دنیای وب

نحوه انتخاب نام صحیح برای وبلاگ سرگرمی خود

بسیاری از بازاریابان آنلاین جدید هنگام انتخاب نام دامنه برای وبلاگ خود اشتباه می کنند. در حالی که این یک اشتباه رایج است ، انتخاب نام برای وبلاگ شما بخش آسان است. تنها کاری که باید برای انتخاب نام دامنه بزرگ برای وبلاگ خود انجام دهید این است که کلمات کلیدی خود را در این نام گنجانید.

مثلا؛ اگر قرار است وبلاگ شما در مورد شایعات باشد ، باید نامی مانند این را انتخاب کنید: بیایید شایعات یا هر چیزی را که حاوی کلمه کلیدی شماست ، شایعه کنیم. اگر این کار را برای تفریح ​​انجام دهید ، دیگر لازم نیست در مورد موتور جستجو نگران باشید.

اما اگر به دنبال کسب درآمد از وبلاگ خود هستید ، باید آن را به موتور جستجوی آسان تبدیل کنید و باید مرتباً وبلاگ خود را انجام دهید. دانستن کلمات کلیدی و استفاده صحیح از آنها باعث افزایش رتبه وبلاگ شما می شود.

کلمات کلیدی شما باید در عناوین پست وبلاگ خود استفاده شود ، در متن ارسال های شما ، مدت زمان توصیه شده برای جلوگیری از مجازات کارمندان کلمات کلیدی. ایجاد پست های دوستانه در وبلاگ شما SEO یک راه بسیار مؤثر برای جذب ترافیک هدفمند به وبلاگ شما است.

راز ایجاد یک وبلاگ موفق این است که اطمینان حاصل کنید که همه پست های وبلاگ شما دارای کلمات کلیدی هستند. ایجاد پست های وبلاگ غنی از کلمات کلیدی به وبلاگ شما کمک می کند تا رتبه برتر موتور جستجو را بدست آورد. هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط با وبلاگ یا موضوع شما را وارد می کند ، احتمالاً وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.

آزمایش منظم ارتباط با وبلاگ اجازه می دهد تا محتوای جدید وبلاگ های شما توسط موتورهای جستجو نمایه شود. هنگامی که افراد عبارات جستجوی مربوط به وبلاگ شما را تایپ می کنند ، اگر بهینه سازی موتور جستجو را در سایت انجام دهید ، وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.

اگر بدانید چه کاری انجام دهید ، وبلاگ نویسی دشوار نخواهد بود ، البته هنگام شروع کار دشوار خواهد بود اما با گذشت زمان بهبود می یابد. پشتکار همه چیز برای رسیدن به اهداف خود به صورت آنلاین است ، وبلاگ نویسی درباره چیزهایی که به آنها علاقه مندید یا درباره آنها می دانید ، باعث می شود بلاگ نویسی شما را به یک انفجار تبدیل کند.

من به عنوان یک وبلاگ ، به من اعتماد کنید ، می دانم که درباره چه چیزی صحبت می کنم. همانطور که از نام وب سایت من می آید بازاریابی در حدود دو یا دو مورد بوده ام. وقتی تازه کار را شروع کردم ، نمی دانستم که در این زمینه بازاریابی اینترنتی متخصص هستم زیرا همه چیز خیلی دشوار به نظر می رسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا