که از کیوسک استفاده می کنند. بسیاری از معاملات غیرمجاز به دلیل سرقت هویت با دستیابی به شماره های شناسایی شخصی (PIN) با وسایل تقلب انجام شده است. سوء استفاده از کارتهای اعتباری و دستگاههای خودپرداز توسط افراد بی پروا در این دسته قرار می گیرند.

انواع معاملات قابل انجام در کیوسک ها محدود است زیرا آنها از برنامه های از پیش برنامه ریزی شده استفاده می کنند. کیوسک را نمی توان در معاملات پیچیده و فنی که برای آنها برنامه ریزی نشده استفاده کرد. این امر به یک ایستگاه کاری نیاز دارد و شخص برای مدیریت آن می تواند برای انجام معاملات پیچیده ، آن را مدیریت کند.

نصب و مجوز غرفه ها هزینه های قابل توجهی را شامل می شود. هزینه ها پس از نصب متوقف نمی شوند بلکه برای اطمینان از عملکرد صاف ، به حفظ سخت افزار و نرم افزار ادامه می دهند. در مورد کیوسک های صفحه لمسی ، استفاده زیاد به صفحه نمایش آسیب می زند و نیاز به تعویض دارد. صفحه نمایش های محکم تر برای استفاده در مناطق پر رفت و آمد در بازار موجود است ، اما وضوح موجود در این صفحه ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

کیوسک ها از نرم افزارهای سفارشی استفاده می کنند. برای تنظیم برنامه های سفارشی برای کیوسک ها مدت زمان زیادی طول می کشد. کمبود برنامه نویسان واجد شرایط منجر به تأخیر یا کیفیت عادی می شود.

در تهیه واسطه های آسان برای استفاده از کیوسک ها مراقبت می شود ، اما همه با این فناوری آشنا نیستند. اصلی ترین نقطه ضعف غرفه ها در صحنه خرده فروشی این است که ممکن است تعداد زیادی از مصرف کنندگان را متوقف کند. افراد زیادی وجود دارند که به جای دستکاری در گزینه های پاسخهای از پیش برنامه ریزی شده ، صحبت کردن با یک شخص واقعی را ترجیح می دهند.

استفاده از کیوسک ها در فروشگاه های بزرگ خرده فروشی غالباً منجر به کارکنان ناآرامی می شود که به دلیل استفاده از کیوسک توسط مشتریان ، کمیسیون فروش خود را از بین می برند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا