دنیای وب

کسب درآمد آنلاین – بهترین شبکه های PPC 2014

بستر اینترنتی امروز به میلیون ها نفر – اگر نه میلیاردها نفر – که به نوعی راه های تأمین معاش خود را کشف کرده اند ، خدمت می کند. PPC که معمولاً با عنوان Pay-Per-Click شناخته می شود ، یک مدل بازاریابی آنلاین است که به شرطی که با بهترین شبکه های PPC در بازار ارتباط برقرار کنید و بازارهای هدف را درک کنید ، می تواند هزینه خوبی را پرداخت کند. در اینجا لیستی از سه شبکه پرداخت کلیک برتر سال 2014 آورده شده است:

1. Media.Net:

تبلیغات Media.Net پرداخت خوبی دارد. بسیاری از وبلاگ نویسان از جمله وب مسترها آن را بسیار بالا ارزیابی می کنند زیرا یک گزینه عالی برای Google AdSense است که باعث می شود هنگام کسب درآمد از وب سایت ها از جمله وبلاگ مورد علاقه شما قرار گیرد. دریافت تأیید آسان است و شما می توانید از Google AdSense و Media.Net در یک سایت برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. حداقل پرداختی که می توانید از طریق رسانه نت دریافت کنید 250 دلار است و این کار از طریق انتقال وجه یا پی پال انجام می شود.

2. پیوندهای اطلاعاتی:

Infolinks یکی از بهترین شبکه های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است که برای کسب درآمد خوب از وبلاگ ها یا وب سایت ها کسب درآمد می کند. آنها تبلیغات را هدف قرار می دهند تا با استفاده از کلمات کلیدی موجود در محتوای سایت ، آنها را در سایت های مربوطه قرار دهند. این برنامه معمولاً در طی 24 ساعت پس از ارسال ، با یک فرآیند نصب آسان با یک اسکریپت قبل از برچسب خاموش کردن وب سایت ، تأیید می شود. در مقایسه با Google AdSense ، گرفتن تأیید از Infolinks بسیار آسان است و حداقل پرداخت 50 دلار است.

3 – چیتیکا:

شماره سه در لیست بهترین شبکه های PPC در دنیای اینترنت Chitika است. به شرط داشتن وبلاگ یا وب سایتی که از تمام استانداردهای مورد نیاز شبکه پیروی کند ، که ممکن است در برخی مواقع کمی خسته کننده و احتمالاً ناامید کننده باشد ، مطمئن شوید که پس از توافق Chitika برای کسب درآمد از صفحه خود ، می توانید پول خوبی بدست آورید. این شبکه علاوه بر بسیاری از اندازه های بنر ، گزینه های مختلفی برای تبلیغات از جمله تبلیغات پاپ آپ ارائه می دهد. بهترین قسمت در مورد کسب درآمد از وبلاگ خود با آنها این است که هیچ مورد خاصی برای تأیید آنها وجود ندارد. چیتیکا همچنین وب سایت ها و میکروبلاگ ها را می پذیرد. حداقل پرداخت با PayPal 10 دلار است. اگر می خواهید پول خود را از طریق ارسال چک فیزیکی دریافت کنید ، حداقل پرداخت 50 دلار برای هر چک است.

لیست فوق بهترین شبکه های PPC تجربه ای آسان با استفاده از PPC را برای شما فراهم می کند. دریافت تأیید درخواست شما از یکی از این سایت ها در اکثر موارد نسبتاً آسان است و می توانید خود را تنظیم کنید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی درآمد مناسبی کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا