دنیای وب

می خواهم بازاریاب آنلاین شوم!

اگر می خواهم بازاریاب اینترنتی شوم ، از کجا شروع می کنم؟ سوال دشواری ، ها؟ روش های زیادی وجود دارد که می توانید جاده خود را در یک سوارکاری دست انداز آغاز کنید. فقط مطمئن شوید که می دانید سواری دست انداز خواهد بود.

اول موارد اول: تحقیقات زیادی انجام دهید. بفهمید چه نوع چیزهایی است
بیشتر از همه برای شما جذاب است. این می تواند برنامه های وابسته ، MLm یا شاید شما باشد
مانند ایده فروش محصولات مردم دیگر برای کمیسیون و غیره

گزینه های بسیاری وجود دارد ، و 1000 برابر اعتیاد به مواد مخدره. به همین دلیل مهم است که قبل از شروع هرچه بیشتر تحقیق کنید. مطمئناً ، شما می توانید مسیری طولانی را طی کنید ، کاری که بسیاری از ما شروع می کنیم ، اما این بیشتر یک سوار پر از دست انداز است …

خوب ، فرض کنید شما تصمیم بگیرید که از کجا می خواهید شروع کنید. شما محصولی از خودتان ندارید ، بنابراین تصمیم می گیرید محصولات اطلاعاتی را به افراد دیگر بفروشید ، به عنوان مثال. اشتباهی را که بسیاری از مردم مرتکب می شوند و سعی می کنند چیزی را که شخصاً تجربه نکرده اید ، مرتکب شوند.

این را بگویید: شما ترجیح می دهید از چه کسی بخرید؟ شخصی که مطلقا در مورد کالایی که می فروشد چیزی نمی داند؟ یا شخصی که تجربه دست اول محصولی را که می فروشد ، دارد؟ شما می دانید که او شخص شماره 2 است ، درست است؟

بنابراین ابتدا محصول را تست کنید. همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید بیاموزید. اگر مردم بتوانند به شما اعتماد كنند كه نظر صادقانه بدهید ، آنها برای اطلاعات بیشتر برمی گردند. راهی عالی برای دریافت مخاطب و تکرار مشتری.

اکنون به یک وب سایت نیاز دارید. مطمئناً ابتدا یک سایت رایگان دریافت کنید. مردم ممکن است شما را جدی نگیرند ، اما حداقل شما باید سایت خود را امتحان کنید و سر و صدا کنید تا زمانی که آماده پرداخت هزینه یک سایت باشید. داشتن نام دامنه شخصی خود به سایت شما اعتبار می بخشد و میزبان های ارزان قیمت زیادی در آنجا وجود دارد ، پس از آماده شدن این کار را انجام دهید.

یک صفحه شروع سریع بارگذاری واقعی برای فروش محصول از آن ایجاد کنید. شما مدت زیادی برای جلب علاقه مشتری بالقوه ندارید ، بنابراین آن را سریع و سرگرم کننده بسازید.

صفحه را با وافل زیاد پر نکنید. مهمترین اطلاعات را بدهید. چه شخصی می تواند با استفاده از محصول به دست آورد؟ چرا این محصول دقیقاً همان چیزی است که فرد به آن نیاز دارد؟ قیمت و غیره به مردم راهی بدهید تا فوراً پول بپردازند ، در صورتی که واقعاً آنچه را که می بینند دوست دارند ، آنجا و آنجا.

اگر اطلاعات زیادی دارید ، به آنها پیوند دهید به صفحه “اطلاعات بیشتر” که ممکن است حاوی تصاویر و گزینه های پرداخت باشد. پنجره کوچکی تهیه کنید که در آن افراد می توانند در لیست مخاطبین شما مشترک شوند تا در مورد محصولات آینده اعلان دریافت کنند. به آنها یک نام و آدرس ایمیل هدیه رایگان دهید.

آه نگاه کن ، ناگهان خودت یک لیست مخاطب درست کردی! این “خرید” از منابع تأیید نشده “منجر” نمی شود ، آدرس های ایمیل “جمع آوری” نمی کند ، و دوستان و خانواده را نیز شنود نمی کند. شما آنرا انجام دادید! اکنون باید با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

چرا برای آنها نامه ای ارسال نمی کنید و اطلاعات بیشتری می خواهد. ممکن است نظرسنجی درباره نوع مواردی که بیشتر به آنها علاقه دارد؟ اگر می دانید مخاطبین شما به دنبال چه چیزی هستند ، باید با آنها کار کنید. می توانید هر آنچه را که آنها نیاز دارند پیدا کنید ، آن را آزمایش کنید و وقتی از آن راضی بودید بگویید “هی ، من چیزی پیدا کردم که فکر می کنم دوست داری!”

تمرکز خود را محدود کنید. سعی نکنید “همه” برای “همه” باشید ، در نهایت بیش از حد خود را گسترش خواهید داد. ببینید چه چیزی برای شما مفید است ، چه چیزی شما را هیجان زده می کند و از آنجا کار کنید. بله ، من گفتم “بالا می آورد”. همه ما در زندگی به کمی هیجان احتیاج داریم ، درست است؟ پس چرا با چیزی که به آن علاقه دارید کار نمی کنید؟ اگر و وقتی دیگر برای شما متوقف شد ، آن را رها کنید و ادامه دهید.

به یاد داشته باشید ، شما می توانید این کار را با تمام برنامه های kindsa ، نه فقط محصولات اطلاعاتی ، انجام دهید. همه چیز به آنچه بیشتر از همه دوست دارید بستگی دارد. فقط یک زمان معقول به او اختصاص دهید و به آن پایبند باشید. اگر این جواب نداد ، در این راه چند نکته یاد گرفته اید و برای ادامه مطلب بعدی آماده تر خواهید بود. تسلیم نشوید ، محکم و منظم باشید و راه را پیدا خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا