دنیای وب

یک بررسی بی طرفانه از کلمات اختصاری جف بال برای سیستم میلیون ها اینترنت

میانبرهای جف بال برای میلیون ها سیستم اینترنت چیست؟

سیستم میانبرهای جف پل به میلیون ها اینترنت ادعا می کند که با انجام کار بسیار کم به یک فرد کمک می کند تا درآمد اینترنتی زیادی کسب کند. این بسته با قیمت 39.95 دلار به فروش می رسد و شامل دی وی دی ، کتاب و سایر منابع مانند درآمد خودکار است که راهنمای بیش از 100 روش کسب درآمد آنلاین است.

بنابراین ، آیا میانبرهای اینترنت میلیون ها نفر اطلاعات عمیقی در مورد موضوع ارائه می دهند یا این فقط مقدمه ای برای فروش و بازاریابی آنلاین است؟ برخی اطلاعات خوب در بسته وجود دارد و فرصت های مشروع در راهنمای خودکار درآمد وجود دارد. با این حال ، بسته قادر به پردازش مقدار زیادی از اطلاعات مورد نیاز برای شروع درآمدزایی آنلاین نیست ، و این باعث ایجاد یک درک غلط از مقیاس کار مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت می شود.

آیا واقعاً میانبرهای جف بال برای میلیون ها سیستم اینترنتی کار می کنند؟

اگر فردی فقط به اطلاعاتی که در این سیستم ارائه می شود مجهز باشد ، در این صورت احتمالاً نمی تواند جریان درآمد شغلی را به صورت آنلاین تنظیم کند. با این حال ، این برنامه راهی برای کشف دنیای بازاریابی اینترنتی است. این راهنما مطمئناً نمونه هایی از موفقیت های اثبات شده در دنیای واقعی را ارائه می دهد ، اما آنها مختصر هستند و در واقع یک رویکرد جامع یا سیستماتیک برای ایجاد یک تجارت آنلاین ارائه نمی دهند.

آنچه این سیستم را از سایر سیستم ها متمایز می کند ، شامل 10 “وب سایت تجاری” به همراه بسته است. سایت ها بدون شک فایده ای ندارند. دلیل آن این است که URL های وب سایت از پیش ساخته شده آنقدر طولانی هستند که کسی به هیچ وجه نمی تواند به سایت دسترسی پیدا کند. مهمترین جنبه بازاریابی اینترنتی بازدید از وب سایت است که در واقع تعداد افرادی است که از وب سایت بازدید می کنند. بسیاری از فناوری ها برای تولید ترافیک استفاده می شوند و هیچ یک از آنها به اندازه کافی در این بسته مورد بحث قرار نگرفته اند تا بتوانند برای یک کارآفرین مشتاق اینترنت سودمند باشند. این یک مشکل رایج هنگام کار با کارشناسان محبوب بازاریابی و سیستم هایی است که آنها می فروشند. اغلب اوقات آنها اطلاعات درست یا مقدار مناسب آنها را ارائه نمی دهند. یک رویکرد واقعاً جامع برای شروع جدی در بازاریابی اینترنتی معمولاً شامل کار با شخصی است که در این زمینه تجربه دارد.

آیا می توانید یک تجارت اینترنتی یا هر مشاغل مرتبط با آن را شروع کنید. یک کارآفرین مشتاق از کجا باید شروع کند؟ در واقع باید این سوال باشد که از چه کسی باید شروع کرد؟ شروع کار با کمک شخصی که دارای تجربه است و قبلاً منحنی یادگیری لازم برای یک مدل تجاری اثبات شده و موفق را پشت سر گذاشته است ، بهترین کاری است که فرد می تواند انجام دهد. بسیاری از افراد به دنبال راهی برای برون رفت از وضعیت مالی فعلی خود هستند. این کاملاً قابل درک است و اینترنت صادقانه راهی عالی برای انجام این کار است. اما لطفاً به منابع معتبرتر نگاه کنید ، به طور کلی ، تبلیغات رویکردی کاملاً جامع را ارائه نمی دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا