دنیای وب

نحوه نوشتن خلاصه آژانس بازاریابی

دفعه بعد که باید آژانس بازاریابی خود را از پروژه تجاری که می خواهید انجام دهید مطلع کنید ، شاید بخواهید ساختار زیر را در نظر بگیرید. من سالهاست که از این موضوع استفاده می کنم ، و به طور کلی توسط آژانس ها دریافت می شود زیرا درک کاملی از کارهایی که برای شما انجام می دهند به آنها می دهد.

خلاصه آژانس خوب به بخش های بعدی تقسیم می شود.

نگرش

شما حالا کجا هستید؟ این می تواند یک مرور کلی از وضعیت تجاری و وضعیت فعلی بازاریابی باشد. این ممکن است شامل گردش مالی شرکت ، سهم بازار ، روند ، دسترسی به بازار از نظر جغرافیایی و برنامه های کاربردی ، پروفایل های مشتری معمولی ، کمپین ها و نتایج بازاریابی گذشته ، آگاهی از برند و احتمالاً تجزیه و تحلیل SWOT باشد تا در صورت بروز مشکلات داخلی و خارجی شرکت با مشکل مواجه شود.

اهداف بازاریابی

کجا میخواهی بروی؟ با شروع یا تکمیل این فعالیت بازاریابی ، چه موقعیت جدید را هدف قرار می دهید؟ توضیحی در مورد اهداف سازمانها و اهداف ماركوم.

استراتژی بازاریابی

توضیح دهید که چگونه شرکت قصد دارد به معنای گسترده ای به اهداف خود برسد و سایر عناصر ترکیب بازاریابی را که بخشی از آن استراتژی هستند ، در بر بگیرد. این به آژانس در توسعه و ادغام رویکرد ارتباطات بازاریابی به بازار کمک خواهد کرد.

تاکتیک های بازاریابی

جزئیات عناصر تاکتیکی که در حال حاضر یا به عنوان بخشی از استراتژی فوق برنامه ریزی شده اند ، در اینجا آورده شده است. به عنوان مثال ، یک استراتژی بازاریابی ممکن است به استفاده از روابط عمومی یا نمایشگاه و دلیل پشتیبانی از این فعالیتهای استراتژیک اشاره داشته باشد ، اما در اینجا می توان جزئیات بیشتری از فعالیت واقعی روابط عمومی که انجام شده یا نمایشگاههای خاص استفاده شده و چرا آنها به عنوان مناسب برای این استراتژی انتخاب شده است ، ارائه کرد.

بازار هدف

همچنین مشخصات مخاطب مورد نظر را نیز تعریف کنید. چرا آنها محصول / خدمات شما را خریداری می کنند ، مشکلاتی که باید حل شود چیست ، پیامدهای مالی این مشکلات بر مشتری هدف چیست ، چرا پیشنهاد شما نیازهای آنها را برآورده می کند و چگونه می تواند از هر کس دیگری بهتر باشد؟

سرمایه، پایتخت

بودجه و هرگونه جریمه ای را برای هزینه های اضافی شرح دهید.

دقایق

برنامه و هر مهلت نظیر نمایشگاهی که نتایج این خلاصه مورد نیاز است.

(زنان

چه کسی در فرایند تصمیم گیری نقش دارد و نقش آنها چیست؟ اگر سؤال دیگری دارند ، با آژانس تماس بگیرد؟ آژانس با چه کسی گزارش می کند؟

اندازه گیری

عملکرد چگونه ارزیابی می شود؟

SOSTT + 4M – این رویکرد برای تهیه سند مختصر ، ساده و به راحتی قابل یادآوری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا