دنیای وب

چگونه می توان در فیس بوک تبلیغ کرد و در آن موفق شد؟

چگونه بدون هدر دادن وقت و هزینه در فیس بوک تبلیغ کنیم؟

تبلیغ کتابی است که مرتباً به آن اضافه می شود. برخی از فناوری ها وجود دارند که سال ها کار کرده اند و با توجه به مکان های جدید در حال تغییر هستند. شبکه های اجتماعی یکی از این موارد است.

فیس بوک یک وب سایت شبکه اجتماعی است که در حال حاضر میلیون ها کاربر دارد و هر روز تعداد بیشتری به آن اضافه می شوند. چه جای بسیار خوبی برای تبلیغات است! چرا؟ عضویت علاوه بر دسترسی به بسیاری از افراد ، رایگان است. علاوه بر این ، می توانید با ایجاد “صفحه فن” خود را در این سایت مستقر کنید. صفحه فن نه تنها راهی برای ایجاد نام شرکت شما بلکه راهی عالی برای برقراری ارتباط با دیگران است.

بنابراین چگونه می توان با یک صفحه فن در فیس بوک تبلیغ کرد؟ شما می توانید دیگران را “عاشق” صفحه خود کنید. می توانید دیگران را دعوت کنید یا نظر ، س questionال ، عکس یا پیشنهادی ارسال کنید که باعث شود آنها به صفحه طرفداران شما بروند و “پسندیدن” را کلیک کنند. با کلیک روی گزینه “پسندیدن” ، شخص نشان می دهد که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه دارد.

صفحه طرفداران شما فقط آغاز یادگیری نحوه تبلیغات در فیس بوک است. هنگامی که صفحه ایجاد شد و نمایه شما به اندازه کافی کامل شد ، شروع به افزودن عکس یا فیلم (در صورت وجود) از آنچه شما ارائه می دهید ، کنید. حقایق ، آمارها ، به روزرسانی ها ، اطلاعات تبلیغاتی و هر چیز دیگری را که ممکن است مربوط به شخصی باشد که درگیر آن است و فعالیت می کند ، ارائه دهید. به هر حال ، شما این گزینه را دارید که یک عکس نمایه اضافه کنید که می تواند تصویری از شما یا حتی آرم شرکت شما باشد.

برای یادگیری نحوه تبلیغات در فیس بوک چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟ اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده را که شرکت شما به طریقی یا بخشی از آنها در آن قرار دارد ارسال کنید. این روش تبلیغاتی “اعلامیه رویداد” نامیده می شود. با این نوع تبلیغات می توانید هرکسی را که می خواهید دعوت کنید. این شامل دوستان شما و هر شخص دیگری است که ممکن است به آن علاقه داشته باشید.

با پول کم می توانید از طریق “الگوی تبلیغ” تبلیغ کنید. همانطور که از نام مشخص است ، یک نمونه وجود دارد. این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد به هرکسی که س asksال کند یک نمونه رایگان بدهید. به هر حال هر کسی در فیس بوک است. رایگان است و چه کسی دوست ندارد چیزی به صورت رایگان دریافت کند؟ شخصی که یک نمونه رایگان دریافت می کند ، احتمالاً در این باره پست می گذارد و برای شما رایگان است.

همچنین می توانید شرکت خود را با یک “آگهی اصلی مانند” به اشتراک بگذارید. این یک تبلیغ کوتاه خوب است. این طعم و مزه چیزی است که شما برای جلب توجه مردم به صفحه طرفداران خود پیشنهاد می کنید. آیا می دانید وقتی چیزی را “دوست دارید” ، آن عمل به طور خودکار روی دیوار شما قرار می گیرد؟ یک بار دیگر ، این یک تبلیغ رایگان است که شخص دیگری از طرف شما انجام می دهد.

“تبلیغ نظرسنجی” چطور؟ این نام تجاری شما را برای کاربران فعلی فیس بوک که از طرفداران صفحه فن شما نیستند ، بدست می آورد. سوالی پرسیده می شود که در آن پاسخی از لیست کشویی انتخاب می شود. سپس پاسخ کاربر را وادار می کند آماری را درباره پاسخهای همه کسانی که قبلاً در نظرسنجی شرکت کرده اند ، ببیند.

همه چیز با یک صفحه فن ساده شروع می شود و به یک شرکت بزرگ تبدیل می شود. پاسخ به یک سوال ، چگونه در فیس بوک تبلیغ می کنید؟ کمپین تبلیغاتی بی نظیر شما.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا