دنیای وب

ویژگی ها و مهارت های پیشگامان اینترنتی موفق

ویژگی ها و مهارت های خاصی وجود دارد که بسیاری از کارآفرینان موفق اینترنت از آنها استفاده می کنند. برخی دیگر از موارد ذکر شده در این مقاله ممکن است ساده به نظر برسند ، اما اهمیت آنها را فراموش نکنید.

شما ممکن است شخصاً در همه زمینه ها قدرتمند نباشید ، اما می توانید همچنان پایدار بمانید تا بتوانید وظایف مورد نیاز خود را به شخصی در تیم خود محول کنید.

  • ارتباط دهنده خوب چه با ایمیل ، وب سایت ، ICQ ، انجمن های تحت وب یا هر چیز دیگری ارتباط برقرار کنید ، شما (یا شخص دیگری در سازمان خود) باید مهارت های ارتباطی خوبی – خصوصاً مهارت نوشتن خوب – را نشان دهید. متأسفانه ، بسیاری از اتصالات اینترنتی در این زمینه بسیار ضعیف هستند. من نمی گویم که این مهم است ، بلکه برای نشان دادن زمینه ای برای پیشرفت است که می توانیم با مراقبت از آن بهره مند شویم. از آنجایی که همه ما انسان و مستعد خطا هستیم ، ممکن است ارتباطاتمان بی عیب و نقص نباشد ، اما هرچه واضح تر و دقیق تر پیام خود را – با خطاهای کمتری در املا ، علائم نگارشی و گرامر – برقرار کنیم ، احتمال درک پیام پیام خود و انجام اقدامات لازم بیشتر خواهد بود و تصویر حرفه ای تری خواهیم داشت. ما آن را نشان خواهیم داد. با این حال ، این بدان معنا نیست که ما باید سعی کنیم افراد با زبان پیچیده را ترغیب کنیم. تحقیقات نشان داده است که زبان شفاف و ساده از زبان پیچیده برتری دارد.
  • ریسک محاسبه شده کارآفرینان واقعی لزوما قماربازهای بی پروا یا خطرناک نیستند ، اما آنها تمایل دارند پس از تأمل و برنامه ریزی دقیق (و در نتیجه کاهش ریسک) ، ریسک های دقیق محاسبه شده را انجام دهند. این بهتر از قد کشیدن و ابتلا به “فلج تحلیل” و اتلاف وقت ارزشمند برای تجزیه و تحلیل چیزها است.
  • چیزی فراتر از یک کارمند تا یک رویاپرداز داشتن آرزوها و آرزوها برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق چیز خوبی است. مسئله این است که خواب دیدن بسیار آسان تر از آستین بالا زدن و مشغول تحقق این رویاها است. تنها در مواقعی که بیش از رویای خود عمل می کنیم موفق خواهیم شد.
  • پشتکار وقتی می دیدم که چگونه پروژه های جدید بصورت آنلاین می آیند و می روند ، و دیگران (از جمله خود من) می آیند و می روند و رشد می کنند ، من متوجه شدم که پشتکار یکی از م missingلفه های اصلی گمشده در بسیاری از پروژه های شکست خورده است. بعضی از آنها در شرف موفقیت هستند که کنار می کشند!
  • با احتیاط خوش بینانه و نه چشم انداز منفی نسبت به زندگی (که در نهایت به مشتری و مشتری بالقوه منتقل خواهد شد) کارآفرینان موفق معمولاً تمایل به نگرش “می توانند” داشته باشند ، این فرصت را فقط در جایی می بینند که دیگران مشکلات را می بینند.
  • کارآفرینان هدف گرا از تعیین و دستیابی به اهداف مرتبط با تجارت رضایت زیادی می برند. این تعجب آور نیست ، زیرا همه انسانها به طور طبیعی تمایل دارند که از دستاوردهای خود احساس خوبی داشته باشند.
  • کارآفرینان مشتری مدار معمولاً دوام ندارند ، اما کسانی که در درک و ارضای خواسته ها ، نیازها و روند خرید مشتریان خود متمرکز هستند ، تمایل به پیشرفت دارند.
  • اشتیاق برای تجارت فقط ناشی از اشتیاق به امرار معاش نیست. آنها معمولاً چنان علاقه ای در زمینه کاری خود دارند که بندرت به نظر می رسد تجارت برای آنها باشد. این به آنها کمک می کند ساعتهای زیادی را که برای راه اندازی و اداره یک کسب و کار نیاز است ، صرف کنند.
  • موارد انعطاف پذیر به ویژه در فضای آنلاین به سرعت تغییر می کنند. یک کارآفرین موفق مایل است بر اشتباهات غلبه کند ، با چالش های جدید روبرو شود و خود را با تغییر وفق دهد. انجام چنین کاری می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.
  • به قول معروف: “همه چیز بازاریابی است” در بازاریابی در تجارت تبحر دارد. اگر دنیا این را نمی داند ، دنیا نمی تواند راهی برای ورود به درب شما برای خرید “تله موش بهتر” داشته باشد و نخواهد کرد. صرف نظر از تجارت شما ، بازاریابی ابزاری است که برای ارائه راه حل هایی که محصولات و خدمات شما به بقیه جهان ارائه می دهند استفاده می شود.

همانطور که مروج افسانه ای P.T.Barnum گفت: “بدون بروزرسانی ، اتفاق وحشتناکی رخ می دهد – هیچ چیز!”

مانند هر مهارت دیگری ، بازاریابی شما می تواند از طریق افزایش دانش و تمرین بهبود یابد. در گسترش دانش بازاریابی خود سرمایه گذاری کنید. انجام این کار می تواند در طول زندگی کارآفرینی شما به خوبی خدمت کند. بنجامین فرانکلین به خوبی اظهار داشت: “سرمایه گذاری در دانش همیشه به نفع من است.”

البته ، بسیاری از مهارت ها و ویژگی های دیگر وجود دارد که کارآفرینان اینترنتی موفق ، اما لیست بالا بسیاری از مهمترین آنها را پوشش می دهد. همچنین ممکن است به شما کمک کند به عنوان یک کارآفرین اینترنتی موفق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا