دنیای وب

نحوه انتخاب یک بستر رسانه اجتماعی ، برنامه ای از محتوا را برای بازاریابی موثر تجارت خود برنامه ریزی کنید

رسانه های اجتماعی گاهی اوقات در مورد خدمات تجاری به عنوان شر ضروری به نظر می رسند ، به خصوص اگر برای تولید هدایت به وب بسیار اعتماد کنید. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و اینستاگرام در نهایت به عنوان ابزار محبوب رسانه های اجتماعی برای میلیون ها مشتاق بازاریابی اینترنتی شناخته شده اند. نگرانی این است که چگونه موثرترین پلت فرم رسانه های اجتماعی را برای شرکت خود انتخاب می کنید؟

در اینجا چند ایده در مورد چگونگی انتخاب بستر مناسب شبکه اجتماعی برای شرکت خود آورده شده است ، و به دنبال آن نمودار روشهای تولید جدول مطالب رسانه های اجتماعی ارائه شده است.

اهداف اصلی خود را در خاطر داشته باشید

درک دقیق آنچه می خواهید با کانال رسانه های اجتماعی خود به دست آورید به شما در انتخاب بهترین بستر کمک می کند. در حالی که هدف اصلی هر شرکت ایجاد سود است ، بسیاری از شرکت ها اهداف مختلفی را برای استراتژی شبکه های اجتماعی خود دارند.

بدانید بازار هدف شما کیست

افراد بین 18 تا 34 سال در سایت های اجتماعی کاملاً جدیدی مانند Snapchat در پاتوق هستند ، در حالی که بزرگسالان بیشتری را می توان در وب سایت هایی مانند توییتر ، فیس بوک و + Google کشف کرد. اگر مطمئن نیستید ، ببینید رقبای شما کجا وقت خود را سرمایه گذاری می کنند و کجا بیشترین مشارکت را دارند.

دقیقاً آنچه مخاطب شما می خواهد را دریابید

بدانید مخاطبان شما دقیقاً چه چیزی را بیشتر در رسانه های اجتماعی دوست دارند. اگر مطمئن نیستید ، سایر سازمانهای مشابه را دقیقاً بررسی کنید که چه کاری انجام می دهند و واکنش آنها از مخاطبانشان دقیقاً چیست.

دقیقاً مشخص کنید که برای چه وقت وقت دارید

اگر هر روز یک ساعت اضافی برای شبکه های اجتماعی دارید ، مراقب باشید دسترسی خود را به یک یا دو شبکه اجتماعی که تأثیرگذار است محدود کنید. اگر درمورد زمان مختصر هستید و فکر می کنید باید در کانال های مختلفی حضور داشته باشید ، مدیریت رسانه های اجتماعی خود را در خارج از کشور در نظر بگیرید.

تهیه یک طرح محتوای رسانه های اجتماعی برای خدمات شما

با ارائه همه برنامه های مختلف رسانه های اجتماعی ، پرداختن به آنها دشوار است. وقتی ، این جایی است که برنامه شبکه های اجتماعی ابزاری مناسب برای تنظیم دقیقاً همان چیزی است که می خواهید به اشتراک بگذارید.

در اینجا طرحی برای تولید یک برنامه موثر در رسانه های اجتماعی ارائه شده است:

1. حضور رسانه های اجتماعی فعلی.

دقیقاً حساب های موجود در سایت های شبکه های اجتماعی را که در حال حاضر دارید بررسی کنید و اینکه مواد موجود در آنها دقیقاً چیست. آیا خصوصیات اجتماعی وجود دارد که کاملاً بی اثر شده باشد؟

2. انواع مواد

درک دقیق اینکه از چه موادی برای ارتقا شرکت خود استفاده خواهید کرد ، نکته مهمی در برنامه ریزی تلاش های شما است. مواد برتر باید برای خدمات و اقلام شما مناسب و جذاب باشند. در مورد هزینه هایی که می توانید با تولید محتوا فعال کنید عملی باشید.

3. ابزار ردیابی

برنامه Analytics ابزاری مورد نیاز برای هر پروژه بازاریابی شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد نتایج فعالیت خود را تعریف کنید. مدتی را به تحقیق و مطالعه بهترین ابزارهای ردیابی برای سبک خود اختصاص دهید. بستری که انتخاب می کنید به شما بستگی دارد ، به سادگی نیازهای سازمان خود را بخاطر داشته باشید.

4. کانال های نگران کننده نیازی به پذیرش همه سایت های شبکه های اجتماعی موجود نیست. به جمعیتی که می خواهید دسترسی پیدا کنید و انواع محتوایی که می توانید تولید کنید را رتبه بندی کنید. این امر به انتخاب تعدادی از سیستم عامل ها برای محصول استراتژی شما کمک می کند. اهداف فرعی خود را برای هر یک ، نتایجی که می خواهید بدست آورید و معیارهایی را که برای پیگیری نتایج و تعیین موفقیت استفاده می کنید ، تعیین کنید.

5. اقدامات

فعالیت آینده خود را برای هر یک از سیستم عامل های انتخاب شده مشخص کنید. علاوه بر ارسال مطالب شما ، سیستم عامل های وب اجتماعی به شما امکان می دهند به طور مستقیم با مشتریان ، محله ها و مبتکران در بازار خود تعامل داشته باشید. به نگرانی ها پاسخ دهید ، دیدگاه خود را فاش کنید و درباره پست های مناسب نظر دهید تا صلاحیت و قابلیت اطمینان خود را نشان دهید.

6. ترتیب

با توجه به اینکه تعداد زیادی پست می تواند کاربران را عصبانی کند ، دفعات فعالیت اجتماعی خود را آماده کنید. هنگام تنظیم اقدامات خود ، هدف آن است که کاربران را مطلع کرده و بیش از حد درگیر آنها نشوید. نکته اصلی این است که پست های بازاریابی باید با پست های آموزنده و سرگرم کننده چرخانده شوند.

7. زمان

منطقی باشید؛ بازاریابی اجتماعی طولانی. در تلاش برای انجام کاملترین پروژه بازاریابی وب سایت اجتماعی خود ، می توانید ساعت ها در سایت های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید. اگر تعداد ساعت های هفته را برای پیاده سازی و حفظ این استراتژی تعیین کنید ، می توانید از آن جلوگیری کنید. ممکن است بخواهید برخی از نقاط عطف را در برنامه خود بگنجانید. هنگام نظارت بر توسعه ، این توانایی را خواهید داشت که دقیقاً چه چیزی عالی کار می کند و چه مواردی را باید بهبود ببخشید تا رسانه های اجتماعی به ابزار بازاریابی بسیار بهتری برای سازمان خود تبدیل شوند. بفرمایید! افکار ما در مورد بهترین راه ها برای انتخاب بهترین کانال بازاریابی اجتماعی برای سازمان شما با چک لیست راه های برنامه ریزی آن. انتخاب شما هرچه باشد ، ایده خوبی است که سکویی را انتخاب کنید که به شما کمک کند اهداف شرکت خود را محقق کنید و ارزش سازمان خود را نشان دهید.

مهم است که وب سایت ها را بخاطر بسپارید مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و اینستاگرام ، آنها در واقع ابزار محبوب شبکه های اجتماعی برای میلیون ها مشتاق بازاریابی اینترنتی شده اند. نگرانی این است که چگونه بهترین بستر رسانه های اجتماعی را برای شرکت خود انتخاب می کنید؟ در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه انتخاب صحیح سیستم رسانه های اجتماعی برای خدمات شما آورده شده است. اگر هر روز فقط یک ساعت اضافی برای شبکه های اجتماعی دارید ، مراقب باشید دسترسی خود را به یک یا دو شبکه اجتماعی که تأثیرگذار است محدود کنید. در تلاش برای انجام کاملترین پروژه بازاریابی اجتماعی خود ، می توانید ساعت ها در سایت های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا