دنیای وب

چرا شرکتهای کوچک و متوسط ​​از بازاریابی سنتی فاصله می گیرند؟

اینترنت طی پنج تا ده سال گذشته تغییرات بسیاری را به همراه آورده است و هیچ چیز بیشتر از معرفی Google AdWords و AdSense اتفاق نیفتاده است. این مفاهیم جدید مهم بودند زیرا آنها به طور ناگهانی راهی برای كنترل اینترنت به راحتی و به طور مؤثر معرفی كردند. اصولی که توسط این روش ها وضع شده است ، باعث می شود تا از فروشندگان و تبلیغات کمیسیون برای ارجاع محصولات به کل صنعت به نام بازاریابی اینترنتی درآمد حاصل شود.

صنعت بازاریابی اینترنتی هنوز در مراحل ابتدایی بسیار زیاد است ، اما مسیر آن فراتر از وقایع فاجعه بار در Bubble.com پخته شده است و یک راه جدید جالب برای بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود را نشان داده است. چرا شرکتهای کوچک و متوسط ​​از تکنیک های سنتی بازاریابی فاصله می گیرند. خوب بیایید ابتدا برخی از روشهای سنتی که امروزه توسط SMEs در سراسر جهان استفاده می شود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

1. پست الکترونیکی. Mailshot حدود دهها سال است که ستون فقرات هر مشاغلی را که به دنبال مشتریان جدید است ، تشکیل داده است. شکی نیست که یک لیست کوتاه و کاملاً گرد از خریداران بالقوه با پیگیری های خوب به ناچار منجر به فروش ، در دسترس بودن محصول مناسب ، هزینه مناسب و پشتیبانی / پشتیبان و غیره خواهد شد. اما انواع مختلفی وجود دارد ، و اندازه آن معمولاً بسیار زیاد است ، و هیچ پیگیری و یا یادداشتی در مورد اینکه آیا این اطلاعات در واقع به شخص مورد نظر رسیده است یا خیر ، وجود ندارد. به طور خلاصه ، هیچ تضمینی وجود ندارد و عملکرد یک دور دوم خود دوباره هزینه می کند. این را به این واقعیت اضافه كنید كه مردم از ایمیل و آگهی های خسته شده و در حال حاضر بسیار خسته و خرما هستند.

2. از راه دور از راه دور. این نتیجه از لعاب مضاعف ، بعد از زمانبندی است و اکنون حتی بانکها با برنامه های بیمه ای و موارد مشابه این کار را انجام می دهند. این یک عمل تا حدودی متنفر است ، نه تنها توسط افرادی که تماس تلفنی دریافت می کنند ، بلکه توسط افرادی که قبلاً این کار را انجام می دهند نیز انجام می شود. ادامه این نوع بازاریابی در حال پرداخت است. اما در صورت وجود خدمات مکرر تجاری یا یک دم بلند ، بهتر عمل می کند. ضرر اصلی هزینه است. افراد متصل باید محصول یا خدمات را درک کنند ، مدتی را برای آموزش و شروع به کار خوب بگذرانند و مدیریت و گزارش گیری بی پایان لیست مجدداً لازم است. در کل بیشتر بودجه برای بیشتر مشاغل کوچک است.

3. تبلیغات. این نوع ها واقعاً در دو نوع جای می گیرند ، اولین مورد تبلیغ محلی است. در یک روزنامه محلی ، دومین آگهی ملی یا در مجلات برای دوستداران قد و قامت یا موارد دیگر است. این شکل از تبلیغات تا حدودی ضربه خورده و از دست رفته است و تمام تلاش خود را انجام می دهد (همانطور که هر نماینده فروش تبلیغات به شما خواهد گفت) در یک دوره نسبتاً طولانی. نمایش دو تبلیغ بعید است با هر تبلیغ مشابه چیزی نشان داده شود. 12 هفته یا یک ماه احتمالاً خیلی بهتر خواهد بود. تبلیغات می تواند یا تولید مارپیچ یا آگاهی از برند باشد و چه چیزی می تواند برگردد زیرا فروش این نوع از تبلیغات می تواند بسیار متغیر باشد. داستانهایی از عدم فروش از بودجه های بزرگ و فروش زیاد از بودجه های نسبتاً کم وجود دارد. این عدم آگاهی ، عدم ضمانت هایی است که باعث می شود این نوع تبلیغات پرخطر باشد. این دو اشکال مهم دیگر نیز وجود دارد ، بسیار پرهزینه و وقتی کارزار تمام شد ، متوقف می شود ، مگر اینکه این روند تکرار شود. هیچ چیز دیگری از تلاش خارج نمی شود.

4. ایمیل. صحبت از ایمیل به عنوان روشی سنتی برای بازاریابی عجیب به نظر می رسد ، اما حدود بیش از 20 سال است که در محل کار وجود دارد. بیایید با آن روبرو شویم همه ما از نامه اسپم روزانه خسته شده ایم و هزینه های مربوط به تلاش برای اطمینان از این که هیچ کدام از این زباله ها به آنجا نرسند. بهشت می داند که چقدر پول برای کنترل صنعت ایمیل هزینه شده است ، اما مطمئناً میلیارد ها دلار است. اکنون مشکل این است که نامه الکترونیکی آنقدر محافظت شده است که احتمالاً به سراغ آن می روید مگر اینکه ابتدا با گیرنده صحبت کرده یا با آن تماس گرفته باشید. اگر سعی کنید ، ایمیل شما می تواند به عنوان اسپم طبقه بندی شود و شما ممکن است مسئول پیگرد قانونی باشید. هرزنامه تبدیل شده است NO-NO.

5- تماس سرد. این سخنان وحشتناک ترین فروشندگان را به ارمغان می آورد. این سرگرم کننده نیست ، مقرون به صرفه نیست و نتایج واقعاً بسیار اندک هستند. اگر SME ها به این روش بازاریابی تکیه می کردند ، این یک انتخاب واقعاً ناچیز است.

6. گروه های شبکه / باشگاه صبحانه. ظهور این نوع شبکه در سالهای اخیر شگفت آور بوده است. با کم شدن هزینه و رسیدن به شرکتهای محلی که مایل به اشتراک گذاری مخاطبین و شبکه های آنها هستند ، بدون شک تجارت ایجاد شده است. مسئله این است که به زمان وابسته است و به سلیقه فردی وابسته است.

به طور خلاصه ، گزینه های SMEs برای تولید سرب تعجب آور نیست. همانطور که یک بار هنری فورد گفت: “من می دانم که نیمی از بودجه تبلیغات من هدر می رود و تنها مشکل این است که من نیمی از آن را نمی دانم.” یک فروشنده در جاده نیز یک قبر مقدس نیست. البته کار کردن روی وصله خاص با دانش محلی می تواند معجزه کند در برخی از شرکت ها ، اما برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ممکن است یک فروشنده از 3-5 هزار پوند کارمزد اشتغال داشته باشد و درخواست دستمزدی بین 30 تا 40 هزار پوند ، اتومبیل ، به عنوان یک موبایل و لپ تاپ هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند خوب کار کند !!! با هم ، این مورد را به فروشنده خود اضافه کنید که به راحتی می تواند 4K cost در ماه هزینه کند

بیایید اول از همه به بازاریابی اینترنتی بپردازیم ، بازاریابی اینترنتی چیست؟ – بازاریابی اینترنتی ترکیبی از بسیاری از خدمات مبتنی بر وب در یک استراتژی منسجم است که با افزایش دید شما در اینترنت ، هدایت ترافیک وب به سمت رسانه های غنی / محتوای وبلاگ نویسی ، خودکار سازی روند فروش و ادغام با شبکه های اجتماعی و فناوری های نشانک گذاری ، فروش را بهبود می بخشد. فروش فقط در صورتی صورت می گیرد که بازدید کنندگان بتوانند محتوای شما را پیدا کنند. بازاریابی اینترنتی در مرحله اول بخشی است که بین محتوای شما (وب سایت / وبلاگ) قرار می گیرد و بازدید کننده بالقوه را قادر می سازد شما را پیدا کند و ثانیاً بخشی که باعث ترغیب آنها هنگام خرید شما از شما می شود. بازاریابی اینترنتی شامل عناصر مشترکی است که در زیر آورده شده است:

SEO (کلمات کلیدی ، ساختمان پیوند ، ایجاد صفحه ، بهینه سازی تصویر)

به روز رسانی های منظم (وبلاگ نویسی)

مقاله را منتشر کنید

شبکه های اجتماعی

کپی نوشتن ، صدا و فیلم (صفحات فروش)

مدیریت خط لوله (پاسخگوی autores)

مزایای بازاریابی آنلاین نسبت به تکنیک های سنتی بازاریابی چیست؟

1. کم هزینه در مقایسه با سایر بازاریابی سنتی

2. شما در بازار چشم انداز پیدا می کنید ، هیچ روش دشواری یا نامناسب فروشی وجود ندارد

3. مشتریان خود را در داخل و خارج واجد شرایط می دانند

4. به طور خودکار لیست های مظنون / چشم انداز را بسازید

5- مشتریان می توانند در هر نقطه از جهان باشند (فقط درصورتی که انواع صنعت الکترونیکی یا خاص باشد)

6. فرایند فروش می تواند به محض تنظیم ، بدون هیچ گونه مداخله انسانی به صورت خودکار انجام شود. پاسخ دهندگان مستقل اخبار / محصولات رایگان و فرصت خرید چیزی به صورت خودکار را ارائه می دهند.

7. هر زمان و یا تلاش امروز صرف شده است ، بر خلاف بازاریابی سنتی که عملیات مکرر دوباره همان هزینه را می پردازد ، تلاش فردا محاسبه و اضافه می شود.

8. اینترنت محصولات و خدمات ما را بصورت شبانه روزی ، هفت روز در هفته ، چه ما آنجا هستیم یا نه ، می فروشیم.

9- اینترنت بیمار نمی شود ، تعطیل نمی شود ، مشاجره می کند یا به ماشین ، تلفن همراه یا حقوق زیادی نیاز دارد

10. پس از راه اندازی بازاریابی آنلاین ، می تواند به مدت یک ساعت در روز به فعالیت تبدیل شود و فقط به آنچه در گذشته انجام شده است ، ادامه دهید.

11. هر شخص ذکر شده برای هر ماه تقویم 1 دلار ارزش دارد. لیستی از 12000 نفر معادل سود 12000 دلار در هر ماه خواهد بود.

بازاریابی اینترنتی برای مکان امروزی بازار مناسب تر است. 100 سال پیش ، اگر می خواستید چیزی بخرید ، به بازار رفتید که مردم چیزهایی را می فروشند. ظهور تلویزیون ها ، مجلات و رسانه ها به شرکت ها این امکان را داد که کالاهایی را به ما تحمیل کنند ، “چیزی را مشاهده کنید که در پایان خرید خواهید کرد.” اکنون با اینترنت قوانین به عقب برگشته اند و مشتری مسئولیت آن را بر عهده داشته است. امروزه خریداران با استفاده از موتورهای جستجوی آنلاین به دنبال آنچه می خواهند ، سپس بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین خریداری می کنند. از موارد فوق مشخص است که دانستن اینکه چرا سریع بازاریابی اینترنتی طی 2-3 سال آینده سریع بوده است ، وسیله اصلی برای نمایندگی محصولات و خدمات خود دشوار نیست. البته برخی از انواع صنعت برای همه جنبه های بازاریابی اینترنتی مناسب نیست ، به عنوان مثال جایی که یک کالای کالایی نیاز به عرضه دارد ، با این وجود هنوز بسیاری از مؤلفه های بسیار مرتبط وجود دارد که تقریباً با هر شرکت کوچک و متوسط ​​کار می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا