10 کار برای ایجاد فناوری تبلیغات آنلاین خود باید انجام دهید

اگر یک سرویس کوچک برای ارائه خدمات دارید ، یک استراتژی تبلیغاتی کاملاً مستقر و مستقر در اینترنت می تواند فرصت های بی پایان برای تجارت شما به صورت محلی در کشور شما ایجاد کند و همچنین می تواند درهای جدیدی را برای گسترش و رشد برای فروش و تعداد مشتری در سراسر جهان باز کند. ادغام یک برنامه بازاریابی اینترنتی با مجموعه ای از اهداف و چشم انداز فعلی شما ، قطعاً تجارت شما را نسبت به گذشته رقابتی تر می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ریزی کنید و برخی از اقدامات را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید برنامه بازاریابی اینترنتی خود را تکمیل کرده و از آن به طور مؤثر استفاده کنید ، باید در مورد این ده مرحله زیر فکر کنید:

1. هدف استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را تعیین کنید – باید آنچه را که می خواهید با بازاریابی اینترنتی به دست بیاورید ، تعریف کنید. موارد بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها در بازاریابی آنلاین لذت ببرید از جمله پیدا کردن مشتری جدید ، ارائه خدمات جدید به مشتریان قدیمی و جدید ، فروش محصولات و خدمات جدید ، اطلاع رسانی به بازار و یا به افراد خود در مورد محصولات و خدمات جدید ، ایجاد یک جامعه آنلاین برای مشتریان و مشتریان بالقوه و تعیین میزان نقدی که باید در برخی از استراتژی های بازاریابی هزینه کنید.

2. قیف بازاریابی برای تجارت خود طراحی کنید – این راز افرادی است که در تجارت آنلاین خود بسیار موفق شده اند. سرکوب بازاریابی راهی است که آنها برای هدایت مستقیم مشتریان به شرکتهای خود به طور مستقیم استفاده می کنند. مثلث معکوس قیف. در تجارت ، قیف بازاریابی شامل مواردی است که مشتریان از محصولات ارزان قیمت و هدایای رایگان لذت می برند. قسمت های باریک قیف نمایانگر محصولات پیشرفته شما است که مشتریان شما را به سمت پرهزینه ترین و سودآورترین محصول سوق می دهد. تمرین در اینجا ایجاد یک اثر قیف برای مشتریان است تا بتوانید افراد بیشتری را به سمت شغل خود جذب کنید.

3. رقبای خود را بشناسید – شما باید علاوه بر وضعیت فعلی خود ، از نحوه حرکت و پیشرفت رقبای خود از طریق رقابت مطلع شوید ، تا بتوانید ارزیابی کنید که چه کارهایی را باید انجام دهید و چقدر تلاش برای تلاش خود برای انجام این کار در کار خود دارید. یک پیشنهاد خوب این است که به جستجوی یک کلمه کلیدی مرتبط با شرکت های تجاری و تحصیلی خود بپردازید که از نتایج جستجو نتیجه می گیرند. شما باید بتوانید این سایت ها را با دقت مطالعه کرده و تعیین کنید که چه چیزی دارید و چه چیزی را با این مشاغل مقایسه نمی کنید.

4- تعریف بازار هدف – مطالعه بازار هدف و محدود کردن آن برای گروه خاص یکی از راههای موثر برای موفقیت در تجارت است. این در مقایسه با رویکرد اسلحه مقرون به صرفه تر است زیرا سعی می کنید به هر گروه از بازار امیدوار باشید تا کسی را به آنچه در آن پیشنهاد دارد علاقه مند کند. تعریف بازار هدف شما به این معنی است که شانس بالقوه خود را محدود کرده و محصولات ما را به افرادی ارائه می دهید که در گرفتن محصولات شما از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار باشند. برای انجام این کار ، شما باید کارهایی از قبیل تعریف رفتار گروه های خاص و تعیین نیاز به آنها ، قدرت خرید آنها و احتمال علاقه آنها به محصول شما را انجام دهید.

5- تعیین کنید که آیا محصولات شما نیازهای شما را برآورده می کند – بیشتر اوقات مردم به دلایلی محصولات شما را خریداری می کنند. آنها یا به دلخواه خود از آن استفاده می کنند یا از آن برای حل یک اتصال استفاده می کنند. شما باید محصول خود را با دقت مطالعه کرده و مواردی را که محصول شما ارائه می دهد تعیین کنید. همچنین ، شما باید خصوصیاتی را تعریف کنید که باعث می شود محصول یا خدمات شما از جمع متمایز شود.

6. نام کسب و کار خود را مؤثر کنید – باید بتوانید به یک نام دامنه فکر کنید که به شما کمک می کند تا به راحتی توسط افراد شناسایی شوید و شما جزو آن کلیشه هایی نخواهید بود که فقط باعث سردرگمی مشتریان می شود. این کار به سرمایه گذاری خاصی نیاز دارد و باید نام دامنه خود را با دقت انتخاب کنید. محبوب ترین و محبوب ترین دامنه ، نام دامنه است. حتماً در صورت امکان دامنه را در این پسوند خریداری کنید.

شما همچنین می توانید یک نام دامنه ایجاد کنید که به طور مستقیم مسائل پیش روی بازار هدف خاص یا گروهی از افراد را حل کند. به عنوان مثال ، شما می توانید دامنه ای را تهیه کنید که نیازهای زنانی را که با همسر یا شریک زندگی خود مشکل خاصی دارند ، ایجاد کنید و آن را به محصولات خود در سایت خود پیوند دهید. با این کار بازدیدهای بیشتری از وب سایت شما ایجاد می شود که می تواند فرصت های بسیاری را برای شما و تجارت شما باز کند.

7. کنترل وب سایت خود را به دست بگیرید – مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا وب سایت شما برای عموم قابل فروش باشد. ابتدا باید وب سایت شما قابل مشاهده و جذاب باشد. همچنین قلم و رنگ سایت باید با نگاه کلی سایت مطابقت داشته باشد و طراحی آن باید کاربر پسند باشد. از ایجاد یک وب سایت با لینک های زیاد خودداری کنید و این امر باعث هدایت مشتریان به صفحات مختلفی می شود که باعث گم شدن آنها می شود. نکته دیگر این است که شما می توانید سایتی ایجاد کنید که ویژگی های محصول یا خدمتی را که می فروشید ارائه نمی دهد بلکه بیشتر این کارها برای کمک به حل مشکلات و نگرانی های مشتریان شما چیست. امروزه مردم محصولاتی را ترجیح می دهند که می توانند مشکلات خود را برطرف کنند نه اینکه محصولات تجویز شده را بدون سایر ویژگی ها خریداری کنند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید ساخت وب سایت شما برای مشتری های شما است نه شرکت شما. سؤال متداول در مورد بازدید کنندگان آنلاین باید WIIFM باشد (آنچه در آن قرار دارد؟) ستون فقرات سایت شما است. روی ترغیب بازدید کنندگان خود برای عضویت در خبرنامه تمرکز کنید تا بتوانید آدرس ایمیل آنها را دریافت کرده و لیست خود را بطور موثری بسازید.

8- فناوری هایی را که در وب سایت خود استفاده خواهید کرد مدیریت کنید – باید بتوانید تجارت خود را برای تنوع بازاریابی آنلاین و پردازش مشاغل آماده کنید. همه ما می دانیم که در سراسر وب ، فناوری سریع پیش می رود و برای اینکه بتوانید در مسابقات شرکت کنید ، باید بتوانید خود را با ابزارهای مورد نیاز خود مجهز کنید تا مشتریان بتوانند به طور مداوم مشتریان خود را پرورش دهند. لیستی از مواردی که به عنوان نیازهای اساسی به شما نیاز خواهید داشت عبارتند از حسابهای تجاری (فناوری که به شما امکان پذیرش پرداخت از طریق کارتهای اعتباری را می دهد) ، پورتال های مجازی (که به شما امکان می دهد تراکنش های خود را از طریق وب پردازش کنید) ، سبد خرید برای افرادی که بتوانند محصولات شما را خریداری کنند و یک پاسخ خودکار برای دنبال کردن مشتریان در مورد خرید محصولات خود داشته باشید.

9- یک برنامه بازاریابی خوب فکر شده – هدف نهایی برای شما در این مرحله ایجاد ترافیک برای سایت شماست. شما می توانید این کار را از چندین طریق مانند پذیرش خدمات پرداخت به ازای هر کلیک ، در جایی که یک کلمه کلیدی خاص را در موتور جستجو خریداری می کنید انجام دهید و هر بار که مشتری روی این کلمه کلیدی کلیک کند و به سایت شما هدایت شود ، باید به موتور جستجو بپردازید. مورد دیگر با جستجوی ارگانیک یا رتبه بندی سایت شما برای دستیابی به بالاترین نتایج در موتورهای جستجو هر بار که مشتری کلمه کلیدی مربوط به محصولات یا خدمات شما را تایپ می کند. این کار همچنین می تواند با بهبود موتور جستجو یا نوشتن یک مقاله اطلاعاتی که شامل کلمات کلیدی مرتبط است ، انجام دهید که می توانید از آنها برای هدف گیری بازار خود استفاده کنید. همچنین می توانید یک وبلاگ ایجاد کنید که به طور مرتب نمایه خود را به روز کنید تا مشتریان شما بطور مرتب و همچنین با محصولات و خدمات خود به روز شوند.

10. ایجاد یک تیم از متخصصان – موفق ترین کار فقط توسط یک نفر انجام نمی شود. شما به افراد دیگری ، به ویژه افرادی که در زمینه شما تخصص دارند ، نیاز به کمک دارید. گاهی اوقات ، فکر کردن در مورد همه چیز خودتان می تواند استرس زا باشد و می تواند شما را از ایده ها کنار بکشد. همیشه ایده خوبی است که شخصی را با ورودی های جدید داشته باشید که بتوانید ایده های خود را برای به دست آوردن بهترین راه حل ها و بهبود شغل خود داشته باشید. برخی از متخصصان مورد نیاز شما حسابداری ، حسابداران ، نویسندگان ، پرسنل پشتیبانی فنی و کارشناسان سئو هستند.

برای داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق ، باید بتوانید این برنامه ها را با چشم انداز کلی ، رسالت ، اهداف و اهداف شغلی خود ادغام کنید. لازم به ذکر است که برخی از مشاغل آنلاین پس از انجام بازاریابی آنلاین می توانند زنده بمانند ، اما برای مشاغل متنوع تر ، باید اهداف و اهداف با دقت برنامه ریزی شده در رابطه با یک برنامه بازاریابی آنلاین موثر استفاده شود. این قطعاً باعث موفقیت شغل شما خواهد شد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا