ساختمان و مسکن

ویلا خانوادگی لوکس در نزدیکی لورته د مار – ویلا شب

Lloret de Mar یک شهر ساحلی مدیترانه ای است که در قسمت جنوبی Costa Brava ، اسپانیا واقع شده است. این شهر ساحلی کوچک به دلیل داشتن آبهای آبی روشن ، قلعه ای واقع در بالای تپه و کوه های اطراف شهر مشهور است. اگر می خواهید از شلوغی و شلوغی بارسلونا پرهیز کنید ، برای تعطیلات عالی با خانواده یا دوستان خود به Lloret de Mar بروید. Lloret de Mar فعالیت های زیادی را برای بازدید کنندگان از جمله ساحل ، گشت و گذار و فعالیت های شبانه در خارج از کشور ارائه می دهد. استراحتگاه های محبوب زیادی وجود دارد و پرتحرک ترین نقطه تعطیلات در سواحل اسپانیا به حساب می آید.

ویلای ویلا یک ویلای لوکس نزدیک به Lloret de Mar است. این ویلا کلیه وسایلی را که می خواهید برای تعطیلات در کنار دوستان یا خانواده خود داشته باشید فراهم می کند. این ویلا دارای استخر اختصاصی با چشم انداز خیره کننده دریا و حریم خصوصی کامل است.

ویلا شامل دو واحد مسکونی کامل است. اگر با دو یا چند خانواده وارد شوید ، هر طبقه یک ورودی جداگانه مناسب دارد.

طبقه فوقانی دارای یک اتاق نشیمن زیبا با شومینه ، آشپزخانه اوپن و دسترسی مستقیم به بالکن بزرگ با چشم انداز دریا خیره کننده است. در این طبقه یک اتاق خواب با یک تخت دونفره ، یک کمد مجهز و یک اتاق خواب دیگر با دو تخت یک نفره قرار دارد. دو حمام با دوش ، توالت و سایر امکانات وجود دارد. دو طبقه توسط یک پله خارجی وصل شده اند.

زیرزمین مدرن مبله است. یک درب کشویی بلند و یک آشپزخانه باز وجود دارد. در زیرزمین سه اتاق خواب وجود دارد. یک اتاق خواب دارای یک تخت دونفره و دسترسی مستقیم به تراس ، استخر و حمام اختصاصی با وان ، حمام جداگانه و توالت است. دو اتاق خواب اضافی نیز وجود دارد که مجهز به یک تخت تختخواب سفری و دیگری دیگری دارای دو تخت یک نفره است. ویلا همچنین Wi-Fi را ارائه می دهد.

مطمئناً از منظره خیره کننده دریای مدیترانه از استخر بزرگ لذت خواهید برد. یک میز بزرگ در بیرون با صندلی حداقل 10 نفر در نزدیکی کوره وجود دارد که در آن می توانید از یک غذای خوشمزه لذت ببرید. در تراس آفتابگردان وجود دارد که می توانید خورشید را خیس کنید و از نورپردازی بیرون لذت ببرید.

دو پارکینگ وجود دارد که حصار برقی احاطه شده اند. ویلا در یک تپه واقع شده است ، بنابراین بهتر است تاکسی اجاره کنید یا با ماشین به ویلا بروید. یک شهر کوچک در نزدیکی ویلا با نام Serra Brava وجود دارد که می توانید وسایل اصلی آن را از یک سوپر مارکت کوچک خریداری کنید. Serra Brava بین Lloret de Mar و Tossa de Mar قرار دارد. شما به راحتی می توانید به این مقصد محبوب توریستی در Costa Brava برسید و برای استراحت به ویلا برگردید. جیرونا نیز 30 کیلومتر با هتل فاصله دارد و بارسلونا با ویلا یک ساعته با ماشین فاصله دارد.

در این ویلا مجلل می توانید از سبک مدیترانه ای و داخلی مدیترانه ای استفاده کنید. این ویلا تنها 3 کیلومتر با ساحل Pebble ، 15 کیلومتر شن در پاتارا و 20 کیلومتر با سایت باستانی زانتوس فاصله دارد. بنابراین ، بسیاری از کارها وجود دارد که می توانید در حالی که از تعطیلات خنک و آرام در ویلا لذت می برید ، تماشا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا