ساختمان و مسکن

نحوه انتخاب تفرجگاه مناسب برای شما در مالدیو

مالدیو یک مقصد بسیار عالی است – در حالی که مکان تعطیلات برای کسانی که دارای بودجه کاملاً ایده آل نیستند ، انواع استراحتگاه های مختلف ستاره به اکثر مسافران فرصتی برای لذت بردن از تفریحات خود می دهد.

در اینجا برخی از مواردی که باید هنگام تصمیم گیری در مورد استراحتگاه در مالدیو در نظر بگیرید:

o بودجه خود را تنظیم کنید – این فوراً لیست استراحتگاههای احتمالی را کم می کند.

o تصمیم بگیرید که ممکن است شما به چه چیزی علاقه مند شوید. به عنوان مثال ، مالدیو مکان بسیار خوبی برای غواصی است – اگر وقت زیادی را برای غواصی می گذرانید ، باید بدانید که استراحتگاه های مختلف در امکانات غواصی دارای معیارهای متفاوتی هستند. برخی از استراحتگاه ها نیز برای غواصان طبیعی نسبت به بقیه بهتر است. شما می خواهید یک بسته غواصی بهتر را انتخاب کنید (تهیه بسته های شیرجه ای امکان پذیر است بنابراین نیازی نیست که بطور روزانه ثروت خود را صرف هزینه های غواصی اضافی کنید). علاوه بر این ، برخی از استراحتگاه ها فعالیت ها و تفریحات گسترده ای را ارائه می دهند – برخی دیگر بسیار سرد هستند و فعالیت های کمتری را ارائه می دهند (ایده آل است اگر فقط بخواهید در آب های روشن آبی روی ماسه ها دراز بکشید).

س – تصمیم بگیرید که چه بسته ای برای شما مناسب تر است – بیشتر استراحتگاه ها هنگام تهیه غذا و نوشیدنی گران هستند ، در حالی که یک بسته خواب و صبحانه (فقط اتاق و صبحانه) ممکن است در ابتدا ارزان تر به نظر برسد ، پس از پرداخت هزینه برای همه غذاها و نوشیدن در واقع ممکن است بیشتر باشد هزینه یک بسته جامع.

تخته کامل می تواند در بسیاری از موارد به عنوان وعده های غذایی مناسب گزینه خوبی باشد ، اگرچه میهمان هنوز مجبور است هزینه نوشیدنی را بپردازد (انتخاب خوبی برای کسانی که الکل زیادی نمی نوشند). از طرف دیگر ، اگر از یک قطعه یا پنج قطعه کوچک لذت می برید ، گزینه همه جانبه ممکن است یک بسته عالی برای شما باشد زیرا نوشیدنی ها در اکثر استراحتگاه ها می توانند گران باشند.

برخی از استراحتگاه ها ممکن است دارای ملیت های خاص باشند – به عنوان مثال مشتری های ایتالیایی ، آلمانی یا ژاپنی. اگر می خواهید مخلوط شوید اما نمی توانید به زبان غالب صحبت کنید ممکن است این یک مشکل باشد.

o بیشتر استراحتگاه ها طیف گسترده ای از اقامتگاه ها را ارائه می دهند – تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است. به عنوان مثال ، ویلای ساحلی معمولی معمولاً چند متر با دریا فاصله دارد در حالی که یک ویلای آبی در همان آبها قرار دارد. ویلاهای آب می توانند زیبا باشند و فرصتی برای دیدن زندگی دریایی با دیدن پنجره فراهم می کنند – اما بسیار گرانتر است.

o مسافران با کودکان باید سعی کنند در صورت امکان یک تفریحگاه را با یک کلاب مخصوص بچه ها انتخاب کنند – هنگام تأمین امکاناتی که باعث لذت بردن کودکان شود ، بین استراحتگاه ها تفاوت زیادی وجود دارد.

o اگر می خواهید یک روز را در گشت و گذار در پایتخت مردانه به عنوان یک سفر بگذرانید ، ممکن است شما مایل به انتخاب اقامتگاهی نباشید که خیلی دور هم نباشد – برخی از استراحتگاه ها این را به عنوان یک سفر روزانه ارائه نمی دهند ، بنابراین ممکن است شما بخواهید قبل از رزرو آن را بررسی کنید.

شما همچنین ممکن است بخواهید در مورد سالی که می خواهید به آن فکر کنید فکر کنید – بهترین زمان در هوا بین دسامبر و آوریل است که خورشید وجود دارد و باران کمتری دارد. در این ماه ها جای تعجب ندارد که قیمت ها بسیار بالاتر هستند.

o ممکن است برخی از استراحتگاه ها (گاهی اوقات حتی گرانقیمت) تلویزیون های شخصی را در اتاق ها ارائه ندهند – این معمولاً برای ارتقاء احساس “بدون خبر ، بدون کفش” از این جزیره است. تعداد کمی از افراد برای تماشای تلویزیون به مالدیو می آیند ، اما اگر این راحتی است که نمی توانید بدون آن زندگی کنید ، قبل از رزرو با آژانس مسافرتی خود مشورت کنید تا دریابید که اقامتگاه انتخابی شما یکی از آنها را ارائه می دهد یا خیر.

o اگر ظاهر ، احساس و معماری محل زندگی شما برای شما مهم است ، باید تحقیق کنید و بهترین اقامتگاه خود را پیدا کنید – بعضی از آنها می توانند مدرن تر باشند ، تقریباً مانند یک اتاق هتل استاندارد در حالی که برخی دیگر به طور سنتی با سقف های خاردار و حتی یک حمام با هوای آزاد باز ساخته شده اند.

رومیان و مهمانداران ممکن است دریابند که برخی از جزایر کوچکتر صمیمی تر ، صمیمی و ساکت تر هستند ، در حالی که جزایر بزرگتر ممکن است مشهورتر و شلوغ تر به نظر برسند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا