دنیای وب

یک کار روزمره برای یک بازاریاب

مردم معمولاً تعجب می کنند که چه مواردی برای اداره یک شرکت بازاریابی وابسته مورد نیاز است. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که تمام “صبح های کند صبح را با یک صبحانه آرام بخرید ، کامپیوتر را روشن کنید و بررسی کنید چه مقدار پول به حساب بانکی شما هنگام خواب واریز شده است”؟ زمان بیدار شدن و قهوه خال کوبی است زیرا واقعیت بر خلاف آن نیست.

حال بیایید با این اشتباه شروع نکنیم ، بازاریابی سهامداران نیازی به مشکل یا دست و پا گیر نیست بلکه نیاز به ورودی دارد ، در غیر این صورت تجارت نامیده می شود. با این حال ، کار درگیر می تواند بسیار سرگرم کننده باشد ، و گاهی اوقات کمی خسته کننده ، اما قطعاً صد برابر بهتر از کار است.

بنابراین بیایید ببینیم که روز کاری ما به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته دقیقاً چگونه باید باشد.

خوب قسمت اول این است که معلم می گوید ، شما باید بلند شوید و یک صبحانه سرگرم کنید ، بعد از همه ، این وظیفه شماست و شما رئیس هستید. با این حال ، این بهانه ای نیست که دیر از خواب بیدار شوید ، در لباس خواب یا لباس شب شل شوید و منتظر بمانید تا کتری یا قابلمه قهوه جوش بیاید.

سعی کنید هر چه زودتر ، ترجیحاً حداکثر تا 7 صبح بیدار شوید. لباس بپوشید ، صبحانه بخورید و … و آماده انجام کارهای روزمره باشید.

تقریباً تمام کارآفرینان بسیار موفق ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین ، تمایل دارند زود از خواب بیدار شوند تا بتوانند به سرعت نیازهای شخصی خود را برآورده کنند و بتوانند با شغل روزمره خود ادامه دهند.

به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، ابتدا به موارد زیر احتیاج خواهید داشت:

  • وارد شدن.

  • ایمیل های کاری را سریع بررسی کنید (توجه داشته باشید: – ایمیل های شخصی نیست)

  • آمار وب مانند فروش ، تبلیغات ، سوالات و غیره را بررسی کنید.

  • حضور هر مقام مانند بانک ها ، ایمیل ها و غیره

وقتی تمام اصول کار را تمام کردید ، که معمولاً ممکن است یک یا دو ساعت طول بکشد ، وقت آن است که به سراغ کار واقعی روز برویم ، یعنی کار کمی بیشتر.

این یک واقعیت شناخته شده در بین معلمان است که شما باید تقریباً تمام وقت و انرژی خود را صرف تمرکز بر جذب مشتری جدید به قیف خود کنید یا با معرفی محصولات جدید ، لیست های پستی ، بنرها ، تبلیغات و غیره.

این بدان معنی است که بقیه روز کاری شما صرف کارهای بازاریابی می شود. مدت زمانی که شما برای این فعالیت ها صرف می کنید کاملاً به صلاحدید شما است ، در پایان کار شماست و شما رئیس هستید. به یاد داشته باشید ، در حالی که شما ممکن است رئیس باشید ، هیچ کارمند واقعی وجود ندارد و مسئولیت با شما متوقف نمی شود ، حتی اگر از بخشهای خارج از تجارت خود استفاده می کنید.

این بهترین مکان برای کاوش در جزئیات دقیق کارهای خاصی نیست که باید انجام شود. ناگفته نماند که هرچه مهارت بالاتری در انجام یک کار خاص داشته باشید ، زمان کمتری نیز خواهد برد. همه کارها به زمان و تلاش مشخصی نیاز دارند و شما به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته باید انتخاب کنید که چه مقدار از وقت و تلاش خود را برای تجارت خود صرف کنید.

بقیه روز کاری شما از نظر تئوریک فقط می تواند موردی باشد برای جابجایی ، به روزرسانی وبلاگ ، پیگیری پرداخت های شرکتی یا از طرف دیگر ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

چند ساعت؟

خوب ، صادقانه کاملاً صادقانه بگویم ، شما می توانید تا چند ساعت اول پشت رایانه خود بنشینید و متوجه خواهید شد که بسیاری از بازاریابان آنلاین موفق آن سطح از تلاش را انجام می دهند. همه چیز به چگونگی موفقیت شما بستگی دارد.

ناگهان ، سبک زندگی کندی که در آن به شما فروخته می شود دیگر چیزی جز تخیل نیست ، شما ممکن است در پایان کار سخت تر و طولانی تر از زمانی که شغل داشتید کار کنید.

راه حل چیست؟

در یک پاسخ ساده یک کلمه ای ، این است برنامه ریزی.

روز خود را برنامه ریزی کنید و دقیقاً به آن پایبند باشید. در ابتدا کاملاً به آن پایبند باشید و سپس وقتی احساس راحتی کردید ، می توانید شروع به آرامش کنید. اکنون می دانید که چه عواملی برای شما مفید است ، زیرا می توانید بیشترین سود را کسب کنید و اساساً می دانید که چه مقدار زمان و تلاش برای انجام کار خود آماده هستید.

اکنون شرط می بندم وقتی عنوان این مقاله را می خوانید و شروع به خواندن آن می کنید ، فکر می کنید لیستی از کارهای خاص را مشاهده خواهید کرد که برای تکمیل تلاش روزانه خود باید آنها را پرچم گذاری کنید. اگر این کار را انجام دهید ، این همان طرز فکر قدیمی است که به کار می افتد.

اکنون که شما یک کارآفرین ، رئیس یا هر عنوانی هستید که می خواهید به خود اختصاص دهید ، باید متفاوت فکر کنید. هر کاری که در آن انجام می دهید کار تو منعکس کننده سبک زندگی شما است ، وقت عالی بنابراین ، اگر می خواهید آرزوی آرامش دیر بیدار شدن ، کندی و بررسی حساب بانکی خود را داشته باشید ، یا باید برنده قرعه کشی شوید یا برای تنظیم آن سخت کار کنید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند درک کنید که اداره یک شرکت ، حتی تجارت بازاریابی آن ، به الگوی جدیدی نیاز دارد. به نقل از یک جمله معروف بسیار مشهور ، “وقتی راهی را تغییر می دهید که فکر می کنید قادر خواهید بود دنیای خود را تغییر دهید”.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا