10 نکته برای نوشتن مقاله برای SEO

بسیاری از نویسندگان می پرسند که چگونه می توانند رتبه کلی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند. حتی پرکارترین نویسندگان نیز دشوار است که آن را به صدر برساند ، در حالی که برای برخی از آن به راحتی محاسبه 1-2-3 با مقالات SEO-oriented خود است. آنها می دانستند که هیچ راز در مورد دعوت خوانندگان آنلاین به محتوای وب سایت شما بدون تلاش زیادی وجود دارد.

بهینه سازی موتور جستجو قطعاً نکته اصلی در گرفتن ترافیک مورد نظر شماست. همانطور که از این اصطلاح پیداست ، باعث افزایش دید وب سایت در نتایج موتور جستجو می شود. این امر به طور چشمگیری در نوشتن آنلاین تغییر کرده است. حتی یک مقاله آگاه باید از آنجا که بسیاری از مقالات موتور جستجوگر مورد حمله قرار می گیرند ، به صندلی عقب بنشینند.

برخی از نویسندگان احساس می کنند که اگر دنباله روشی که ترکیبی از کلمات کلیدی مخصوص عنکبوت های جستجو است ، کیفیت مقالات قربانی می شود. با درج عناصر اصلی در محتوای وب سایت و سایر تلاش های آنلاین ، این امر باعث شده است تا موتورهای جستجو بتوانند رتبه کلی شما را بدون آسیب رساندن به کیفیت مقاله SEO افزایش دهند.

1. عنوان جالب را تایپ کنید. صفحات وب ، مقالات و انتشارات مطبوعاتی در اینترنت بسیار پرطرفدار هستند و به طور کلی ، بینندگان فقط بدون دیدن مطالب به عنوان نگاه می کنند. با توجه به این نکته ، شما به عنوان یک نویسنده ، باید عنوانی جالب داشته باشید و آن را با کلمه کلیدی خود گنجانید. اطمینان حاصل کنید که عنوانی مهیج دارید که بینندگان را به ادامه خواندن کل مقاله سئو خود انگیزه می دهد.

2. محتوای بیشتری ایجاد کنید. صرف نظر از موضوع ، محتوای مقاله شما به طیف گسترده ای از مخاطبان دسترسی دارد و این قطعاً باعث افزایش اعتبار شرکت شما می شود و بدین ترتیب از مزایای SEO استفاده می کند. مقالات SEO به خوبی هدفمند که با هر صنعت مرتبط هستند می توانند به کاهش رتبه صفحه شرکت شما از طریق پیوندهایی که شما را با افراد دیگر مرتبط می کند ، کمک کنند.

3. از موضوع اصلی خود منحرف نشوید. اگر در حال نوشتن مقاله برای وب سایت هستید ، به موضوع کسب و کار توجه کنید. سعی نکنید آن را با موضوعات نامربوط مخلوط کنید زیرا این امر باعث ایجاد سردرگمی برای بازدید کنندگان شما در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید یا وب سایت در مورد چیست می شود. از طرف دیگر ، وبلاگ نویسی ممکن است به اندازه محتوای وب سایت پیچیده نباشد اما هنوز هم روش خاص خود را برای ارائه طیف گسترده ای از اطلاعات به روش های مختلف دارد. موضوع اصلی هرچه باشد ، به هیچ وجه از آن منحرف نشوید.

4- ضمن حفظ تراکم کلمه کلیدی ، در محدوده طول تایپ کنید. محتوای صفحه وب و مقالات ارسال شده برای راهنمای درون تعداد کلمات معمولاً بین 300 تا 1000 کلمه است ، در حالی که پست های وبلاگ در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی حاوی کلمات کمتری هستند. طول مقاله با فراوانی کلمات کلیدی مورد استفاده مشخص خواهد شد. معمولاً بهتر است برای هر 50-100 کلمه محتوا یک کلمه کلیدی داشته باشید.

5- یک کلمه کلیدی را در CV خود وارد کنید. اطلاعات رزومه فرصتی عالی برای شما است که می توانید اعتبار خود را غنی سازی کرده و محتواهایی را که به بازار عرضه می کنید ، بهبود ببخشید. حداقل یک کلمه کلیدی را در رزومه خود وارد کنید.

6. بدون اسپم. به نظر می رسد اگر کلمات کلیدی را در مقاله خود مسدود کنید زیرا کلمات کلیدی مرتبط در همان صفحه اجرا می شوند ، کلمات کلیدی را در مقاله خود مسدود کنید. یک مقاله ساختار یافته SEO باید دارای کلمات کلیدی به طور مساوی در کل مقاله باشد.

7. از توضیحات متا استفاده کنید. این شرح مختصری از محتوای شما با 150 کاراکتر است. این یک روش دیگر برای بهبود محتوای شماست. توضیحات متا باید شامل کلمات کلیدی باشد که گوگل باید ارزش مطالب شما را بشناسد و افزایش دهد.

8- برچسب های خود را به درستی پر کنید. اولین برچسب هایی که گوگل علاوه بر سایر فهرست های موتور جستجو از آن استفاده می کند ، برچسب های عنوان ، H1 و H2 هستند. عنوان ها باید برای برچسب های h1 استفاده شوند ، ترجمه ها باید برای برچسب های h2 و غیره باشند. با استفاده از این سلسله مراتب ، بهینه سازی صفحه وب باعث بهبود و افزایش رتبه های شما می شود.

9. توسعه محتوای اصلی. از سایر مقالات موجود کپی نکنید و آنها را به صورتی که هستید ارسال کنید. مطمئناً قابل قبول نیست. مقاله SEO خود را برای استفاده در صفحه وب خود ایجاد کنید.

10. برای بهبود مطالب از تصاویر مرتبط استفاده کنید. تصاویر چشم نواز می تواند توجه خواننده را به خود جلب کند. بنابراین برای جذب بازدید کننده بیشتر و نگه داشتن آنها در صفحه خود از عکس ها استفاده کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا