لوازم خانگی

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ AU7000 ساخت 2021 – دبی کوچولو

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ AU7000 ساخت 2021 – دبی کوچولو از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از DKtelevision ما به صورت کامل در مورد معرفی کامل تلویزیون سامسونگ AU7000 ساخت 2021 – دبی کوچولو خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل AU7000 در سال ۲۰۲۱ در سایزهای ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ ۵۸ اینچ، ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ همراه با قابلیت و امکانات مختلف به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ AU7000 دارای کیفیت تصویر ۴K است و از فناوری‌های پیشرفته ای مانند +HDR ، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت‌ها شما تمامی محتوا را به صورت زیبا و با جزئیات کامل دریافت می‌کنید. تلویزیون سامسونگ اسمارت AU7000 صفحه نمایش تخت دارد و پنل آن از نوع ال ای دی می‌باشد به همین دلیل شما از تماشای تصاویر مختلف نهایت لذت را می‌برید. این محصول سرعت رفرش ۶۰ هرتز دارد و به همین دلیل تمامی صحنه‌های اکشن را بدون هیچگونه بریدگی و به صورت پیوسته برای شما نمایش میدهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ AU7000 در زمینه سیستم صوتی دارای فناوری Multiroom Link است و شما به راحتی می‌توانید چند سیستم صوتی را به یکدیگر متصل کرده و سیستم صوتی واحد و یکپارچه ای داشته باشید. این محصول از صدای کاملاً قدرتمند برخوردار است و شما در هر نقطه از محیط خانه باشید صدا را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ ۵۵AU7000 راهنمای جهانی Universal Guide دارد و دسترسی شما را به کانال‌های پخش و برنامه‌های ضروری به راحتی فراهم می‌کند. این تلویزیون در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده و مجهز به سیستم عامل تایزن است. همچنین وجود فناوری Dolby Digital Plus باعث شده است که شما تمامی تصاویر و صوت‌ها را با کیفیت فوق العاده دریافت کنید. این محصول فناوری Wifi دایرکت دارد و امکان انتقال اطلاعات به صورت هوشمند فراهم شده است. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۵۵AU7000 با برنامه SmartThings App کاملاً هماهنگ است و گیرنده دیجیتال نیز دارد. این تلویزیون با داشتن فناوری کاربردی Pur Color می‌تواند رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالا و به صورت گسترده برای شما ارائه دهد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای دیدن تمامی تلویزیون های سامسونگ وارد لینک زیر شوید.

برای خرید و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید یا در واتساپ به انها پیام بدهید تا برای خرید تلویزیون خیلی بهتر شما را راهنمایی کنند.

09913268001 آقای اعتماد
09913268002 آقای بهاری
09913268002 آقای صادقی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا