دنیای وب

چگونه برای محصول خود پاداش مقاومت ناپذیری ایجاد کنیم

هر از چند گاهی ، یک نسخه مشترک در دنیای بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی شبکه ای و بازاریابی وابسته وجود دارد. می تواند بسیار رقابتی شود. همچنین می تواند کثیف شود. شما واقعاً نمی دانید چه کسی در تلاش است سود سریع بدست آورد یا چه کسی واقعاً در ایجاد بیشترین ارزش برای مشتری خود متمرکز است. در این یادداشت ، ارزش برای بسیاری از افراد می تواند معنای کاملاً متفاوتی داشته باشد. بررسی لازم در مورد اصطلاح “ارزش” باید برای بازار مفید باشد.

یک تعریف از ارزش ، ارزش پولی چیزی است. همه مصرف کنندگان بهترین ضربه را می خواهند. این واقعاً بهترین روش برای قرار دادن آن است. بازاریاب ها باید راهی برای ارائه پیشنهادی مقاومت ناپذیر به مشتریان خود پیدا کنند. بهترین راههای طغیان مشتریان بالقوه با ارزش مفید چیست؟ یک روش محبوب برای ایجاد یک معامله برد-برد ایجاد یک بسته پاداش بسیار جذاب است.

برخی از کارآفرینان ممکن است تا آنجا پیش روند که ارزش پاداش انحصاری را تا جایی که از ارزش واقعی محصول یا خدمات تبلیغی بالاتر باشد ، انباشته کنند. چقدر فاصله دارد؟ آیا چیزی به نام پاداش بیش از حد وجود دارد؟ خوب ، بیشتر مردم فکر می کنند که هیچ محدودیتی در خوشحالی و رضایت مشتری وجود ندارد. مشتریان اکستازی وفادارترین مشتری ها هستند.

برای من هیچ چیز نمی تواند جایگزین خدمات مشتری با کیفیت و همچنین یک محصول عالی باشد. اما افزودن مشوق ها و امتیازاتی که مشتری شما از آن لذت خواهد برد اشکالی ندارد. معمولاً ملموس ترین و چشم نوازترین پاداش ها ، گجت های الکترونیکی هستند. مردم عاشق لپ تاپ ، تبلت ، محصولات اپل ، کیندلز و حتی چاقوهای استیک هستند. چرا یک خوراکی خاص اضافه نمی کنید؟ مردم عاشق هدیه دادن و دریافت فناوری مدرن هستند. این حالت برنده نهایی است.

همه صاحبان مشاغل اینترنتی توانایی افزودن موارد به پیشنهادات خود را ندارند. همه بازاریاب های آنلاین موفق وقت ندارند تا قبل از اطمینان از تحویل مناسب ، روند بررسی مشتریان و دفترها و سفارش کالاهای اضافی را طی کنند. اشکال اصلی این است که شما نمی دانید مشتری مشتری واقعی است یا خیر. آنها می توانند سعی کنند از پاداش درآمد کسب کنند و سپس برای بازپرداخت آنچه خریداری شده است درخواست کنند.

همه بازرگانان این کار را انجام می دهند. از معرفی محصولات آموزش دیجیتال لذت ببرید. برای تنظیم ، ضبط و سازماندهی ابتدا زمان لازم است. سپس می توان از آن برای ارتقا آینده استفاده کرد. نمونه هایی از محصولات بالقوه آموزش فرضی شامل Sell Well on E-bay، Video Marketing Basic یا 50 ترفند برای آموزش سگ خود می باشد. همه اینها واقعاً به طاقچه شما بستگی دارد. هدف ایجاد چیزی است که در واقع به صورت رایگان در YouTube ارائه نشده یا از طریق Google قابل دسترسی نیست. اگر این مورد است ، پس در اجاره دوره را با دقت جمع کنید و آن را واضح و مشتاقانه ارائه دهید.

اگر ایجاد یک آموزش دیجیتالی (صوتی ، تصویری ، کتاب الکترونیکی) بیش از حد فنی است و اگر I-pad خارج از بودجه بازاریابی باشد ، گزینه سوم وجود دارد. گزینه سوم وقت ، تجربه ، دانش و آموزش شماست. از تخصص شما می توان برای دستیابی به حداکثر مزایای مشتریان استفاده کرد. تماس های آموزشی یا جلسات Skype را مشاهده کنید. مدت زمان ، میزان صدا و دفعات تماس های شما کاملاً به شما و مشتری شما بستگی دارد. موضوع باید در تخصص شما باقی بماند و نکات مکالمه آماده شده فقط درصورتیکه تماس از مسیر خارج شود باید در دسترس شما باشد. اگر یک پیشنهاد جایزه از جنبه های مختلف ارزش داشته باشد ، مطمئناً چشم انداز شما فریب داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا