3 کار که شما باید انجام دهید تا در بازاریابی دیجیتال موفق باشید

براساس آخرین گزارش تحقیق ، شرکت ها بیش از 77.4 میلیارد دلار برای بازاریابی دیجیتال هزینه خواهند کرد. به عنوان یک شرکت کوچک ، پول زیادی برای استخدام یک شرکت بازاریابی دیجیتال سطح بالا برای بازاریابی مشاغل خود ندارید – شما باید خودتان این کار را انجام دهید. برای ماندن در پیش ، شما باید تعدادی کار را انجام دهید:

بر روی رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو تمرکز کنید

ساده ترین راه برای تبلیغ آنلاین شغل خود استفاده از تبلیغات گوگل است. بیشتر افراد به تبلیغات موتورهای جستجو مراجعه می کنند اما نباید محدود به آن باشید. همچنین باید سعی کنید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی ، مشتریان خود را در شهر یا اجتماع خود که فروشگاه شما در آن قرار دارد هدف قرار دهید. این برای جلوگیری از صرف مبالغ غیرضروری است. این همچنین نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد. برای انجام این کار ، شما باید کلمات کلیدی کسب و کار خود را وارد کنید. بسیار توصیه می شود که آدرس کسب و کار خود را درج کنید.

رتبه سایت خود را دو برابر کنید

اگرچه برنامه تبلیغاتی Google نتایج تقریباً فوری را به شما ارائه می دهد ، پس از استفاده از کلمات کلیدی مناسب و متن تبلیغ ، بلافاصله شروع به هدایت ترافیک به سایت خود می کنید ، اما نباید سایت خود را فراموش کنید. هر روز ، باید روی بهبود رتبه سایت خود تمرکز کنید. علاوه بر اضافه کردن مطالب با کیفیت بالا ، شما همچنین باید هدف خود را برای به دست آوردن هرچه بیشتر لینک های با کیفیت بالا انجام دهید.

آسانترین راه برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا و اشتراکی است. مؤثرترین شکل محتوا که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد نمودارها است. هنگامی که افراد نمودارهای خود را در سایت خود به اشتراک می گذارند ، بک لینک هایی با کیفیت بالا دریافت می کنید که باعث افزایش رتبه شما می شوند.

روی تلفن همراه تمرکز کنید

مطالعات نشان می دهد که 80٪ از کاربران اینترنت از تلفن های همراه خود استفاده می کنند. از آنجا که تجارت خود را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید ، باید خیلی روی تلفن های همراه تمرکز کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که طراحی وب سایت شما مطابق با موبایل باشد. علاوه بر اطمینان از اینکه کاربران تجربه خوبی دارند ، به افزایش رتبه سایت شما نیز کمک می کند. شما همچنین باید برنامه ها ، ویژگی ها و کارکردهایی را ایجاد کنید که به کاربران کمک کند تجربه خوبی داشته باشند.

نتیجه

اینها کارهایی است که شما باید برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال انجام دهید. برای ارائه به مشتریان خود آنچه می خواهند ، ابتدا باید وقت خود را برای یافتن و درک آنها بگذرانید. درک کنید که آنها چه چیزی را دوست دارند و چگونه دوست دارند در تبلیغات قرار بگیرند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا