لوازم خانگی

📺 Q80A QLED 4K بررسی تلویزیون سامسونگ

📺 Q80A QLED 4K بررسی تلویزیون سامسونگ از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از Zoomit ما به صورت کامل در مورد 📺 Q80A QLED 4K بررسی تلویزیون سامسونگ خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

انتخاب یه تلویزیون با کیفیت خیلی مهمه برای همین گفتیم یکی از گزینه‌های خیلی خوب بازار رو بهتون معرفی کنیم. توی این ویدیوبه سراغ تلویزیون سامسونگ مدل کیولد کیو 80 میریم. تلویزیون Q80A سامسونگ، در زمینه‌ی کنتراست و عمق رنگ مشکی عملکرد چندان خوبی نداره اما با رابط کاربری سریع و زاویه‌ی دید وسیع این ضعف‌ها را تا حدی جبران می‌کنه.

یه جمع بندی با هم داشته باشیم. تلویزیون کیولد Q80A سامسونگ یکی از محصولات میان‌رده روبه‌بالای شرکت کره‌ای به‌حساب می‌آید که سعی می‌کند از نظر کیفیت پنل، با تلویزیون‌های OLED رقابت کند؛ اما نمی‌تواند روشنایی، دقت رنگ و عمق رنگ مشکی را به خوبی رقبای خود تولید کند و این موضوع را نیز از DNA تلویزیون‌های LCD به یادگار دارد. مهم‌ترین نقطه‌قوت Q80A در برابر رقیب هم‌قیمتش یعنی C1 ال جی، نبود خطر Burn-in به حساب می‌آید.

Q80A به‌خاطر پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر و فرمت‌های متعدد HDR، تأخیر ورودی کم و البته نمایش محتوای 4K‌ می‌تواند به یک گزینه‌ی مناسب برای گیمرهای کنسول‌های نسل نهم تبدیل شود؛ البته می‌توانید در محدوده‌ی قیمت Q80A، همین کارایی و امکانات را از تلویزیون C1 OLED ال جی هم دریافت کنید.

🔺 لایک و کامنت و سابسکرایب فراموش نشه ❤️

🔴 برای سابسکرایب از لینک زیر استفاده کنید:

🌐 برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری وب‌سایت زومیت را دنبال کنید:

📱 بخش محصولات زومیت، راهنمای خرید گوشی موبایل و کالاهای دیجیتال:

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید ⬇️



#SamsungQLEDQ80Q #Samsung

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا