دنیای وب

نشانه گذاری های اجتماعی برای شبکه آژانس های بیمه

بیایید با یک تعریف ساده از نشانه های اجتماعی شروع کنیم ، سپس بحث خواهیم کرد که چگونه می تواند از این عناصر در برنامه های بازاریابی اینترنتی برای آژانس بیمه خود استفاده کند.. نشانک های اجتماعی به کاربران اینترنت (و آژانس های بیمه) اجازه می دهد تا منابع اینترنتی ، مشابه با مارک کردن صفحات در یک کتاب را برای استفاده در روزهای بعدی سازماندهی ، ذخیره و مدیریت کنند. برخلاف نشانک های قدیمی و مانند همه موارد موجود در اینترنت ، این بوکمارک ها به راحتی قابل اشتراک و توزیع هستند. توضیحات را می توان به بوکمارک ها اضافه کرد ، بنابراین کاربران می توانند بدون نیاز به بارگیری ، محتوای (از توضیحات کوتاه) را مشاهده کنند. این توضیحات می تواند شامل صداها (خوب یا بد) ، نظرات یا برچسب ها (ابرداده) باشد. در مورد برچسب ها از نظر کلمات کلیدی و عبارت های کوتاه مرتبط با آن فکر کنید که برای مخاطبان هدف شما مهم هستند

استفاده کنید

کاربران نشانک های اجتماعی می توانند لینک های صفحه وب را که می خواهند به اشتراک بگذارند ذخیره کنند. معمولاً این پیوندها عمومی هستند و با استفاده از موتور جستجو می توانند به صورت زمانی به صورت دسته بندی یا برچسب نمایش داده شوند. نشانک های اجتماعی شبیه به برخی از عناصر راه حل های همکاری ناهمزمان هستند ، که به کاربران امکان می دهد موضوعات را مطابق با طبقه بندی یا پروژه و غیره به اشتراک بگذارند. سیستم های همکاری به کاربران امکان می دهند در یک فید اطلاعات مشترک شوند ، که بسیار شبیه به خدمات نشانه گذاری اجتماعی است که فید های وب را برای لیست های نشانک ها و لیست هایی که توسط برچسب ها تهیه شده اند ، فراهم می کنند. می توان گفت نشانه های اجتماعی نوعی همکاری ساده ناهمزمان است. عملکردها و اشتراکها به کاربران امکان می دهد در هنگام ذخیره ، درمورد نشانک های جدید اطلاعات کسب کنند ، توسط سایر کاربران به اشتراک بگذارید و آنها را برچسب گذاری کنید. همکاری و مدیریت این علائم ممکن است به عنوان “folksonomy” خوانده شود.

زبان شناسی چیست

Folksonomy یک سیستم رتبه بندی است که برای مدیریت برچسب ها برای طبقه بندی محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد شده است. مؤسسات بیمه می توانند از نظر ابرداده ، برچسب های استفاده شده در وب سایت سازمان بیمه خود و علائم انصراف که می توانند در وبلاگ آژانس بیمه خود استفاده کنند ، به علم زندگی بیاندیشند. به عبارت ساده تر ، برچسب زدن به کاربران امکان می دهد تا اطلاعات را به صورت دسته بندی دسته بندی و پیدا کنند. به عنوان مثال ، وبلاگ ها اغلب شامل برچسب ها و برچسب های مربوط به آنها به عنوان راهی برای کمک به تجسم برچسب ها در زبانشناسی هستند. فولکسونومی همچنین از جهات دیگری به ما کمک می کند. عامل انسانی یک ویژگی ذاتی از بوک مارک های اجتماعی است و به کاربران این امکان را می دهد تا ارتباط را با محتوا تعیین کنند نه اینکه برای روبات های موتور جستجو که همان فرایند را خودکار می کنند ، تعیین کنند. با اشتراک گذاری ، برچسب زدن ، رای گیری و توصیف محتوا ، کاربران می توانند تعیین کنند که آیا این محتوا واقعاً برای نیازهای آنها صدق می کند ، یا خطای رایانه یا رتبه بندی اشتباه می تواند از فرمول حذف شود.

محبوب ترین سایت ها

بهترین سایتهای نشانک اجتماعی با رتبه eBizMBA (بازدید کننده در هر ماه):

  1. توییتر: 200،000،000 بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد ، الکسا در رتبه 9 قرار دارد.
  2. digg: ​​25،100،000 بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد – رتبه Alexa 139.
  3. StumbleUpon: 17،500،000 بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد – رتبه Alexa Alexa 112.
  4. reddit: 16،000،000 بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد – رتبه بندی الکسا 135.
  5. خوشمزه: 5،500،000 بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد – رتبه الکسا 342.

موارد دیگر شامل tweetmeme ، FARK ، Slashdot ، Friendfeed ، کلیپ مارک ها ، newsvine و diigo است.

استفاده عملی از آژانس بازاریابی و بیمه آنلاین

چرا باید تجارت شما به شاخص های اجتماعی علاقمند باشد؟ نشانک های اجتماعی فرصت های بازاریابی آنلاین زیادی را برای شرکت ها ارائه می دهند:

  1. محتوای خود را سازماندهی و توزیع کنید
  2. ترافیک را به وب سایت آژانس بیمه خود هدایت کنید
  3. این حضور آنلاین شما را بهبود می بخشد
  4. سئو آژانس بیمه را بهبود می بخشد
  5. محبوبیت پیوندهای ورودی (بک لینک) را بهبود می بخشد

نتیجه

همانطور که مهمترین ابتکارات بازاریابی اینترنتی را برای آژانس خود در نظر می گیرید ، ممکن است در لیست کارهایی که باید انجام شود از جمله ایجاد و نگهداری وب 2.0 ، وبلاگ ها ، نشر الکترونیکی ، بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی رسانه های اجتماعی (اولویت بندی ، فیس بوک ، اولویت های بالاتر) وجود داشته باشد. یوتیوب ، توییتر). با این حال ، هنگام در نظر گرفتن یک ابتکار بازاریابی رسانه های اجتماعی ، افزودن نشانک های اجتماعی به عنوان یک جزء دیگر از برنامه های بازاریابی آنلاین آژانس شما سریع و آسان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا