3 نکته +1 برخی از نویسندگان مقاله برای بهبود CTR خود باید بدانند

خسته از نوشتن مقاله بعد از مقاله سعی در افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ خود هستید؟ به خصوص وقتی می دانید که برخی نویسندگان نیمی از آنچه می نویسند را می نویسند و دو برابر ترافیک دریافت می کنند.

آنها متفاوت چه می کنند؟ شاید نه به همان اندازه که فکر می کنید.

سه نکته زیر ممکن است به بهبود CTR شما و افزایش ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شما کمک کند.

1. رسیدن به نکته – وقتی شخصی تصمیم به خواندن مقاله شما گرفت ، به طور خاص اطلاعاتی را که شما در عنوان خود توصیف کرده اید یا قول داده اید جستجو می کند.

اجازه ندهید که آنها برای دسترسی به گوشت و سیب زمینی به وعده های آدرس خود ، یک دسته از “محتوای بالشتک” را بخوانند ، با این کار ، ممکن است تصمیم بگیرند مقاله شما را قبل از رفتن به صندوق منبع خود رها کنند.

2. آن را کوتاه کنید – بیشتر افراد فقط قبل از اینکه حوصله آن بیفتند یا حواسشان به چیز دیگری در اطرافشان باشد ، فقط برای چند دقیقه مقاله می خوانند.

مطالب پربازدید کاربران

با اختصار این ، این همچنین نشانگر نکته شماره یک است ، زیرا فرصتی بهتر برای خواندن همه این موارد در جعبه منبع شما وجود خواهد داشت.

3. در جعبه منبع خود از “اینجا را کلیک کنید” – بسیاری از نویسندگان هنوز این کار را می کنند ، اما هنگام استفاده از “اینجا را کلیک کنید” به جای متن پیوند کلمه کلیدی ، برخی از سئو را از دست می دهید.

اگر کلمه کلیدی وب سایت شما “Article Writer Software” است ، در عوض “اینجا را کلیک کنید” را با یک کلمه جایگزین کنید ، زیرا این امر به افزایش رتبه سایت شما با موتورهای جستجو کمک می کند.

چهارمین توصیه رایگان:

4. همچنین ایده خوبی است که شامل فراخوانی برای اقدام شوید – نزدیک انتهای متن بدن و درست قبل از منبع منبع ، اما فقط بعد از اینکه وعده هایی را به آدرس خود دادید.

این به شما کمک می کند تا به خواننده اطمینان دهید که آنها حتی قبل از خواندن تمام متن باید روی جعبه منبع شما کلیک کنند.

خوب ، من مطمئن هستم که این نکات 3 + 1 در صورتی که قبلاً آنها را اجرا نکرده اید به شما کمک می کند CTR خود را افزایش دهید و امیدوارم که این نکات را مفید بدانید ، اما برای بهره مندی از این نکات و موارد دیگر ، برای اطلاعات بیشتر از جعبه منبع زیر استفاده کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا