بازرگانیبرترین های کسب و کار

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی محبوب ترین محصول در بین مصرف کنندگان است. استفاده از آن راحت است، نیازی به نمک ماشین ظرفشویی ندارد، قرص ها جایگزین نمک و آبکشی می شوند، به عبارت دیگر، همانطور که سازندگان ادعا می کنند یک محصول چند منظوره با سه، پنج یا ده عملکرد است. اما همه مصرف کنندگان نمی دانند که چنین قرص هایی را کجا در ماشین قرار دهند، چقدر برای یک چرخه نیاز دارند. در دستورالعمل ها، چنین اطلاعاتی ممکن است نباشد، بنابراین ما در مورد همه چیز با جزئیات صحبت می کنیم.

اینترنت | ظریف

محفظه قرص کجاست

برای اینکه اشتباه نگیرید که محفظه قرص کجاست و کجا آن را روی مدل خاصی از ماشین ظرفشویی قرار دهید، تنبل نباشید، ابتدا دستورالعمل ها را بخوانید. اگر چنین اطلاعاتی وجود ندارد، ماشین ظرفشویی داخل آن را به دقت بررسی کنید. در اکثر مدل های ماشین ظرفشویی، کشوهای مواد شوینده داخل در تعبیه شده است. یکی از این محفظه ها (که در شکل 1 با F مشخص شده است) با روکش C پیچ می شود که گل را می توان روی آن کشید، این محفظه برای کمک آبکشی طراحی شده است. در برخی از ماشین‌ها، کمک آبکشی ممکن است دارای نشانگر کمک آبکشی D باشد.

محفظه 2 – محفظه اصلی مواد شوینده محفظه ای است که این پودر در آن ریخته می شود، ژل ریخته می شود یا یک قرص قرار می گیرد. محفظه 3 برای مقدار کمی مواد شوینده، حدود 5 گرم پودر یا ژل برای پیش شستشو طراحی شده است.

اینترنت | ظریف

در برخی از مدل‌های ماشین‌ها، برای مثال ماشین‌های ظرفشویی بوش، محفظه‌ها به شکلی متفاوت چیده شده‌اند. شکل 2، عدد 1 نشان‌دهنده محفظه پودر یا ژل، عدد 2 محفظه کمک آبکشی و عدد 3 محفظه قرص است.

اینترنت | ظریف

محفظه در ماشین ظرفشویی برای قرص ماشین های ظرفشویی وجود دارد که در آنها نمی توانید از قرص های ترکیبی استفاده کنید (3 در 1، 5 در 1 یا موارد دیگر). اما می توان از قرص های ساده استفاده کرد، برای این کار یک ظرف کوچک برای قرص در سبد بالایی مانند عکس زیر در نظر گرفته شده است. هنگام استفاده از قرص های معمولی یا آب بسیار سفت، باید از نمک استفاده کرد و اینکه چه مقدار و کجا باید بریزیم، در یکی از مقالات خود در مورد آن صحبت کردیم.

سبد در ماشین ظرفشویی

باز نکردن بسته

قبل از استفاده از قرص ها برای ماشین ظرفشویی، باید دستورالعمل استفاده که روی جعبه این قرص ها ذکر شده است را مطالعه کنید. قرص ها انواع و مارک های زیادی دارند، بنابراین ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. این واقعا مهم است. هر قرص در یک بسته بسته بندی شده است که می تواند محلول و نامحلول باشد. اگر بسته نامحلول باشد، قرص حل نمی شود، بنابراین بسته بندی باید قبل از استفاده باز شود.

برای اطلاع شما! بسته های محلول معمولاً شفاف هستند و هیچ بریدگی یا نواری برای باز شدن ندارند. قرص های بسته بندی شده با فویل حتما باید باز شوند.

بیایید نمونه ای از یک قرص بسته بندی شده حل شونده را بیاوریم: قرص ماشین ظرفشویی

Finish Quantum;

Sun All In One;

قرص هایی که بسته بندی در آنها حل نمی شود:

سومات;

خانواده OXO.

قرص چگونه کار می کند؟

قرص های ماشین ظرفشویی می توانند از نظر ترکیب متفاوت باشند و بنابراین اثرات متفاوتی خواهند داشت. با این حال، همه آنها عملکردهای اساسی یکسانی دارند. اکثر قرص های ترکیبی حاوی مواد شوینده، نمک و مواد شوینده هستند. اجزای اضافی که ممکن است شامل شوند یا نباشند عبارتند از:

موادی که فلز را از خوردگی محافظت می کند.

موادی که از ظروف نقره در برابر کدر شدن محافظت می کند.

اجزای ضد باکتری و ضد عفونی کننده؛

عوامل سفید کننده؛

کف زدا؛

شیرین کننده ها و غیره

پس از شروع برنامه شستشو در زمان معین، یک قرص از محفظه بیرون می افتد و شروع به حل شدن لایه لایه می کند. ابتدا یک لایه نمک و مواد شوینده حل می شود، کل فرآیند در مرحله شستشو ادامه می یابد. قبل از شستشوی نهایی، لایه سوم حل می شود (قرص های آخر توپ قرمز). این اتفاق می افتد که قرص به هیچ وجه حل نمی شود و تنها با باز شدن درب پس از شستشو از محفظه می افتد. این ممکن است به دلیل مسدود شدن باز شدن درب محفظه توسط برخی ظروف باشد، بنابراین قرص به مخزن ماشین ظرفشویی نمی رود.

مهم! قرص نمی تواند متلاشی شود، در این صورت تاثیری بر آن نمی گذارد، زیرا در مرحله اول مواد کمکی آبکشی حل می شود.

تفاوت های ظریف استفاده از قرص ها

قرص ماشین ظرفشویی ما به تفاوت های ظریف قرص های مورد استفاده در ماشین ظرفشویی توجه می کنیم. بسیاری به این سوال علاقه مند هستند که چقدر چنین راه حلی کافی است، در هر شستشو به چند قرص نیاز دارید؟ پاسخ ساده است: یک قرص برای ماشین ظرفشویی برای سینک ظرفشویی کافی است، یعنی حدود 10 تا 15 مجموعه ظروف. از نظر تجربی، بسیاری از کاربران ماشین ظرفشویی متوجه می شوند که وقتی نیمی از قرص بارگیری شود، نصف قرص کافی است. همچنین نصف قرص برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی کوچک (کوچک) کافی است.

یکی دیگر از نکات ظریف در استفاده از قرص ها، انتخاب صحیح رژیم شستشو است. در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی مدرن، آنها نشان می دهند که در کدام حالت می توانید از یک قرص 3 در 1 استفاده کنید: اغلب این حالت های طولانی مدت، حداقل یک ساعت است .

منبع : فروشگاه اینترنتی تخفیفی فینیش

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا