ساختمان و مسکن

گشت و گذار در هاوانا – یک راهنمای داخلی

اگر اولین تعطیلات شما در هاوانا است ، مستقیماً به سمت قدیمی قدیمی هاوانا با زیبایی و بازسازی شده (La Habana Vieja) بروید. اکنون یک سایت میراث جهانی یونسکو ، بخش اعظم این منطقه با محبت به شکوه سابق خود احیا شده است. این یک شگفتی استعماری ، شورش از رنگ ها و پر از جو است ، ترکیبی عجیب و غریب از سبک های معماری بی پایان.

این منطقه گنجینه ای برای سفر به اطراف است و در کنار ودادو روز به روز پر جنب و جوش ترین شهر است. این خانه چهار حیاط چشمگیر قرن شانزدهم را در خود جای داده است. Sleepy Plaza Vega (سمت راست) را ببینید. در این منطقه موزه ها و گالری های زیادی وجود دارد و بسیاری از چشمگیرترین مناظر در هاوانا.

بازار جذاب صنایع دستی ، فریا د لا آرتسانا ، درست پشت ایگلسیا د پائولا در Calle San Pedro ، از دست نمی رود. هر هنر و صنعت خیالی خیالی خیالی به فروش می رسد و مجهز به CADECA ، فروشندگان آب میوه ، کیوسک ها و یک منطقه صندلی های نسیم است که در آن می توانید با یک نوشیدنی استراحت کنید و از تماشای بندر لذت ببرید (با این حال ، دوشنبه تعطیل است).

قدم به قدم در جاده اصلی ، كالی ابیسپو بروید ، و كاملاً متفاوتی از شهر قدیمی را خواهید دید: یك منطقه مسكونی تثبیت شده با 70 هزار نفر تخمین زده شده است. یک استراحت قهوه در کافه El Escorial در Plaza Vieja بخورید. درعوض ، از توریست ها خودداری کنید و به ساختمان La Barrita بروید ، در ساختمان چشمگیر Art Deco Bacardi در Avenida de los Misiones. در Parque Central ، میدان اصلی شلوغ ، گذر جهانی از ایوان هتل Inglaterra را تماشا کنید. وارد یک کافه کوچک در هتل Telgrafo شوید ، یک عقب نشینی مسالمت آمیز با یک چشمه آبشار که بر فراز یک موزائیک رنگارنگ جاری است. یا یکی از بهترین موجویت هاوانا در NH را تجربه کنید. برای فرهنگ سازی ، موزه هنرهای زیبا را در موزه ملی هنری چشمگیر در هاوانا ، روبرو Parque Central و حیاط های Calle Obispo ببینید. برای بازدید از اتاق در هتل Ambos Mundus وارد شوید ، جایی که ارنست همینگوی در حالی که در کنار میز تحریر خود بود ، برخی از آثار ادبی مشهور بین المللی خود را نوشت.

از فروشگاه غنی و رنگارنگ Arte Corte دیدن کنید ، یک آرایشگر به عنوان یک گالری هنری مضاعف است. این مجموعه زیبا از عتیقه ها و برخی از نقاشی های جالب از هنرمندان کوبا ، از جمله صاحبان بسیاری ، پپیتو ، در خود جای داده است. Calle Aguiar شماره 10 ، بین Peña Popper و Avenida de las Misiones.

اگر همه از اشتهای شما سر می زنند ، بهترین رستوران منطقه برای ناهار کافه اورت اورینته است. این واحه دلپذیر و سازگار با فضای داخلی و خدمات لوکس برای مطابقت است. Calle Oficios # 112، calle Amargura Corner. تلفن. 860 6686

پارک 8 کیلومتری هاوانا واقع در آبشار یکی از مکانهای دوست داشتنی این شهر است. چشمه معروف مشرف به منطقه بزرگی از آب است که کوبا را از فلوریدا جدا می کند ، مکانی برای رؤیاها ، دوستداران و دوستان. این قلب معنوی شهر و مرکز عصبی زندگی اجتماعی آن است و بصورت شبانه روزی قابل مشاهده است. بیشتر شب ها شلوغ با افرادی است که در هوای معتدل دریایی به سر می برند. در طول روز مکانی برای توقف است. یکی از بهترین منظره های مالکن از باغ تراس زیبا در هتل Nacional.

اگر یک صحنه پانوراما چشمگیر را دوست دارید ، به La Torre مراجعه کنید. این نمای ، از طبقه 33 بلندترین ساختمان آپارتمان در هاوانا ، چشمگیر است. آنچه که آن را بسیار ویژه می کند این است که می توانید مستقیماً در اطراف ساختمان ، از نوار تا رستوران قدم بزنید و از نمای 360 درجه ای از خلیج و شهر لذت ببرید. Edificio FOCSA ، calle 17 ، گوشه calle M ، ودادو. تلفن. 832 2451.

خود محله ، ویدادو ، شاید یکی از مناطق دیدنی در هاوانا باشد. هیچ مرخصی در هاوانا بدون بازدید کامل نخواهد بود. این غیر متعارف ، متنوع و جایگزین است. اگر تنها انتهای تاریک که از Maliken تا سینمای خوش منظره Yara می رود را می بینید ، می توانید به راحتی جذابیت پر جنب و جوش ترین خیابان آن ، Avenida 23 که با نام La Ramba نیز شناخته می شود را از دست بدهید. یارا در محل تقاطع ترین کیهانی ترین شهر واقع شده و یک موسسه فرهنگی در هاوانا است.

قلب لا رامبا شروع به ضرب و شتم در غرب یارا کرد. در اینجا ، و در خیابان های مجاور ، تعداد نسبتاً کمی از گردشگران را پیدا خواهید کرد – تغییر استقبال از سایر مناطق شهر. جو عمومی دهه 1970 سرگیجه است. از مالتاها که همه با لباس سفید پوش بودند (طرفداران مذهب آفریقا و کارائیب Santera) گرفته تا هاجرزهای Reggaetn با عینک آفتابی عظیم خود ، این منطقه مجموعه ای از رنگ و شخصیت است. دنیا را با هم و محلی در کافه معروف پیاده رو La Rampita کنار هم ببینید.

در روزهای واقعا گرم ، هاوانا می تواند مانند یک اجاق گاز فشار احساس کند. بنابراین به جای رنج در گرما در مرکز شهر مرده ، به سمت ساحل بروید. بهترین سواحل هاوانا Tropicoco (همچنین با نام سانتا مارا دل مار) شناخته می شود و مگانو در این نزدیکی هست. در حدود 20 کیلومتری شرق شهر در منطقه Playas Del Este (سواحل شرقی) واقع شده است.

این منطقه به دلیل داشتن آب های فیروزه ای در آتلانتیک و داشتن جو مناسب و مطبوع ، از نظر محلی و بازدید کننده بسیار یکسان است. Tropicoco توریستی ترین از این دو است. مگانو بسیار ساکت تر است و تعداد کمتری نیز دارد. در شعبه Tropicco از Club Nautico می توانید تجهیزات غواصی ، قایق های پدال ، موز ، قایق و قایق رانی را اجاره کنید.

جذابیت این منطقه این است که جدا از یک گروه ویلایی تصادفی از ویلاها ، هتل های ریاضتی به سبک اتحاد جماهیر شوروی و رستوران های ارزان و دلپذیر ، هنوز هم نسبتاً توسعه نیافته است. چند متر در طول ساحل همیشه یک قطعه کوچک از واحد شنی خود پیدا خواهید کرد.

30 دقیقه با تاکسی از مرکز شهر فاصله دارد. بیش از 20 CUC پرداخت نکنید و در قبال کرایه موافقت کنید. سرویس اتوبوس تور خصوصی هر روز 30 دقیقه ، از 9:00 صبح تا 7 بعد از ظهر روزانه فعالیت می کند. درست روبروی هتل Inglaterra در Parque Central متوقف می شود و مسافران را به مگانو می برد (گزینه ای از سه توقف در سواحل وجود دارد که اولین مورد Tropicoco است). بلیط برگشت 3CUC است. کودکان زیر شش سال به صورت رایگان سفر می کنند.

این خانه واقع در فرهنگ غبارآلود Centro Habana است ، که خانه معنوی فرهنگ آفریقایی و کوبا در پایتخت است. این خیابان کوچک عابر پیاده جایی است که هر یکشنبه ، از ظهر تا حدود ساعت 3 بعد از ظهر است. جلسات موسیقی بی احمقانه ارائه شده توسط گروه های پیشرو rumba به طور فزاینده ای محبوب می شوند. این رویداد جمعیت زیادی را به خود جلب می کند و تبدیل به سفید پوستی کوبا (Santera) یک دین عجیب از رنگ می افزاید. این منطقه بهم پیچیده و متناوب است – یک پروژه هنری شهری با خانه های نقاشی براق ، نقاشی های دیواری چشم نواز خیابان ، مغازه های عجیب و غریب و نفیس و مجسمه های شگفت انگیز ساخته شده از ضایعات. خانه های زیبا و رنگارنگ روبروی ورودی را بررسی کنید. کالی سان لازارو ، بین تماسها بیمارستان آرامبورو.

Capitolio Nacional در هاوانا ، پنج دقیقه پیاده روی از Parque Central ، کپی کربن از Capitol در واشنگتن واقع شده است. این لوکس ترین و استثنایی ترین ساختمان هاوانا است. درخشان از سنگ مرمر و طلا ، در سال 1929 توسط خدمه ساختمانی 5000 نفری پس از بیش از سه سال کار ، تحت نظارت ژراردو ماچادو ، دیکتاتور کوبا ، به پایان رسید. مجسمه برنز 11 متری جمهوری ، سومین مجسمه بزرگ جهان است. روی پاهای او الماسهایی است که کیلومتر صفر را نشان می دهد ، و از آن فاصله مسافت بزرگراه از هاوانا به دیگر مناطق کوبا اندازه گیری می شود. پذیرش 3CUC است.کرلی صنعت و کرن بارسلونا، La Habana Vieja.

میرامار ، ثروتمندترین حومه هاوانا ، بینش خوبی در مورد نحوه حرکت به سمت بالا دارد هابانروس محله. خیابان پنجم جذاب ترین جاده شهر (البته پر از ترافیک) است ، در حالی که خیابان موازی سوم برای احساس آرامش و آرامش خود و کمبود نسبی گردشگران وسوسه‌انگیز است. Centro de Negocios در میرامار یکی از پرجمعیت ترین مناطق طبقه متوسط ​​پر رونق هاوانا است.

ترکیبی از ساختمان های اداری و یک مرکز خرید که توسط خطوط کاشی بیرونی سوراخ شده است ، به همراه یکی از معدود هتل های پنج ستاره ای در هاوانا ، ملا حبنا ، منطقه ای بسیار دلپذیر برای گذراندن چند ساعت است. از جمله امکانات این هتل چهار کافه / رستوران (که همه آنها “Amelia” نامیده می شوند) ، یک نوار شراب فوق العاده جدید با نام “سلام” ، سوپر مارکت ، داروخانه ، بسیاری از بوتیک ها و مغازه ها که لباس ، کفش ، تجهیزات ورزشی و جواهرات را می فروشند. در نزدیکی مرکز کوچکتر کومودورو ، تمرکز بیشتر روی لباس و همچنین عطر و جواهرات است.

منطقه بزرگ استخر و حمام آب نمک هتل Copacabana در میرامر یک راز خوب نگه داشته شده است. در روزهای هفته ، هوا بسیار آرام است و فقط تعداد کمی از گردشگران ، دوستان کوبایی آنها و یا دوستداران آنها حضور دارند. در آخر هفته ، آن را با کوبایی ها و میهمانان هتل پر می کند.

پذیرش برای افراد غیر مقیم 10CUC. اعتبار 8CUC شما را در نوار استخر برای صرف غذا و / یا نوشیدنی دریافت می کنید. خیابان اول ، بین گالری 44 و اجتماع 46 ، میرامار.

دانشگاه هاوانا یک رویا مشکوک برای رویاپردازی در مکانی غیرقابل اجتناب است که خیابان های نوردی را در زیر می چرخاند. با کمال تعجب ، گردشگران از او غفلت می کنند ، و او برای او بهترین است. این کتابخانه از یک سری اتاق تشکیل شده است. کتابخانه اصلی ، Rubn Martnez Villena ، به سال 1936 باز می گردد. این مکان جذاب با میز خواندن طولانی شکلات قهوه ای و کف کاشی های رنگی است.

در یک روز بسیار داغ مدتی کنار پنجره بنشینید. احساس باد باد شدید و ضرب و شتم برگهای آن را دارید ، و احتمالاً آرزو خواهید کرد که شما دوباره دانش آموز باشید. (فقط به جای این کار تجربه با توالتهای خالص را خراب نکنید!). کالی یا بین Avenida 23 و Cali 25 ، Fedado.

یک میدان آسفالت به سبک اتحاد جماهیر شوروی که عمدتاً توسط ساختمان های دولتی احاطه شده است ، Plaza de la Revolucin مرکز اعصاب سیاسی کوبا است. بهترین زمان برای دیدن این مکان چشمگیر در شب است که شبح دوتایی – یک شبح برنز از نمادهای انقلابی چه گوارا و کامیلو سیفوفگو – به طرز حیرت انگیزی روشن می شود. یکی دیگر از جاذبه های مهم یادبود Museo a Jos Mart ، به افتخار انقلاب کوبا است. ضلع شمال غربی پلازا خانه El Teatro Nacional ، تئاتر ملی کوبا است. در همان ساختمان یکی از بهترین مکانهای محبوب موسیقی زنده در شهر ، کافه کانتانت می هابانا است. گوشه Avenida Paseo و Carlos Manuel de Cepedes ، Fidado.

آنچه قبل از کاسترو بود ، بزرگترین جامعه آسیایی در آمریکای لاتین اکنون در خیابان های معدود کوچکی در مرکز هابانا قرار گرفته است. این ال باریو چینو است: چیناتون. کاملاً متناقض ، فقط چند دقیقه با پارک مرکزی فاصله دارد. دوستداران غذای چینی باید از تین تان در Kaleo Kuchilo عابر پیاده بازدید کنند ، که احتمالاً بهترین رستوران آسیایی در این منطقه است. و اگر دندانهای شیرین خاصی دارید ، با آنها تماس بگیرید دالسرادر گوشه ای از Calle San Nicols و calle Zanja (Dragones) برای نمونه گیری از برخی از خوشمزه ترین شیرینی های هاوانا.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا