دنیای وب

معانی فروش مجوزها را پیدا کنید

وقتی صحبت از وسایل دیجیتال بصورت آنلاین می شود ، خرید و فروش زیادی برای ارائه وجود دارد. وقتی محصولات دیجیتال مجوز دارند ، می توان آنها را PLR ، MRR ، GAR ، CU ، PU و GAR دید. همه این ابتکارات به چه معناست و چگونه می توانند به نفع شما باشند؟

یک راه سریع برای پاسخ به آنچه این مجوزها ارائه می دهد موارد زیر است:

PLR: این مربوط به “حقوق خصوصی برچسب” است و این مجوزی است که به شما حق می دهد هر کاری را که می خواهید یا می خواهید در مورد آن انجام دهید ، انجام دهید.

منصفانه است که بگوییم این محتوا باعث گسترش اینترنت می شود. نیاز به نوشتن مطالب خود روز به روز کابوسی است و گرفتن کسی برای انجام آن می تواند برای شما هزینه های زیادی داشته باشد. بنابراین یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن مطالب خود بدون هیچ زحمتی چیست؟ خوب ، اینجاست که حقوق مربوط به برچسب خصوصی یا یک PLR کوتاه در دسترس است.

اگر مدتی مثل من بوده اید و مدتی در اینترنت گشت و گذار کرده اید ، به احتمال زیاد در مورد محتوا و محصولات PLR شنیده اید. علاوه بر این ، احتمالاً خودتان هم از آن استفاده کرده اید. یا شاید فکر کرده اید که واقعاً این مجوزها چیست.

MRR: این مجوز به “حقوق اصلی فروش مجدد” اشاره دارد و نوع دیگری مجوز اما معمولاً با محدودیت های بیشتر است. MRR به شما اجازه فروش محصول را می دهد و معمولاً مجوز را به مشتری خود منتقل می کنید.

RR: در این مجوز که به “حقوق فروش مجدد” اشاره دارد ، در فروش مجدد این کالا گزینه های کمتری وجود دارد. شما هنوز هم می توانید با استفاده از این مجوز خاص فروش کالا را مجدداً بفروشید اما با محدودیت هایی ، از جمله اینکه نمی توانید مجوز را برای فروش مجدد محصول به آن مشتری منتقل کنید ، آنها فقط در صورت توسعه دهندگان و در مواردی مشابه برای پروژه های مشتری خود می توانند از آن استفاده کنند.

بو: این مجوز نماد “استفاده شخصی” است که اساساً در این دو کلمه خلاصه می شود. هر محصولی که با این مجوز یافت می شود به این معنی است که فقط می تواند برای مصارف شخصی شما مورد استفاده قرار گیرد و نمی توان آنها را مجدداً برای پروژه های شخص دیگری بفروشید.

CU: این مجوز عمدتا به معنای “استفاده تجاری” است. این بدان معناست که این محصول می تواند به سود فروش شود و یا در هر نوع فروش تجاری و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

گار: این مجوز به “اعطای حقوقی” اشاره دارد. در اصل ، این بدان معنی است که محصولی با این مجوز قادر خواهد بود تا آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد و آنرا در اینترنت توزیع کند به روشهایی مانند رایگان دادن به آنها در لیست های پستی ، اعطای هدایای رایگان به کاربران جدید برای پیوستن به لیست خبرنامه های شما و موارد دیگر.

بررسی اجمالی: کلیه مجوزهای فوق فقط مجموعه ای اساسی از قوانین است. هر مجوز فردی که در محصولی که خریداری کرده اید بصورت آنلاین است ، معمولاً از این مجموعه اصلی امتیازات پیروی می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا