3 نکته در مورد چگونگی نوشتن محتوای SEO خوب

محتوا پادشاه است“اصطلاحی بسیار معمول که به نظر کلیشه می رسد. واقعیت این است که مطالبی که شما استفاده می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا نه تنها در افزایش رتبه شما در نتایج موتور جستجو نقش بزرگی دارد بلکه تعیین تعداد بازدید شما و تعداد افرادی که مطالب شما را به اشتراک می گذارند نیز نقش دارد.

برای نوشتن محتوای SEO خوب ، باید این نکات را دنبال کنید:

عنوانی فوق العاده دارد

این اولین چیزی است که افراد هنگام جستجوی مطالب شما می بینند. به عنوان یک قاعده کلی ، باید اطمینان حاصل کنید که این عنوان توجه خوانندگان شما را به خود جلب می کند. مطالعات نشان داده اند كه سرفصل های دارای شماره نسبت به شماره هایی كه فاقد جذابیت هستند جذاب تر هستند ؛ بنابراین ، شما باید شماره های خود را در عنوان خود قرار دهید. به عنوان مثال ، می توانید تایپ کنید: 4 SEO کلاهبرداری که هر بازاریاب اینترنتی باید بداند.

اگر می خواهید کل عنوان شما در نتایج جستجو ظاهر شود ، باید آن را از 72 نویسه کمتر کنید.

کلمه کلیدی را درج کنید

مطالب پربازدید کاربران

کلمات کلیدی هنوز هم در سئو بسیار مهم هستند. بر خلاف موارد فوق ، شما نباید در محتوای خود کلمات کلیدی را وارد کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که حداقل 100 بار در هر 100 کلمه کلیدی را وارد کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، حتما کلمه کلیدی را به طور عادی بخوانید.

هنگام نوشتن کلمه کلیدی خود ، باید از هدف قرار دادن یک اصطلاح اجتناب کنید. بهترین راه برای انجام این کار ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند است. این کلمات کلیدی علاوه بر رقابت کمتری ، ترافیک هدفمند تری را ایجاد می کنند و از این رو تبدیل شما را افزایش می دهند.

از توضیحات متا استفاده کنید

حقیقت این است که عنکبوتهای موتور جستجو از طریق توضیحات متا خزنده نمی شوند ؛ بنابراین ، توضیحات متا مقدار SEO را شامل نمی شود. با این حال ، آنها نباید نادیده گرفته شوند.

توضیحات متا نقش مهمی در اطلاع خوانندگان از مطالب موجود در مقاله دارد. مطالعات نشان داده اند که فارغ از رتبه بندی شما در نتایج جستجو ، توضیحات تا حد زیادی تعداد افرادی را که روی مقاله شما کلیک می کنند تعیین می کند.

حتی اگر مقاله شما در انتهای نتایج باشد ، مردم را به این علاقه مند می کند که اگر توضیحات متا به خوبی نوشته شده اند ، روی آن کلیک کنند. یک توصیف درست نوشته شده به خواننده اجازه می دهد که مقاله را در بر بگیرد. برای اطمینان از مشاهده کامل توضیحات ، باید اطمینان حاصل کنید که بیش از 160 نویسه نباشد.

نتیجه گیری

در اینجا چند نکته برای یادآوری هنگام نوشتن محتوای سئو آورده شده است. لازم نیست این کار را هنگام نوشتن برای اهداف SEO انجام دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که مقالات خواننده هستند. این بدان معنی است که آنها باید به راحتی بخوانند و هماهنگی خوبی داشته باشند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا