طراحی و سئو وب سایت

11 مطالعه موردی بازاریابی TufTok Influencer برای الهام بخشیدن به شما

اخیراً نگاه کردیم 12 نمونه تأثیرگذاری در بازاریابی در TikTok. با این حال ، TikTok بیش از یک سال گذشته در بازاریابی Influential محبوبیت کسب کرده است ، بنابراین این پست 12 مطالعه دیگر در مورد موارد بازاریابی تأثیرگذار در TikTok را معرفی می کند.

بدون شک مهمترین عامل موفقیت اخیر TikTok رشد سریع آن بوده است. این چهارمین برنامه سریع و سریع آیفون در سال 2019 بود. هنگامی که شما همچنین برنامه های Android را شامل می شوید ، TikTok دومین برنامه بارگیری شده جهان در سال 2019 را به پایان رساند. هم اکنون 800 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان وجود دارد.

با این حال ، بسیاری از افراد قدیمی تر و سنتی تر درباره TikTok نشنیده اند. و بسیاری از کسانی که آن را نوشتند فقط یک بازی برای کودکان است. با این حال ، با شماره کاربران فعلی این یک رفتار جدی است – به ویژه اگر یک مارک را در بازار جوانان بفروشید.

خوشبختانه ، بسیاری از مارک ها در حال حاضر متوجه اهمیت TikTok در زندگی روزمره Generation Z هستند. آنها با همکاری با برخی از بهترین تأثیر گذاران TikTok مخاطبان گسترده ای را که می توانند به آن برسند ، کشف کرده اند. در اینجا 12 مارک از این نوع وجود دارد که کمپین های بازاریابی تأثیر گذار را با موفقیت در TikTok انجام داده اند.

مطالعات موردی بازاریابی Influencer TikTok:


1. وال مارت

حتی بزرگترین فروشگاه آجر و ملات در جهان در بازاریابی تأثیرگذار TikTok درگیر است. والمارت با استفاده از برچسب #DealDropDance با کمپانی تأثیرگذار در TikTok برای کمپینی به نام Black Friday کار کرد.

والمارت با شش تأثیرگذار (Montanatucker ، dreaknowsbest ، bdash_2 ، kidrl ، kingcamo_1 و OurFire) همکاری کرد تا پیروان خود را ترغیب کند تا فیلم هایی از خودشان را منتشر کنند که بیان می کنند پس انداز جمعه سیاه در فروشگاه چگونه آنها را جالب می کند.

این فیلم ها بسیار مؤثر بودند. شش پست تأثیرگذار به تنهایی به بیش از 17 میلیون دنبال کننده رسید. این مبارزات انتخاباتی منجر به تأثیرگذاری در تأثیرگذاران و افراد ساده لوح در خودنمایی از رقص های خطوط والمارت شده است ، به این امید که یک کارت هدیه 100 دلاری برنده شوند.

brandon_the_entertainer## DealDropDance♬ Water Me – Lizzo

والمارت همچنین کمپین های تأثیرگذاری دیگری را در TikTok انجام داد. او پیش از این کمپین #SavingsShuffle را اجرا کرده بود ، که همچنین روی رقص کاربران در برنامه تمرکز داشت ، با Walmart مشخص شد.


2. ورزش EA

اگرچه کمپانی های بازی تمایل دارند که از بازاریابی تأثیرگذار خود در Twitch و YouTube متمرکز شوند ، اما آنها نیز به پاس قدردانی از مخاطبان جوان و باهوش فناوری خود ، اقدام به اجرای کمپین هایی در TikTok می کنند. EA می فهمد که TikTok از فرهنگ فرعی بازی بسیار خوبی برخوردار است. به عنوان مثال ، هشتگ #fortnite به 29.5 میلیارد بازدید رسیده است.

در نتیجه ، EA Sports از پیشخوان های TikTok برای تبلیغ بسیاری از بازی های آن استفاده کرده است. Apex Legends یک بازی به سبک Fortnite است. اگرچه به اندازه رقیب شناخته شده اش محبوب نیست ، اما #apexlegends دارای 546.6 میلیون بازدید است. EA Sports از آنفلوانزا ، برنت ریورا استخدام کرد و یک فیلم طنز از خودش در حال پخش بازی ساخت. این بیش از 900،000 لایک به او داد.

گیل کروز ، یکی دیگر از تأثیر گذاران در TikTok ، ویدئویی خنده دار از بازی خود با Plants vs. Zombies به اشتراک گذاشت.

ایندی کاوی بازیکن فوتبال آزاد FIFA 20. را ارتقا داده است. وی یک ویدیوی مداوم را در ملاء عام ساخت و بازی را فریاد زد.


3. بینش آموزشی / Plavum Ploue

آموزشی Insights برای تبلیغ محصول خود با نام Playfoam Pluffle یک کمپین لمسی در TikTok اجرا کرده است. این شرکت با همکاری با آژانس تأثیرگذار ، کارخانه بازاریابی Influencer ، ده نفر با نفوذ در TikTok را با دسترسی تجمعی 1480،000 دنبال کننده شناسایی کرده است.

تأثیر گذاران ، ویدیوهای خود را در طی چهار هفته ایجاد و به اشتراک گذاشتند ، و در نتیجه 2،500،000 بازدید از فیلم ، 470.900 لایک ، 1500 نظر و 2،000 ارسال شد.


4. واقعی

F’real با حساب کاربری HaueterFamily ، که توسط Kara Haueter اداره می شود ، کار می کند ، که معمولاً در مورد زندگی روزمره خود با خانواده اش فیلم های خنده دار می کند. این فیلم معمولی HaueterFamily بود ، جایی که آنها با طنز به طنز Milkake F’real تبلیغ کردند.

حامی خانواده## حمایت شما نمی خواهید وقتی که او در معرض آویزان شدن در حیاط قرار دارد ، با جیدن اشتباه بگیرید ## ق ## فریال♬ صدای اصلی – haueterfamily

F’real Foods لرزش شیر را در پمپ بنزین ها و فروشگاههای راحتی در سراسر ایالات متحده و کانادا به فروش می رساند.

در ویدئوی خانوادگی Haueter به مزایای محصول Freal اشاره نشده است ، اما آنها از این محصول به روشی که در ذهن عموم نگهداری می شود ، بهره بردند.

این کمپین همچنین به ساختن حساب رسمی TikTok F Ferral کمک کرد. این شرکت هم اکنون 524.7 هزار دنبال کننده و 9.7 میلیون لایک دارد.

F’real در ویدیوهای TikTok میلیون ها بازدید و لایک ایجاد کرده است و بیش از 120 میلیون برداشت از کاربران TikTok را که خود را تکان می دهند ، با استفاده از هشتگ #freal و #frealmilkshake به دست آورده است.


5- رالف لورن

رالف لورن در مورد ایجاد فیلم های تعاملی از TikTok از تأثیرگذار دیانا سیلور مذاکره کرد. مارک مد تصمیم گرفت این کمپین را به مسابقات تنیس اوپن آمریکا پیوند دهد. این رویداد از هشتگ بسیار محبوب #USOpen استفاده می کند ، که اکنون تقریباً 8 میلیون بازدید دارد.

این امر به رالف لورن به دو مخاطب ، پیروان دایانا سیلور و افرادی که به دنبال هشتگ #USOpen بودند ، دسترسی پیدا کرد. رالف لورن با هشتگ سفارشی #WinningRL با مخاطبان ازدواج کرد. آنها این هشتگ را با چالش زیر پیوند دادند: “آیا شما در زندگی واقعی پیروز می شوید؟ 🏆 به ما بگویید چگونه از #WinningRL استفاده کنیم و 3 قهرمان را انتخاب خواهیم کرد. “

@ رالف لورنآیا شما در زندگی واقعی پیروز می شوید؟ 🏆 به ما بگویید چگونه ## برنده ما 3 قهرمان را انتخاب خواهیم کردAp Clap – TikTok シ ス タ ン

سه نفر اول دایانا سیلورز هر کدام نزدیک به 100000 لایک دریافت کردند. با این حال ، هشتگ سفارشی 600 میلیون بازدید را مدیریت کرد. این نشان می دهد که چگونه همه چیز با هم کار می کنند ، و منجر به بزرگ شدن نتایج شد.


6. Navneet

Navneet Education Limited مواد مطالعه تکمیلی و سایر محصولات آموزشی را ارائه می دهد. خط تولید آن شامل 21 سری MLQ است که هدف آن کمک به دانشجویان در بررسی آخرین لحظه است.

آنها یک هشتگ سفارشی ، #SmartTayari ایجاد کردند ، که آنها امیدوار بودند در مورد چگونگی کمک به گروه های MLQ به دانشجویان در مطالعات خود ، آگاهی ایجاد کنند. Navneet تصمیم گرفت تا با تأثیرگذار در TikTok کار کند ، که پیام مارک را درک کرده بودند و با لحن مارک همگام بودند.

Navneet همچنین دو فیلم Hinglish و مراتی را که در صفحه رسمی یوتیوب ، فیس بوک و اینستاگرام خود منتشر کرده اند ، ایجاد کرده است.

این کمپین متشکل از یک سریال یک ماهه از مطالب عجیب ، جذاب و هوشمندانه در کانال های رسانه های اجتماعی این برند است و به دنبال آن یک کمپین تأثیرگذار در TikTok قرار دارد. هشت تأثیرگذار در TikTok با Navneet برای انتقال پیام کمپین همکاری کردند. بخش TikTok این کمپین 3.4 میلیون بازدید و 1600 نظر ارائه داد.


7. تروپیکو

Tropico یک علامت تجاری از شربت آب گرمسیری است. این شرکت با Upfluence کار کرده تا یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام و TikTok برای تبلیغ نوشیدنی ایجاد کند. آنها کمپین “رنگهای واقعی” خود را لقب دادند و بیش از 439،000 تعامل از طریق 21 همکاری تأثیرگذار و 68 نشریه حاصل شد.

TROPICO قصد دارد تا دیدگاه رسانه های اجتماعی خود را در TikTok و Instagram نیز بهبود بخشد. آنها می خواستند به نسل جوانی برسند و آن را متحول كنند كه بتواند ارزشها و تصویر جدید ماركها را تقویت كند. هدف دوم آنها هدف قرار دادن مخاطبان جوان در میهنشان ، فرانسه بود.

با توجه به بخش TikTok کمپین ، تأثیر گذاران نه فیلم TikTok را برای یک جامعه 1.8 میلیون دنبال کننده ایجاد و به اشتراک گذاشتند. این منجر به 61000 لایک و 267،000 بازدید شد. آنها انتخابی از جوانان با نفوذ را انجام داده اند که پیش زمینه ها ، شخصیت ها و سبک های مختلفی با آنها به اشتراک می گذارند.


8. هدف / ورا بردلی

Target با یک تأثیرگذار TikTok (که 2.9 میلیون دنبال کننده TikTok دارد) در یک کمپین با عنوان بازگشت به مدرسه همکاری کرده است. وی فیلم هایی را نشان داد که از ویزیت هدف ، خرید محصولات مراقبت از خود ورا بردلی و استفاده از آنها در خانه هنگام آماده سازی برای سال تحصیلی جدید ، بارگذاری شده است.

این فیلم برای آگاهی از دامنه محصولات مراقبت از خود Vera Bradley X Venues و Vera Bradley X Venues در نظر گرفته شده بود.

ویکتوریا باچلت در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است ، و او را به عنوان تأثیرگذار ایده آل برای این کار انتخاب کرده است. اگرچه ویکتوریا به وضوح این ویدئو را به عنوان یک آگهی معرفی کرد ، اما هنوز هم به نظر می رسد یکی از فیلم های معمولی او ، و آن را بیشتر از یک تبلیغ اصلی به عنوان یک تبلیغ اصلی نشان می دهد.


9. بازی های جالب و جالب بلینجر / شوم

Blinger با کمپانی تأثیرگذار TikTok ، Jasmine Gonzalez در مورد کمپین اخیر خود برای گروه Blinger همکاری کرده است.

در این ویدئو ، گونزالز کفش برادرش را می گیرد ، او را با مجموعه Wicked Cool Toys Blinger تزئین می کند ، سپس با اشتیاق آنها را به برادرش باز می گرداند. این فیلم قبل و بعد از کفش ظاهر می شود ، سپس هنگام بازیابی کفش های خود ، بر شادی ناب برادر کوچکش تمرکز کنید.

مانند بسیاری از این مبارزات تأثیرگذار ، فیلم TikTok خنده دار است ، دشوار نیست. وی همچنین نشان داد که مردم چگونه می توانند از کفش های تزئین شده با این مجموعه لذت ببرند.


10. دیتوریوس

شرکت Dorios PepsiCo نزدیک به یک دهه است که آنها را با Super Bowl به بازار عرضه کرده است. بخش عمده ای از این بازاریابی تلویزیون سنتی بود. با این حال ، آنها همچنین تصمیم گرفتند که از کمپین های تأثیرگذار TikTok و YouTube در کمپین 2020 خود استفاده کنند.

یکی از تبلیغات 60 ثانیه ای آنها ، سام برنده جایزه گرمی و نامزد اسکار ، بازیگر غربی ، سام الیوت ، در یک نبرد طنز بر سر تراشه های شگفت انگیز تورشیلی Cool Ranch و Lil Nas X “Old Town Road” ظاهر شد. بازیگر و رپ “دوئل” با حرکات رقص کشنده ، با رپر پیروز نبرد برای یک کیسه چیپس سیب زمینی شد.

کایلیماوراحساس سرزندگی با غرب دارم ## CoolRanchDance بسیار سرگرم کننده است! یک دوئت ایجاد کنید و حرکات رقص شگفت انگیز خود را نشان دهید! ## قRoad جاده قدیمی شهر – Lil Nass X

این ویدئو در صفحه YouTube Doritos با بیش از 16 میلیون بازدید به صورت زنده تبدیل شده است.

با این حال ، دوریتوس تصمیم گرفت کمپین را گسترش دهد ، زیرا این تبلیغ بینندگان را ترغیب می کرد که نشان دهند که “آنها حرکت به سمت Cool Ranch را انجام داده اند” ، با هشتگ #CoolRanchDance به پایان رسید.

تقریبا 3000 کاربر با استفاده از آهنگ صوتی رسمی TikTok Challenge فیلم رقص ایجاد کردند.


11. MPL

MPL یا Mobile Premier League یک برنامه بازی محبوب در هند است. آنها با Firat Kohli به عنوان سفیر برند خود همکاری کردند. MPL شامل انواع و اقسام بازی های نقدی ، به عنوان مثال ، کریکت فانتزی ، رامی برای پول نقد ، پوکر ، میوه خرد شده ، فوتبال فانتزی ، بسکتبال فانتزی و موارد دیگر.

آنها به تازگی همکاری با چندین تأثیرگذار هندی TikTok را برای تبلیغ برنامه کریکت فانتزی خود در IPL آینده آغاز کردند. آنها بازاریابی تأثیرگذار را راهی برای بازاریابی بعد از همه گیر کرونا می دانند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا