ساختمان و مسکن

کاملاً کابوس نیست

استراحتگاه باشکوه ویلاها دل مار مار یک پناهگاه مطمئن برای لذت بردن از حواس است.

آنتوان دو سنت اگزوپری یکبار با عقل اظهار داشت که “آنچه صحرا را زیبا می کند این است که چاهی در جایی پنهان است”. نقل قول نویسنده کلاسیک می تواند کاملاً به معنای واقعی کلمه در جوامع لوکس توسعه ده مار مار باشد – واحه ای منحصر به فرد که در انتهای جنوبی شبه جزیره باجا برگزار می شود.

در پناهگاه های لو مكان های لوكس ، طبیعت و تجملات ثابت هایی هستند كه هماهنگ و هماهنگ هستند. نخلستانهای باشکوه ، آسمان آبی و دریای باشکوه کورتز هر ویلای لوکس از دوران استعمار را پوشانده است ، همه اینها با بهترین مبلمان ، تجهیزات و تجهیزات مدرن تکمیل شده است.

هر خانه بیانگر روحیه سنت روستایی و مدرنیته ظریف است. طاق های بزرگ ، ایوان ها ، ستون ها و بالکن های مکزیک باستان اسپانیا از طریق استخرهای معاصر با حاشیه های بین المللی ، جکوزی ، کباب های روباز و سالن های بار هتل ملاقات می کند. طبیعت و لوکس؛ عاشقانه و راحتی.

مکانهای اصلی اطراف یکی از کوههای Los Cabos به شکلی ترتیب داده شده است که یادآور شهرهای باستانی مدیترانه است ، با برخی از ویلاها ساحل شنی سفید بکر ، برخی دیگر در پای کوه حک شده اند. ارتفاعات بالاتر از Casa Fraser ، مانند Eagle Noble ، برنده جواهرات تاج دل مار مار است – بنایی باشکوه با شکوه که توسط رهبران صنعت ، مغولان رسانه و افراد مشهور تسلط دارد.

Casa Fryzer با طراحی مجلل در اطراف سازندهای سنگ طبیعی طبیعی ، یکپارچه با محیط خود مخلوط می شود و مشرف به کل Del Mar Resort و Bay Bay با منظره های خیره کننده از دریای Cortez است. در اینجا ، رنگ غالب آبی است – در تمام اشکال آن. اینجاست که دریا با آسمان ملاقات می کند.

نمای بیرونی Casa Fryzer با کار سنگی پیچیده ، کیفیت عالی مانند قلعه ، طاق های جسورانه و تراس های ستونی مشخص می شود که به یک استخر بی نهایت با شکوه تزئین شده با جزایر بارون از هر طرف و چاله های آتش مناسب برای سدهای فراموش نشدنی منتهی می شود. طراحی الهام بخش ، مانند سایر ویلاها در دل مار ، فضاهای طبیعت اطراف را در بر گرفته است: آبی تیره استخر گسترده بی نهایت یکپارچه با دریای کورتز و آسمان بالا در هم می آمیزد و یک احساس سورئال برای زندگی در بهشت ​​لاجوردی ایجاد می کند.

این ملک باشکوه شامل پنج اتاق خواب ، یک تئاتر اختصاصی ، یک سالن ورزشی کاملاً مجهز و یک انبار شراب عالی است.

کانون داخلی ویلا اتاق نشیمن به سبک گرد است و دارای سقف چوبی بلند و درهای کشویی شیشه ای از کف تا سقف است که مستقیماً به تراس اصلی منتهی می شود و منظره ای خیره کننده از استخر ، دریا و آسمان را امکان پذیر می کند.

دکور ترکیبی از سبک ها است که باعث ایجاد احساس راحتی و گرما می شود. فضای داخلی جادار اما راحت است. هر اتاق از طریق درهای شیشه ای کشویی که به تراسهای مجهز به سالن منتهی می شود ، به قسمت بیرونی دسترسی دارد. به نظر می رسد طراحی خانه از فضاهای باز الهام گرفته شده است و به همین ترتیب ، هر اتاق یکپارچه با نمای بیرونی مخلوط می شود و این باعث افزایش احساس جادار ، باز بودن و نشاط آب می شود.

توصیف این ویلا شگفت انگیز به عنوان لوکس بسیار ساده است. ترکیب منحصر به فرد کاسا فریزر از راحتی داخلی ، لوکس ، ظرافت بیرونی و آیرودینامیک آن را واقعاً نگین مکزیک می کند.

هنگام حرکت به سمت ساحل ، در Del Mar جوامع لوکس تری مشاهده می کنیم ، از جمله ویلاهای معروف Del Mar ، که در یک باند دو مایلی ساحل بکر واقع شده اند. حک شده در کنار تپه ، با چشم اندازهای خیره کننده از دریا ، Espírito del Mar یک محل جدید برای استراحت با فضاهای عمومی ، از جمله باغ های سبز باز ، باغ های مرکبات ، باغ های مجلل و مایل از مسیرهای پیاده روی است. Oasis Palmilla با مشرف به دریا در محاصره شده و مشرف به دریا ، دارای زمینهای یک هکتاری در زمین گلف Palmilla است.

این جیب های اختصاصی از امکانات تفریحی پنج ستاره لذت می برند. ساکنان می توانند به کلوپ ساحل اختصاصی ، Club Ninety Six دسترسی پیدا کنند ، جایی که می توانند از استخرهای بی نظیر بی نظیر ، انبارهای شراب ، رستورانهای خوب ، غذاهای دلپذیر کنار استخر ، سرویس نوشیدنی ها ، یک سالن بار و بسیاری از ورزش های آبی لذت ببرند.

ساکنان Club Espiritu از مزایای یک آبگرم خصوصی که تجهیزات ورزشی با کیفیت بالا ، استودیوهای بدنسازی و خدمات اسپا را ارائه می دهد لذت می برند. این رفت و آمد مکرر تپه ای منظره ای پانوراما از دریا و کوههای اطراف دارد. همچنین مسیری برای بیش از سه مایل پیاده روی است.

همچنین میهمانان می توانند از خدمات هتل یک و تنها پالمیلا ، از جمله خدمات اسپا و ناهار خوری در هر یک از رستوران های داخلی و خارجی هتل بهره مند شوند.

Del Mar همچنین دارای زمین گلف با 27 سوراخ گلف ، که از میان کوههای کویری می گذرد و در دسترس مهمانان است. Palmilla Golf Club به دلیل دامنه های آرام ، مسیرهای گسترده و سبزیجات بزرگ و چالش برانگیز مشهور است.

علاوه بر این ، میهمانان می توانند به باشگاه تنیس Palmilla ، تنها امکاناتی در نوع خود در مکزیک دسترسی پیدا کنند: این شهر دارای دو فروند Har-Tru HydroGrid و سه گودال Plexipave است که همگی توسط یک سیستم روشنایی محیطی طراحی شده اند که باعث کاهش آلودگی نور می شود.

Del Mar Development، 877.847.1622، http://www.villasdelmar.com

توسط آنجا بوگو

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا