دنیای وب

چرا برخی از شرکت های کوچک و متوسط ​​از ایده دیجیتالی شدن بیگانه اند؟

تأثیر اینترنت بر شرکت ها هیچ توضیحی نمی خواهد. این شرکت افق های جدیدی را برای شرکت ها باز کرده است و این امکان را می دهد تا به تعداد بیشماری آنلاین در سراسر جهان برسند. با این حال ، بسیاری از مشاغل کوچک به دلیل سوء تفاهم از دیجیتالی شدن جلوگیری می کنند.

در اینجا اسطوره هایی وجود دارد که مانع از تبدیل شدن بعضی از SME ها به دیجیتال می شود:

1. رقمی سازی نوآوری است که به زودی محو می شود.

2. رقمی سازی یک امر گران قیمت است که برای مارک های اصلی مناسب است.

3. شرکت های کوچک نیازی به دیجیتالی شدن ندارند.

4- رقمی سازی بسیار پیچیده است. ما به یک فرایند ساده نیاز داریم.

5- فاقد منابع هستیم.

6. ما نیازهای مشتریان جوان فن آوری را برآورده نمی کنیم.

اینها برخی از اسطوره ها هستند که در راه تحول دیجیتالی قرار دارند و از این رو شرکت های معدودی مانع از پتانسیل دیجیتالی شدن در ایجاد ارزش تجاری بلند مدت می شوند.

حقایق در مورد دیجیتالی شدن:

1. دیجیتالیسم قطعاً یک مضراب نیست و همه دردها را در زمان کنونی نگه می دارد.

2. رقمی سازی آنقدر که فکر می کنید گران نیست. در واقع مقرون به صرفه است.

3. دیجیتالیزاسیون فقط توسط مارک های اصلی قابل اجرا نیست. شرکت های کوچک و متوسط ​​به همان اندازه از مزایای جهانی شدن از طریق دیجیتالی شدن بهره می برند.

4- شركتهاي كوچك نياز به ديجيتال كردن خود دارند ، مانند بازيگران غول صنعتي. اینترنت مملو از داستانهایی است که چگونه مشاغل کوچک خود را از طریق دیجیتالی شدن تغییر می دهند.

5. دیجیتالیزاسیون روشی ساده و خلاقانه برای ساده سازی هر مشاغل – بزرگ یا کوچک است. این باعث صرفه جویی در وقت و پول شما می شود.

6. دیجیتالی شدن فقط برای تأمین نیازهای نسل جوان مشتریان در نظر گرفته نشده است. سکته مغزی ایجاد دیجیتال برای جوان و پیر است.

افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند در هر گوشه و گوشه ای از جهان ، شرکت های بیشتری را برای تبدیل به دیجیتال تحریک می کند. فناوری مبتنی بر ابر ، ناوبری در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل داده ها ، اینترنت اشیاء (IoT) و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به SMB ها کمک می کند تا در دیجیتالی کردن مشاغل خود بسیار کمک کنند. در نتیجه ، با توجه به سناریوی فعلی جهانی ، منطقی نیست که به قدرت تحول دیجیتال توجه نکنید زیرا با ارائه فرصت های شگفت انگیز شغلی برای بی شماری از شرکت های کوچک و متوسط ​​، تحولات مثبتی را برانگیخته است.

چگونه دیجیتالی شدن کمک می کند SMEs؟

1. فرصت ها را برای افزایش تعداد مشتریان بالقوه در فضای دیجیتال افزایش می دهد.

2. این تجربه کاربر بی عیب و نقص را برای مشتریان بالقوه در سراسر جهان فراهم می کند.

3. به شرکتها کمک می کند تا با ایجاد یک رابطه عاطفی ، رابطه بلند مدت با مشتریان جهانی برقرار کنند.

4- این شرکتها با ارائه تصویر جامع از بازار هدف با کمک تجزیه و تحلیل داده ها ، نیازهای مشتری را برآورده می کند.

راه پیش رو: پشت سر نگذارید

مصرف کنندگان در قرن بیست و یکم انتظار دارند که هر شرکت کوچک و بزرگ یک تجربه دیجیتالی یکپارچه را برای آنها فراهم کند و عدم تحقق انتظارات مصرف کننده ممکن است باعث بروز فاجعه شرکتی شود. رقمی سازی مزایای متعددی را برای شرکت ها ارائه می دهد – از فرصت های جدید بازاریابی گرفته تا افزایش بهره وری و بهره وری و همچنین شما را قادر می سازد تا عملیات تجاری ناخواسته و دست و پا گیر را از بین ببرید. از این رو ، SME ها باید با پریدن به عصر دیجیتال ، از منطقه راحتی خود خارج شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا