3 نکته برای انتخاب بهترین آژانس سئو برای تجارت خود

SEO به طور عمده به برند شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شود و حضور آنلاین شما را بهبود بخشد. اگر کارآفرین هستید و به دنبال استخدام خدمات سئو با نرخ های مقرون به صرفه هستید ، در مسیر درستی قرار دارید. دلیل این امر این است که SEO برای رشد و موفقیت کسب و کار آنلاین شما بسیار مهم است. ممکن است شما با تعداد زیادی آژانس که طیف گسترده ای از خدمات SEO را ارائه می دهند احساس سردرگمی کنید ، اما باید در انتخاب آژانس مناسب برای تجارت خود هوشیار باشید. بنابراین ، چگونه ارائه دهنده خدمات مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنید؟

در اینجا 3 نکته اصلی برای یادآوری در هنگام استخدام آژانس سئو وجود دارد:

  1. تجربه گذشته خود را بصورت آنلاین پیدا کنید

در گذشته ، شما باید یک شریک بالقوه جستجوگر جستجوگر مورد نظر خود پیدا کنید. این اطلاعات خاص برای کمک به شما در درک پیش زمینه و مهارت های آنها لازم است و از همه مهمتر ، می دانید چه کسی در سفر رشد آنلاین شما شرکت خواهد کرد. هرگونه اشتباه در استخدام آژانس مناسب می تواند برای شهرت برند شما فاجعه بار باشد. این می تواند رتبه شما را پایین بیاورد و به اعتبار دامنه و اعتماد Google شما آسیب برساند. شما باید وب سایت ، وبلاگ ها ، حضور در رسانه های اجتماعی و کیف پول مشتری را بررسی کنید. فهرست مشتریان خود را مرور کرده و برای درک کیفیت کارهایی که ارائه می دهند ، به وب سایت های خود مراجعه کنید.

همچنین ، استخدام آژانس با تجربه قبلی در صنعت می تواند ایده خوبی باشد. به عنوان مثال ، اگر شما در زمینه تجارت الکترونیکی کار می کنید ، همیشه بهتر است شخصی را که قبلاً برای یک خرده فروش آنلاین کار کرده بود ، استخدام کنید.

  1. خدمات متنوعی ارائه می شود

SEO به تنهایی نمی تواند کار زیادی برای تجارت شما انجام دهد ، اما هنگامی که با بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل ، بازاریابی موبایل و بازاریابی PPC همراه باشد ، می تواند به شرکتها کمک کند تا به اوج موفقیت آنلاین برسند. اگر یک آژانس همه این خدمات را در زیر یک سقف به شما ارائه دهد ، بالا رفتن از رتبه سئو دیگر کار دلهره آور نخواهد بود. این مزایا در قالب استاندارد سازی مشاغل ، اهداف مشترک و قیمت پایین تر مشهود خواهد بود. همچنین برای اداره شما آسان تر خواهد بود زیرا شما به جای اینکه با افراد مختلفی در مشاغل مختلف برخورد کنید ، یک نقطه تماس برای کلیه خدمات خواهید داشت.

  1. گزارش ها و شفافیت

مهمترین ویژگی هر آژانس سئو خوب این است که باید در کار خود شفاف باشند. شما باید یک گزارش هفتگی یا ماهانه مفصل را انتظار داشته باشید (هرکدام که به تجارت شما مناسب باشد). اکثر آژانس های جستجوگرها گزارش های منظم و سفارشی را با جزئیات استراتژی ها ، پیامدهای آنها و پیشرفت هایی که در طول زمان در مناطق کلیدی انجام داده اند توزیع می کنند. آژانس را انتخاب کنید که از بهترین استانداردها ، شیوه ها و فناوری های Google استفاده کند ، که به طور طبیعی حضور برند شما را افزایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که آژانس مورد نظر برای استخدام خود از روشهای غیر اخلاقی استفاده نکنید که ممکن است برند شما را دچار مشکل کند.

وقتی همه جواب ها را گرفتید ، زمان تصمیم گیری است. برخی از موارد اصلی که باید به آنها توجه کنید به شرح زیر است:

  • سعی کنید تا آنجا که ممکن است اطلاعات مربوط به وب سایت و تلاشهای بازاریابی خود را در اختیار آژانس سئو قرار دهید. از پنهان کردن هرگونه اطلاعات خودداری کنید زیرا این کار کار آنها را دشوارتر می کند. به عنوان مثال ، اگر تاکنون پیوندهای جعلی و دنبال کننده ای را در رسانه های اجتماعی خریداری کرده اید ، به آنها اطلاع دهید.

  • صبر کلید است! انتظار نداشته باشید از ماه اول خود نتیجه بگیرید ؛ ممکن است حداقل 4 تا 4 ماه (یا بیشتر) طول بکشد تا نتایج SEO را ببینید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا