3 استراتژی SEO کلید واژه برای شرکتهای خدماتی

چگونه افراد وقتی پیشنهادات شما را جستجو می کنند ، آن را پیدا کنید

وقتی باید یک وکیل ، رستوران یا طراح داخلی پیدا کنید ، کجا باید بروید؟ البته برای گوگل!

اما همانطور که بسیاری از شرکت ها برای جلب توجه همه رقابت می کنند ، اگر شما یک شرکت خدماتی هستید ، واقعاً باید روی سئو به عنوان یکی از استراتژی های اصلی بازاریابی تمرکز کنید.

مؤلفه اصلی سئو یافتن کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند است که به آنچه در بازار هدف ایده آل شما جستجو می شود و خدماتی که ارائه می دهد پیوند می بخشد.

در اینجا 3 استراتژی جستجوی کلمه کلیدی SEO برای کمک به راه اندازی مبتنی بر سرویس ارائه شده است:

1. به کار خود بیاندازید

تا زمانی که نفهمید چه کسی به سایت شما می آید و آنچه را جستجو می کنید ، نمی توانید استراتژی کلمه کلیدی SEO را برای مشاغل مبتنی بر خدمات خود تهیه کنید.

به حساب Google Analytics خود بروید و به آمارهایی مانند:

چه افرادی از کلمات کلیدی برای فرود در سایت شما استفاده می کنند؟

چه صفحاتی را رها می کنند / در آن باقی می مانند

موقعیت جغرافیایی آنها

سپس می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را هدف گذاری کنید (مانند اضافه کردن نام شهرها به عبارات سرویس محور) ، با دانستن اینکه کلمات کلیدی در داده های شما ظاهر نمی شوند و برای بهبود تجربه کاربر ، محتوا ایجاد می کنند.

2. ببینید رقابت چه می کند

چه شرکتی باشد که سالها در آن مشاغل داشته و دارای رتبه های برتر و یا شغلی مبتنی بر خدمات در صحنه است ، به تصویری از یک تصویر کلمات کلیدی رقابتی نیاز دارید.

اطلاعاتی را که مشتریان در جستجوی آنها هستند ، پیدا کنید چه کسی می آید. درباره افرادی که خدمات شما را در یک مکان خاص می فروشند ، اطلاعات کسب کنید.

نوع محتوایی را که در اختیار مشتریان بالقوه قرار می دهد و چگونگی بهینه سازی سایت آنها برای کلمات کلیدی خاص ، بنویسید. این به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را که هدف گذاری نمی کنید بفهمید

3. بر کلمات کلیدی دم بلند متمرکز شوید

هرچه یک کلمه کلیدی عمومی تر باشد ، طبقه بندی این اصطلاح جستجو سخت تر خواهد بود. شرکتهای مستقر در خدمات همچنین باید کلمات کلیدی دم بلند را جستجو کنند و از آنها استفاده کنند – این کلمات کلیدی برای هر چیزی که می فروشند.

اگرچه ممکن است باعث ایجاد ترافیک کمتری نسبت به کلمات کلیدی با رتبه بالا و کوتاهتر شود ، اما ترافیکی که به ارمغان می آورد بسیار هدفمند است.

شاید شما حسابدار مالیاتی باشید که در بازده افرادی که صاحب خانه دوم در یک کشور دیگر هستند ، تخصص دارند. یا خانم های خانه دار بیشتر در مزارع دامپروری سه خوابه در ضلع شرقی شهر مشغول به کار هستند. موقعیت مکانی شما هر چه باشد ، به دنیای (محلی) اطلاع دهید!

ابتدا کلمات کلیدی و سپس استراتژی SEO را جستجو کنید

SEO برای هر مشاغل مبتنی بر خدمات ضروری است – خواه تمام شرکت شما آنلاین باشد یا دارای وب سایت فروشگاهی باشد. تحقیقات خود را انجام دهید تا یک استراتژی کلمات کلیدی محکم تهیه کنید که به شما در تسلط بر رتبه بندی جستجوی محلی کمک کند.

شما لازم نیست این کار را به تنهایی انجام دهید! چرا یک متخصص سئو حرفه ای استخدام نمی کنید؟ آنها به روش صحیح کلمات کلیدی تحقیق و استراتژی SEO را انجام می دهند تا بتوانید از راه های دیگر روی ساخت و ساز در تجارت خود تمرکز کنید.

چه جستجوی سئو را برای تجارت خود انجام داده اید؟ تجربیات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا