دنیای وب

نحوه نوشتن یک طرح تجاری

طرح کسب و کار به عنوان یک نقشه راه برای صاحب مشاغل کوچک عمل می کند. این یک سند جامع است که اطلاعات مربوط به تجارت را ارائه می دهد. این امر به اطلاعاتی در مورد نحوه مدیریت پول و افراد نیاز دارد. این شامل تبلیغ و بازاریابی خواهد بود. و با نوشتن طرحی مانند این معادل نوشتن طولانی ، بسیاری از برنامه ها می توانند صفحات بیشتری نسبت به روزنامه محلی شما داشته باشند. این نوع نوشتن طولانی زمانی لازم نیست که کسی بتواند با بودجه محدود در چند ساعت آنلاین را شروع کند. به طور سنتی ، یک طرح تجاری یکی از م componentلفه های اصلی یک کارآفرین برای بدست آوردن بودجه مناسب برای شروع کار خود بوده است. کارآفرین طرحی را با تمام تجزیه و تحلیل ها ایجاد کرده و به سرمایه گذار ارائه می دهد.

در صورت منطقی بودن برنامه ، سرمایه گذار تصمیم می گیرد بودجه کسب و کار را تأمین کند. با شروع آنلاین ، یک کارآفرین می تواند تجارت خود را با تغییر جیب تأمین کند. اما آیا این مانع استفاده از طرح تجاری است؟ خیر ، عاقلانه است که کارآفرینان یک طرح تجاری بنویسند. این طرح لازم نیست به اندازه روزهای گذشته جامع باشد ، اما همچنان باید به عنوان یک نقشه راه برای دستیابی به اهداف تعیین شده عمل کند. هنگام شروع تجارت اینترنتی بسیاری از افراد شکست می خورند و دلیل شکست آنها این است که تمرکز خود را از دست می دهند.

بدون تمرکز ، کار فراموش می شود. اگر احساس کنید چیزی بی ارزش است برای شما آسان است که از آن غفلت کنید. اگر مبلغ 35000 دلار حق رای دادن بپردازید ، تمام تلاش خود را برای کمک به رشد تجارت انجام می دهید. متأسفانه ، بسیاری از کارآفرینان آنلاین اجازه خواهند داد که تجارتشان از بین برود ، زیرا آنها سرمایه زیادی سرمایه گذاری نکرده اند. صرف نظر از اینکه شما 20 دلار یا 20000 دلار پرداخت کرده اید ، شرکت شما باید اهداف دقیق رشد را داشته باشد. نوشتن یک طرح تجاری کوتاه و ساده ، کسب و کار شما را در مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده قرار می دهد. روش نوشتن یک طرح استفاده از روش KISS (Keep It Simple Stupid) است. برای نشان دادن مأموریت یک یا دو جمله بنویسید. در مورد مدل تجارت و فعالیت یک یا دو جمله بنویسید. سپس با چند جمله در مورد چگونگی رشد تجارت پیگیری کنید. در اینجا یک الگوی ساده در مورد نحوه نوشتن یک طرح تجاری آورده شده است ، و پس از هر سه ماه از سال آن را بررسی کنید. پس از بررسی برنامه کسب و کار خود ، می توانید اهداف حساس به زمان را اضافه کنید تا در طول سال انجام شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا