دنیای وب

همه شما باید برای بهبود موتورهای جستجو بدانید

در دنیای سئو تغییرات زیادی تغییر کرده است ، با این حال برخی از اصول همچنان یکسان است. خوب ، برای طراحی یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ، مهم است که پایه و اساس محکمی برای ساختن آن داشته باشید.

به عنوان مثال ، از نظر تاریخی ، کلمات کلیدی تنها هدف از برچسب های ارگانیک بوده اند. امروز اینگونه نیست. با این حال ، کلمات کلیدی مهمترین بخش از هر برنامه بهینه سازی موتور جستجو است. با جستجوی فراتر از آب SEO آنها ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی چیزهای زیادی در مورد کاربران و دلیل جستجو برای ما می گوید.

در اینجا چند فناوری همیشه سبز وجود دارد که باید بخشی از استراتژی های بازاریابی آنلاین باشند:

هر چیزی را که سایت شما را کند می کند حذف کنید

سایت دانلود کند تأثیر منفی در رتبه بندی کلی سایت دارد. دلیل این است که تجربه کاربر کاملاً از بین رفته است. کاربران بندرت بیش از 3 ثانیه برای بارگذاری کل وب سایت منتظر می مانند. وب سایت کند می تواند برای کاربران و برچسب ها مضر باشد. خوب ، هر چیزی را در سایت خود مانند گرافیک های سنگین یا فیلم هایی که زمان بارگیری را کند می کند حذف کنید.

پیوند فقط به مطالب مرتبط

لینک دادن به صفحات مرتبط برای سایت شما مناسب است. اطمینان حاصل کنید که این صفحات از مراتب بالاتری برخوردارند که بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد. خوب ، این پیوند افراد را از صفحه شما خارج نمی کند. پیوندهای خود را با دقت شناسایی کنید.

ابتدا برای انسانها بنویسید

محتوا قدرتمند است – هم برای اهداف جستجوگرها و هم برای جلب بازدید کنندگان به وب سایت شما. اطمینان حاصل کنید که فقط با SEO در ذهن خود ننویسید. محتوا جذابیت خود را از دست می دهد ، و خوانندگان نمی توانند با آنچه می خواهید بگویید ارتباط برقرار کنند. حتماً ابتدا برای خوانندگان خود بنویسید.

سایتهای قابل اعتماد برای پیوند دادن به شما

ایجاد یک کوکی برای وب سایت های معتبر در سراسر اینترنت که به وب سایت شما پیوند دارند. این امر به ایجاد اقتدار وب سایت شما نیز کمک می کند و اطمینان می یابد که رتبه شما افزایش می یابد.

تجزیه و تحلیل وب را در جای مناسب قرار دهید

بدون راهی برای سنجش موفقیت شما ، هر استراتژی بازاریابی شکست خواهد خورد. سپس مطمئن شوید که قبل از شروع تلاشهای SEO خود ، آنالیز وب خود را دارید.

فراداده نیز مهم است

ابرداده به خوبی طراحی شده می تواند به وب سایت شما کمک کند زیرا افرادی که جستجو می کنند حتی قبل از باز کردن لینک از ابرداده اطلاعاتی را که در سایت شما دارند دریافت می کنند. بنابراین برای هر یک از پیوندهای موجود در صفحه وب ، توضیحات شناسایی منحصر به فردی ایجاد کنید.

فقط URL های خوانده شده و معنی دار را مشاهده کنید

درک URL های کوتاهی که کل هدف صفحه را توصیف می کند و اطلاعات کافی برای موتورهای جستجو در هنگام خزیدن وب سایت شما نیز آسان است ، بسیار آسان است.

با سایت های اجتماعی شتاب ایجاد کنید

با بهینه سازی موتور جستجو ، شما نمی توانید پتانسیل رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. همیشه استراتژی رسانه های اجتماعی را در استراتژی SEO خود بگنجانید.

مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما حاوی مطالب منحصر به فرد ، تصاویر پاک و کلمات کلیدی صحیح گنجانده شده است – قطعاً این به تمام تلاش های سئو کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا