ساختمان و مسکن

کارت خلیج توماس

در سنت توماس یک گوهر پنهان وجود دارد به نام Caret Bay. Caret Bay در بخش سرسبز جنگلهای بارانی St Thomas توماس واقع شده است. تنها دو خلیج از خلیج مگگان و یک خلیج با خلیج زیبای هال فاصله دارد. بیشتر گردشگران با این منطقه از سنت توماس آشنایی ندارند. معمولاً آنها برای دیدن کارهایی که بیشتر گردشگران انجام می دهند عجله می کنند. آنها برای خرید به مگان خلیج و مرکز شهر سفر می کنند.

خانه های جدید در خلیج کارت شرقی ساخته می شوند. این خانه ها در زمین هایی ساخته می شوند که 250،000 فروخته می شوند ، بنابراین هزینه ساخت خانه به میلیون ها دلار خواهد رسید. قطعاً یک منطقه عالی برای ورود است. تاکنون هیچ قطعه ای فروخته نشده است زیرا بازار املاک و مستغلات تا حدودی رکود است. اما این یک سرمایه گذاری بسیار خوب در چند سال خواهد بود.

Caret Bay خانه بسیاری از افراد محلی است. خانه ها از 200000 تا چندین میلیون نفر است. بیشتر خانه ها دارای نمای آبشار هستند و سالهاست که متعلق به همان خانواده ها هستند. خواهید فهمید که افراد محلی بسیار دوستانه ، مودب و مفید هستند.

خوب نیست اگر گردشگران بتوانند آنچه را که سنت توماس از جمله Caret Bay ارائه می دهد ببینند؟ می توانید برخی از ویلاهای زیبای Caret Bay را در قسمت شمال غربی جزیره کرایه کنید. این هتل شامل 14 اجاره ویلا لوکس است و یک املاک کنار دریا است. 14 واحد ویلا وجود دارد که از نظر اندازه متفاوت هستند. برخی واحدها دو اتاق خواب و برخی دیگر چهار اتاق خواب هستند. همه آنها منظره ای از کنار دریا دارند و بسیار خصوصی هستند.

نکته جالب در مورد Caret Bay این است که حریم خصوصی و انزوا را در جزیره ویرجین بسیار شلوغ به دست می آورید. این برای سنت توماس دشوار است زیرا این جزیره بسیار شلوغ است. این جزیره دارای 50 هزار نفر جمعیت است ، اما در هر روز مشخص می تواند 2 تا 7 کشتی دریایی وجود داشته باشد. این باعث افزایش جمعیت جزیره تا صد درصد می شود. بیشتر گردشگران حتی از وجود Caret Bay خبر ندارند. برخی از رانندگان تاکسی های محلی به دلیل زیبایی آن ، بسیاری از گردشگران کشتی کروز را با تاکسی به سمت شمال جزیره می برند. این واقعاً جالب است زیرا برخی افراد قسمت زیبای Caret Bay را مشاهده می کنند.

برخی از کارهای جالب دیگر که در Caret Bay انجام می شود در حال مرور است. امواج از شمال آمده و می توانند بسیار بزرگ باشند. بسیاری از افراد محلی با ورود به موج شمالی به سواحل می روند. تماشای آنها در حال گشت و گذار بسیار جالب است. برخی از آنها واقعاً زیبا هستند و در حالی که سایر سرورها نمی خواهند امواج خود را بدزدند به شما درس می دهند.

سنت توماس جزیره ای کوچک با مساحتی در حدود 42 مایل مربع است. جاده ها طوفان بسیار بزرگی هستند. سفر به فرودگاه از Caret Bay تنها چند دقیقه طول خواهد کشید. دلیل این امر این است که جاده ها مانند شلوغی ها مستقیم نمی روند ، بلکه درعوض بالا می روند ، پایین می روند و در امتداد تپه می روند. اگر Caret Bay را ترک کنید و می خواهید به انتهای شرقی جزیره بروید ، ممکن است سفر به آنجا بیش از یک ساعت طول بکشد. این یک سفر طولانی به یک جزیره کوچک است.

طلوع آفتاب برای Caret Bay غیرمعمول است. واقعاً شگفت آور است که هر روز ساعت هفت صبح خورشید می درخشد و خورشید واقعاً قوی است. آنها همچنین رنگین کمان های زیبایی را از کنار خلیج به دست می آورند که بسیار عالی است. سپس غروب شگفت انگیزی از غرب وجود دارد.

اکنون زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این گوهر پنهان است. اگر به برخی از املاک و مستغلات علاقه دارید ، ممکن است بخواهید با یک آژانس املاک و مستغلات محلی صحبت کنید تا اطلاعات موجود را پیدا کنید. از آنجا که بازار املاک و مستغلات تقریبا در همه جا غرق شده است احتمالاً می توانید معامله ای واقعاً خوب بدست آورید. مطمئناً ارزش ملک در یک دوره زمانی کوتاه افزایش می یابد.

یکی دیگر از ویژگی های باورنکردنی ، آب پریدوت است که درست در بیرون از درب شما قرار دارد. آب واقعاً خنک است و حتی نمی توان توصیف کرد. دمای آب هرگز زیر هفتاد و هشت درجه نمی رود. این آب بسیار گرم است

بنابراین دفعه بعد که در سن توماس هستید در مورد Caret Bay فکر کنید. واقعاً بخشی بسیار پاک و دست نخورده از جزیره است که قطعاً از آن لذت خواهید برد. و اگر در بازار خانه ، زمین یا هردو هستید ، مطمئناً باید درباره آن منطقه از جزیره فکر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا